Показати схожі тендери
Закупівля Роботи з надання послуг інженера-консультанта для виконання функцій контролю та нагляду за будівельними роботами на об’єкті: «Реконструкція та впровадження енергозберігаючих та енергоефективних технологій в Пирятинському ліцеї, що знаходиться за адресою: вул. Визволення, 2а, в м. Пирятин, Полтавської області» (71520000-9 – Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт) від ДЕПАРТАМЕНТ БУДІВНИЦТВА, МІСТОБУДУВАННЯ І АРХІТЕКТУРИ, ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА ТА ЕНЕРГЕТИКИ ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ (ОБЛВІЙСЬКАДМІНІСТРАЦІЇ).
Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-08-14-004300-a
Id Tender 4a191ed8e2ad4d5389e6858ce16d03af
План UA-P-2025-08-14-004913-a link
Статус Торги відмінено
Дата публікації оголошення 14.08.2025 11:41
Остання зміна 05.10.2025 00:00
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
3 486 770 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
17 433.85 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 14.08.2025 11:39 до 30.08.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 14.08.2025 11:39
до 27.08.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 14.08.2025 11:39
до 27.08.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 01.09.2025 13:28
до 15.09.2025 11:27
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 08.09.2025 16:38
до 21.09.2025 00:00
wait
Підписання договору
з 15.09.2025 11:27
-
Період уточнень
з 14.08.2025 11:39 до 27.08.2025 00:00
Період оскарження
з 14.08.2025 11:39 до 27.08.2025 00:00
Період кваліфікації
з 01.09.2025 13:28 до 15.09.2025 11:27
Період кваліфікації
з 01.09.2025 13:28 до 15.09.2025 11:27
Основні параметри
Роботи з надання послуг інженера-консультанта для виконання функцій контролю та нагляду за будівельними роботами на об’єкті: «Реконструкція та впровадження енергозберігаючих та енергоефективних технологій в Пирятинському ліцеї, що знаходиться за адресою: вул. Визволення, 2а, в м. Пирятин, Полтавської області» (71520000-9 – Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт)
роботи
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
3 486 770 грн.
Роботи з надання послуг інженера-консультанта для виконання функцій контролю та нагляду за будівельними роботами на об’єкті: «Реконструкція та впровадження енергозберігаючих та енергоефективних технологій в Пирятинському ліцеї, що знаходиться за адресою: вул. Визволення, 2а, в м. Пирятин, Полтавської області» (71520000-9 – Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт)
Назва предмета закупівлі
Роботи з надання послуг інженера-консультанта для виконання функцій контролю та нагляду за будівельними роботами на об’єкті: «Реконструкція та впровадження енергозберігаючих та енергоефективних технологій в Пирятинському ліцеї, що знаходиться за адресою: вул. Визволення, 2а, в м. Пирятин, Полтавської області» (71520000-9 – Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт)
Очікувана вартість
3 486 770 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
17433,85
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
01.09.2025 13:05
Закінчення аукціону
01.09.2025 13:28
Позиція
Опис предмета закупівлі
Роботи з надання послуг інженера-консультанта для виконання функцій контролю та нагляду за будівельними роботами на об’єкті: «Реконструкція та впровадження енергозберігаючих та енергоефективних технологій в Пирятинському ліцеї, що знаходиться за адресою: вул. Визволення, 2а, в м. Пирятин, Полтавської області» (71520000-9 – Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт)
Код ДК 021:2015
71520000-9 - Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
37000, Україна, Полтавська область, Лубенський район, м. Пирятин , вул. Визволення, 2а
Дата постачання по
31.01.2026 00:00
Умови оплати
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 45 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунки за надані послуги здійснюються на підставі Актів приймання наданих інженерно-консультаційних послуг (Додаток 5. Акт приймання наданих інженерно-консультаційних послуг), підписаних Сторонами та протягом 45 (сорока п’яти) календарних днів з дати рахунку на оплату.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "В.С. ПРОЕКТ"
Пропозиція:
2 615 077 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "БУДТЕХНАГЛЯД-С"
Пропозиція:
3 103 225 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 01.09.2025 13:05
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
14.08.2025 11:41
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Проект договору
Скасування
05.10.2025 00:00
Згідно пунктом 50 Особливостей закупівель замовник відміняє відкриті торги, у тому числі, у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель
24.09.2025 15:28
-
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Марина Котелевська
Електронна пошта
Телефон
+380532560227
Замовник
ЄДРПОУ
04013991
Повна назва
ДЕПАРТАМЕНТ БУДІВНИЦТВА, МІСТОБУДУВАННЯ І АРХІТЕКТУРИ, ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА ТА ЕНЕРГЕТИКИ ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ (ОБЛВІЙСЬКАДМІНІСТРАЦІЇ)
Поштовий індекс
36014
Країна
Україна
Область або регіон
Полтавська область
Населений пункт
м. Полтава
Адреса
вул. Кісельова Володимира Капітана, буд. 1
Кваліфікація
Лот № 1 Роботи з надання послуг інженера-консультанта для виконання функцій контролю та нагляду за будівельними роботами на об’єкті: «Реконструкція та впровадження енергозберігаючих та енергоефективних технологій в Пирятинському ліцеї, що знаходиться за адресою: вул. Визволення, 2а, в м. Пирятин, Полтавської області» (71520000-9 – Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт)
Період вимог/скарг з 08.09.2025 16:38 по 14.09.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 01.09.2025 13:28 по 09.09.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Зміст
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Документи кваліфікації
08.09.2025 16:38
Повідомлення про рішення
01.09.2025 13:28
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
14.08.2025 11:39
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
14.08.2025 11:39
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, а саме: 1. Підпунктом 1.8. пункту 1 Додатку 8 до тендерної документації та частиною 5 Розділу V тендерної документації вимагалось: «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ ТА/АБО ІНФОРМАЦІЇ, ЯКІ ПОДАЮТЬСЯ УЧАСНИКОМ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ У СКЛАДІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ 1. ЗАГАЛЬНІ ДОКУМЕНТИ: 1.8. Інші загальні документи.» Частиною 5 Розділу V «Оцінка тендерних пропозицій, їх відхилення та інша інформація» Тендерної документації встановлено вимогу: «Учасник процедури закупівлі, в тому числі об’єднання учасників, в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції підтверджує відсутність підстави, передбаченої підпунктом 2 пункту 45 Особливостей у вигляді довідки, складеної учасником у довільній формі, зміст якої підтверджує відсутність відповідної підстави для відхилення тендерної пропозиції.» На виконання вимоги тендерної документації учасником не надано вищевказаної довідки в складі своєї тендерної пропозиції. Учаснику необхідно надати документи у відповідності до вимог тендерної документації.
Створено
04.09.2025 14:54
Надати до
05.09.2025 14:54
Період вимог/скарг з 15.09.2025 11:27 по 21.09.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 08.09.2025 16:38 по 16.09.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
15.09.2025 11:27
Довідка НАЗК
15.09.2025 11:27
Повідомлення про рішення
08.09.2025 16:38
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
14.08.2025 11:39
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
14.08.2025 11:39
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, а саме: 1. Підпунктом 2.2. пункту 2 Додатку 8 до тендерної документації, п. 5.2. частини 5 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції», Додатком 6 тендерної документації вимагалось: «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ ТА/АБО ІНФОРМАЦІЇ, ЯКІ ПОДАЮТЬСЯ УЧАСНИКОМ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ У СКЛАДІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ 2. ДОКУМЕНТИ КВАЛІФІКАЦІЙНОЇ ЧАСТИНИ: 2.2. Документи, які підтверджують наявність досвіду виконання аналогічних договорів за предметом закупівлі, оформлені згідно вимог пункту 5.2 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» та додатку 6 даної тендерної документації;» Пунктом 5.2. частини 5 Розділу ІІІ Тендерної документації встановлено вимогу: «5.2. Наявність документально підтвердженого відповідного досвіду виконання аналогічних договорів: 5.2.1. Довідку про виконання аналогічних договорів згідно Додатку 6 цієї документації. 5.2.2. Завірені копії підтверджуючих документів, а саме: аналогічних договорів з додатковими угодами (за їх наявності) та актів на всю суму договору. У випадку коли сума актів не відповідає вказаній вартості договору – надати пояснення. Відповідний досвід роботи: не менше 2 виконаних аналогічних договорів (у тому числі договорів субпідряду) протягом останніх 5 років з урахуванням, що клас наслідків (відповідальності) об’єкта за аналогічним договором повинен бути не нижче класу наслідків об’єкта за предметом закупівлі. Під аналогічними розуміються договори співставні за складом та характером робіт (послуг), а саме надання інженерно-консультаційних послуг на об’єктах з нового будівництва або реконструкції або реставрації або капітального ремонту об’єктів (будівель). Відповідність поданої пропозиції за цим критерієм підтверджується наданням у складі пропозиції оформленої довідки згідно Додатку 6 та скан-копіями підтвердних документів, зазначених у підпункті 5.2.2.» На виконання вимоги тендерної документації учасником в складі своєї тендерної пропозиції надано Довідку про наявність у Учасника торгів документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів вих. № 109 від 25.08.2025р., в якій не в повній мірі заповнено інформацію про предмет договору, дату його укладення та завершення. Учаснику необхідно надати документи у відповідності до вимог тендерної документації.
Створено
11.09.2025 11:56
Надати до
12.09.2025 11:56
Торги відмінено
Очікувана вартість
3 486 770 грн.
Період подання пропозицій
до 30.08.2025 00:00
Замовник:
ДЕПАРТАМЕНТ БУДІВНИЦТВА, МІСТОБУДУВАННЯ І АРХІТЕКТУРИ, ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА ТА ЕНЕРГЕТИКИ ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ (ОБЛВІЙСЬКАДМІНІСТРАЦІЇ)
Контактний телефон:
+380532560227
Статус
Торги відмінено
Очікувана вартість
3 486 770 грн.
Період подання пропозицій
до 30.08.2025 00:00
Замовник:
ДЕПАРТАМЕНТ БУДІВНИЦТВА, МІСТОБУДУВАННЯ І АРХІТЕКТУРИ, ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА ТА ЕНЕРГЕТИКИ ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ (ОБЛВІЙСЬКАДМІНІСТРАЦІЇ)
Контактний телефон:
+380532560227
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності