Показати схожі тендери

Закупівля Послуги з технічного обслуговування кондиціонерів від Національне агентство України з питань державної служби.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-08-14-011485-a
Id Tender ec498feee5044dd1bf92c8c4ca64c5ca
План UA-P-2025-08-14-012949-a link
Статус Торги відмінено
Дата публікації оголошення 14.08.2025 16:33
Остання зміна 10.10.2025 00:00
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
253 320 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
1 270 грн. (0,50 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 14.08.2025 16:32 до 27.08.2025 08:00
Завершено
Період уточнень
з 14.08.2025 16:32
до 24.08.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 14.08.2025 16:32
до 24.08.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 28.08.2025 15:40
до 19.09.2025 17:13
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 15.09.2025 18:35
до 25.09.2025 00:00
wait
Підписання договору
з 19.09.2025 17:13
-
Період уточнень
з 14.08.2025 16:32 до 24.08.2025 00:00
Період оскарження
з 14.08.2025 16:32 до 24.08.2025 00:00
Період кваліфікації
з 28.08.2025 15:40 до 19.09.2025 17:13
Період кваліфікації
з 28.08.2025 15:40 до 19.09.2025 17:13
Основні параметри
Послуги з технічного обслуговування кондиціонерів
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
253 320 грн.
Послуги з технічного обслуговування кондиціонерів
Назва предмета закупівлі
Послуги з технічного обслуговування кондиціонерів
Очікувана вартість
253 320 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
1270,0
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
28.08.2025 14:47
Закінчення аукціону
28.08.2025 15:40
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги з технічного обслуговування кондиціонерів
Код ДК 021:2015
50730000-1 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування охолоджувальних установок
Кількість
104
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
01601, Україна, м. Київ, вул. Прорізна, 15
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 7 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Оплата здійснюється Замовником Виконавцю у безготівковій формі на підставі Акта, шляхом перерахування суми за фактично надані відповідно до умов, порядку та вимог, визначених цим Договором, Послуги на банківський рахунок Виконавця протягом 7 (семи) банківських днів з моменту підписання Акта, за умови наявності коштів на рахунку Замовника відповідно до бюджетної класифікації.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАНІЯ ТЕХНОКЛІМАТ"
Пропозиція:
165 360 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП "Горбачова Валентина Сергіївна"
Пропозиція:
103 899 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП Юревич Володимир Юрійович
Пропозиція:
91 111.11 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП "Клименко Ірина Іванівна"
Пропозиція:
227 988 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП ГОПКАЛО МАРІЯ МИХАЙЛІВНА
Пропозиція:
89 999 грн.
Аномально низька ціна
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "ВЕНТПРОМСЕРВIС"
Пропозиція:
90 000 грн.
Аномально низька ціна
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "СМАРТ КЛІМАТ"
Пропозиція:
91 100 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 28.08.2025 14:47
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
22.08.2025 16:27
Оголошення про проведення закупівлі
-
Тендерна документація
Критерії прийнятності
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Проект договору
Скасування
10.10.2025 00:00
У зв'язку з неможливістю внести зміни до тендерної документації (додаток № 4 проєкт Договору), які необхідно внести у зв'язку з втратою чинності Господарського кодексу України, виникла необхідність у відміні даної процедури закупівлі.
29.09.2025 18:37
-
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Віталій Ведмеденко
Електронна пошта
Телефон
+380442560055
Сайт:
https://nads.gov.ua
Замовник
ЄДРПОУ
37819430
Повна назва
Національне агентство України з питань державної служби
Поштовий індекс
01601
Країна
Україна
Область або регіон
м. Київ
Населений пункт
м. Київ
Адреса
вул. Прорізна, буд. 15
Кваліфікація
Лот № 1 Послуги з технічного обслуговування кондиціонерів
Період вимог/скарг з 15.09.2025 18:35 по 21.09.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 28.08.2025 15:40 по 26.09.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Зміст
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Документи кваліфікації
15.09.2025 18:35
Повідомлення про рішення
04.09.2025 19:00
Електроний протокол про продовження строку
28.08.2025 15:40
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
14.08.2025 16:32
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
14.08.2025 16:32
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога обгрунтування низької ціни
Зміст
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону
Створено
28.08.2025 15:40
Надати до
30.08.2025 00:00
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
За результатами аукціону остаточні пропозиції учасників становлять: 1. ФОП ГОПКАЛО МАРІЯ МИХАЙЛІВНА – 89 999,00 грн з ПДВ; 2. ТОВ «ВЕНТПРОМСЕРВIС» - 90 000,00 грн з ПДВ; 3. ТОВ «СМАРТ КЛІМАТ» -91 100,00 грн з ПДВ; 4. ФОП Юревич Володимир Юрійович – 91 111,11 грн з ПДВ; 5. ФОП «Горбачова Валентина Сергіївна» - 103 899,00 грн з ПДВ; 6. ТОВ «КОМПАНІЯ ТЕХНОКЛІМАТ» - 165 360,00 грн з ПДВ; 7. ФОП «Клименко Ірина Іванівна» 227 988,00 грн з ПДВ. Відповідно до частини першої статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону проведена оцінка тендерних пропозицій учасників. Згідно з умовами тендерної документації єдиним критерієм оцінки є ціна. За результатами електронного аукціону найбільш економічно вигідною є тендерна пропозиція ФОП ГОПКАЛО МАРІЯ МИХАЙЛІВНА на суму 89 999,00 грн з ПДВ. Згідно з частиною дев’ятою статті 29 Закону, після оцінки тендерних пропозицій замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації/оголошення про проведення спрощеної закупівлі тендерну пропозицію/пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною. Згідно з частиною десятою статті 29 Закону строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. У зв’язку з необхідністю детального аналізу та якісної перевірки тендерної пропозиції учасника прийнято рішення продовжити строк розгляду тендерної пропозиції ФОП ГОПКАЛО МАРІЯ МИХАЙЛІВНА до 20 робочих днів.
Дата продовження строку розгляду
04.09.2025 18:59
Дата кінця розгляду
26.09.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Замовником під час розгляду тендерної пропозиції ФОП «ЦІПІНЮК ОЛЕКСІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ», поданої для участі в процедурі відкритих торгів щодо закупівлі послуг з технічного обслуговування кондиціонерів (код ДК 021:2015 50730000-1, UA-2025-08-14-011485-a), виявлено невідповідність в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, а саме: Учасником ФОП ГОПКАЛО МАРІЯ МИХАЙЛІВНА на виконання пункту 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації підписано тендерну пропозицію шляхом накладання удосконаленого електронного підпису (УЕП), замість кваліфікованого електронного підпису (КЕП) особи, уповноваженої на підпис документів тендерної пропозиції. Проте, пунктом 43 Особливостей визначено: Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Враховуючи вищезазначене, пропонується розмістити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідності, встановленої під час розгляду тендерної пропозиції ФОП ГОПКАЛО МАРІЯ МИХАЙЛІВНА, поданої для участі в процедурі відкритих торгів щодо закупівлі послуг з технічного обслуговування кондиціонерів (код ДК 021:2015 50730000-1, UA-2025-08-14-011485-a), а саме: ФОП ГОПКАЛО МАРІЯ МИХАЙЛІВНА, на виконання пункту 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, підписати тендерну пропозицію шляхом накладання кваліфікованого електронного підпису (КЕП) особи, уповноваженої на підпис документів тендерної пропозиції. Виправлення даної невідповідності не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Створено
11.09.2025 13:48
Надати до
12.09.2025 13:48
Період вимог/скарг з 19.09.2025 17:13 по 25.09.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 15.09.2025 18:35 по 23.09.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
14.08.2025 16:32
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
14.08.2025 16:32
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога обгрунтування низької ціни
Зміст
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону
Створено
15.09.2025 18:35
Надати до
17.09.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Замовником під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ВЕНТПРОМСЕРВIС», поданої для участі в процедурі відкритих торгів щодо закупівлі послуг з технічного обслуговування кондиціонерів (код ДК 021:2015 50730000-1, UA-2025-08-14-011485-a), виявлено невідповідність в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, а саме: Учасником ТОВ «ВЕНТПРОМСЕРВIС» на виконання пункту 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації підписано тендерну пропозицію шляхом накладання удосконаленого електронного підпису (УЕП), замість кваліфікованого електронного підпису (КЕП) особи, уповноваженої на підпис документів тендерної пропозиції. Проте, пунктом 43 Особливостей визначено: Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Враховуючи вищезазначене, пропонується розмістити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідності, встановленої під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ВЕНТПРОМСЕРВIС», поданої для участі в процедурі відкритих торгів щодо закупівлі послуг з технічного обслуговування кондиціонерів (код ДК 021:2015 50730000-1, UA-2025-08-14-011485-a), а саме: ТОВ «ВЕНТПРОМСЕРВIС», на виконання пункту 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, підписати тендерну пропозицію шляхом накладання кваліфікованого електронного підпису (КЕП) особи, уповноваженої на підпис документів тендерної пропозиції. Виправлення даної невідповідності не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Створено
17.09.2025 18:11
Надати до
18.09.2025 18:11
Торги відмінено
Очікувана вартість
253 320 грн.
Період подання пропозицій
до 27.08.2025 08:00
Замовник:
Національне агентство України з питань державної служби
Контактний телефон:
+380442560055
Статус
Торги відмінено
Очікувана вартість
253 320 грн.
Період подання пропозицій
до 27.08.2025 08:00
Замовник:
Національне агентство України з питань державної служби
Контактний телефон:
+380442560055
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності