Показати схожі тендери

Закупівля Закупівля послуги з виготовлення інформаційної продукції (рекламних матеріалів) у вигляді тематичних обкладинок для циклу програм Замовника, інформаційних презентацій, слайдів від Державне підприємство "Мультимедійна платформа іномовлення України".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-08-14-010243-a
Id Tender 7a03fa6d43224277a6b24664d64a59b1
План UA-P-2025-08-14-012102-a link
Статус Пропозиції розглянуто
Дата публікації оголошення 14.08.2025 15:47
Остання зміна 02.09.2025 12:07
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
205 920 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
2 059.2 грн. (1 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 14.08.2025 15:47 до 22.08.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 14.08.2025 15:47
до 19.08.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 14.08.2025 15:47
до 19.08.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 22.08.2025 11:31
до 29.08.2025 15:13
Залишилось 4 год. 32 хв.
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 29.08.2025 15:13
до 04.09.2025 00:00
Поточний період
Підписання договору
з 29.08.2025 15:13
-
Період уточнень
з 14.08.2025 15:47 до 19.08.2025 00:00
Період оскарження
з 14.08.2025 15:47 до 19.08.2025 00:00
Період кваліфікації
з 22.08.2025 11:31 до 29.08.2025 15:13
Період кваліфікації
з 22.08.2025 11:31 до 29.08.2025 15:13
Основні параметри
Закупівля послуги з виготовлення інформаційної продукції (рекламних матеріалів) у вигляді тематичних обкладинок для циклу програм Замовника, інформаційних презентацій, слайдів
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
205 920 грн.
Закупівля послуги з виготовлення інформаційної продукції (рекламних матеріалів) у вигляді тематичних обкладинок для циклу програм Замовника, інформаційних презентацій, слайдів
Назва предмета закупівлі
Закупівля послуги з виготовлення інформаційної продукції (рекламних матеріалів) у вигляді тематичних обкладинок для циклу програм Замовника, інформаційних презентацій, слайдів
Очікувана вартість
205 920 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
2059,2
1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
22.08.2025 11:08
Закінчення аукціону
22.08.2025 11:31
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги з виготовлення інформаційної продукції (рекламних матеріалів) у вигляді тематичних обкладинок для циклу програм Замовника, інформаційних презентацій, слайдів
Код ДК 021:2015
79822500-7 - Послуги графічних дизайнерів
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП "НЕМЧЕНКО АНТОНІНА ВІКТОРІВНА"
Пропозиція:
192 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
СУМСЬКИЙ ДЕРЖАВНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
Пропозиція:
189 840 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 22.08.2025 11:08
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
14.08.2025 15:47
Оголошення про проведення закупівлі
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Гук Діана Олегівна
Електронна пошта
Телефон
380445864190
Замовник
ЄДРПОУ
40235671
Назва (англійською мовою)
The International broadcasting multimedia platform of Ukraine
Повна назва
Державне підприємство "Мультимедійна платформа іномовлення України"
Повна назва (англійською мовою)
The International broadcasting multimedia platform of Ukraine
Поштовий індекс
04073
Країна
Україна
Область або регіон
м. Київ
Населений пункт
Адреса
пров.Куренівський, будинок 19/5
Кваліфікація
Лот № 1 Закупівля послуги з виготовлення інформаційної продукції (рекламних матеріалів) у вигляді тематичних обкладинок для циклу програм Замовника, інформаційних презентацій, слайдів
Період вимог/скарг з 29.08.2025 15:13 по 04.09.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 22.08.2025 11:31 по 30.08.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
29.08.2025 15:13
Довідка НАЗК
29.08.2025 15:13
Повідомлення про рішення
29.08.2025 15:12
Пропозиція, що перемогла
22.08.2025 11:32
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
14.08.2025 15:47
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
14.08.2025 15:47
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
I 1) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Відповідно до пункту 1.1 Розділу 1 Додатку 1 до Тендерної документації: Учасник в складі своєї тендерної пропозиції повинен підтвердити наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Документами, що підтверджують відповідність є: Заповнена довідка у формі, викладеній у Таблиці 1 Додатку 8 до тендерної документації, у якій має бути наведено не менше 1 (одного) аналогічно договору, виконаного учасником. Для підтвердження інформації, наведеної Таблиці 1 Додатку 8, учасник має надати копію відповідного аналогічного за предметом закупівлі договору з усіма додатками до нього та копію (копії) документа (документів), що підтверджує (підтверджують) виконання такого договору (акти наданих послуг/видаткові накладні), або в разі наявності інформації про аналогічний за предметом закупівлі договір та виконання такого договору в електронній системі закупівель, учасник на підтвердження досвіду виконання аналогічного договору зазначає в довідці за формою 1 інформацію про ID номер закупівлі, за якою учасник виконав аналогічний за предметом закупівлі договір за умови розміщення замовником звіту про виконання такого договору та посилання на таку закупівлю в електронній системі закупівель. 2) Перелік виявлених невідповідностей: У складі тендерної пропозиції Учасника наявна Довідка про виконання договорів. А також копія аналогічного договору та актів. Однак, акти надано не на всю суму договору. Таким чином, відсутнє підтвердження виконання такого договору. 3) Перелік інформації та/або документів, що повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати заповнену довідку у формі, викладеній у Таблиці 1 Додатку № 8 до ТД, у якій має бути наведено не менше 1 (одного) аналогічного договору, виконаного учасником та для підтвердження цієї інформації надати копію відповідного аналогічного за предметом закупівлі договору з усіма додатками до нього та копію (копії) документа (документів), що підтверджує (підтверджують) виконання такого договору (акти наданих послуг/видаткові накладні), або в разі наявності інформації про аналогічний за предметом закупівлі договір та виконання такого договору в електронній системі закупівель, учасник на підтвердження досвіду виконання аналогічного договору зазначає в довідці за формою 1 інформацію про ID номер закупівлі, за якою учасник виконав аналогічний за предметом закупівлі договір за умови розміщення замовником звіту про виконання такого договору та посилання на таку закупівлю в електронній системі закупівель. II 1) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Відповідно до пункту 4.1 Розділу 4 Додатку 1 до Тендерної документації: Учасник в складі своєї тендерної пропозиції повинен надати Статут учасника (діюча редакція) та/або опис* (у разі проведення реєстраційної дії щодо статуту після 01.01.2016), або інший установчий документ учасника (за наявності). 2) Перелік виявлених невідповідностей: У складі тендерної пропозиції Учасника наявний Статут, затверджений Наказом Міністерства освіти і науки України від 26.12.2023 р. № 1564. Оскільки реєстраційні дії щодо статуту здійсненні після 01.01.2016 р. учасник мав надати в складі тендерної пропозиції опис. Опис в складі тендерної пропозиції відсутній. 3) Перелік інформації та/або документів, що повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати опис*. * опис документів, що надаються державному реєстратору для проведення реєстраційної дії із кодом доступу до результатів надання адміністративних послуг, за яким існує можливість переглянути електронну версію статуту (або інший документ, що містить код доступу до результатів надання адміністративних послуг, за яким існує можливість переглянути електронну версію статуту). III 1) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Відповідно до пункту 5.1 Розділу 5 Додатку 1 до Тендерної документації: Учасник в складі своєї тендерної пропозиції повинен надати документи, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника щодо підпису документів тендерної пропозиції та внесення інформації в електронні поля тендерної пропозиції. 2) Перелік виявлених невідповідностей: У складі тендерної пропозиції Учасника наявний Наказ Міністерства освіти і науки України від 03.02.2021 р. № 47-к «Про призначення на посаду ректора» Карпушу Василя Даниловича. Також у складі тендерної пропозиції Учасника наявна Довіреність, в якій вказано, що Сумський державний університет (СумДУ) в особі ректора Карпуші Василя Даниловича, який діє на підставі Статуту університету, уповноважує проректора з наукової роботи Чорноуса Анатолія Миколайовича, однак підписантом даної довіреності є Т.в.о. ректора Інна Школьник, підтвердження повноважень якої відсутні у складі тендерної пропозиції. 3) Перелік інформації та/або документів, що повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати документи, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника щодо підпису документів тендерної пропозиції та внесення інформації в електронні поля тендерної пропозиції - для керівника учасника – виписка з протоколу зборів засновників або протокол зборів засновників та/або наказ (витяг з наказу) про призначення та/або інший документ, що підтверджує повноваження керівника учасника; - для іншої посадової особи учасника – довіреність (доручення) керівника учасника на ім’я уповноваженої особи учасника та виписка з протоколу зборів засновників та/або протокол зборів засновників та/або наказ (витяг з наказу) про призначення керівника, який надав довіреність (доручення) та/або інший документ, що підтверджує повноваження посадової особи учасника.
Створено
22.08.2025 16:30
Надати до
23.08.2025 16:30
Договір
UA-2025-08-14-010243-a-a1
Очікує підписання
189 840 грн.
189 840 грн.
З ПДВ
Номенклатура
1 (послуга)
Послуги з виготовлення інформаційної продукції (рекламних матеріалів) у вигляді тематичних обкладинок для циклу програм Замовника, інформаційних презентацій, слайдів
Номенклатура
Послуги з виготовлення інформаційної продукції (рекламних матеріалів) у вигляді тематичних обкладинок для циклу програм Замовника, інформаційних презентацій, слайдів
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Державне підприємство "Мультимедійна платформа іномовлення України"
Повна назва
Державне підприємство "Мультимедійна платформа іномовлення України"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
40235671

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
СУМСЬКИЙ ДЕРЖАВНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
Повна назва
СУМСЬКИЙ ДЕРЖАВНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
05408289

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
205 920 грн.
Період подання пропозицій
до 22.08.2025 00:00
Замовник:
Державне підприємство "Мультимедійна платформа іномовлення України"
Контактний телефон:
380445864190
Статус
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
205 920 грн.
Період подання пропозицій
до 22.08.2025 00:00
Замовник:
Державне підприємство "Мультимедійна платформа іномовлення України"
Контактний телефон:
380445864190
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності