Показати схожі тендери

Закупівля Пелети паливні з лушпиння соняшника, Брикети паливні з лушпиння соняшника від Відділ житлово-комунального господарства, благоустрою та екології Старовірівської сільської ради Берестинського району Харківської області.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-08-14-006701-a
Id Tender 83cdc6b6808f4286a4a47d3a073c5115
План UA-P-2025-08-14-007976-a link
Статус Пропозиції розглянуто
Дата публікації оголошення 14.08.2025 15:50
Остання зміна 29.08.2025 16:02
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
6 273 245 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
31 366.23 грн. (0,50 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 14.08.2025 15:50 до 22.08.2025 13:00
Завершено
Період уточнень
з 14.08.2025 15:50
до 19.08.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 14.08.2025 15:50
до 19.08.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 25.08.2025 14:27
до 28.08.2025 13:20
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 27.08.2025 11:17
до 03.09.2025 00:00
Поточний період
Підписання договору
з 28.08.2025 13:20
-
Період уточнень
з 14.08.2025 15:50 до 19.08.2025 00:00
Період оскарження
з 14.08.2025 15:50 до 19.08.2025 00:00
Період кваліфікації
з 25.08.2025 14:27 до 28.08.2025 13:20
Період кваліфікації
з 25.08.2025 14:27 до 28.08.2025 13:20
Основні параметри
Пелети паливні з лушпиння соняшника, Брикети паливні з лушпиння соняшника
Поставка Товару здійснюється окремими партіями згідно з заявкою/замовленням. Обсяг кожної партії визначається Замовником залежно від фактичної потреби. Партією Товару за Договором вважається поставка Товару в обсязі, що визначений за кожною окремою заявкою/замовленням Замовника.
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
6 273 245 грн.
Пелети паливні з лушпиння соняшника Брикети паливні з лушпиння соняшника
Назва предмета закупівлі
Пелети паливні з лушпиння соняшника Брикети паливні з лушпиння соняшника
Очікувана вартість
6 273 245 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
31366,23
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
25.08.2025 14:04
Закінчення аукціону
25.08.2025 14:27
Позиції закупівлі 2
Позиція : №1 360 (тонни)
Пелети паливні з лушпиння соняшника
Опис предмета закупівлі
Пелети паливні з лушпиння соняшника
Код ДК 021:2015
09110000-3 - Тверде паливо
Ідентифікатор категорії
09110000-317893-40996564
Ідентифікатор профілю
816245-09110000-317893-40996564
Кількість
360
Одиниця виміру
тонни
Адреса постачання
63251, Україна, Харківська область, Берестинський район,село Старовірівка, вул. Центральна будинок 60
Дата постачання по
22.12.2025 00:00
1. Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
Має надати підтвердження по критерію Учасник
Чого стосується критерій Номенклатура
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Сировина
Тип даних
Текст
Cтатус
Активна
Дата створення
14.08.2025 15:47
Значення, яке очікується

лушпиння соняшника

Вимога
Діаметр
Тип даних
Ціле число
Cтатус
Активна
Дата створення
14.08.2025 15:47
Значення, яке очікується
8
Вимога
Відповідність стандарту
Тип даних
Текст
Cтатус
Активна
Дата створення
14.08.2025 15:47
Значення, яке очікується

ДСТУ 7124

Позиція : №2 340 (тонни)
Брикети паливні з лушпиння соняшника
Опис предмета закупівлі
Брикети паливні з лушпиння соняшника
Код ДК 021:2015
09110000-3 - Тверде паливо
Кількість
340
Одиниця виміру
тонни
Адреса постачання
63251, Україна, Харківська область, Берестинський район,село Старовірівка, вул. Центральна будинок 60
Дата постачання по
22.12.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунок за поставлену партію Товару здійснюється в розмірі 100 % упродовж 10 (десяти) календарних днів з дати поставки Товару за заявкою/замовленням (Додаток 2) (далі заявка/замовлення) на підставі наданого оригіналу рахунку та видаткової накладної на Товар.
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП "НАЗИМКО АНДРІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ"
Пропозиція:
5 834 500 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "БІООПТ"
Пропозиція:
5 803 632 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 25.08.2025 14:04
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
14.08.2025 15:50
Оголошення про проведення закупівлі
Критерії прийнятності
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Тендерна документація
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Ірина Сеїна
Електронна пошта
Телефон
+380990149252
Замовник
ЄДРПОУ
45243891
Повна назва
Відділ житлово-комунального господарства, благоустрою та екології Старовірівської сільської ради Берестинського району Харківської області
Поштовий індекс
63251
Країна
Україна
Область або регіон
Харківська область
Населений пункт
Берестинський р-н, село Старовірівка
Адреса
вул.Центральна, будинок 60
Кваліфікація
Лот № 1 Пелети паливні з лушпиння соняшника Брикети паливні з лушпиння соняшника
Період вимог/скарг з 27.08.2025 11:17 по 02.09.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 25.08.2025 14:27 по 02.09.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Зміст
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Документи кваліфікації
27.08.2025 11:17
Повідомлення про рішення
25.08.2025 14:27
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
14.08.2025 15:47
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
14.08.2025 15:47
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Період вимог/скарг з 28.08.2025 13:20 по 03.09.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 27.08.2025 11:17 по 04.09.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
28.08.2025 13:20
Довідка НАЗК
28.08.2025 13:20
Повідомлення про рішення
27.08.2025 11:17
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2025-08-14-006701-a-b1
Очікує підписання
5 834 500 грн.
5 834 500 грн.
З ПДВ
Номенклатура
360 (тонни)
Пелети паливні з лушпиння соняшника
Номенклатура
Пелети паливні з лушпиння соняшника
Кількість
360
Одиниця виміру
тонни
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
понеділок, 22 грудня 2025 р.
Номенклатура
340 (тонни)
Брикети паливні з лушпиння соняшника
Номенклатура
Брикети паливні з лушпиння соняшника
Кількість
340
Одиниця виміру
тонни
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
понеділок, 22 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Відділ житлово-комунального господарства, благоустрою та екології Старовірівської сільської ради Берестинського району Харківської області
Повна назва
Відділ житлово-комунального господарства, благоустрою та екології Старовірівської сільської ради Берестинського району Харківської області
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
45243891

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ФОП "НАЗИМКО АНДРІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ"
Повна назва
ФОП "НАЗИМКО АНДРІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
2862502959

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-09-05-000042
Дата створення проекту
05.09.2025 16:09
Статус
здійснення моніторингу
Дата публікації моніторингу
05.09.2025 16:53
Дата завершення моніторингу
27.09.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 50) 177-65-52
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40478572
Назва
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Харків
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 05.09.2025 №265 (дата) м. Харків Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Аляб`євої О.М від 05.09.2025 року. Начальник Станіслав КОСІНОВ Додаток до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби від 05.09.2025 № 265 Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу 1 UA-2025-08-14-006701-a 14.08.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Ольга Аляб’єва
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
05.09.2025 00:00
Документи рішення
05.09.2025 16:53
-
Повідомлення
Запит
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі «Пелети паливні з лушпиння соняшника, Брикети паливні з лушпиння соняшника», ДК 021:2015: 09110000-3 — Тверде паливо, (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2025-08-14-006701-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме: 1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначено розмір витрат та очікувану вартість предмета закупівлі, з наданням відповідних підтверджуючих документів? Також, просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами). 2. Згідно Додатку №2 “Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі — технічні вимоги до предмета закупівлі” до тендерної документації Замовника, Учасник процедури закупівлі повинен надати технічну специфікацію, яка повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики та заповнену таблицю № 1 та таблицю № 2. Також Учасник повинен надати інформаційну довідку (в довільній формі) про виробника та країну походження товару. Однак, перелік документів для Учасника в Додатку 1 “Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиціїі” до тендерної документації Замовника, НЕ МІСТИТЬ необхідності надати вищезазначені документи. Необхідно надати пояснення щодо правомірності відхилення Учасника ТОВ "БІООПТ". 3. Згідно з підпунктами 3.2 та 3.3 Додатку 1 до тендерної документації Замовника, Учасник повинен надати Сертифікат якості на Пелети паливні з лушпиння соняшника, 8мм, ДСТУ 7124, виданий на ім’я учасника торгів або виробника товару не раніше 2024 року, із зазначенням всіх якісних показників згідно Розділу 3 ДСТУ 7124:2009, виданий лабораторією, що має на це відповідні повноваження (акредитація або компетентність якої підтверджена способом, визначеним законодавством). Зазначені у даному документі показники повинні відповідати вимогам Розділу 3 ДСТУ 7124:2009 (текст якого повинен бути чітким та розбірливим для читання, без розмитості літер та слів. Зображення літер та цифр на печатках (у разі їх використання) повинно бути чітким та розбірливим для читання). Сертифікат якості на Брикети паливні з лушпиння соняшника, 8мм, ДСТУ 7124, виданий на ім’я учасника торгів або виробника товару не раніше 2024 року, із зазначенням всіх якісних показників згідно Розділу 3 ДСТУ 7124:2009, виданий лабораторією, що має на це відповідні повноваження (акредитація або компетентність якої підтверджена способом, визначеним законодавством). Зазначені у даному документі показники повинні відповідати вимогам Розділу 3 ДСТУ 7124:2009 (текст якого повинен бути чітким та розбірливим для читання, без розмитості літер та слів. Зображення літер та цифр на печатках (у разі їх використання) повинно бути чітким та розбірливим для читання). Проте, в складі тендерної пропозиції Учасника ФОП "НАЗИМКО АНДРІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ" надано Сертифікат відповідності UA.10190.00006-25 та № UA.10 190.00081-24, а не сертифікати якості. Поряд з цим, Сертифікат відповідності № UA.10 190.00081-24 надано з терміном дії якого сплинув (з 15 березня 2024 до 14 березня 2025). Необхідно надати пояснення щодо вищезазначеного. Разом з цим, Сертифікат відповідності UA.10190.00006-25 та № UA.10 190.00081-24 відповідають тільки п.3.2.1 (таблиця 1), п.3.2.2 (таблиця 2) ДСТУ 7124:2009. Однак, в ДСТУ 7124:2009 зазначено ще пункт 3.3 Вимоги до сировини, який в Сертифікатах відповідності UA.10190.00006-25 та № UA.10 190.00081-24 не зазначено. Необхідно надати пояснення щодо вищезазначеного. 4. Згідно з пунктом Додатку 1 до тендерної документації Замовника, Учасник повинен надати підписану нижчезазначену Технічну специфікацію. В складі тендерної пропозиції Учасника ФОП "НАЗИМКО АНДРІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ" надано Технічну специфікацію, в якій в табл.2 зазначено Зольність Брикети, %, не більше ніж 3,2 при встановленій вимозі Замовника Зольність Брикети, %, не більше ніж 3,0. Необхідно надати пояснення щодо вищезазначеного. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351? Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
08.09.2025 17:44
Орган перевірки
12.09.2025 00:00
Документи повідомлення
08.09.2025 17:45
-
Відповідь
Відповідь на запит ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИМ ОФІСОМ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ було опубліковано запит, щодо надання пояснень. Замовник погоджується з зауваженнями ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, зазначеними у запиті . Після оприлюднення висновку моніторингу, закупівля буде скасована.
Рішеня
11.09.2025 09:06
Замовник
Документи повідомлення
11.09.2025 09:06
-
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
6 273 245 грн.
Період подання пропозицій
до 22.08.2025 13:00
Замовник:
Відділ житлово-комунального господарства, благоустрою та екології Старовірівської сільської ради Берестинського району Харківської області
Контактний телефон:
+380990149252
Статус
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
6 273 245 грн.
Період подання пропозицій
до 22.08.2025 13:00
Замовник:
Відділ житлово-комунального господарства, благоустрою та екології Старовірівської сільської ради Берестинського району Харківської області
Контактний телефон:
+380990149252
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності