Показати схожі тендери

Закупівля Вироби з дроту від ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА 3066 НАЦІОНАЛЬНОЇ ГВАРДІЇ УКРАЇНИ (М. КИЇВ).

Тип закупівлі Спрощені закупівлі
Тендер UA-2025-08-14-005526-a
Id Tender 77fcaa0be6fa4c968375d347dd25920b
Статус Пропозиції розглянуто
Дата публікації оголошення 14.08.2025 12:30
Остання зміна 15.09.2025 16:20
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
419 600.02 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
4 196 грн. (1,00 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 25.08.2025 16:00 до 28.08.2025 16:00
Завершено
Період уточнень
з 14.08.2025 12:29
до 20.08.2025 14:00
Завершено
Період кваліфікації
з 29.08.2025 15:11
до 15.09.2025 10:22
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 05.09.2025 10:26
до 18.09.2025 00:00
Поточний період
Підписання договору
з 15.09.2025 10:22
-
Період уточнень
з 14.08.2025 12:29 до 20.08.2025 14:00
Період кваліфікації
з 29.08.2025 15:11 до 15.09.2025 10:22
Період кваліфікації
з 29.08.2025 15:11 до 15.09.2025 10:22
Основні параметри
Вироби з дроту
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 0
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 2
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 1
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 0
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
419 600.02 грн.
Вироби з дроту
Назва предмета закупівлі
Вироби з дроту
Очікувана вартість
419 600.02 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
4196,0
1,00 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
29.08.2025 14:36
Закінчення аукціону
29.08.2025 15:11
Позиція
Опис предмета закупівлі
Габіон ф4 осередок 50х100 розмір 2х4х1 м з 4 секцій
Код ДК 021:2015
44310000-6 - Вироби з дроту
Кількість
47
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Київська область, Київ
Дата постачання по
10.12.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунки за товар, що поставляється, Замовником проводяться шляхом оплати за фактично поставлену кількість товару (партію товару) з відстрочкою платежу до 10 (десяти) робочих днів з дати документального підтвердження Постачальником Замовнику доставки товару згідно накладної
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "ТВК МЕТИЗ"
Пропозиція:
270 484 грн.
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РУФ ПРОФІЛЬ ГРУПП"
Пропозиція:
343 758 грн.
Учасник:
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ГАРАНТ МЕТИЗ ІНВЕСТ"
Пропозиція:
404 106 грн.
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕТАЛСІТКА"
Пропозиція:
270 485 грн.
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 29.08.2025 14:36
Документи закупівлі
15.08.2025 12:50
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Тендерна документація
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Марія Мацапура
Електронна пошта
Телефон
380967951496
Замовник
ЄДРПОУ
08803508
Повна назва
ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА 3066 НАЦІОНАЛЬНОЇ ГВАРДІЇ УКРАЇНИ (М. КИЇВ)
Поштовий індекс
Країна
Україна
Область або регіон

Населений пункт
Адреса
Кваліфікація
Лот № 1 Вироби з дроту
Період вимог/скарг з 05.09.2025 10:26 по 10.09.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 29.08.2025 15:11 по 06.09.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Тема
Пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі
Зміст
пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі
Документи кваліфікації
05.09.2025 10:26
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Період вимог/скарг з 11.09.2025 17:29 по 16.09.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 05.09.2025 10:26 по 13.09.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Тема
Пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі
Зміст
пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі
Документи кваліфікації
11.09.2025 17:29
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1) Перелік виявлених невідповідностей: Не надано оригінал листа-згоди на обробку персональних даних відповідно до вимог Закону України «Про захист персональних даних» особи (осіб) учасника закупівлі на підписання документів пропозиції. Не надано оригінал або завірену копію ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом, та інших документів необхідних для укладення договору. Якщо отримання дозволу або ліцензії не передбачено відповідно до норм чинного законодавства документ, Учасник надає лист-роз’яснення в довільній формі, за підписом керівника або уповноваженої особи учасника, завірений печаткою (у разі її наявності та використання)), в якому зазначає законодавчі підстави ненадання відповідного документу. У разі, якщо переможцем спрощеної закупівлі є об’єднання учасників, оригінал або копія ліцензії або дозволу надається одним з Учасників такого об’єднання Учасників. Не надано проєкт договору про закупівлю, підписаний керівником або уповноваженою особою учасника, завірений печаткою (у разі її наявності та використання) (ДОДАТОК № 4). Не надано оригінал або завірену Учасником копію виконаного аналогічного договору за предметом закупівлі договору** (з усіма додатками, що є невід’ємною частиною договору (у разі наявності)). 2) Посилання на вимогу (вимоги) оголошення про проведення спрощеної закупівлі, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Відповідно пп.6.1, п.6 ДОДАТКУ № 2 оголошення про проведення спрощеної закупівлі вимагався, а саме: Оригінал листа-згоди на обробку персональних даних відповідно до вимог Закону України «Про захист персональних даних» особи (осіб) учасника закупівлі на підписання документів пропозиції. Відповідно пп.9.1 п.9 ДОДАТКУ № 2 оголошення про проведення спрощеної закупівлі вимагався, а саме: Оригінал або завірена копія ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом, та інших документів необхідних для укладення договору. Якщо отримання дозволу або ліцензії не передбачено відповідно до норм чинного законодавства документ, Учасник надає лист-роз’яснення в довільній формі, за підписом керівника або уповноваженої особи учасника, завірений печаткою (у разі її наявності та використання)), в якому зазначає законодавчі підстави ненадання відповідного документу. У разі, якщо переможцем спрощеної закупівлі є об’єднання учасників, оригінал або копія ліцензії або дозволу надається одним з Учасників такого об’єднання Учасників. Відповідно пп.12.1 п.12 ДОДАТКУ № 2 оголошення про проведення спрощеної закупівлі вимагався, а саме: Проєкт договору про закупівлю, підписаний керівником або уповноваженою особою учасника, завірений печаткою (у разі її наявності та використання) (ДОДАТОК № 4). Відповідно пп.16.1 п.16 ДОДАТКУ № 2 оголошення про проведення спрощеної закупівлі вимагався, а саме: Оригінал або завірену Учасником копію виконаного аналогічного договору за предметом закупівлі договору** (з усіма додатками, що є невід’ємною частиною договору (у разі наявності)). 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати оригінал листа-згоди на обробку персональних даних відповідно до вимог Закону України «Про захист персональних даних» особи (осіб) учасника закупівлі на підписання документів пропозиції. Надати оригінал або завірену копію ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом, та інших документів необхідних для укладення договору. Якщо отримання дозволу або ліцензії не передбачено відповідно до норм чинного законодавства документ, Учасник надає лист-роз’яснення в довільній формі, за підписом керівника або уповноваженої особи учасника, завірений печаткою (у разі її наявності та використання)), в якому зазначає законодавчі підстави ненадання відповідного документу. У разі, якщо переможцем спрощеної закупівлі є об’єднання учасників, оригінал або копія ліцензії або дозволу надається одним з Учасників такого об’єднання Учасників. Надати проєкт договору про закупівлю, підписаний керівником або уповноваженою особою учасника, завірений печаткою (у разі її наявності та використання) (ДОДАТОК № 4). Надати оригінал або завірену Учасником копію виконаного аналогічного договору за предметом закупівлі договору** (з усіма додатками, що є невід’ємною частиною договору (у разі наявності)).
Створено
10.09.2025 10:03
Надати до
11.09.2025 10:03
Період вимог/скарг з 15.09.2025 10:22 по 18.09.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 11.09.2025 17:29 по 19.09.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Тема
Визнаний переможцем
Зміст
відповідає вимогам оголошення про проведення спрощеної закупівлі
Документи кваліфікації
15.09.2025 10:22
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1) Перелік виявлених невідповідностей: Не накладено кваліфікований електронний підпис (КЕП) або удосконалений електронний підпис (УЕП). Накладено електронну печатку. Надано ДОВІДКУ-ПІДТВЕРДЖЕННЯ (відповідно форми 1 до ДОДАТКУ № 2), в якій, а саме: в п. 7 ДОВІДКИ-ПІДТВЕРДЖЕННЯ (форми 1 до ДОДАТКУ № 2) оголошення про проведення спрощеної закупівлі не зазначено чи Учасник є/не є пов’язаною особою з командиром Військової частини 3066 НГУ, іншою посадовою особою (структурного підрозділу) Військової частини 3066 НГУ та/або членом його сім’ї. в п. 14 ДОВІДКИ-ПІДТВЕРДЖЕННЯ (форми 1 до ДОДАТКУ № 2) оголошення про проведення спрощеної закупівлі зазначено, що Учасник виконав договірні зобов’язання за раніше укладеним договором, проте договорів між Замовником та Учасником раніше не укладалось. 2) Посилання на вимогу (вимоги) оголошення про проведення спрощеної закупівлі, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Відповідно п. 14 «Інша інформація» розділу І «Загальні положення» оголошення про проведення спрощеної закупівлі вимагалося, а саме: Відповідно до частини 3 статті 12 Закону під час використання електронної системи закупівель з метою подання пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги», та шляхом накладення кваліфікованого електронного підпису (КЕП) або удосконаленого електронного підпису (УЕП). У разі якщо Учасник, згідно із законодавством або з технічних причин, не може підписати КЕП або УЕП пропозицію, то такий Учасник надає лист-пояснення, в якому зазначає законодавчі або технічні причини ненакладення КЕП або УЕП. Відповідно пп. 17.1 п. 17 ДОДАТКУ 2 оголошення про проведення спрощеної закупівлі вимагалося, а саме: ДОВІДКА-ПІДТВЕРДЖЕННЯ (відповідно форми 1 до ДОДАТКУ № 2) 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Відповідно п. 14 «Інша інформація» розділу І «Загальні положення» оголошення про проведення спрощеної закупівлі, накласти кваліфікований електронний підпис (КЕП) або удосконалений електронний підпис (УЕП). У разі якщо Учасник, згідно із законодавством або з технічних причин, не може підписати КЕП або УЕП пропозицію, то такий Учасник надає лист-пояснення, в якому зазначає законодавчі або технічні причини ненакладення КЕП або УЕП). Надати ДОВІДКУ-ПІДТВЕРДЖЕННЯ відповідно форми 1 до ДОДАТКУ № 2 оголошення про проведення спрощеної закупівлі в якій зазначити, а саме: в п. 7 зазначити чи Учасник є чи не є пов’язаною особою з командиром Військової частини 3066 НГУ, іншою посадовою особою (структурного підрозділу) Військової частини 3066 НГУ та/або членом його сім’ї та врахувати вимоги пункту 14.
Створено
12.09.2025 08:52
Надати до
13.09.2025 08:52
Договір
UA-2025-08-14-005526-a-c1
Очікує підписання
343 758 грн.
343 758 грн.
З ПДВ
Номенклатура
47 (штуки)
Габіон ф4 осередок 50х100 розмір 2х4х1 м з 4 секцій
Номенклатура
Габіон ф4 осередок 50х100 розмір 2х4х1 м з 4 секцій
Кількість
47
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 10 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА 3066 НАЦІОНАЛЬНОЇ ГВАРДІЇ УКРАЇНИ (М. КИЇВ)
Повна назва
ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА 3066 НАЦІОНАЛЬНОЇ ГВАРДІЇ УКРАЇНИ (М. КИЇВ)
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
08803508

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РУФ ПРОФІЛЬ ГРУПП"
Повна назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РУФ ПРОФІЛЬ ГРУПП"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
40172470

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
419 600.02 грн.
Період подання пропозицій
до 28.08.2025 16:00
Замовник:
ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА 3066 НАЦІОНАЛЬНОЇ ГВАРДІЇ УКРАЇНИ (М. КИЇВ)
Контактний телефон:
380967951496
Статус
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
419 600.02 грн.
Період подання пропозицій
до 28.08.2025 16:00
Замовник:
ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА 3066 НАЦІОНАЛЬНОЇ ГВАРДІЇ УКРАЇНИ (М. КИЇВ)
Контактний телефон:
380967951496
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності