Показати схожі тендери

Закупівля Дрова для опалення від Комунальне некомерційне підприємство Добромильської міської ради "Добромильська районна лікарня".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-08-14-006279-a
Id Tender 0ac7a237d418445d86e320ae9840d07f
План UA-P-2025-08-14-007158-a link
Статус Кваліфікація переможця
Дата публікації оголошення 14.08.2025 13:18
Остання зміна 09.09.2025 12:52
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
992 475 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
4 962.38 грн. (0,50 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 14.08.2025 13:18 до 22.08.2025 01:00
Завершено
Період уточнень
з 14.08.2025 13:18
до 19.08.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 14.08.2025 13:18
до 19.08.2025 00:00
Поточний період
Період кваліфікації
з 25.08.2025 11:33
-
Залишилось 6 год. 23 хв.
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 28.08.2025 15:27
до 10.09.2025 00:00
Період уточнень
з 14.08.2025 13:18 до 19.08.2025 00:00
Період оскарження
з 14.08.2025 13:18 до 19.08.2025 00:00
Період кваліфікації
з 25.08.2025 11:33
Основні параметри
Дрова для опалення
Під місцем поставки товару слід розуміти: м. Добромиль, вул Міцкевича,13, м. Добромиль вул. Міцкевича 3, м. Добромиль вул. Лесі Українки 10Б, , м. Хирів вул. Богдана Хмельницького 24, м. Хирів вул. В. Івасюка 7, с. Нове Місто вул. Зарічна 2, ФАП с. Кропивник, вул. Центральна буд.12 , ФАП с.Велике вул. Центральна буд. 2, ФАП с. Передільниця вул. Центральна буд.23, ФАП с.Поляна Добромильська вул. Центральна буд.16, ФАП с. Солянуватка вул. Центральна буд. 240, ФАП с. Княжпіль вул. Центральна буд. 66, ФАП с. Тернава вул. Замкова буд.10, ФАП с. Мігово вул. Центральна буд.23, ФАП с. П’ятниця вул. Центральна буд. 150, ФАП с. Поляна Хирівська вул. Самбірська буд.17, ФАП с. Лопушниця вул. Івана Франка буд. 94а., АЗПСМ с. Стар’ява вул. Івана Франка буд. 143., АЗПСМ с. Велика Сушиця вул. Центральна буд. 63.
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
992 475 грн.
Дрова для опалення
Назва предмета закупівлі
Дрова для опалення
Очікувана вартість
992 475 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
4962,38
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
25.08.2025 11:04
Закінчення аукціону
25.08.2025 11:33
Позиція
Опис предмета закупівлі
Дрова для опалення
Код ДК 021:2015
03410000-7 - Деревина
Кількість
360.9
Одиниця виміру
метри кубічні
Адреса постачання
82042, Україна, Львівська область, Добромиль, вул Міцкевича,13
Дата постачання по
31.12.2025 13:19
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунки за поставлений товар здійснюється по безготівковому перерахунку протягом 30 (тридцяти) календарних днів з моменту фактичного отримання Замовником Товару та належно оформлених товаро-супровідних документів (накладної, рахунка-фактури, тощо) на розрахунковий рахунок Постачальника.
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФІЗИЧНА ОСОБА - ПІДПРИЄМЕЦЬ ГРОШЕВА АЛЬОНА ГЕННАДІЇВНА
Пропозиція:
943 753.5 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП Цап Наталія Петрівна
Пропозиція:
945 558 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП Мороз Володимир Миколайович
Пропозиція:
967 933.8 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 25.08.2025 11:04
Критерії закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Габуда Марія Ярославівна
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Електронна пошта
Телефон
+380323833344
Факс
+380323833344
Замовник
ЄДРПОУ
20765006
Повна назва
Комунальне некомерційне підприємство Добромильської міської ради "Добромильська районна лікарня"
Поштовий індекс
82042
Країна
Україна
Область або регіон
Львівська область
Населений пункт
Добромиль
Адреса
вулиця Міцкевича ,буд. 17
Кваліфікація
Лот № 1 Дрова для опалення
Період вимог/скарг з 28.08.2025 15:27 по 03.09.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 25.08.2025 11:33 по 02.09.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
28.08.2025 15:27
Довідка НАЗК
28.08.2025 15:27
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
25.08.2025 11:33
Витяг з ЄДР
Період вимог/скарг з 04.09.2025 10:03 по 10.09.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 03.09.2025 14:55 по 11.09.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
переможець відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю;
Зміст
переможець відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю;
Документи кваліфікації
04.09.2025 10:03
Повідомлення про рішення
Скарги та рішення
Скарги та рішення
03.09.2025 14:55
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
14.08.2025 13:14
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
14.08.2025 13:14
Період розгляду тендерної пропозиції з 04.09.2025 10:03 по 12.09.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
04.09.2025 10:03
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
14.08.2025 13:14
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
14.08.2025 13:14
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Під час розгляду тендерної пропозиції учасника ФОП Цап Наталія Петрівна в процедурі відкритих торгів з особливостями на закупівлю «ДК 021:2015: 03410000-7 Деревина (Дрова для опалення)»виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією: 1) Перелік виявлених невідповідностей з посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Відповідно до п.2 Додатку №2 до Тендерної документації, пропозиція повинна містити довідку про країну походження товару (у довільній формі). Країною походження товару вважається країна, у якій товар був повністю вироблений або підданий достатній переробці відповідно до критеріїв, встановлених Митним кодексом України. У складі пропозиції Учасник не надає довідку про країну походження товару (у довільній формі), що не відповідає вимогам Тендерної документації. Таким чином, просимо привести інформацію у відповідність, а саме надати у складі своєї пропозиції довідку про країну походження товару (у довільній формі). Країною походження товару вважається країна, у якій товар був повністю вироблений або підданий достатній переробці відповідно до критеріїв, встановлених Митним кодексом України. 2) Перелік виявлених невідповідностей з посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Відповідно до п.4 Додатку №2 до Тендерної документації, термін поставки – до 31.12.2025 року. (Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції відповідний гарантійний лист). У складі пропозиції Учасника відсутній гарантійний лист про термін поставки – до 31.12.2025 року, що не відповідає вимогам Тендерної документації. Таким чином, просимо привести інформацію у відповідність, а саме надати у складі своєї пропозиції гарантійний лист про термін поставки – до 31.12.2025 року. 3)Усунення виявлених невідповідностей в інформації та/або документах здійснюється учасником процедури закупівлі шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених, або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Створено
09.09.2025 12:52
Надати до
10.09.2025 12:52
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
992 475 грн.
Період подання пропозицій
до 22.08.2025 01:00
Замовник:
Комунальне некомерційне підприємство Добромильської міської ради "Добромильська районна лікарня"
Контактний телефон:
+380323833344
Статус
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
992 475 грн.
Період подання пропозицій
до 22.08.2025 01:00
Замовник:
Комунальне некомерційне підприємство Добромильської міської ради "Добромильська районна лікарня"
Контактний телефон:
+380323833344
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності