Показати схожі тендери

Закупівля Крісло від ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІНФОТЕХ".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-08-14-012085-a
Id Tender a6d74da334ef4a7398849355e880ce5e
План UA-P-2025-08-14-011486-a link
Статус Торги не відбулися
Дата публікації оголошення 14.08.2025 17:12
Остання зміна 04.09.2025 00:00
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
14 736 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
73.68 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
20.4 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 14.08.2025 17:10 до 22.08.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 14.08.2025 17:10
до 19.08.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 14.08.2025 17:10
до 19.08.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 22.08.2025 15:46
до 29.08.2025 15:48
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 25.08.2025 12:04
до 04.09.2025 00:00
wait
Підписання договору
з 29.08.2025 15:48
-
Період уточнень
з 14.08.2025 17:10 до 19.08.2025 00:00
Період оскарження
з 14.08.2025 17:10 до 19.08.2025 00:00
Період кваліфікації
з 22.08.2025 15:46 до 29.08.2025 15:48
Період кваліфікації
з 22.08.2025 15:46 до 29.08.2025 15:48
Основні параметри
Крісло
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - неуспішний лот закупівлі
14 736 грн.
Крісло
Назва предмета закупівлі
Крісло
Очікувана вартість
14 736 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
73,68
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
22.08.2025 15:23
Закінчення аукціону
22.08.2025 15:46
Позиція
Опис предмета закупівлі
Крісло «Веста» (або еквівалент)
Код ДК 021:2015
39110000-6 - Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
04050, Україна, Київська область, м. Київ, вул. Дегтярівська, 15 Б
Дата постачання по
31.10.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Оплата Товару здійснюється Покупцем протягом 30 (тридцяти) банківських днів з дня отримання Товару згідно накладної на підставі рахунка
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Документи лота
Технічні специфікації
Критерії прийнятності
Проект договору
14.08.2025 17:10
Тендерна документація
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП КОДРЯНУ ВІТАЛІЙ АНДРІЙОВИЧ
Пропозиція:
13 801.6 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП "РАТУШНА ОКСАНА ВАЛЕНТИНІВНА"
Пропозиція:
14 730 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 22.08.2025 15:23
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
14.08.2025 17:12
Оголошення про проведення закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Олена Соловар
Електронна пошта
Телефон
+380443634333
Сайт:
https://infotech.gov.ua/
Замовник
ЄДРПОУ
34239034
Повна назва
ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІНФОТЕХ"
Поштовий індекс
04050
Країна
Україна
Область або регіон
м. Київ
Населений пункт
м. Київ
Адреса
вул. Дегтярівська, буд. 15 Б
Кваліфікація
Лот № 1 Крісло
Період вимог/скарг з 25.08.2025 12:04 по 31.08.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 22.08.2025 15:46 по 30.08.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Зміст
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Документи кваліфікації
25.08.2025 12:04
Повідомлення про рішення
22.08.2025 15:47
Витяг з ЄДР
22.08.2025 15:47
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
14.08.2025 17:10
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
14.08.2025 17:10
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Відповідно до пункту 43 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, далі - Особливості, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під час розгляду тендерної пропозиції учасника ФОП КОДРЯНУ ВІТАЛІЙ АНДРІЙОВИЧ (код за ЄДРПОУ 3023412453) з ціною 13801,60 грн, далі – Учасник, виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, а саме: - усі документи, що створені безпосередньо Учасником (довідки, листи, гарантійні листи/гарантії тощо) та надані Учасником у складі тендерної пропозиції не містять вихідних (реєстраційних) номерів та дати створення документів (вимога пункту 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації); - Учасником у складі тендерної пропозиції не надано довідку або лист про те, що Учасник є платником податку на загальних підставах та не є платником ПДВ (для не платників ПДВ) (вимога пункту 3 додатку № 3 до Тендерної документації «Документи учасника»). Враховуючи викладене, на виконання вимог пункту 43 Особливостей та умов тендерної документації, вимагаємо виправити/усунути вищевказані невідповідності протягом 24 годин з моменту розміщення замовником повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель шляхом завантаження Учасником в електронну систему закупівель: - усіх документів, що створені безпосередньо Учасником (довідки, листи, гарантійні листи/гарантії тощо) та надані Учасником у складі тендерної пропозиції, які містять вихідні (реєстраційні) номери та дати створення документів, що вимагається Замовником у пункті 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації; - довідки або листа про те, що Учасник є платником податку на загальних підставах та не є платником ПДВ (для не платників ПДВ), що вимагається Замовником у пункті 3 додатку № 3 до Тендерної документації «Документи учасника».
Створено
22.08.2025 16:49
Надати до
23.08.2025 16:49
Період вимог/скарг з 25.08.2025 14:25 по 29.08.2025 15:46
Період розгляду тендерної пропозиції з 25.08.2025 12:04 по 02.09.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
25.08.2025 14:25
Довідка НАЗК
25.08.2025 14:25
Повідомлення про рішення
25.08.2025 12:04
Витяг з ЄДР
Період вимог/скарг з 29.08.2025 15:48 по 04.09.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 29.08.2025 15:46 по 06.09.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю;
Зміст
відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю;
Документи кваліфікації
29.08.2025 15:48
Повідомлення про рішення
29.08.2025 15:46
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
14.08.2025 17:10
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
14.08.2025 17:10
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Торги не відбулися
Очікувана вартість
14 736 грн.
Період подання пропозицій
до 22.08.2025 00:00
Замовник:
ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІНФОТЕХ"
Контактний телефон:
+380443634333
Статус
Торги не відбулися
Очікувана вартість
14 736 грн.
Період подання пропозицій
до 22.08.2025 00:00
Замовник:
ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІНФОТЕХ"
Контактний телефон:
+380443634333
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності