Показати схожі тендери

Закупівля «Послуги з організації шкільного харчування» ДК 021:2015 55510000-8 Послуги їдалень від ПОЧАТКОВА ШКОЛА "ШКОЛА РАДОСТІ" ЛЬВІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-08-14-013124-a
Id Tender 59b5dc9a9c744602adbdda307f10ba14
План UA-P-2025-08-14-015656-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 14.08.2025 23:20
Остання зміна 04.09.2025 13:50
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
1 259 700 грн. (Без ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
6 298.5 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 14.08.2025 23:17 до 23.08.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 14.08.2025 23:17
до 20.08.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 14.08.2025 23:17
до 20.08.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 23.08.2025 00:00
до 25.08.2025 20:39
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 25.08.2025 20:39
до 31.08.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 25.08.2025 20:39
до 04.09.2025 13:50
Період уточнень
з 14.08.2025 23:17 до 20.08.2025 00:00
Період оскарження
з 14.08.2025 23:17 до 20.08.2025 00:00
Період кваліфікації
з 23.08.2025 00:00 до 25.08.2025 20:39
Період кваліфікації
з 23.08.2025 00:00 до 25.08.2025 20:39
Основні параметри
«Послуги з організації шкільного харчування» ДК 021:2015 55510000-8 Послуги їдалень
«Послуги з організації шкільного харчування» ДК 021:2015 55510000-8 Послуги їдалень Кількість та місце поставки товарів, обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг: - Кількість та обсяг визначені Замовником у Додатку №1 до тендерної документації. - 79071, Україна , Львівська обл., м.Львів, вул. Пулюя, буд. 10 Строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: - до 31 грудня (включно) 2025 року Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: - Під час проведення закупівлі усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою. Тендерна пропозиція учасника та всі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції, складаються українською мовою*. *Примітки: - документи, видані органами державної влади/ підприємствами/ установами/організаціями іноземних держав подаються з перекладом українською мовою. Переклад (або справжність підпису перекладача) мають бути засвідчені нотаріально або легалізовані у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою. - стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов’язана з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, адреси мережі "інтернет", адреси електронної пошти, найменування торговельної марки, знаків для товарів та послуг, загальноприйняті міжнародні терміни викладаються мовою їх загально прийнятого застосування та перекладу на українську мову не потребують. Документи, які викладені іншою мовою, ніж визначена замовником для подання тендерних пропозицій, повинні супроводжуватись відповідним перекладом у такому порядку: -офіційні документи, видані органом іноземної держави, повинні бути легалізовані у встановленому в Україні порядку або засвідчені шляхом проставлення апостилю з додаванням перекладу цих документів мовою, визначеною замовником та з урахуванням пунктів 11, 12 частини першої статті 34 та статті 79 Закону України “Про нотаріат”; -неофіційні документи (що не підлягають легалізації / апостилюванню), які готуються учасником-нерезидентом та складені іншою мовою, ніж визначена замовником, повинні бути перекладені на відповідну мову. Достовірність інформації, зазначеної в перекладі наданих документів, завіряється учасником. Замовник не зобов’язаний розглядати документи, які не передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї та які учасник додатково надає на власний розсуд, у тому числі якщо такі документи надані іноземною мовою без перекладу. У випадку надання учасником на підтвердження однієї вимоги кількох документів, викладених різними мовами, та за умови, що хоча б один з наданих документів відповідає встановленій вимозі, в тому числі щодо мови, замовник не розглядає інший(і) документ(и), що учасник надав додатково на підтвердження цієї вимоги, навіть якщо інший документ наданий іноземною мовою без перекладу. Розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): - Не вимагається. Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 цього Закону: - Положення частини третьої статті 10 Закону до відкритих торгів, оголошених замовником згідно з Особливостями, не застосовується. Замовники можуть здійснювати публічні закупівлі товарів, послуг, робіт незалежно від їх вартості шляхом застосування відкритих торгів у порядку, визначеному Законом для відкритих торгів, оголошення про проведення яких оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 Закону, та з урахуванням положень абзацу другого пункту 4, пунктів 19, 27, 43, абзацу дев’ятого пункту 44 та пункту 47 Особливостей. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях: - 0,5 % Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування): - Оцінка тендерної пропозиції проводиться електронною системою закупівель автоматично на основі критеріїв і методики оцінки, визначених замовником у тендерній документації, шляхом визначення тендерної пропозиції найбільш економічно вигідною. Найбільш економічно вигідною тендерною пропозицією електронна система закупівель визначає тендерну пропозицію, ціна/приведена ціна якої є найнижчою (п. 37 Особливостей). Критеріями оцінки є: – «Ціна» (без ПДВ*) Питома вага критерію «Ціна» становить 100%. *Відповідно до Порядку надання послуг з харчування дітей у дошкільних, учнів у загальноосвітніх навчальних закладах, операції з надання яких звільняються від обкладення податком на додану вартість, затвердженого Постановою КМУ № 116 від 02 лютого 2011 року, від обкладення податком на додану вартість звільняються операції з надання послуг з харчування дітей у дошкільних, учнів у загальноосвітніх та професійно-технічних навчальних закладах у межах затверджених норм харчування в грамах, а для тих учнів, для яких не встановлено норми харчування в грамах, - у межах визначеної грошової норми.
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
1 259 700 грн.
«Послуги з організації шкільного харчування» ДК 021:2015 55510000-8 Послуги їдалень
Назва предмета закупівлі
«Послуги з організації шкільного харчування» ДК 021:2015 55510000-8 Послуги їдалень
Очікувана вартість
1 259 700 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
6298,5
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
«Послуги з організації шкільного харчування» ДК 021:2015 55510000-8 Послуги їдалень
Код ДК 021:2015
55511000-5 - Послуги їдалень та інших кафе закритого типу
Кількість
1
Одиниця виміру
лот
Адреса постачання
79071, Україна, Львівська область, місто Львів, ВУЛИЦЯ ПУЛЮЯ, будинок 10
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 15 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунки здійснюються Замовником протягом 15 робочих днів після підписання сторонами Акту приймання-передачі наданих послуг шляхом безготівкового перерахування коштів на розрахунковий рахунок Виконавця, при умові наявності відповідного бюджетного фінансування на вказані цілі.
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП СЕРВАТЯК СОЛОМІЯ РУСЛАНІВНА
Пропозиція:
1 259 700 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
15.08.2025 11:50
Оголошення про проведення закупівлі
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Тендерна документація
Критерії прийнятності
Критерії прийнятності
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Дуда Олег Орестович
Електронна пошта
Телефон
380997783112
Замовник
ЄДРПОУ
22416862
Повна назва
ПОЧАТКОВА ШКОЛА "ШКОЛА РАДОСТІ" ЛЬВІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Поштовий індекс
79071
Країна
Україна
Область або регіон
Львівська область
Населений пункт
місто Львів
Адреса
ВУЛИЦЯ ПУЛЮЯ, будинок 10
Кваліфікація
Лот № 1 «Послуги з організації шкільного харчування» ДК 021:2015 55510000-8 Послуги їдалень
Період вимог/скарг з 25.08.2025 20:39 по 31.08.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 23.08.2025 00:00 по 30.08.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
25.08.2025 20:39
Довідка НАЗК
25.08.2025 20:39
Повідомлення про рішення
23.08.2025 00:00
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2025-08-14-013124-a-c1
Підписаний і діє
Номер
2/2025
1 259 700 грн.
1 259 700 грн.
Без ПДВ
Підписано
01.09.2025
Строк дії договору з
01.09.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (лот)
«Послуги з організації шкільного харчування» ДК 021:2015 55510000-8 Послуги їдалень
Номенклатура
«Послуги з організації шкільного харчування» ДК 021:2015 55510000-8 Послуги їдалень
Кількість
1
Одиниця виміру
лот
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ПОЧАТКОВА ШКОЛА "ШКОЛА РАДОСТІ" ЛЬВІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Повна назва
ПОЧАТКОВА ШКОЛА "ШКОЛА РАДОСТІ" ЛЬВІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
22416862

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ФОП СЕРВАТЯК СОЛОМІЯ РУСЛАНІВНА
Повна назва
ФОП СЕРВАТЯК СОЛОМІЯ РУСЛАНІВНА
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
3569107022

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
04.09.2025 13:50
-
04.09.2025 13:49
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
1 259 700 грн.
Період подання пропозицій
до 23.08.2025 00:00
Замовник:
ПОЧАТКОВА ШКОЛА "ШКОЛА РАДОСТІ" ЛЬВІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
380997783112
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
1 259 700 грн.
Період подання пропозицій
до 23.08.2025 00:00
Замовник:
ПОЧАТКОВА ШКОЛА "ШКОЛА РАДОСТІ" ЛЬВІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
380997783112
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності