Показати схожі тендери

Закупівля Послуги з охорони об’єкту від ЗАКЛАД ПРОФЕСІЙНОЇ (ПРОФЕСІЙНО-ТЕХНІЧНОЇ) ОСВІТИ «ЛЬВІВСЬКИЙ ПРОФЕСІЙНИЙ КОЛЕДЖ МОДЕЛЮВАННЯ І РЕСТОРАННОЇ СПРАВИ».

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-08-14-012337-a
Id Tender 6ecc5c57b1b24716aa67b4b12e91d3f8
План UA-P-2025-08-14-014601-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 14.08.2025 17:44
Остання зміна 06.10.2025 10:50
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
460 574.4 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
2 302.87 грн. (0,50 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 14.08.2025 17:42 до 15.09.2025 01:00
Завершено
Період уточнень
з 14.08.2025 17:42
до 12.09.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 14.08.2025 17:42
до 12.09.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 15.09.2025 01:00
до 24.09.2025 14:36
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 24.09.2025 14:36
до 30.09.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 24.09.2025 14:36
до 06.10.2025 10:50
Період уточнень
з 14.08.2025 17:42 до 12.09.2025 00:00
Період оскарження
з 14.08.2025 17:42 до 12.09.2025 00:00
Період кваліфікації
з 15.09.2025 01:00 до 24.09.2025 14:36
Період кваліфікації
з 15.09.2025 01:00 до 24.09.2025 14:36
Основні параметри
Послуги з охорони об’єкту
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
460 574.4 грн.
Послуги з охорони об’єкту
Назва предмета закупівлі
Послуги з охорони об’єкту
Примітки
Під кількістю слід розуміти 1 послуга , що передбачає перелік та обсяг послуг, визначених в Розділі 5 Додатку №1
Очікувана вартість
460 574.4 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
2302,87
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
13 800
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги з охорони об’єкту
Код ДК 021:2015
75242100-5 - Послуги з охорони громадського порядку
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
79041, Україна, Львівська область, м. Львів, вул. Городоцька, 195; вул. Кульчицької О., 10
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 120 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Оплата послуг Охоронної фірми здійснюється Замовником на підставі Актів фактично наданих послуг (згідно фактично виставлених постів (нарядів) та часу несення служби) протягом 120 (сто двадцять) календарних днів від дати підписання Акту наданих послуг.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ПП "ОХОРОННО-ЮРИДИЧНА ФІРМА "АУТПОСТ-3"
Пропозиція:
460 574.4 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Наталія Оверко
Електронна пошта
Телефон
+380322624325
Сайт:
https://profcollege.lviv.ua/
Замовник
ЄДРПОУ
33195557
Повна назва
ЗАКЛАД ПРОФЕСІЙНОЇ (ПРОФЕСІЙНО-ТЕХНІЧНОЇ) ОСВІТИ «ЛЬВІВСЬКИЙ ПРОФЕСІЙНИЙ КОЛЕДЖ МОДЕЛЮВАННЯ І РЕСТОРАННОЇ СПРАВИ»
Поштовий індекс
79054
Країна
Україна
Область або регіон
Львівська область
Населений пункт
місто Львів
Адреса
вул. О. КУЛЬЧИЦЬКОЇ, будинок 2
Кваліфікація
Лот № 1 Послуги з охорони об’єкту
Період вимог/скарг з 24.09.2025 14:36 по 30.09.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 15.09.2025 01:00 по 14.10.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
24.09.2025 14:37
Довідка НАЗК
24.09.2025 14:36
Повідомлення про рішення
22.09.2025 14:56
Електроний протокол про продовження строку
15.09.2025 01:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
14.08.2025 17:42
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
14.08.2025 17:42
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
ПРОТОКОЛЬНЕ РІШЕННЯ (ПРОТОКОЛ) «22» вересня 2025 р. № Львів ПОРЯДОК ДЕННИЙ: 1. Про продовження строку розгляду тендерної пропозиції ПП "ОХОРОННО-ЮРИДИЧНА ФІРМА "АУТПОСТ-3", яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною під час проведення відкритих торгів, щодо закупівлі ДК 021:2015: 75240000-0 Послуги із забезпечення громадської безпеки, охорони правопорядку та громадського порядку (Послуги з охорони об’єкту). 2. Про оприлюднення повідомлення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції. По першому питанню порядку денного: Відповідно до п.37 Постанови № 1178 від 12 жовтня 2022 р. «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування»: Замовник розглядає найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію відповідно до вимог статті 29 Закону (положення частин другої, п’ятої - дев’ятої, дванадцятої, шістнадцятої, абзацу першого частини чотирнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 цих особливостей. Відповідно до п. 41 Постанови № 1178 розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 цих особливостей. Згідно з ч. 9 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі»: Після оцінки тендерних пропозицій/пропозицій замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації/оголошення про проведення спрощеної закупівлі тендерну пропозицію/пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною. Найбільш економічно вигідною пропозицією (за ціною) визначено тендерну пропозицію, подану учасником - ПП "ОХОРОННО-ЮРИДИЧНА ФІРМА "АУТПОСТ-3" (Далі - Учасник). Відповідно до п. 10 ст. 29 Закону: Строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. У зв’язку з наявністю великої кількості та складністю документів, а також великою кількістю активних закупівель Замовника, що необхідно розглянути, з метою перевірки на відповідність пропозиції вимогам тендерної документації, виникла необхідність продовжити строк розгляду даної тендерної пропозиції. По другому питанню порядку денного: У зв’язку з необхідністю вжиття заходів, зазначених в розділі розгляду питання першого порядку денного необхідно продовжити строк розгляду тендерної пропозиції Учасника до 20 робочих днів включно та оприлюднити повідомлення про продовження протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. ВИРІШИЛА: 1. Продовжити строк розгляду тендерної пропозиції ПП "ОХОРОННО-ЮРИДИЧНА ФІРМА "АУТПОСТ-3", яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною під час проведення Закупівлі до 20 робочих днів з дня визначення її як найбільш економічно вигідною. 2.Оприлюднити повідомлення про продовження строку розгляду зазначеної тендерної пропозиції в електронній системі закупівель у вигляді цього протоколу протягом одного дня з дня прийняття даного рішення, відповідно до вимог частини десятої статті 29 Закону. Директор ________________ підпис Наталія ОВЕРКО
Дата продовження строку розгляду
22.09.2025 14:43
Дата кінця розгляду
14.10.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Під час розгляду тендерної пропозиції учасника ПП "ОХОРОННО-ЮРИДИЧНА ФІРМА "АУТПОСТ-3" (далі – Учасник) в процедурі відкритих торгів на закупівлю ДК 021:2015: 75240000-0 Послуги із забезпечення громадської безпеки, охорони правопорядку та громадського порядку (Послуги з охорони об’єкту) виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією 1) Перелік виявлених невідповідностей з посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1.1. Згідно пп. 3.2 п. 3 Розділу 1 Додатку №1 до тендерної документації надаються Скановані з оригіналу копії аналогічних договорів (не менше двох). У складі пропозиції учасник надає два аналогічні договори 64-05/23Л від 15.05.2023р. та № 65-06/23Л від 12.06.2023р. не в повному обсязі, а саме відсутні додатки до них. 1.2. Згідно пп. 3.3 п. 3 Розділу 1 Додатку №1 до тендерної документації надаються Належним чином оформлений відгук від Замовника згідно наданих копій договорів про співпрацю та виконаного договору (не менше двох), оформлений відгук має містити вихідний номер та дату видачі такого документу, підпис та печатку (не менше двох). У складі тендерної пропозиції відсутні належним чином оформлені відгуки від Замовника згідно наданих копій аналогічних договорів. 1.3. Згідно п. 4 Розділу 1 Додатку №1 до тендерної документації надаються Для юридичних осіб: - сканована копія з оригіналу Балансу підприємства за останній звітний період (12 місяців 2024 року); - сканована копія з оригіналу Звіту про фінансові результати за останній звітний період (12 місяців 2024 року); - сканована копія з оригіналу Звіту про рух грошових коштів за останній звітний період (12 місяців 2024 року). Для фізичних осіб-підприємців: - податкова декларація платника єдиного податку за останній звітній період (12 місяців 2024 року). У випадку, якщо для Учасника законодавством не передбачено складання фінансової звітності, такий учасник, у складі своєї тендерної пропозиції подає пояснювальну записку з обґрунтуванням та причинами неподання зазначених документів з посиланнями на відповідні нормативно-правові акти. У складі тендерної пропозиції Учасника відсутня сканована копія з оригіналу Звіту про рух грошових коштів за останній звітний період (12 місяців 2024 року) чи відповідна пояснювальна записка з обґрунтуванням та причинами неподання зазначених документів з посиланнями на відповідні нормативно-правові акти. 2) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 2.1. Згідно пп. 3.2 п. 3 Розділу 1 Додатку №1 до тендерної документації надати Скановані з оригіналу копії аналогічних договорів (не менше двох). 2.2. Згідно пп. 3.3 п. 3 Розділу 1 Додатку №1 до тендерної документації надати Належним чином оформлений відгук від Замовника згідно наданих копій договорів про співпрацю та виконаного договору (не менше двох), оформлений відгук має містити вихідний номер та дату видачі такого документу, підпис та печатку (не менше двох). 2.3. Згідно п. 4 Розділу 1 Додатку №1 до тендерної документації надати скановану копію з оригіналу Звіту про рух грошових коштів за останній звітний період (12 місяців 2024 року) чи відповідну пояснювальну записку з обґрунтуванням та причинами неподання зазначених документів з посиланнями на відповідні нормативно-правові акти. 3) Усунення виявлених невідповідностей в інформації та/або документах здійснюється учасником процедури закупівлі шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених, або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Створено
22.09.2025 17:51
Надати до
23.09.2025 17:51
Договір
UA-2025-08-14-012337-a-c1
Підписаний і діє
Номер
75-10/25Л
460 574.4 грн.
460 574.4 грн.
Без ПДВ
Підписано
01.10.2025
Строк дії договору з
01.10.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (послуга)
Послуги з охорони об’єкту
Номенклатура
Послуги з охорони об’єкту
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ЗАКЛАД ПРОФЕСІЙНОЇ (ПРОФЕСІЙНО-ТЕХНІЧНОЇ) ОСВІТИ «ЛЬВІВСЬКИЙ ПРОФЕСІЙНИЙ КОЛЕДЖ МОДЕЛЮВАННЯ І РЕСТОРАННОЇ СПРАВИ»
Повна назва
ЗАКЛАД ПРОФЕСІЙНОЇ (ПРОФЕСІЙНО-ТЕХНІЧНОЇ) ОСВІТИ «ЛЬВІВСЬКИЙ ПРОФЕСІЙНИЙ КОЛЕДЖ МОДЕЛЮВАННЯ І РЕСТОРАННОЇ СПРАВИ»
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
33195557

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ПП "ОХОРОННО-ЮРИДИЧНА ФІРМА "АУТПОСТ-3"
Повна назва
ПП "ОХОРОННО-ЮРИДИЧНА ФІРМА "АУТПОСТ-3"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
34857604

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
Завершена закупівля
Очікувана вартість
460 574.4 грн.
Період подання пропозицій
до 15.09.2025 01:00
Замовник:
ЗАКЛАД ПРОФЕСІЙНОЇ (ПРОФЕСІЙНО-ТЕХНІЧНОЇ) ОСВІТИ «ЛЬВІВСЬКИЙ ПРОФЕСІЙНИЙ КОЛЕДЖ МОДЕЛЮВАННЯ І РЕСТОРАННОЇ СПРАВИ»
Контактний телефон:
+380322624325
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
460 574.4 грн.
Період подання пропозицій
до 15.09.2025 01:00
Замовник:
ЗАКЛАД ПРОФЕСІЙНОЇ (ПРОФЕСІЙНО-ТЕХНІЧНОЇ) ОСВІТИ «ЛЬВІВСЬКИЙ ПРОФЕСІЙНИЙ КОЛЕДЖ МОДЕЛЮВАННЯ І РЕСТОРАННОЇ СПРАВИ»
Контактний телефон:
+380322624325
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності