Показати схожі тендери
Закупівля Роботи з технічного нагляду за виконанням будівельних робіт на об’єкті: «Реконструкція та впровадження енергозберігаючих та енергоефективних технологій в Пирятинському ліцеї, що знаходиться за адресою: вул. Визволення, 2а, в м. Пирятин, Полтавської області» (код ДК 021:2015:71247000-1 – Нагляд за будівельними роботами) від ДЕПАРТАМЕНТ БУДІВНИЦТВА, МІСТОБУДУВАННЯ І АРХІТЕКТУРИ, ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА ТА ЕНЕРГЕТИКИ ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ (ОБЛВІЙСЬКАДМІНІСТРАЦІЇ).
Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-08-14-003618-a
Id Tender e8bc4d23e2a447c98cc7e6a7534b95a4
План UA-P-2025-08-14-004156-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 14.08.2025 11:17
Остання зміна 01.10.2025 14:33
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
2 615 078 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
13 075.39 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 14.08.2025 11:16 до 30.08.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 14.08.2025 11:16
до 27.08.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 14.08.2025 11:16
до 27.08.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 01.09.2025 11:43
до 15.09.2025 11:24
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 08.09.2025 16:35
до 21.09.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 15.09.2025 11:24
до 01.10.2025 14:33
Період уточнень
з 14.08.2025 11:16 до 27.08.2025 00:00
Період оскарження
з 14.08.2025 11:16 до 27.08.2025 00:00
Період кваліфікації
з 01.09.2025 11:43 до 15.09.2025 11:24
Період кваліфікації
з 01.09.2025 11:43 до 15.09.2025 11:24
Основні параметри
Роботи з технічного нагляду за виконанням будівельних робіт на об’єкті: «Реконструкція та впровадження енергозберігаючих та енергоефективних технологій в Пирятинському ліцеї, що знаходиться за адресою: вул. Визволення, 2а, в м. Пирятин, Полтавської області» (код ДК 021:2015:71247000-1 – Нагляд за будівельними роботами)
роботи
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
2 615 078 грн.
Роботи з технічного нагляду за виконанням будівельних робіт на об’єкті: «Реконструкція та впровадження енергозберігаючих та енергоефективних технологій в Пирятинському ліцеї, що знаходиться за адресою: вул. Визволення, 2а, в м. Пирятин, Полтавської області» (код ДК 021:2015:71247000-1 – Нагляд за будівельними роботами)
Назва предмета закупівлі
Роботи з технічного нагляду за виконанням будівельних робіт на об’єкті: «Реконструкція та впровадження енергозберігаючих та енергоефективних технологій в Пирятинському ліцеї, що знаходиться за адресою: вул. Визволення, 2а, в м. Пирятин, Полтавської області» (код ДК 021:2015:71247000-1 – Нагляд за будівельними роботами)
Очікувана вартість
2 615 078 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
13075,39
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
01.09.2025 11:20
Закінчення аукціону
01.09.2025 11:43
Позиція
Опис предмета закупівлі
Роботи з технічного нагляду за виконанням будівельних робіт на об’єкті: «Реконструкція та впровадження енергозберігаючих та енергоефективних технологій в Пирятинському ліцеї, що знаходиться за адресою: вул. Визволення, 2а, в м. Пирятин, Полтавської області» (код ДК 021:2015:71247000-1 – Нагляд за будівельними роботами)
Код ДК 021:2015
71247000-1 - Нагляд за будівельними роботами
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
37000, Україна, Полтавська область, Лубенський район, м. Пирятин , вул. Визволення, 2а
Дата постачання по
31.01.2026 00:00
Умови оплати
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 20 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Поточні розрахунки з оплати наданих Робіт виконуються згідно положень Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» протягом двадцяти банківських днів з дати підписання Акту приймання-передачі виконаних робіт зі здійснення технічного нагляду (Робіт) за відповідний період (за формою у Додатку 3 до Договору) і рахунку на оплату та після візування Виконавцем актів виконаних Підрядником робіт за формою КБ-2в.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ДП "УКРДЕРЖБУДЕКСПЕРТИЗА"
Пропозиція:
1 905 880.22 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
КОНСОРЦІУМ "ПІВДЕННА ІНЖИНІРИНГОВА КОМПАНІЯ"
Пропозиція:
1 699 800 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 01.09.2025 11:20
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
14.08.2025 11:17
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Марина Котелевська
Електронна пошта
Телефон
+380532560227
Замовник
ЄДРПОУ
04013991
Повна назва
ДЕПАРТАМЕНТ БУДІВНИЦТВА, МІСТОБУДУВАННЯ І АРХІТЕКТУРИ, ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА ТА ЕНЕРГЕТИКИ ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ (ОБЛВІЙСЬКАДМІНІСТРАЦІЇ)
Поштовий індекс
36014
Країна
Україна
Область або регіон
Полтавська область
Населений пункт
м. Полтава
Адреса
вул. Кісельова Володимира Капітана, буд. 1
Кваліфікація
Лот № 1 Роботи з технічного нагляду за виконанням будівельних робіт на об’єкті: «Реконструкція та впровадження енергозберігаючих та енергоефективних технологій в Пирятинському ліцеї, що знаходиться за адресою: вул. Визволення, 2а, в м. Пирятин, Полтавської області» (код ДК 021:2015:71247000-1 – Нагляд за будівельними роботами)
Період вимог/скарг з 08.09.2025 16:35 по 14.09.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 01.09.2025 11:43 по 09.09.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Зміст
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Документи кваліфікації
08.09.2025 16:35
Повідомлення про рішення
01.09.2025 11:44
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
14.08.2025 11:16
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
14.08.2025 11:16
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, а саме: 1. Підпунктом 1.3. пункту 1 Додатку 8 до тендерної документації та пунктом 3 частини 1 Розділу ІІІ тендерної документації вимагалось: «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ ТА/АБО ІНФОРМАЦІЇ, ЯКІ ПОДАЮТЬСЯ УЧАСНИКОМ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ У СКЛАДІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ 1. ЗАГАЛЬНІ ДОКУМЕНТИ: 1.3. Витяг з реєстру платників ПДВ або витяг з реєстру платників єдиного податку – згідно вимог пункту 1.3 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» даної тендерної документації.» «…Тендерна пропозиція повинна складатися з: 3. Витяг з реєстру платників ПДВ або витяг з реєстру платників єдиного податку (у разі ненадання, хоча б одного з документів визначених в цьому пункті, учасник має надати пояснення з посиланням на норми діючого законодавства, які містять обґрунтування підстав ненадання вказаних документів, зокрема у зв’язку наявністю вільного доступу до відкритих даних ДПС).». Надана Учасником Тендерна пропозиція, містить пояснення у вигляді довідки вих.№319_тд від «20» серпня 2025р. про те що «Консорціум «південня інжинірингова компанія» доводить до Вашого відома, що є платником податку на прибуток на загальних підставах тому у складі тендерної пропозиції не надає витяг з реєстру платників єдиного податку», однак всупереч вимогам тендерної документації, не містить Витягу з реєстру платників ПДВ. 2. Підпунктом 2.2. пункту 2 додатку 8 до тендерної документації та пунктом 5.2.2. частини 5 Розділу ІІІ тендерної документації вимагалось: «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ ТА/АБО ІНФОРМАЦІЇ, ЯКІ ПОДАЮТЬСЯ УЧАСНИКОМ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ У СКЛАДІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ 2. ДОКУМЕНТИ КВАЛІФІКАЦІЙНОЇ ЧАСТИНИ 2.2. Документи, які підтверджують наявність досвіду виконання аналогічних договорів за предметом закупівлі, оформлені згідно вимог пункту 5.2. Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» та додатку 6 даної тендерної документації;» «5.2. Наявність документально підтвердженого відповідного досвіду виконання аналогічних договорів: 5.2.1. Довідку про виконання аналогічних договорів згідно Додатку 6 цієї документації. 5.2.2. Завірені копії підтверджуючих документів, а саме: аналогічних договорів з додатковими угодами (за їх наявності) та актів на всю суму договору. У випадку коли сума актів не відповідає вказаній вартості договору – надати пояснення. Відповідний досвід роботи: не менше 2 виконаних аналогічних договорів (у тому числі договорів субпідряду) протягом останніх 5 років з урахуванням, що клас наслідків (відповідальності) об’єкта за аналогічним договором повинен бути не нижче класу наслідків об’єкта за предметом закупівлі. Під аналогічними розуміються договори співставні за складом та характером робіт (послуг) , а саме з технічного нагляду за виконанням будівельних робіт з нового будівництва або реконструкції або реставрації або капітального ремонту об’єктів (будівель). Відповідність поданої пропозиції за цим критерієм підтверджується наданням у складі пропозиції належним чином оформленої довідки згідно Додатку 6 та скан-копіями підтвердних документів, зазначених у підпункті 5.2.2.» На виконання вищевказаної вимоги надано Довідку за формою згідно Додатку 6 вих. №332_тд від «20» серпня 2025р., в якій зазначено, що вартість Договору №17/06/2021 від 17.06.2021р. – 560 000,00 грн., однак за підсумком актів наданих до Договору №17/06/2021 виходить сума 490 000, 00 грн. Згідно вимоги тендерної документації: «У випадку коли сума актів не відповідає вказаній вартості договору - надати пояснення», проте всупереч вищевказаній вимозі пояснення учасником не було надано. Учаснику необхідно надати документи у відповідності до вимог тендерної документації.
Створено
04.09.2025 14:50
Надати до
05.09.2025 14:50
Період вимог/скарг з 15.09.2025 11:24 по 21.09.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 08.09.2025 16:35 по 16.09.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
15.09.2025 11:24
Довідка НАЗК
15.09.2025 11:24
Повідомлення про рішення
08.09.2025 16:35
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
14.08.2025 11:16
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
14.08.2025 11:16
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, а саме: 1. Підпунктом 1.3. пункту 1 Додатку 8 до тендерної документації та пунктом 3 частини 1 Розділу ІІІ тендерної документації вимагалось: «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ ТА/АБО ІНФОРМАЦІЇ, ЯКІ ПОДАЮТЬСЯ УЧАСНИКОМ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ У СКЛАДІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ 1. ЗАГАЛЬНІ ДОКУМЕНТИ: 1.3. Витяг з реєстру платників ПДВ або витяг з реєстру платників єдиного податку – згідно вимог пункту 1.3 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» даної тендерної документації.» «…Тендерна пропозиція повинна складатися з: 3. Витяг з реєстру платників ПДВ або витяг з реєстру платників єдиного податку (у разі ненадання, хоча б одного з документів визначених в цьому пункті, учасник має надати пояснення з посиланням на норми діючого законодавства, які містять обґрунтування підстав ненадання вказаних документів, зокрема у зв’язку наявністю вільного доступу до відкритих даних ДПС).». Надана Учасником Тендерна пропозиція, містить скан-копію витягу з реєстру платників податку на додану вартість, проте, відповідно до вищезазначеної вимоги тендерної документації, не надано пояснення. 2. Підпунктом 4.1. пункту 4 Додатку 8 до тендерної документації та частиною 1 Розділу V тендерної документації вимагалось: «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ ТА/АБО ІНФОРМАЦІЇ, ЯКІ ПОДАЮТЬСЯ УЧАСНИКОМ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ У СКЛАДІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ 4. ДОКУМЕНТИ ЦІНОВОЇ ЧАСТИНИ: 4.1. Тендерна пропозиція (цінова), оформлена згідно вимог пункту 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції», та вимог і форми у Додатку 1 даної тендерної документації.» Частиною 1 Розділу V тендерної документації вимагалось: «…Тендерна пропозиція повинна складатися з: 5. Заповненої тендерної пропозиції (цінова), оформленої згідно з Додатком 1 завіреної підписом уповноваженої особи Учасника та печаткою*.» Згідно частиною 1 Розділу V тендерної документації: «…При цьому, Учасник заповнюючи форму документу «Тендерна пропозиція (цінова)» згідно Додатку 1 до тендерної документації, має зазначити, зокрема, розмір ПДВ, якщо учасник є платником ПДВ.» Надана Учасником Тендерна пропозиція вих. №1633 від «25» серпня 2025 року, всупереч вимогам тендерної документації, не містить окремо зазначеного розміру ПДВ. 3. Підпунктом 1.4. пункту 1 Додатку 8 до тендерної документації, а також пунктом 7 частини 1 Розділу ІІІ тендерної документації вимагалось: «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ ТА/АБО ІНФОРМАЦІЇ, ЯКІ ПОДАЮТЬСЯ УЧАСНИКОМ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ У СКЛАДІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ 1. ЗАГАЛЬНІ ДОКУМЕНТИ: 1.4. Підписаний уповноваженою особою Учасника «Пакт про згоду щодо професійної чесності» українською та англійською мовами -- згідно вимог пункту 1.7 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» та у відповідності з формою у додатку 7 даної тендерної документації.» «…Тендерна пропозиція повинна складатися з: …7. Підписаного уповноваженим представником учасника Пакту щодо дотримання екологічних та соціальних стандартів українською та англійською мовами (Додаток 7)…» Водночас Додаток 7 до тендерної документації містить вимогу: «Подається у наведеному нижче вигляді, на фірмовому бланку учасника (за наявністю) Учасник не повинен відступати від даної форми.» На виконання вищезазначених вимог тендерної документації Учасник в складі своєї пропозиції надав підписаний уповноваженим представником учасника Пакт про згоду щодо професійної чесності українською та англійською мовами (Додаток 7), однак пакт поданий не за формою наведеною в тендерній документації. 4. Підпунктом 2.1. пункту 2 Додатку 8 до тендерної документації, пунктом 5.1. частини 5 Розділу ІІІ та додатком 5 до тендерної документації вимагалось: «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ ТА/АБО ІНФОРМАЦІЇ, ЯКІ ПОДАЮТЬСЯ УЧАСНИКОМ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ У СКЛАДІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ 2. ДОКУМЕНТИ КВАЛІФІКАЦІЙНОЇ ЧАСТИНИ 2.1. Документи щодо наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, оформлені згідно вимог пункту 5.1. Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» та додатку 5 даної тендерної документації.» Відповідно до положень Додатку 5 до тендерної документації було встановлено вимогу: «Додатками до цієї довідки повинні бути підтвердні документи, які вимагаються згідно підпункту 5.1 пункту 5 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» цієї тендерної документації.» Згідно з п. 5.1. пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації: «Учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати документи щодо підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям та відсутності підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі, в тому числі: 5.1. Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід: 5.1.1. Довідка за формою Додатку 5 цієї документації, яка містить інформацію про наявність у учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, з зазначенням посади, досвіду роботи в цілому (років), освіти і спеціальності/кваліфікації працівників. На підтвердження інформації про наявність в Учасника працівників, які будуть задіяні Учасником під час виконання договору, йому необхідно у складі тендерної пропозиції надати копії трудових книжок (всі сторінки, що містять записи) або копії наказів про призначення на посаду, копії наказів про сумісництво, або копії цивільно-правових угод, або інших документів, які підтверджують наявність правовідносин Учасника з відповідними працівниками, зазначеними в Довідці за формою Додатку 5 цієї документації. На виконання вищезазначеної вимоги тендерної документації Учасником надано Витяг із наказу № 94-ОС від 15.04.2024 «Про переведення Цілика В.І.», Витяг із наказу № 92-ОС від 15.04.2024 «Про переведення Приймаченка О.П.», Витяг із наказу № 91-ОС від 15.04.2024 «Про переведення Маслюка М.В.», Витяг із наказу № 95-ОС від 15.04.2024 «Про переведення Шамрай В.Г.», однак всупереч вимозі Тендерної документації не надано Накази про прийняття на роботу. Учаснику необхідно надати документи у відповідності до вимог тендерної документації.
Створено
11.09.2025 11:54
Надати до
12.09.2025 11:54
Договір
UA-2025-08-14-003618-a-a1
Підписаний і діє
Номер
PL05A_04_TS
1 905 880.22 грн.
1 588 233.52 грн.
З ПДВ
Підписано
30.09.2025
Строк дії договору з
30.09.2025
по
31.12.2026
Номенклатура
1 (роботи)
Роботи з технічного нагляду за виконанням будівельних робіт на об’єкті: «Реконструкція та впровадження енергозберігаючих та енергоефективних технологій в Пирятинському ліцеї, що знаходиться за адресою: вул. Визволення, 2а, в м. Пирятин, Полтавської області» (код ДК 021:2015:71247000-1 – Нагляд за будівельними роботами)
Номенклатура
Роботи з технічного нагляду за виконанням будівельних робіт на об’єкті: «Реконструкція та впровадження енергозберігаючих та енергоефективних технологій в Пирятинському ліцеї, що знаходиться за адресою: вул. Визволення, 2а, в м. Пирятин, Полтавської області» (код ДК 021:2015:71247000-1 – Нагляд за будівельними роботами)
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
субота, 31 січня 2026 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ДЕПАРТАМЕНТ БУДІВНИЦТВА, МІСТОБУДУВАННЯ І АРХІТЕКТУРИ, ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА ТА ЕНЕРГЕТИКИ ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ (ОБЛВІЙСЬКАДМІНІСТРАЦІЇ)
Повна назва
ДЕПАРТАМЕНТ БУДІВНИЦТВА, МІСТОБУДУВАННЯ І АРХІТЕКТУРИ, ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА ТА ЕНЕРГЕТИКИ ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ (ОБЛВІЙСЬКАДМІНІСТРАЦІЇ)
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
04013991

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ДП "УКРДЕРЖБУДЕКСПЕРТИЗА"
Повна назва
ДП "УКРДЕРЖБУДЕКСПЕРТИЗА"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
35691621

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
01.10.2025 14:31
-
Підписаний договір
01.10.2025 14:33
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
2 615 078 грн.
Період подання пропозицій
до 30.08.2025 00:00
Замовник:
ДЕПАРТАМЕНТ БУДІВНИЦТВА, МІСТОБУДУВАННЯ І АРХІТЕКТУРИ, ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА ТА ЕНЕРГЕТИКИ ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ (ОБЛВІЙСЬКАДМІНІСТРАЦІЇ)
Контактний телефон:
+380532560227
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
2 615 078 грн.
Період подання пропозицій
до 30.08.2025 00:00
Замовник:
ДЕПАРТАМЕНТ БУДІВНИЦТВА, МІСТОБУДУВАННЯ І АРХІТЕКТУРИ, ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА ТА ЕНЕРГЕТИКИ ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ (ОБЛВІЙСЬКАДМІНІСТРАЦІЇ)
Контактний телефон:
+380532560227
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності