Показати схожі тендери

Закупівля Обладнання керування вантажопідіймальних кранів дистанційним керуванням від ФІЛІЯ " УЗ ВАГОН-СЕРВІС" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-08-14-012220-a
Id Tender ff0413d86398472da6c2ccf8cedd52b1
План UA-P-2025-08-14-014600-a link
Статус Кваліфікація переможця
Дата публікації оголошення 14.08.2025 17:25
Остання зміна 01.09.2025 10:26
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
420 000 грн. (Без ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
2 100 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 14.08.2025 17:25 до 22.08.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 14.08.2025 17:25
до 19.08.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 14.08.2025 17:25
до 19.08.2025 00:00
Поточний період
Період кваліфікації
з 22.08.2025 14:39
-
Період уточнень
з 14.08.2025 17:25 до 19.08.2025 00:00
Період оскарження
з 14.08.2025 17:25 до 19.08.2025 00:00
Період кваліфікації
з 22.08.2025 14:39
Основні параметри
Обладнання керування вантажопідіймальних кранів дистанційним керуванням
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
420 000 грн.
Обладнання керування вантажопідіймальних кранів дистанційним керуванням
Назва предмета закупівлі
Обладнання керування вантажопідіймальних кранів дистанційним керуванням
Очікувана вартість
420 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
2100,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
22.08.2025 14:10
Закінчення аукціону
22.08.2025 14:39
Позиція
Опис предмета закупівлі
Обладнання керування вантажопідіймальних кранів дистанційним керуванням
Код ДК 021:2015
50531400-0 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування підіймальних кранів
Кількість
2
Одиниця виміру
Одиниця
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "Підйомно-транспортне устаткування"
Пропозиція:
360 200 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "МОНТАЖКРАНСЕРВІС"
Пропозиція:
300 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "ПІДЙОМСПЕЦТЕХНІКА"
Пропозиція:
410 000 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 22.08.2025 14:10
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
14.08.2025 17:25
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Стрельцова Людмила Іванівна
Електронна пошта
Телефон
380953336866
Сайт:
https://uz.gov.ua/
Замовник
ЄДРПОУ
45462724
Повна назва
ФІЛІЯ " УЗ ВАГОН-СЕРВІС" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Поштовий індекс
Країна
Україна
Область або регіон
Київська область
Населений пункт
Київ
Адреса
Кваліфікація
Лот № 1 Обладнання керування вантажопідіймальних кранів дистанційним керуванням
Період розгляду тендерної пропозиції з 22.08.2025 14:39 по 20.09.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Розгляд подовжено
Зміст
Продовження строку розгляду тендерної пропозиції Учасника ТОВ "МОНТАЖКРАНСЕРВІС" закупівлі № UA-2025-08-14-012220-a «Обладнання керування вантажопідіймальних кранів дистанційним керуванням». Під час розгляду порядку денного: 1. На виконання вимог п.3.6.6 Порядку здійснення закупівель товарів, робіт і послуг в АТ «Укрзалізниця» в умовах воєнного стану, затвердженого рішенням правління від 05.03.2022 (протокол №Ц-54/24 Ком.т.), зі змінами, прийнятими рішенням правління АТ «Укрзалізниця» від 12.05.2025 (протокол № Ц-1.1-05/34-2025 Ком.т.), з метою детального вивчення змісту тендерної пропозиції Учасника на відповідність умовам тендерної документації, необхідно продовжити строк розгляду тендерної пропозиції Учасника ТОВ "МОНТАЖКРАНСЕРВІС" закупівлі № UA-2025-08-14-012220-a «Обладнання керування вантажопідіймальних кранів дистанційним керуванням». 2. Відповідно до ч. 10 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» строк розгляду тендерної пропозиції може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. Враховуючи вищенаведене, прийнято рішення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції ТОВ "МОНТАЖКРАНСЕРВІС" до 20 робочих днів. РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЇ ОСОБИ: 1. Продовжити строк розгляду тендерної пропозиції Учасника ТОВ "МОНТАЖКРАНСЕРВІС" закупівлі № UA-2025-08-14-012220-a «Обладнання керування вантажопідіймальних кранів дистанційним керуванням» до 20 робочих днів. 2. Оприлюднити у встановленому Законом України «Про публічні закупівлі» порядку повідомлення про подовження строку розгляду тендерної пропозиції.
Документи кваліфікації
28.08.2025 10:32
Електроний протокол про продовження строку
22.08.2025 14:39
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
14.08.2025 17:25
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
14.08.2025 17:25
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
Продовження строку розгляду тендерної пропозиції Учасника ТОВ "МОНТАЖКРАНСЕРВІС" закупівлі № UA-2025-08-14-012220-a «Обладнання керування вантажопідіймальних кранів дистанційним керуванням». Під час розгляду порядку денного: 1. На виконання вимог п.3.6.6 Порядку здійснення закупівель товарів, робіт і послуг в АТ «Укрзалізниця» в умовах воєнного стану, затвердженого рішенням правління від 05.03.2022 (протокол №Ц-54/24 Ком.т.), зі змінами, прийнятими рішенням правління АТ «Укрзалізниця» від 12.05.2025 (протокол № Ц-1.1-05/34-2025 Ком.т.), з метою детального вивчення змісту тендерної пропозиції Учасника на відповідність умовам тендерної документації, необхідно продовжити строк розгляду тендерної пропозиції Учасника ТОВ "МОНТАЖКРАНСЕРВІС" закупівлі № UA-2025-08-14-012220-a «Обладнання керування вантажопідіймальних кранів дистанційним керуванням». 2. Відповідно до ч. 10 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» строк розгляду тендерної пропозиції може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. Враховуючи вищенаведене, прийнято рішення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції ТОВ "МОНТАЖКРАНСЕРВІС" до 20 робочих днів. РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЇ ОСОБИ: 1. Продовжити строк розгляду тендерної пропозиції Учасника ТОВ "МОНТАЖКРАНСЕРВІС" закупівлі № UA-2025-08-14-012220-a «Обладнання керування вантажопідіймальних кранів дистанційним керуванням» до 20 робочих днів. 2. Оприлюднити у встановленому Законом України «Про публічні закупівлі» порядку повідомлення про подовження строку розгляду тендерної пропозиції.
Дата продовження строку розгляду
28.08.2025 10:32
Дата кінця розгляду
20.09.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Під час розгляду тендерної пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МОНТАЖКРАНСЕРВІС" виявлено, що: - у складі тендерної пропозиції відсутній Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (далі – Єдиний державний реєстр), що містить дані про кінцевого бенефіціара (для юридичних осіб) та відомості про хронологію останніх реєстраційних дій (назва, дата та номер реєстраційної дії; дата прийняття, дата набрання законної сили та номер судового рішення (у разі проведення реєстраційної дії на підставі судового рішення); відомості про суб’єкта державної реєстрації та державного реєстратора (прізвище, власне ім’я, по батькові (за наявності)), яким внесено до Єдиного державного реєстру запис про реєстраційну дію; місце проведення реєстраційної дії; тип змін, унесених реєстраційною дією), як того вимагалося відповідно до п.п.6.1 п.6 «Інші документи та інформація, які вимагаються цією тендерною документацією» Переліку документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції Додатку 2 до тендерної документації; Відповідно до ст.29 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), з урахуванням положень пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (далі — Особливості): Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Учасник процедури закупівлі має право виправити невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Таким чином, Учасник повинен надати: - Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (далі – Єдиний державний реєстр), що містить дані про кінцевого бенефіціара (для юридичних осіб) та відомості про хронологію останніх реєстраційних дій (назва, дата та номер реєстраційної дії; дата прийняття, дата набрання законної сили та номер судового рішення (у разі проведення реєстраційної дії на підставі судового рішення); відомості про суб’єкта державної реєстрації та державного реєстратора (прізвище, власне ім’я, по батькові (за наявності)), яким внесено до Єдиного державного реєстру запис про реєстраційну дію; місце проведення реєстраційної дії; тип змін, унесених реєстраційною дією). Витяг з Єдиного державного реєстру повинен бути сформований не раніше 60 (шестидесяти) календарних днів відносно дати його подання. Учасник повинен надати цей витяг в електронному вигляді або скан-копію витягу в паперовій формі, отримані відповідно до Порядку надання відомостей з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, затвердженого наказом Міністерства юстиції України від 05.05.2023 № 1692/5.
Створено
01.09.2025 09:17
Надати до
02.09.2025 09:17
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
420 000 грн.
Період подання пропозицій
до 22.08.2025 00:00
Замовник:
ФІЛІЯ " УЗ ВАГОН-СЕРВІС" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Контактний телефон:
380953336866
Статус
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
420 000 грн.
Період подання пропозицій
до 22.08.2025 00:00
Замовник:
ФІЛІЯ " УЗ ВАГОН-СЕРВІС" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Контактний телефон:
380953336866
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності