Показати схожі тендери

Закупівля (ПК-25Т_0287_ВО) Світильники від ФІЛІЯ "ПАСАЖИРСЬКА КОМПАНІЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-08-14-011147-a
Id Tender 4e47e1e2de1a42219e4f53d411b29d15
План UA-P-2025-08-14-009879-a link
Статус Очікування пропозицій
Дата публікації оголошення 14.08.2025 16:19
Остання зміна 22.08.2025 13:53
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
1 567 350 грн. (Без ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
15 673.5 грн. (1 %)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Залишилось 1 днів 9 год. )
з 14.08.2025 16:18 до 29.08.2025 18:00
Завершено
Період уточнень
з 14.08.2025 16:18
до 26.08.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 14.08.2025 16:18
до 26.08.2025 00:00
Період уточнень
з 14.08.2025 16:18 до 26.08.2025 00:00
Період оскарження
з 14.08.2025 16:18 до 26.08.2025 00:00
Основні параметри
(ПК-25Т_0287_ВО) Світильники
ОГОЛОШЕННЯ про проведення відкритих торгів 1. Найменування замовника* Філія «Пасажирська компанія» АТ «Укрзалізниця». 2. Код згідно з ЄДРПОУ замовника* 41022900. 3. Місцезнаходження замовника* - місто Київ - 4. Категорія замовника: юридична особа та/або суб’єкти господарювання, який здійснює діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у п. 4 ч. 1 ст. 2 ЗУ «Про публічні закупівлі». 5. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): (ПК-25Т_0287_ВО) ДК 021:2015 – 31520000-7 Світильники та освітлювальна арматура (Світильники) 5.1. Назва товару чи послуги кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі та код товару чи послуги, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником: відповідно до Додатку 1 тендерної документації, код ДК 021:2015: 31521000-4 6. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: відповідно до умов Додатку 1 тендерної документації. 7. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг. Україна, відповідно Додатку 1 тендерної документації. 8. Очікувана вартість предмета закупівлі: 1 567 350,00 грн без ПДВ (один мільйон п’ятсот шістдесят сім тисяч триста п’ятдесят гривень 00 копійок) 9. Строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: Протягом 2025 року (до 31.12.2025 р.) відповідно умов договору. 10. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22.08.2025 18:00 11. Умови оплати: відповідно до умов Договору 12. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська відповідно до умов тендерної документації. 13. Розмір забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): 47 020,50 грн. (сорок сім тисяч двадцять гривень 50 копійок) 14. Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): Забезпечення тендерної пропозиції надається Учасником у вигляді Гарантії (в електронній формі). Забезпечення тендерної пропозиції повинно відповідати умовам, зазначеним в Додатку 5 до тендерної документації; 15. Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до ч. 3 ст. 10 ЗУ «Про публічні закупівлі»: ----. 16. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях: 1%. 17. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування) - не застосовується; 18. Інша інформація: інші умови відповідно тендерної документації. Вид закупівлі – товар - відкриті торги відповідно до особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 та ЗУ «Про публічні закупівлі»; Застосовані критерії оцінки - ціна. Уповноважена особа Філії «Пасажирська компанія» АТ «Українська залізниця»_____________________________________ Сергій СОРОКІН Категорія замовника: юридична особа та/або суб’єкти господарювання, який здійснює діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у п. 4 ч. 1 ст. 2 ЗУ «Про публічні закупівлі». Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українськавідповідно до умов тендерної документації. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування)- не застосовується. Інша інформація: інші умови відповідно тендерної документації. Вид закупівлі –товар -відкриті торги відповідно до особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 та ЗУ «Про публічні закупівлі». Застосовані критерії оцінки - ціна.
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
1 567 350 грн.
Лот 1 - Світильники
Назва предмета закупівлі
Лот 1 - Світильники
Очікувана вартість
1 567 350 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
15673,5
1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
47 020.5
Аукціон
Cтарт аукціону
01.09.2025 15:46
Позиції закупівлі 3
Позиція : №1 300 (штуки)
Світильник лінійний LED T8 G13 настінно-стельовий накладний внутрішній/2x24Вт 1500мм/IP65/клас захисту II/корпус пластиковий сірий/розсіювач пластиковий прозорий/без решітки
Опис предмета закупівлі
Світильник лінійний LED T8 G13 настінно-стельовий накладний внутрішній/2x24Вт 1500мм/IP65/клас захисту II/корпус пластиковий сірий/розсіювач пластиковий прозорий/без решітки
Код ДК 021:2015
31521000-4 - Світильники
Кількість
300
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №2 1 800 (штуки)
Світильник лінійний LED T8 G13 настінно-стельовий накладний внутрішній/2x18Вт 1200мм/IP65/клас захисту II/корпус пластиковий сірий/розсіювач пластиковий прозорий/без решітки
Опис предмета закупівлі
Світильник лінійний LED T8 G13 настінно-стельовий накладний внутрішній/2x18Вт 1200мм/IP65/клас захисту II/корпус пластиковий сірий/розсіювач пластиковий прозорий/без решітки
Код ДК 021:2015
31521000-4 - Світильники
Кількість
1 800
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №3 500 (штуки)
Світильник лінійний LED T8 G13 настінно-стельовий накладний внутрішній/2x8Вт 600мм/IP65/клас захисту II/корпус пластиковий сірий/розсіювач пластиковий прозорий/без решітки
Опис предмета закупівлі
Світильник лінійний LED T8 G13 настінно-стельовий накладний внутрішній/2x8Вт 600мм/IP65/клас захисту II/корпус пластиковий сірий/розсіювач пластиковий прозорий/без решітки
Код ДК 021:2015
31521000-4 - Світильники
Кількість
500
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
На 30 (тридцятий) календарний день з дати підписання Акта прийому-передачі товару або видаткової накладної (для нерезидентів – з дати поставки партії товару, відповідно до рахунку-фактури (інвойса)), за умови реєстрації податкової накладної, оформленої відповідно до вимог законодавства України (якщо учасник – платник ПДВ ).
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
22.08.2025 13:52
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Сорокін Сергій Сергійович
Електронна пошта
Телефон
380443091557
Замовник
ЄДРПОУ
41022900
Повна назва
ФІЛІЯ "ПАСАЖИРСЬКА КОМПАНІЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Поштовий індекс
Країна
Україна
Область або регіон

Населений пункт
Адреса
Очікування пропозицій
Очікувана вартість
1 567 350 грн.
Період подання пропозицій
до 29.08.2025 18:00
Замовник:
ФІЛІЯ "ПАСАЖИРСЬКА КОМПАНІЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Контактний телефон:
380443091557
Статус
Очікування пропозицій
Очікувана вартість
1 567 350 грн.
Період подання пропозицій
до 29.08.2025 18:00
Замовник:
ФІЛІЯ "ПАСАЖИРСЬКА КОМПАНІЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Контактний телефон:
380443091557
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності