Показати схожі тендери

Закупівля Сіль технічна від КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЗМІЇВ - СЕРВІС" ЗМІЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ЧУГУЇВСЬКОГО РАЙОНУ ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-08-15-000194-a
Id Tender 6bf72dc8277744c29e0f536d69e88409
План UA-P-2025-08-15-000219-a link
Статус Пропозиції розглянуто
Дата публікації оголошення 15.08.2025 08:32
Остання зміна 15.09.2025 12:36
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
470 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
4 700 грн. (1 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 15.08.2025 08:29 до 23.08.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 15.08.2025 08:29
до 20.08.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 15.08.2025 08:29
до 20.08.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 25.08.2025 14:00
до 12.09.2025 13:37
Залишилось 1 днів 15 год.
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 28.08.2025 15:08
до 18.09.2025 00:00
Поточний період
Підписання договору
з 12.09.2025 13:37
-
Період уточнень
з 15.08.2025 08:29 до 20.08.2025 00:00
Період оскарження
з 15.08.2025 08:29 до 20.08.2025 00:00
Період кваліфікації
з 25.08.2025 14:00 до 12.09.2025 13:37
Період кваліфікації
з 25.08.2025 14:00 до 12.09.2025 13:37
Основні параметри
Сіль технічна
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
470 000 грн.
Сіль технічна
Назва предмета закупівлі
Сіль технічна
Очікувана вартість
470 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
4700,0
1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
25.08.2025 13:25
Закінчення аукціону
25.08.2025 14:00
Позиція
Опис предмета закупівлі
Сіль технічна
Код ДК 021:2015
14410000-8 - Кам’яна сіль
Кількість
100
Одиниця виміру
тонни
Адреса постачання
63403, Україна, Харківська область, м.Зміїв , вул.Таранівське шосе, 7
Дата постачання по
30.11.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Замовник зобов’язується розрахуватися з Постачальником за отриманий Товар протягом 30 робочих днів з дати підписання Сторонами видаткової накладної на підставі виставленого Постачальником рахунку
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "НАТУРЛЕНД"
Пропозиція:
329 999.99 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ "ЕГТ"
Пропозиція:
330 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СОЛТ ІНДАСТРІ"
Пропозиція:
419 296 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕРКУРІКО"
Пропозиція:
423 900 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 25.08.2025 13:25
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
15.08.2025 08:36
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Критерії прийнятності
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Проект договору
Тендерна документація
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Олена Аргунова
Електронна пошта
Телефон
+380574731414
Замовник
ЄДРПОУ
37083454
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЗМІЇВ - СЕРВІС" ЗМІЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ЧУГУЇВСЬКОГО РАЙОНУ ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Поштовий індекс
63404
Країна
Україна
Область або регіон
Харківська область
Населений пункт
Чугуївський р-н, місто Зміїв
Адреса
ВУЛИЦЯ ПОКРОВСЬКА, будинок 24
Кваліфікація
Лот № 1 Сіль технічна
Період вимог/скарг з 28.08.2025 15:08 по 03.09.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 25.08.2025 14:00 по 02.09.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
28.08.2025 15:08
Довідка НАЗК
28.08.2025 15:08
Повідомлення про рішення
25.08.2025 14:01
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
15.08.2025 08:29
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
15.08.2025 08:29
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1. Тендерною документацією, підпунктом 2.1 пункту 2 Додатку 1 до тендерної документації, Замовником вимагалося: надати довідку з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) завірену підписом уповноваженої особи учасника та печаткою (у разі наявності) згідно наведеної таблиці. У складі тендерної пропозиції Учасником було надано Довідку про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), Вих.№ 2108/25/2 від 21.08.2025 р., інформацію у якій Учасник надав не повністю, а саме, не вказав телефон замовника. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями наступні документи: 1. Надати довідку з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) завірену підписом уповноваженої особи учасника та печаткою (у разі наявності) згідно наведеної Замовником таблиці, а саме, вказати в таблиці номер телефону замовника. За побажанням Учасника – інші документи, які Учасник вважає за необхідне включити до складу своєї пропозиції.
Створено
27.08.2025 14:12
Надати до
28.08.2025 14:12
Період вимог/скарг з 03.09.2025 13:48 по 09.09.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 03.09.2025 13:17 по 11.09.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 цих особливостей;
Зміст
- не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 цих особливостей; - не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктом 44 цих Особливостей.
Документи кваліфікації
03.09.2025 13:48
Повідомлення про рішення
03.09.2025 13:17
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
15.08.2025 08:29
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
15.08.2025 08:29
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Період вимог/скарг з 09.09.2025 12:46 по 15.09.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 03.09.2025 13:48 по 11.09.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Зміст
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Документи кваліфікації
09.09.2025 12:46
Повідомлення про рішення
03.09.2025 13:48
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
15.08.2025 08:29
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
15.08.2025 08:29
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1. Тендерною документацією, підпунктом 2.1 пункту 2 Додатку 1 до тендерної документації, Замовником вимагалося: надати довідку з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) завірену підписом уповноваженої особи учасника та печаткою (у разі наявності) згідно наведеної таблиці. У складі тендерної пропозиції Учасником було надано Довідку про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), Вих.19-08/25 від 22 серпня 2025 р., інформацію у якій Учасник надав не повністю, а саме, не вказав телефон замовника та строк поставки товару. 2. Тендерною документацією, підпунктом 3.1 пункту 3 Додатку 1 до тендерної документації, Замовником вимагалося: надати «Інформацію про відповідність технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі» до тендерної документації. Для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам щодо предмета закупівлі, учасник у складі тендерної пропозиції обов’язково надає таблицю до додатку №4 завірену підписом та печаткою. У складі тендерної пропозиції Учасником було надано інформацію Вих. 22-08/25 від 22 серпня 2025 р. (таблиця, до додатку №4) не завірену печаткою. 3. Тендерною документацією, пунктом 4 Додатку 1 до тендерної документації, Замовником вимагалося: надати Проєкт договору, підготовлений у відповідності з Додатком №5 до тендерної документації, який повинен бути заповнений зі сторони учасника, підписаний уповноваженою особою учасника і містити печатку учасника (при наявності). При заповненні проєкту договору цінові показники не зазначаються. Умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від умов, передбачених у Додатку №5 до тендерної документації, а також від змісту тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі У складі тендерної пропозиції Учасником було надано погоджений проєкт Договору, Вих. 26-08/25 від 22 серпня 2025 р., не посвідчений печаткою. 4. Тендерною документацією, пунктом 8 Додатку 1 до тендерної документації, Замовником вимагалося надати скановану копію або оригінал свідоцтва про реєстрацію учасника платника податку на додану вартість або єдиного податку, або витяг з реєстру платників податку на додану вартість або витяг з реєстру платника єдиного податку. У складі тендерної пропозиції Учасником було надано витяг з реєстру платників податку на додану вартість № 2326564500459 (у вигляді фотокопії), що не підписаний уповноваженою особою Державної податкової служби ні власноручно, ні шляхом накладення кваліфікованого електронного підпису. Печатка установи також відсутня. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями наступні документи: 1. Надати довідку з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) завірену підписом уповноваженої особи учасника та печаткою (у разі наявності) згідно наведеної Замовником таблиці, а саме, вказати в таблиці номер телефону замовника та строк поставки товару. 2. Надати таблицю до додатку №4 завірену підписом та печаткою. 3. Надати Проєкт договору, підготовлений у відповідності з Додатком №5 до тендерної документації, який підписаний уповноваженою особою учасника та містить печатку учасника. 4. Надати скановану копію або оригінал свідоцтва про реєстрацію учасника платника податку на додану вартість, підписаний уповноваженою особою Державної податкової служби власноручно або шляхом накладення кваліфікованого електронного підпису, з печаткою. За побажанням Учасника – інші документи, які Учасник вважає за необхідне включити до складу своєї пропозиції.
Створено
08.09.2025 10:27
Надати до
09.09.2025 10:27
Період вимог/скарг з 12.09.2025 13:37 по 18.09.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 09.09.2025 12:46 по 17.09.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
12.09.2025 13:38
Довідка НАЗК
12.09.2025 13:37
Повідомлення про рішення
09.09.2025 12:46
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
15.08.2025 08:29
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
15.08.2025 08:29
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1. Тендерною документацією, підпунктом 2.1 пункту 2 Додатку 1 до тендерної документації, Замовником вимагалося: надати довідку з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) завірену підписом уповноваженої особи учасника та печаткою (у разі наявності) згідно наведеної таблиці. У складі тендерної пропозиції Учасником було надано Довідку про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), Вих. №22-2 від 22.08.2025 р., інформацію у якій Учасник надав не повністю, а саме, не вказав телефон замовника та строк поставки товару. 2. Тендерною документацією, підпунктом 3.1 пункту 3 Додатку 1 до тендерної документації, Замовником вимагалося: надати «Інформацію про відповідність технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі» до тендерної документації. Для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам щодо предмета закупівлі, учасник у складі тендерної пропозиції обов’язково надає таблицю до додатку №4 завірену підписом та печаткою. У складі тендерної пропозиції Учасником було надано інформацію Вих. №22-3 від 22.08.2025 р. (таблиця, до додатку №4) не завірену печаткою. 3. Тендерною документацією, пунктом 4 Додатку 1 до тендерної документації, Замовником вимагалося: надати Проєкт договору, підготовлений у відповідності з Додатком №5 до тендерної документації, який повинен бути заповнений зі сторони учасника, підписаний уповноваженою особою учасника і містити печатку учасника (при наявності). При заповненні проєкту договору цінові показники не зазначаються. Умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від умов, передбачених у Додатку №5 до тендерної документації, а також від змісту тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. У складі тендерної пропозиції Учасником було надано погоджений проєкт Договору, Вих. №22-7 від 22.08.2025 р., не посвідчений печаткою. 4. Тендерною документацією, пунктом 8 Додатку 1 до тендерної документації, Замовником вимагалося надати скановану копію або оригінал свідоцтва про реєстрацію учасника платника податку на додану вартість або єдиного податку, або витяг з реєстру платників податку на додану вартість або витяг з реєстру платника єдиного податку. У складі тендерної пропозиції Учасником було надано витяг з реєстру платників податку на додану вартість № 2426554500138 (у вигляді сканованої копії), що не підписаний уповноваженою особою Державної податкової служби ні власноручно, ні шляхом накладення кваліфікованого електронного підпису. Печатка установи також відсутня. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями наступні документи: 1. Надати довідку з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) завірену підписом уповноваженої особи учасника та печаткою (у разі наявності) згідно наведеної Замовником таблиці, а саме, вказати в таблиці номер телефону замовника та строк поставки товару. 2. Надати таблицю до додатку №4 завірену підписом та печаткою. 3. Надати Проєкт договору, підготовлений у відповідності з Додатком №5 до тендерної документації, який підписаний уповноваженою особою учасника та містить печатку учасника. 4. Надати скановану копію або оригінал свідоцтва про реєстрацію учасника платника податку на додану вартість, підписаний уповноваженою особою Державної податкової служби власноручно або шляхом накладення кваліфікованого електронного підпису, з печаткою. За побажанням Учасника – інші документи, які Учасник вважає за необхідне включити до складу своєї пропозиції.
Створено
11.09.2025 10:05
Надати до
12.09.2025 10:05
Угоди
UA-2025-08-15-000194-a-b2
Очікує підписання
419 296 грн.
419 296 грн.
З ПДВ
Номенклатура
100 (тонни)
Сіль технічна
Номенклатура
Сіль технічна
Кількість
100
Одиниця виміру
тонни
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
неділя, 30 листопада 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЗМІЇВ - СЕРВІС" ЗМІЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ЧУГУЇВСЬКОГО РАЙОНУ ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЗМІЇВ - СЕРВІС" ЗМІЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ЧУГУЇВСЬКОГО РАЙОНУ ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
37083454

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СОЛТ ІНДАСТРІ"
Повна назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СОЛТ ІНДАСТРІ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
45206870

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
470 000 грн.
Період подання пропозицій
до 23.08.2025 00:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЗМІЇВ - СЕРВІС" ЗМІЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ЧУГУЇВСЬКОГО РАЙОНУ ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Контактний телефон:
+380574731414
Статус
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
470 000 грн.
Період подання пропозицій
до 23.08.2025 00:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЗМІЇВ - СЕРВІС" ЗМІЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ЧУГУЇВСЬКОГО РАЙОНУ ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Контактний телефон:
+380574731414
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності