Показати схожі тендери

Закупівля ДК 021:2015: 39110000-6 «Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них» Дивани від Апарат виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації).

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-08-14-010171-a
Id Tender 1b7ec397e3a14f9385c5301df9c3ba6d
План UA-P-2025-08-14-002318-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 14.08.2025 15:55
Остання зміна 11.09.2025 13:48
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
64 100 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
641 грн. (1 %)
Вартість подання пропозиції:
408 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 14.08.2025 15:54 до 22.08.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 14.08.2025 15:54
до 19.08.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 14.08.2025 15:54
до 19.08.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 22.08.2025 13:04
до 29.08.2025 09:07
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 29.08.2025 09:07
до 04.09.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 29.08.2025 09:07
до 11.09.2025 13:48
Період уточнень
з 14.08.2025 15:54 до 19.08.2025 00:00
Період оскарження
з 14.08.2025 15:54 до 19.08.2025 00:00
Період кваліфікації
з 22.08.2025 13:04 до 29.08.2025 09:07
Період кваліфікації
з 22.08.2025 13:04 до 29.08.2025 09:07
Основні параметри
ДК 021:2015: 39110000-6 «Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них» Дивани
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
64 100 грн.
ДК 021:2015: 39110000-6 «Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них» Дивани
Назва предмета закупівлі
ДК 021:2015: 39110000-6 «Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них» Дивани
Очікувана вартість
64 100 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
641,0
1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
22.08.2025 12:29
Закінчення аукціону
22.08.2025 13:04
Позиція
Опис предмета закупівлі
ДК 021:2015: 39110000-6 «Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них» Дивани
Код ДК 021:2015
39110000-6 - Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них
Кількість
1
Одиниця виміру
лот
Адреса постачання
01001, Україна, м. Київ, вулиця Хрещатик, будинок 36
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП КОЛОМІЄЦЬ ЛЮДМИЛА ПЕТРІВНА
Пропозиція:
60 700 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП КОДРЯНУ ВІТАЛІЙ АНДРІЙОВИЧ
Пропозиція:
57 995.3 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП КУКЛА МИХАЙЛО МИХАЙЛОВИЧ
Пропозиція:
34 980 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "КІСПРІ УКРАЇНА"
Пропозиція:
34 970 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 22.08.2025 12:29
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
14.08.2025 15:55
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Проект договору
14.08.2025 15:52
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Довженко Наталія
Електронна пошта
Телефон
380442027404
Замовник
ЄДРПОУ
37853361
Назва (англійською мовою)
Executive Body of Kyiv City Council (Kyiv City State Administration)
Повна назва
Апарат виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
Повна назва (англійською мовою)
Executive Body of Kyiv City Council (Kyiv City State Administration)
Поштовий індекс
01044
Країна
Україна
Область або регіон
Київська область
Населений пункт
Київ
Адреса
вулиця Хрещатик, будинок 36
Кваліфікація
Лот № 1 ДК 021:2015: 39110000-6 «Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них» Дивани
Період вимог/скарг з 29.08.2025 09:07 по 04.09.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 22.08.2025 13:04 по 30.08.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
29.08.2025 09:07
Довідка НАЗК
29.08.2025 09:07
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
22.08.2025 13:04
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
14.08.2025 15:54
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
14.08.2025 15:54
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Під час розгляду пропозиції Учасника на відповідність вимогам тендерної документації виявлено невідповідності, які можуть бути усунені згідно з пунктом 43 "Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування", які затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості). Перелік виявлених не відповідностей та посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: При розгляді документів Учасника процедури закупівлі відкритих торгів з особливості виявлено ненаданні Довідки щодо Додатку 1 до тендерної документації пункту 2. Підтвердження відповідності УЧАСНИКА (в тому числі для об’єднання учасників як учасника процедури) вимогам, визначених пунктами 45 та 47 Особливостей: Замовник не вимагає від учасника процедури закупівлі під час подання тендерної пропозиції в електронній системі закупівель будь-яких документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених у пункті 47 Особливостей, крім самостійного декларування відсутності таких підстав учасником процедури закупівлі відповідно абзацу шістнадцятого пункту 47 Особливостей. Учасник процедури закупівлі підтверджує відсутність підстав, зазначених в пункті 47 Особливостей (крім підпунктів 1 і 7) шляхом самостійного декларування відсутності таких підстав в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції. Замовник самостійно за результатами розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі підтверджує в електронній системі закупівель відсутність в учасника процедури закупівлі підстав, визначених підпунктами 1 і 7 цього пункту. УЧАСНИК підтверджує відсутність підстав, визначених підпунктом 2 пункту 45 Особливостей, шляхом надання у складі тендерної пропозиції: Довідки в довільній форми про відсутність фактів невиконання своїх зобов’язань за раніше укладеним договором про закупівлю із замовником, що призвело до його дострокового розірвання протягом трьох років до дати оголошення про проведення відкритих торгів, і застосування санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків. Якщо на момент подання тендерної пропозиції учасником в електронній системі закупівель відсутня технічна можливість підтвердження учасником відсутності окремих підстав, зазначених у пункті 47 Особливостей, шляхом самостійного декларування в електронній системі, то факт подання тендерної пропозиції вважається самостійним декларуванням відсутності таких підстав для відмови йому в участі в торгах за вимогами пункту 47 Особливостей. У разі коли учасник процедури закупівлі має намір залучити інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців в обсязі не менш як 20 відсотків вартості договору про закупівлю у разі закупівлі робіт або послуг для підтвердження його відповідності кваліфікаційним критеріям відповідно до частини третьої статті 16 Закону (у разі застосування таких критеріїв до учасника процедури закупівлі), замовник перевіряє таких суб’єктів господарювання щодо відсутності підстав, визначених пунктом 47 Особливостей. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених не відповідностей: 1. Подати Довідки відповідно до Додатку 1 до тендерної документації пункту 2.
Створено
25.08.2025 17:22
Надати до
26.08.2025 17:22
Договір
UA-2025-08-14-010171-a-c1
Підписаний і діє
Номер
44/2025
34 970 грн.
29 141.67 грн.
З ПДВ
Підписано
10.09.2025
Строк дії договору з
10.09.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (лот)
ДК 021:2015: 39110000-6 «Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них» Дивани
Номенклатура
ДК 021:2015: 39110000-6 «Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них» Дивани
Кількість
1
Одиниця виміру
лот
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Апарат виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
Повна назва
Апарат виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
37853361

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "КІСПРІ УКРАЇНА"
Повна назва
ТОВ "КІСПРІ УКРАЇНА"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
41466070

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
11.09.2025 13:47
-
11.09.2025 13:47
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
64 100 грн.
Період подання пропозицій
до 22.08.2025 00:00
Замовник:
Апарат виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
Контактний телефон:
380442027404
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
64 100 грн.
Період подання пропозицій
до 22.08.2025 00:00
Замовник:
Апарат виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
Контактний телефон:
380442027404
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності