Показати схожі тендери
Закупівля Реконструкція існуючої шахти ліфта та встановлення нового ліфта (в т. ч. ПКД), в хірургічному корпусі Комунального некомерційного підприємства Білоцерківської міської ради «Білоцерківська міська лікарня №1» за адресою: вул. Ярослава Мудрого, 49, м. Біла Церква (код ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи) від Комунальне некомерційне підприємство Білоцерківської міської ради «Білоцерківська міська лікарня №1».
Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-08-14-010827-a
Id Tender a389a2542d0147c6b479b950f39dba1a
План UA-P-2025-08-14-009367-a link
Статус Торги не відбулися
Дата публікації оголошення 14.08.2025 16:13
Остання зміна 02.11.2025 00:00
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
2 550 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
12 750 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 14.08.2025 16:06 до 02.09.2025 01:00
Завершено
Період уточнень
з 14.08.2025 16:06
до 30.08.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 14.08.2025 16:06
до 30.08.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 03.09.2025 13:33
до 27.10.2025 10:38
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 10.09.2025 11:28
до 02.11.2025 00:00
wait
Підписання договору
з 27.10.2025 10:38
-
Період уточнень
з 14.08.2025 16:06 до 30.08.2025 00:00
Період оскарження
з 14.08.2025 16:06 до 30.08.2025 00:00
Період кваліфікації
з 03.09.2025 13:33 до 27.10.2025 10:38
Період кваліфікації
з 03.09.2025 13:33 до 27.10.2025 10:38
Основні параметри
Реконструкція існуючої шахти ліфта та встановлення нового ліфта (в т. ч. ПКД), в хірургічному корпусі Комунального некомерційного підприємства Білоцерківської міської ради «Білоцерківська міська лікарня №1» за адресою: вул. Ярослава Мудрого, 49, м. Біла Церква (код ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи)
роботи
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - неуспішний лот закупівлі
2 550 000 грн.
Реконструкція існуючої шахти ліфта та встановлення нового ліфта (в т. ч. ПКД), в хірургічному корпусі Комунального некомерційного підприємства Білоцерківської міської ради «Білоцерківська міська лікарня №1» за адресою: вул. Ярослава Мудрого, 49, м. Біла Церква (код ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи)
Назва предмета закупівлі
Реконструкція існуючої шахти ліфта та встановлення нового ліфта (в т. ч. ПКД), в хірургічному корпусі Комунального некомерційного підприємства Білоцерківської міської ради «Білоцерківська міська лікарня №1» за адресою: вул. Ярослава Мудрого, 49, м. Біла Церква (код ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи)
Очікувана вартість
2 550 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
12750,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
03.09.2025 13:04
Закінчення аукціону
03.09.2025 13:33
Позиція
Опис предмета закупівлі
Реконструкція існуючої шахти ліфта та встановлення нового ліфта (в т. ч. ПКД), в хірургічному корпусі Комунального некомерційного підприємства Білоцерківської міської ради «Білоцерківська міська лікарня №1» за адресою: вул. Ярослава Мудрого, 49, м. Біла Церква (код ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи)
Код ДК 021:2015
45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
09107, Україна, Київська область, Біла Церква, вул. Ярослава Мудрого 49
Дата постачання по
15.12.2025 00:00
Умови оплати
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРМІСЬКЛІФТ"
Пропозиція:
2 300 285.12 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БРАВО ЛІФТ"
Пропозиція:
2 336 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗАВОД ЄВРОФОРМАТ"
Пропозиція:
2 335 000 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 03.09.2025 13:04
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
28.08.2025 12:45
Оголошення про проведення закупівлі
Критерії прийнятності
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Критерії прийнятності
Тендерна документація
Тендерна документація
Критерії прийнятності
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Проект договору
Критерії оцінки
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Тетяна Заволока
Електронна пошта
Телефон
+380456351953
Сайт:
https://bc1.likarnja.org.ua/
Замовник
ЄДРПОУ
24880520
Повна назва
Комунальне некомерційне підприємство Білоцерківської міської ради «Білоцерківська міська лікарня №1»
Поштовий індекс
09107
Країна
Україна
Область або регіон
Київська область
Населений пункт
Білоцерківський р-н, місто Біла Церква
Адреса
вул.Ярослава Мудрого, будинок 49
Кваліфікація
Лот № 1 Реконструкція існуючої шахти ліфта та встановлення нового ліфта (в т. ч. ПКД), в хірургічному корпусі Комунального некомерційного підприємства Білоцерківської міської ради «Білоцерківська міська лікарня №1» за адресою: вул. Ярослава Мудрого, 49, м. Біла Церква (код ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи)
Період вимог/скарг з 10.09.2025 11:28 по 16.09.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 03.09.2025 13:33 по 11.09.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Зміст
Пунктом 2. «Дефектний акт» Додатку 2 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі - технічні вимоги до предмета закупівлі» визначено: Учасник процедури закупівлі з урахуванням вищенаведених даних повинен надати: у складі тендерної пропозиції інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, а саме: договірну ціну, а також локальні кошториси та розрахунок вартості матеріальних ресурсів (відомість ресурсів або підсумкову відомість ресурсів), зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва (зведений кошторис). Якщо пропозиція Учасника містить не всі види робіт або зміну обсягів та складу робіт згідно з документацією закупівель, ця пропозиція вважається такою, що не відповідає умовам документації закупівлі, та відхиляється Замовником. В складі тендерної пропозиції Учасником надано Локальний кошторис на будівельні роботи №02-01-01 (файл «4.1.Локальний кошторис на роботи»), а також Дефектний акт (файл «4.1.Дефектний акт»). В зазначених документах Учасника одиниця виміру робіт та витрат не відповідає вимогам тендерної документації Замовника, що, в свою чергу, має наслідком невірне зазначення кількості робіт та витрат: Локальний кошторис на будівельні роботи №02-01-01 № п/п Вимоги Замовника Пропозиція Учасника Найменування робіт і витрат Одиниця виміру Кількість Найменування робіт і витрат Одиниця виміру Кількість 26 Приготування важких мурувальних розчинів цементних, марка 50 м3 розчину 0,3 Приготування важких мурувальних розчинів цементних, марка 50 100 м3 0,3 31 Улаштування цементної стяжки товщиною 20 мм м2 поверхні 0,5 Улаштування цементної стяжки товщиною 20 мм 100 м2 0,5 Щодо пункту 26 робіт та витрат: в результаті переведення «0,3» в запропонованій Учасником одиниці виміру «100 м3» отримаємо 30 м3, що в 100 разів перевищує кількість, визначену Замовником. Щодо пункту 31 робіт та витрат: в результаті переведення «0,5» в запропонованій Учасником одиниці виміру «100 м2» отримаємо 50 м2, що в 100 разів перевищує кількість, визначену Замовником. Дефектний акт на капітальний ремонт реконструкцію існуючої шахти ліфта та встановлення нового ліфта № п/п Вимоги Замовника Пропозиція Учасника Найменування робіт і витрат Одиниця виміру Кількість Найменування робіт і витрат Одиниця виміру Кількість 26 Приготування важких мурувальних розчинів цементних, марка 50 м3 розчину 0,3 Приготування важких мурувальних розчинів цементних, марка 50 м3 30 31 Улаштування цементної стяжки товщиною 20 мм м2 поверхні 0,5 Улаштування цементної стяжки товщиною 20 мм м2 50 Таке саме перевищення кількості робіт і витрат в 100 разів відображено і у дефектному акті. Всупереч вимогам Замовника, Учасником у локальному кошторисі та дефектному акті враховані обсяги робіт, які не відповідають вимогам Замовника. Відповідно до п.43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Зміна Учасником обсягів робіт не може бути віднесена до невідповідностей, за наявності яких Учаснику може бути надано право на їх виправлення відповідно до п.43 Особливостей. Підсумовуючи викладене, учасник процедури відкритих торгів – ТОВ «УКРМІСЬКЛІФТ» підлягає відхиленню відповідно до абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей, тендерна пропозиція якого не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Документи кваліфікації
10.09.2025 11:28
Повідомлення про рішення
03.09.2025 13:34
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
14.08.2025 16:06
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
14.08.2025 16:06
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Період вимог/скарг з 12.09.2025 16:15 по 18.09.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 10.09.2025 11:28 по 18.09.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Зміст
Пунктом 4.4. Додатку 1 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» визначено: Якщо Учасником пропонується еквівалент обладнання до того, що вимагається Замовником, додатково у складі тендерної пропозиції Учасник надає таблицю, складену в довільній формі, яка у порівняльному вигляді містить відомості щодо основних технічних та якісних характеристик товару, що вимагається Замовником, до основних технічних та якісних характеристик еквівалентного товару, що пропонується Учасником. При цьому якість запропонованого еквівалента товару має відповідати якості, що заявлена в технічній специфікації Замовника. Таблиця повинна містити точну назву товару, яка пропонується учасником. В складі тендерної пропозиції Учасником надано Порівняльну таблицю від 27.08.2025 №14/Т/25, в якій Учасником у порівняльній формі зазначено інформацію про запропоноване обладнання – ліфт EF 1275, виробником якого є сам Учасник - ТОВ «ЗАВОД ЄВРОФОРМАТ». Слід зазначити, що запропонований Учасником Ліфт EF 1275 не відповідає технічним характеристикам Замовника, що визначені у Додатку 1 до тендерної документації, а саме: № п/п Вимоги Замовника Пропозиція Учасника Характеристика ліфта, що вимагається замовником Значення Одиниця виміру Значення 8 Розмір кабіни 1400х2400х2250 Розмір кабіни 1200х2300х2100 10 Дверний проріз 1140х2000 Дверний проріз 1100х2000 17 Система автоматичної евакуації пасажирів Під час зникнення напруги наближається до ближнього поверху та відкриває двері інформація відсутня 18 Зв'язок з аварійними службами Наявність зв'язку з аварійними службами по системі GSM інформація відсутня Проаналізувавши технічні характеристики запропонованого Учасником ліфта EF 1275, можна зробити висновок, що обладнання Учасника не відповідає потребам Замовника, зокрема за розміром кабіни, за розміром дверного прорізу, які є меншими, ніж визначено Замовником. Крім цього, у Порівняльній таблиці Учасника відсутня інформація щодо таких технічних та якісних характеристик ліфта EF 1275 як наявність системи автоматичної евакуації пасажирів (під час зникнення напруги наближається до ближнього поверху та відкриває двері) та наявність зв'язку з аварійними службами по системі GSM. Всупереч вимогам Замовника, Учасником запропоновано обладнання, яке не відповідає технічним характеристикам Замовника. Пунктом 4.1. Додатку 1 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» визначено: У документах, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси, обов’язково має зазначатися така інформація: найменування матеріального ресурсу (з характеристиками), одиниця його виміру, кількість, відпускна ціна, а також вартість транспортування та заготівельно-складські витрати, а також країна походження товару щодо кожної номенклатурної позиції. Такі документи можуть містити іншу інформацію. В складі тендерної пропозиції Учасником надано Інформацію про ціни на матеріальні ресурси на об’єкті будівництва (файл «Кошторис»), в якій не зазначено технічні характеристики наступних матеріальних ресурсів: - п.1 сатенгіпс - п.3 балка - п.13 емаль - п.19 світильник. Підсумкова відомість ресурсів, що міститься у цьому ж файлі, також не містить інформації про технічні характеристики зазначених матеріальних ресурсів. Отже, всупереч вимогам Замовника, Учасником не надано інформацію про технічні характеристики матеріальних ресурсів, які учасник планує використати в ході виконання робіт. Відповідно до п.43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Невідповідність так само як і відсутність інформації про технічні та якісні характеристики обладнання, що має бути встановлено в процесі виконання робіт та матеріальних ресурсів, які будуть використані в ході ремонтних робіт, не може бути віднесено до невідповідностей, за наявності яких Учаснику може бути надано право на їх виправлення відповідно до п.43 Особливостей. Підсумовуючи викладене, учасник процедури відкритих торгів – ТОВ «ЗАВОД ЄВРОФОРМАТ» підлягає відхиленню відповідно до абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей, тендерна пропозиція якого не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Документи кваліфікації
12.09.2025 16:15
Повідомлення про рішення
10.09.2025 11:28
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
14.08.2025 16:06
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
14.08.2025 16:06
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Період вимог/скарг з 07.10.2025 13:07 по 13.10.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 12.09.2025 16:15 по 11.10.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
07.10.2025 13:07
Довідка НАЗК
07.10.2025 13:07
Повідомлення про рішення
19.09.2025 21:46
Електроний протокол про продовження строку
12.09.2025 16:15
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
14.08.2025 16:06
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
14.08.2025 16:06
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
З метою реалізації вимог пункту 43 Особливостей (оприлюднення повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель) виникала потреба в продовженні строку розгляду тендерної пропозиції до 20 робочих днів.
Дата продовження строку розгляду
19.09.2025 21:44
Дата кінця розгляду
11.10.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Вимога ТД 1: Відповідно до пункту 1.1. «Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» Додатку 1 до тендерної документації (Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції), учасник повинен надати: 1.1.1. Довідка в довільній формі про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для виконання робіт, визначених у технічних вимогах, із зазначенням найменування, кількості та правової підстави володіння / користування. 1.1.2. На підтвердження інформації стосовно наявності обладнання й матеріально-технічної бази, зазначеної в довідці, учасник має надати документи / документ на підтвердження права власності / володіння / користування відповідним майном. При цьому договір найму будівлі або іншої капітальної споруди (їхньої окремої частини) строком на три роки і більше, а також договір найму (оренди) транспортного засобу за участі фізичної особи в разі їх надання учасником мають бути засвідчені нотаріально. Невідповідність: В складі тендерної пропозиції Учасником надано: 1). Довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій №91-1/25 від 18.08.2025 р., в якій відсутня інформація про наявність орендованого приміщення за договором оренди індивідуально визначеного майна №22-25 від 25.03.2025 р. з ВГСП ПрАТ «Київський радіозавод «Готель Комплекс». 2). Договір оренди №02-05/25 від 02.05.2025 р., що укладений з ТОВ «МІРІНВЕСТ» щодо оренди транспортних засобів МАЗ 5549 та МАЗ 5337. Відповідно до пункту 5.1. зазначеного договору, передача техніки оформлюється актом. Акт прийому-передачі техніки, що наданий в складі пропозиції датований 02.05.2019, що не відповідає даті укладення договору оренди. Як виправити: Учасник повинен надати довідку в довільній формі про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для виконання робіт, визначених у технічних вимогах, із зазначенням найменування, кількості та правової підстави володіння / користування, яка також містить інформацію про наявність орендованого приміщення за договором оренди індивідуально визначеного майна №22-25 від 25.03.2025 р. з ВГСП ПрАТ «Київський радіозавод «Готель Комплекс». Акт прийому-передачі техніки, що наданий в складі пропозиції повинен відповідати даті укладеного договору оренди №02-05/25 від 02.05.2025 р. Вимога ТД 2: Відповідно до пункту 1.2. «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» Додатку 1 до тендерної документації (Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції), учасник повинен надати: 1.2.1. Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, подається у наведеному нижче вигляді, на фірмовому бланку учасника (за наявністю). 1.2.2. До довідки додати документ на кожного працівника* (у документі має бути зазначено прізвище та ім’я працівника або прізвище та ініціали працівника, або прізвище, ім’я, по батькові працівника), зазначеного в довідці, який засвідчує можливість використання праці такого працівника учасником / субпідрядником / співвиконавцем (наприклад: штатний розпис / трудовий договір / договір про надання послуг / копію трудової книжки (перша сторінка, що містить інформацію про ПІБ працівника, та сторінка, що містить запис про прийняття на роботу) / інший документ). У якості документального підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, учасник, на кожну особу зазначену у довідці, надає документи (дипломи про освіту, свідоцтва про підвищення кваліфікації, сертифікати про проходження навчання, інші документи), що підтверджують відповідну кваліфікацію та досвід роботи. Невідповідність: В складі тендерної пропозиції Учасником надано: 1). Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід №91-3/25 від 18.08.2025, в якій Учасником зазначена освіта працівників та їх посада, але не зазначена кваліфікація працівників. Зазначення наявності вищої або професійно-технічної освіти не є інформацією про кваліфікацію працівників. 2). На штатних працівників Учасника, зазначених у довідці надані посвідчення про проходження навчання. На працівника залученого на підставі договору про надання послуг – Стадник Руслан Андрійович – надано Кваліфікаційний сертифікат інженера проектувальника серія АР №010551 та свідоцтво №00842. Натомість учасником не надано на працівників документи, що підтверджують досвід роботи, дипломи про освіту тощо. Як виправити: Учасник повинен надати Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, в якій зазначена кваліфікація працівників, а також надати документи, що вимагаються пп.1.2.2. Додатку 1 до тендерної документації з урахуванням виявлених невідповідностей. Вимога ТД 3: Відповідно до пункту 1.3. «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» Додатку 1 до тендерної документації (Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції), учасник повинен надати: 1.3.1. Довідку з інформацією про виконаний аналогічний (аналогічні) за предметом закупівлі договір (договори) (не менше одного договору) у формі, що наведена. *Аналогічним договором є договір, що співпадає з предметом закупівлі по четвертому знаку (згідно коду класифікатору ДК 021:2015). Невідповідність: В складі тендерної пропозиції Учасником надано договір №578 від 23.09.2024 з Військовий госпіталь Національної гвардії України, в предметі договору якого зазначений код ДК 021:2015 за п’ятим знаком, що не відповідає вимогам Замовника. Як виправити: Учасник повинен надати Довідку з інформацією про виконаний аналогічний (аналогічні) за предметом закупівлі договір (договори) (не менше одного договору), що співпадає з предметом закупівлі по четвертому знаку (згідно коду класифікатору ДК 021:2015). Враховуючи, що у довідці зазначений в якості аналогічного договір за п’ятим знаком ДК 021:2015, необхідно надати документи: 1). Не менше одного виконаного аналогічного договору, зазначеного в наданій Учасником довідці. 2). Документ/и на підтвердження виконання в повному обсязі не менше ніж одного аналогічного договору, зазначеного в наданій Учасником довідці або лист-відгук (або рекомендаційний лист тощо) (не менше одного) від контрагента згідно з аналогічним договором, який зазначено в довідці та надано у складі тендерної пропозиції про належне виконання цього договору. Вимога ТД 4: Відповідно до абзацу третього п.4.3. Додатку 1 до тендерної документації (Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції) визначено: У документах, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси, обов’язково має зазначатися така інформація: найменування матеріального ресурсу (з характеристиками), одиниця його виміру, кількість, відпускна ціна, а також вартість транспортування та заготівельно-складські витрати, а також країна походження товару щодо кожної номенклатурної позиції. Такі документи можуть містити іншу інформацію. Невідповідність: В складі тендерної пропозиції Учасником надано файл «8. ДЦ_ Реконструкція існуючої шахти ліфта та встановлення нов», який містить документи, в яких наявна інформація про ціни на матеріальні ресурси, зокрема: Відомість ресурсів, Інформація про ціни на матеріальні ресурси, в якій відсутня інформація щодо вартості транспортування та заготівельно-складських витрат, окремих матеріальних ресурсів, зокрема: - Вода; - Дюбелі монтажні (відсутня вартість транспортування); - Катанка гарячекатана у мотках, діаметр 6,3-6,5 мм (відсутня всього вартість транспортування та всього заготівельно-складські витрати). Як виправити: Учасник повинен надати Інформацію про ціни на матеріальні ресурси із врахуванням вартості транспортування та заготівельно-складських витрат, тобто замість прочерку має бути цифра «0,00». Вимога ТД 5: Відповідно до п.5.5. Додатку 1 до тендерної документації (Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції) та відповідно до розділу 3 тендерної документації, тендерна пропозиція учасника повинна бути підписана кваліфікованим електронним підписом (КЕП). Замовник перевіряє КЕП учасника на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify. Під час перевірки КЕП повинні відображатися: прізвище та ініціали особи, уповноваженої на підписання тендерної пропозиції (власника ключа). Невідповідність: Під час перевірки електронного підпису Учасника на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify встановлено, що тендерна пропозиція підписана не КЕП, а УЕП (удосконаленим електронним підписом) Солдатенко Євгеній Іванович, що не відповідає вимогам тендерної документації. Як виправити: Учасник повинен підписати тендерну пропозицію кваліфікованим електронним підписом (КЕП). Вимога ТД 6: Відповідно до п.5.4. Додатку 1 до тендерної документації (Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, у разі, якщо тендерна пропозиція подається об’єднанням учасників, до неї обов’язково включається документ про створення такого об’єднання. Невідповідність: В складі тендерної пропозиції Учасника відсутній документ про створення об’єднання, а також відсутній лист-роз’яснення в довільній формі, у якому зазначено законодавчі підстави щодо ненадання відповідних документів або надати копію/ї роз'яснення/нь державних органів щодо цього. Як виправити: Учасник повинен надати документ про створення об’єднання або лист-роз’яснення в довільній формі, у якому зазначено законодавчі підстави щодо ненадання відповідного документу або надати копію/ї роз'яснення/нь державних органів щодо цього. Вимога ТД 7: Відповідно до пункту 3 Додатку 2 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі - технічні вимоги до предмета закупівлі», у складі тендерної пропозиції учасник обов’язково надає інформацію щодо нового ліфта згідно з Таблицею, яка наведена нижче, на фірмовому бланку учасника (за наявністю) за підписом учасника та печаткою (за наявністю). Невідповідність: В складі тендерної пропозиції Учасником надано інформацію – ТЕХНІЧНІ,ЯКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ НОВОГО ЛІФТА від 18.08.2025 №91-12/25 (файл «7. Документи та інформація на підтвердження технічних, якісних та кількісних характеристик _»), яка не містить інформацію, що зазначена Замовником у пунктах 22 – 24 Таблиці, а саме: - п.22 – Відповідність вимогам точності та якості: Сертифікат за стандартом ДСТУ ISO 10012-2005 (ISO 10012:2003, IDT) - п.23 - Відповідність вимогам безпеки праці: ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, IDT) - п.24 - Відповідність вимогам системи екологічного менеджменту: ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015,IDT). Відсутність інформації щодо відповідності стандартам ДСТУ ISO 10012-2005 (ISO 10012:2003, IDT), ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, IDT), ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015,IDT) не впливає на технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та не призводить до його зміни. Як виправити: Учасник повинен доповнити ТЕХНІЧНІ,ЯКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ НОВОГО ЛІФТА від 18.08.2025 №91-12/25 інформацією про відповідність стандартам ДСТУ ISO 10012-2005 (ISO 10012:2003, IDT), ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, IDT), ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015,IDT). Вимога ТД 8: Відповідно до абзацу третього пункту 2 Додатку 2 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі - технічні вимоги до предмета закупівлі», розрахунок ціни цінової пропозиції (договірної ціни) Учасник повинен надати за формою договірної ціни, визначеної згідно з Додатку 30 до Настанови та локальних кошторисів (Додаток 1 до Настанови) з розрахунками за статтями витрат договірної ціни. Невідповідність: Наданий Учасником Локальний кошторис на будівельні роботи №2-1-1 у полі «на (найменування робіт та витрат, найменування будівлі, споруди, лінійного об’єкта інженерно-транспортної інфраструктури)» не містять найменування будівлі, споруди, лінійного об’єкта інженерно-транспортної інфраструктури. Наданий Учасником Локальний кошторис на придбання устаткування, меблів, інвентарю №2-1-2 у полі «(вид устаткування, меблів, інвентарю і робіт, найменування будівлі, споруди, лінійного об’єкта інженерно-транспортної інфраструктури)» не містить найменування будівлі, споруди, лінійного об’єкта інженерно-транспортної інфраструктури. Як виправити: Учасник повинен надати Локальний кошторис на будівельні роботи №2-1-1 та Локальний кошторис на придбання устаткування, меблів, інвентарю №2-1-2 з урахуванням виявлених невідповідностей.
Створено
06.10.2025 11:24
Надати до
07.10.2025 11:24
Період вимог/скарг з 27.10.2025 10:38 по 02.11.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 24.10.2025 13:02 по 01.11.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Зміст
1. Відповідно до пункту 3 «Технічні, якісні та кількісні характеристики нового ліфта» Додатку 2 до тендерної документації, у складі тендерної пропозиції учасник обов’язково надає інформацію щодо нового ліфта згідно з Таблицею на фірмовому бланку учасника (за наявністю) за підписом учасника та печаткою (за наявністю). В складі тендерної пропозиції Учасником надано документ "технічні, якісні характеристики нового ліфта" від 18.08.2025 №91-12/25 в якому відсутня інформація про підтвердження вимог щодо нового ліфта, зокрема, за позиціями №№22, 23, 24, а саме: - 22. Відповідність вимогам точності та якості: Сертифікат за стандартом ДСТУ ISO 10012-2005 (ISO 10012:2003, IDT) - 23. Відповідність вимогам безпеки праці : ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, IDT) - 24. Відповідність вимогам системи екологічного менеджменту: ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015,IDT). 2. Відповідно до абзацу третього пункту 2 Додатку 2 до тендерної документації "Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі - технічні вимоги до предмета закупівлі", розрахунок ціни цінової пропозиції (договірної ціни) Учасник повинен надати за формою договірної ціни, визначеної згідно з Додатку 30 до Настанови та локальних кошторисів (Додаток 1 до Настанови) з розрахунками за статтями витрат договірної ціни. Наданий Учасником Локальний кошторис на будівельні роботи №2-1-1 у полі "на (найменування робіт та витрат, найменування будівлі, споруди, лінійного об’єкта інженерно-транспортної інфраструктури)" не містять найменування будівлі, споруди, лінійного об’єкта інженерно-транспортної інфраструктури. Наданий Учасником Локальний кошторис на придбання устаткування, меблів, інвентарю №2-1-2 у полі "(вид устаткування, меблів, інвентарю і робіт, найменування будівлі, споруди, лінійного об’єкта інженерно-транспортної інфраструктури)" не містить найменування будівлі, споруди, лінійного об’єкта інженерно-транспортної інфраструктури. 3. Відповідно до п.4.5. Додатку 1 до тендерної документації, на підтвердження відповідності запропонованого учасником ліфта, який замовник набуде у власність у складі робіт, вимогам* підпункту 1 пункту 6-1 Прикінцевих та перехідних положень Закону учасником надається довідка (інформація / лист), у якій учасником зазначається інформація про включення такого товару до Переліку товарів з підтвердженим ступенем локалізації виробництва (зазначити ID, назву виробника товару, назву товару, марку / модель товару). В локальному кошторисі на придбання устаткування, меблів та інвентарю № 2-1-2 та Відомості ресурсів Учасником запропоновано "Ліфт пасажирський (лікарняний) типу BRAVO Т MR, серії BL-ST, марки "BRAVO", зав. номер №2510601, Вантажність 1250 кг, Висота підйому 14,6м (висота шахти 21,6 м), 6 зупинок, швидкість 1,0 м/с, двері 1100х2000. Країна походження: Україна". Відповідно до інформації, зазначеної у листі-гарантії від 18.08.2025 №91-2/25 та у документі від 18.08.2025 №91-2/25, з інформацію про локалізацію товару зазначено: Ліфт пасажирський (лікарняний), типу BRAVO T MRL, вантажність 1250 кг. За таких умов, у вищенаведених документах міститься інформація про різні ліфти. Відповідно до п.43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Невідповідність так само як і відсутність інформації про технічні та якісні характеристики обладнання, що має бути встановлено в процесі виконання робіт, не може бути віднесено до невідповідностей, за наявності яких Учаснику може бути надано право на їх виправлення відповідно до п.43 Особливостей. Підсумовуючи викладене, учасник процедури відкритих торгів – ТОВ «БРАВО ЛІФТ» підлягає відхиленню відповідно до абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей, тендерна пропозиція якого не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Документи кваліфікації
27.10.2025 10:38
Повідомлення про рішення
24.10.2025 13:03
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
14.08.2025 16:06
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
14.08.2025 16:06
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Торги не відбулися
Очікувана вартість
2 550 000 грн.
Період подання пропозицій
до 02.09.2025 01:00
Замовник:
Комунальне некомерційне підприємство Білоцерківської міської ради «Білоцерківська міська лікарня №1»
Контактний телефон:
+380456351953
Статус
Торги не відбулися
Очікувана вартість
2 550 000 грн.
Період подання пропозицій
до 02.09.2025 01:00
Замовник:
Комунальне некомерційне підприємство Білоцерківської міської ради «Білоцерківська міська лікарня №1»
Контактний телефон:
+380456351953
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності