Показати схожі тендери

Закупівля Реконструкція нежитлової будівлі існуючих складських приміщень з влаштуванням підвальних приміщень та укриття без зміни зовнішніх геометричних розмірів фундаментів у плані на вул. Зеленій, 9 у м. Львові, код ДК 021:2015 45454000-4 Реконструкція від Львівське комунальне підприємство «Муніципальна варта».

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-08-14-001971-a
Id Tender 01fde66fd7b145aa80ebabe5733319f0
План UA-P-2025-08-14-001082-a link
Статус Торги не відбулися
Дата публікації оголошення 14.08.2025 10:31
Остання зміна 16.10.2025 00:00
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
36 196 391 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
180 981.96 грн. (0,50 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 14.08.2025 10:30 до 29.08.2025 10:00
Завершено
Період уточнень
з 14.08.2025 10:30
до 26.08.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 14.08.2025 10:30
до 26.08.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 01.09.2025 11:29
до 10.10.2025 13:23
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 17.09.2025 13:30
до 16.10.2025 00:00
wait
Підписання договору
з 10.10.2025 13:23
-
Період уточнень
з 14.08.2025 10:30 до 26.08.2025 00:00
Період оскарження
з 14.08.2025 10:30 до 26.08.2025 00:00
Період кваліфікації
з 01.09.2025 11:29 до 10.10.2025 13:23
Період кваліфікації
з 01.09.2025 11:29 до 10.10.2025 13:23
Основні параметри
Реконструкція нежитлової будівлі існуючих складських приміщень з влаштуванням підвальних приміщень та укриття без зміни зовнішніх геометричних розмірів фундаментів у плані на вул. Зеленій, 9 у м. Львові, код ДК 021:2015 45454000-4 Реконструкція
роботи
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - неуспішний лот закупівлі
36 196 391 грн.
Реконструкція нежитлової будівлі існуючих складських приміщень з влаштуванням підвальних приміщень та укриття без зміни зовнішніх геометричних розмірів фундаментів у плані на вул. Зеленій, 9 у м. Львові, код ДК 021:2015 45454000-4 Реконструкція
Назва предмета закупівлі
Реконструкція нежитлової будівлі існуючих складських приміщень з влаштуванням підвальних приміщень та укриття без зміни зовнішніх геометричних розмірів фундаментів у плані на вул. Зеленій, 9 у м. Львові, код ДК 021:2015 45454000-4 Реконструкція
Очікувана вартість
36 196 391 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
180981,96
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
01.09.2025 11:06
Закінчення аукціону
01.09.2025 11:29
Позиція
Опис предмета закупівлі
Реконструкція нежитлової будівлі існуючих складських приміщень з влаштуванням підвальних приміщень та укриття без зміни зовнішніх геометричних розмірів фундаментів у плані на вул. Зеленій, 9 у м. Львові
Код ДК 021:2015
45454000-4 - Перебудовування
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
79005, Україна, Львівська область, м. Львів, вул. Зелена, 9
Дата постачання по
31.12.2026 10:18
Умови оплати
Інша подія
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 95,0 %
Опис:
Оплата виконаних Робіт здійснюється Замовником згідно з Планом фінансування за рахунок бюджетних коштів в межах затвердженого кошторису на відповідний рік, при умові наявності відкритих асигнувань. Розрахунки за виконані відповідно до умов Договору Роботи здійснюються на підставі підписаних Сторонами актів приймання виконаних будівельних робіт (за формою КБ-2в) та довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (за формою КБ-3). Оплата за виконані роботи здійснюються в межах не більш як 95 (дев’яносто п’ять) відсотків від вартості виконаних робіт.
Порядковий номер: 1
Інша подія
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 14 календарні днів
Розмір оплати: 5,0 %
Опис:
Кінцеві розрахунки здійснюються у двотижневий термін після виконання і приймання всіх передбачених Договором Робіт, реєстрації декларації про готовність об’єкта до експлуатації або видачі сертифіката готовності.
Порядковий номер: 2
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "СпецПромБуд Львів"
Пропозиція:
35 799 508.29 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ «Фірма «Інтербуд»
Пропозиція:
32 791 111.34 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 01.09.2025 11:06
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
14.08.2025 10:31
Оголошення про проведення закупівлі
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Проект договору
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Дуда Христина Романівна
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Електронна пошта
Телефон
+380630412243
Замовник
ЄДРПОУ
32126676
Назва (англійською мовою)
Lviv Municipal Enterprise "Municipal Guard"
Повна назва
Львівське комунальне підприємство «Муніципальна варта»
Повна назва (англійською мовою)
Lviv Municipal Enterprise "Municipal Guard"
Поштовий індекс
79005
Країна
Україна
Область або регіон
Львівська область
Населений пункт
Львів
Адреса
вул. Зелена, 9
Кваліфікація
Лот № 1 Реконструкція нежитлової будівлі існуючих складських приміщень з влаштуванням підвальних приміщень та укриття без зміни зовнішніх геометричних розмірів фундаментів у плані на вул. Зеленій, 9 у м. Львові, код ДК 021:2015 45454000-4 Реконструкція
Період вимог/скарг з 17.09.2025 13:30 по 23.09.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 01.09.2025 11:29 по 30.09.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не виправив виявлені після розкриття нев-ей в інф. та/або документах, що подані ним, та/або змінив предмет закупівлі під час виправлення нев-ей, протягом 24г з моменту розміщення в електр. сис-мі закупівель повідомлення з вимогою про усунення нев-ей;
Зміст
Розгляд та оцінка тендерної пропозиції здійснюється відповідно до пункту 41 (зазначається у разі, якщо подано дві і більше тендерні пропозиції) Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами) (далі – Особливості). За результатами розгляду тендерної пропозиції Учасника були виявлені невідповідності в інформації та/або документах, що подані Учасником у тендерній пропозиції, та/або подання яких передбачалося тендерною документацією Замовника, а саме: Відповідно до п. 3 Додатку № 1 до Тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі»: учасник повинен надати документи, що підтверджують повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції та внесення інформації в електронні поля тендерної пропозиції: для посадової особи або представника учасника: протокол засновників та/або наказ про призначення (у разі підписання керівником); довіреність, доручення (у разі підписання іншою уповноваженою особою учасника); або інший документ, що підтверджує повноваження посадової особи учасника на підписання документів. Відповідно до підп. 9.6.7 Статуту ТОВ «Фірма «Інтербуд», обрання одноосібного виконавчого органу – Директора Товариства відноситься до виключної компетенції загальних зборів. Учасником у складі тендерної пропозиції не надано рішення загальних зборів про обрання (призначення) директора ТОВ «Фірма «Інтербуд». Відповідно до абзацу 1 пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник у встановлений строк розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей Учаснику. Згідно з частиною 9 статті 26 Закону України «Про публічні закупівлі» учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Учасник не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, що були зазначені в повідомленні, протягом 24 годин з моменту розміщення відповідного повідомлення. Відповідно до підпункту 1 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Враховуючи викладене, тендерна пропозиція Учасника підлягає відхиленню на підставі зазначеної норми.
Документи кваліфікації
17.09.2025 13:30
Повідомлення про рішення
17.09.2025 13:28
Пропозиція, що перемогла
05.09.2025 13:32
Електроний протокол про продовження строку
01.09.2025 11:29
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
14.08.2025 10:14
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
14.08.2025 10:14
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
Відповідно до пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі — Особливості), розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. Відповідно до частини першої статті 29 Закону оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначеної замовником у тендерній документації, шляхом застосування електронного аукціону. Згідно з частиною дев’ятою статті 29 Закону з урахуванням Особливостей після оцінки тендерних пропозицій замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації тендерну пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною. Згідно з частиною десятою статті 29 Закону строк розгляду тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. У зв’язку із тим, що є необхідність детально розглянути достатньо великий обсяг документів, наданий в складі тендерної пропозиції Учасника та з огляду на необхідність перевірки договірної ціни, наданої у складі тендерної пропозиції, Управлінням фінансового контролю «Адміністрація міського голови» та зважаючи на завантаженість уповноваженої особи з публічних закупівель, продовження строку розгляду тендерної пропозиції по процедурі щодо Закупівлі є вкрай необхідним задля дотримання норм чинного законодавства з питань публічних закупівель, зокрема, в частині розгляду та оцінки тендерних пропозицій. Враховуючи викладене, є необхідність продовжити строк розгляду тендерної пропозиції Учасника до 20 робочих днів.
Дата продовження строку розгляду
05.09.2025 13:29
Дата кінця розгляду
30.09.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Відповідно до п. 16 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі», якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Згідно із п. 9 статті 26 Закону України «Про публічні закупівлі», учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Відповідно до п. 3 Додатку № 1 до Тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі»: учасник повинен надати документи, що підтверджують повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції та внесення інформації в електронні поля тендерної пропозиції: для посадової особи або представника учасника: протокол засновників та/або наказ про призначення (у разі підписання керівником); довіреність, доручення (у разі підписання іншою уповноваженою особою учасника); або інший документ, що підтверджує повноваження посадової особи учасника на підписання документів. Відповідно до підп. 9.6.7 Статуту ТОВ «Фірма «Інтербуд», обрання одноосібного виконавчого органу – Директора Товариства відноситься до виключної компетенції загальних зборів. Учасником у складі тендерної пропозиції не надано рішення загальних зборів про обрання (призначення) директора ТОВ «Фірма «Інтербуд». Для усунення вказаної невідповідності учаснику необхідно надати рішення загальних зборів товариства про обрання (призначення) директора.
Створено
15.09.2025 13:56
Надати до
16.09.2025 13:56
Період вимог/скарг з 10.10.2025 13:23 по 16.10.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 17.09.2025 13:30 по 16.10.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не виправив виявлені після розкриття нев-ей в інф. та/або документах, що подані ним, та/або змінив предмет закупівлі під час виправлення нев-ей, протягом 24г з моменту розміщення в електр. сис-мі закупівель повідомлення з вимогою про усунення нев-ей;
Зміст
Розгляд та оцінка тендерної пропозиції здійснюється відповідно до пункту 41 (зазначається у разі, якщо подано дві і більше тендерні пропозиції) Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами) (далі – Особливості). За результатами розгляду тендерної пропозиції Учасника були виявлені невідповідності в інформації та/або документах, що подані Учасником у тендерній пропозиції, та/або подання яких передбачалося тендерною документацією Замовника, а саме: Відповідно до ч. 2 підп. 1.1 додатку № 1 до Тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі», для підтвердження відповідності встановленому кваліфікаційному критерію у складі тендерної пропозиції учасник повинен надати копії аналогічного договору, довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (форма КБ-3 згідно з додатком 37 до Настанови, або підсумковий звіт про вартість виконаних робіт за контрактом на об’єкті будівництва за період за формою згідно з додатком 39 до Настанови, або інші документи, що підтверджують приймання виконаних робіт за аналогічним(и) договором(ами), зазначеними в довідці з інформацією про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Учасником у складі тендерної пропозиції надано договір з ТОВ «ЛАН-ЛІМІТЕД» № б/н від 05.09.2023 р. відповідно до п. 1.2. якого: детальний перелік робіт із зазначенням їх вартості, а також вартості матеріалів, що використовуються Підрядником у процесі, вказуються у Кошторисі (Додаток 1), який є невід’ємною частиною цього Договору. Згідно із п. 3.1 договору № б/н від 05.09.2023 р., вартість робіт за даним договором визначається сторонами у Кошторисі (Додаток 1 до цього Договору). Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції не надано Кошторису (Додатку 1) до договору № б/н від 05.09.2023 р., який відповідно до умов договору є невід’ємною його частиною в момент його укладення. Учасником у складі тендерної пропозиції надано договір з ТОВ «Молочні ріки» № 01/02-23 від 01.02.2023 р. відповідно до п. 1.2 якого: об’єми та перелік будівельних робіт, терміни проміжних етапів виконання та їх вартість вказуються у Договірній ціні, Кошторисах, Підсумковій відомості ресурсів, які погоджуються сторонами і є невід’ємною частиною цього Договору. Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції не надано Договірну ціну та Підсумкову відомість ресурсів, які відповідно до умов договору № 01/02-23 від 01.02.2023 р. є невід’ємними його частинами на момент його укладення. Відповідно до абзацу 1 пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник у встановлений строк розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей Учаснику. Згідно з частиною 9 статті 26 Закону України «Про публічні закупівлі» учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Учасник не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, що були зазначені в повідомленні, протягом 24 годин з моменту розміщення відповідного повідомлення. Разом із тим, Учасником завантажено довідку про незгоду із вимогою про усунення невідповідностей. Відповідно до постанови Верховного Суду від 31.05.2021 у справі № 917/265/18, додаток до договору - це документ, який містить доповнення, уточнення, додаткові роз`яснення, пояснення умов договору, перелік конкретних товарів, послуг тощо. Додаток до договору є невід’ємною його частиною, оскільки до нього здійснено безпосередню відсилку у договорі. Згідно із ч. 1 статті 638 Цивільного кодексу України, договір є укладеним, якщо сторони досягли згоди з усіх істотних умов договору. Істотними умовами договору є умови про предмет договору, умови, що визначені законом як істотні або є необхідними для договорів даного виду, а також усі ті умови, щодо яких за заявою хоча б однієї із сторін має бути досягнуто згоди. Відповідно до висновків, викладених у постанові Верховного Суду від 24.01.2025 року у справі №440/6028/22, ненадання у складі тендерної пропозиції документів, які визначені у додатку до тендерної документації, має мати наслідком невідповідність учасника кваліфікаційним критеріям тендерної документації. Невідхилення такої пропозиції на порушення вимог статті 31 Закону №922-VIII та укладання із таким учасником договору може свідчити про порушення вимог законодавства при його вчиненні. Такий самий висновок наведено і в постанові Верховного Суду від 29 червня 2023 року в справі №160/14860/21. Окрім того, Учасником 07.10.2025 завантажено в електронну систему закупівель Договірну ціну виконання будівельних робіт до договору з ТОВ «ЛАН-ЛІМІТЕД» № б/н від 05.09.2023 р., яка з незрозумілих причин відрізняється від Договірної ціни до того ж договору, яка була завантажена Учасником в електронну систему 28.08.2025, а саме: не співпадає нумерація розділів, відсутня дата укладання документу тощо. Відповідно до підпункту 1 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Враховуючи викладене, тендерна пропозиція Учасника підлягає відхиленню на підставі зазначеної норми.
Документи кваліфікації
10.10.2025 13:23
Повідомлення про рішення
10.10.2025 13:21
Пропозиція, що перемогла
23.09.2025 09:57
Електроний протокол про продовження строку
17.09.2025 13:30
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
14.08.2025 10:14
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
14.08.2025 10:14
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
Відповідно до пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі — Особливості), розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. Відповідно до частини першої статті 29 Закону оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначеної замовником у тендерній документації, шляхом застосування електронного аукціону. Згідно з частиною дев’ятою статті 29 Закону з урахуванням Особливостей після оцінки тендерних пропозицій замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації тендерну пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною. Згідно з частиною десятою статті 29 Закону строк розгляду тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. У зв’язку із тим, що є необхідність детально розглянути достатньо великий обсяг документів, наданий в складі тендерної пропозиції Учасника та з огляду на необхідність перевірки договірної ціни, наданої у складі тендерної пропозиції, Управлінням фінансового контролю департаменту «Адміністрація міського голови» та зважаючи на завантаженість уповноваженої особи з публічних закупівель, продовження строку розгляду тендерної пропозиції по процедурі щодо Закупівлі є вкрай необхідним задля дотримання норм чинного законодавства з питань публічних закупівель, зокрема, в частині розгляду та оцінки тендерних пропозицій. Враховуючи викладене, є необхідність продовжити строк розгляду тендерної пропозиції Учасника до 20 робочих днів.
Дата продовження строку розгляду
23.09.2025 09:55
Дата кінця розгляду
16.10.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Відповідно до п. 16 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі», якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Згідно із п. 9 статті 26 Закону України «Про публічні закупівлі», учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Відповідно до ч. 2 підп. 1.1 додатку № 1 до Тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі», для підтвердження відповідності встановленому кваліфікаційному критерію у складі тендерної пропозиції учасник повинен надати копії аналогічного договору, довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (форма КБ-3 згідно з додатком 37 до Настанови, або підсумковий звіт про вартість виконаних робіт за контрактом на об’єкті будівництва за період за формою згідно з додатком 39 до Настанови, або інші документи, що підтверджують приймання виконаних робіт за аналогічним(и) договором(ами), зазначеними в довідці з інформацією про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Учасником у складі тендерної пропозиції надано договір з ТОВ «ЛАН-ЛІМІТЕД» № б/н від 05.09.2023 р. відповідно до п. 1.2. якого: детальний перелік робіт із зазначенням їх вартості, а також вартості матеріалів, що використовуються Підрядником у процесі, вказуються у Кошторисі (Додаток 1), який є невід’ємною частиною цього Договору. Згідно із п. 3.1 договору № б/н від 05.09.2023 р., вартість робіт за даним договором визначається сторонами у Кошторисі (Додаток 1 до цього Договору). Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції не надано Кошторису (Додатку 1) до договору № б/н від 05.09.2023 р., який відповідно до умов договору є невід’ємною його частиною в момент його укладення. Для усунення вказаної невідповідності учаснику необхідно надати Кошторис (Додаток 1) до договору № б/н від 05.09.2023 р., який слугував невід’ємною частиною договору в момент його укладення. Учасником у складі тендерної пропозиції надано договір з ТОВ «Молочні ріки» № 01/02-23 від 01.02.2023 р. відповідно до п. 1.2 якого: об’єми та перелік будівельних робіт, терміни проміжних етапів виконання та їх вартість вказуються у Договірній ціні, Кошторисах, Підсумковій відомості ресурсів, які погоджуються сторонами і є невід’ємною частиною цього Договору. Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції не надано Договірну ціну та Підсумкову відомість ресурсів, які відповідно до умов договору № 01/02-23 від 01.02.2023 р. є невід’ємними його частинами на момент його укладення. Для усунення вказаної невідповідності учаснику необхідно надати Договірну ціну та Підсумкову відомість ресурсів до договору № 01/02-23 від 01.02.2023 р., які слугували невід’ємними частинами договору в момент його укладення.
Створено
06.10.2025 15:48
Надати до
07.10.2025 15:48
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-10-01-000016
Дата створення проекту
01.10.2025 10:29
Статус
завершено
Дата публікації моніторингу
01.10.2025 11:31
Дата публікації висновку про результати
17.10.2025 14:30
Дата завершення усунення порушень
23.10.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
23.10.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 44) 485-17-99
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40165856
Назва
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Київ
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 30.09.2025 Київ № 261 Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, з урахуванням наказу Держаудитслужби від 25 вересня 2025 року № 140-к «Про закордонне відрядження» НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Заступник Голови Юлія СОЛЯНІК Додаток до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 24 UA-2025-08-14-001971-a 14.08.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Директор Департаменту моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
30.09.2025 00:00
Документи рішення
01.10.2025 11:31
-
Висновок про результати моніторингу
Не виявлено порушення
Типи порушень
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 16 жовтня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції станом на дату початку проведення торгів) (далі – Особливості), розгляд тендерних пропозицій. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Львівського комунального підприємства «Муніципальна варта» (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 14.07.2025 № 51, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «Фірма «Інтербуд» (далі - ТОВ «Фірма «Інтербуд»), товариства з обмеженою відповідальністю «СпецПромБуд Львів» (далі - ТОВ «СпецПромБуд Львів»), протокол розкриття тендерних пропозицій, протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 17.09.2025 № 54, від 10.10.2025 № 55, вимоги про усунення невідповідностей до 16.09.2025 та до 07.10.2025, протоколи продовження строку розгляду тендерної пропозиції UA-2025-08-14-001971-a від 05.09.2025 та від 23.09.2025. Замовник відхилив тендерні пропозиції ТОВ «Фірма «Інтербуд», ТОВ «СпецПромБуд Львів» (протоколи від 17.09.2025 № 54, від 10.10.2025 № 55). Відповідно до підпункту 1 пункту 51 Особливостей закупівля автоматично відмінена електронною системою закупівель у зв’язку з відхиленням всіх тендерних пропозицій.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям, розгляду тендерних пропозицій ТОВ «Фірма «Інтербуд» та ТОВ «СпецПромБуд Львів» – порушень не установлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
-
Дата висновку
16.10.2025 00:00
Дата публікації
17.10.2025 14:30
Документи висновку
17.10.2025 14:30
-
Повідомлення
Запит
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Реконструкція нежитлової будівлі існуючих складських приміщень з влаштуванням підвальних приміщень та укриття без зміни зовнішніх геометричних розмірів фундаментів у плані на вул. Зеленій, 9 у м. Львові, код ДК 021:2015 45454000-4 Реконструкція» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-08-14-001971-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів), а саме: 1. Надати інформацію та розрахунки з підтвердними документами (проектно-кошторисну документацію, експертні звіти, запити цінових пропозицій, листування з учасникам ринку (анкети, запити, запрошення до обговорення, тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень (витрат), технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. 2. Інформації стосовно джерела фінансування закупівлі з підтвердними документами (рішення, розпорядження, листування тощо) у тому числі із зазначенням відповідного КПКВК. 3.Інформації та/або документального підтвердження щодо обсягів фінансування даної закупівлі на виконання заходів Плану України, відповідно до інструменту Ukraine Facility (у разі передбаченого фінансування). Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
06.10.2025 14:51
Орган перевірки
10.10.2025 00:00
Документи повідомлення
06.10.2025 14:52
-
Відповідь
Про надання пояснення на запит
На Запит замовнику на пояснення від 6 жовтня 2025 року - надаємо наступну інформацію та документи щодо закупівлі робіт з Реконструкції нежитлової будівлі існуючих складських приміщень з влаштуванням підвальних приміщень та укриття без зміни зовнішніх геометричних розмірів фундаментів у плані на вул. Зеленій, 9 у м. Львові, код ДК 021:2015 45454000-4 Реконструкція (UA-2025-08-14-001971-a). Щодо першого питання Замовником розрахунок очікуваної вартості визначено відповідно до примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, яка затверджена наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275. Очікувану вартість закупівлі робіт з реконструкції визначено з урахуванням кошторисних норм України, встановлених Порядком застосування кошторисних норм та нормативів з ціноутворення при визначенні вартості будівництва, затвердженого наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 25.06.2021 № 162, кошторисних норм України у будівництві «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281 (із змінами), відповідно до розробленої та затвердженої проектної документації (наказ № 198 від 15.05.2025, реєстраційний номер документу в Єдиній державній електронній системі у сфері будівництва: ZA01:7363-7968-2298-4477), з отриманням позитивного експертного звіту (експертний звіт ТзОВ "КИЇВСЬКА ЕКСПЕРТИЗА" від 20.12.2024 №1318/24 реєстраційний номер ЕХ01:6743-0322-0226-5884, доступний на порталі Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва за посиланням https://e-construction.gov.ua/document_detail/doc_id=3526743032151934234/optype=6 Копії документів - додаються. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені на підставі проектно-кошторисної документації та відповідають оптимальним критеріям для виконання службових завдань. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі розміщене на офіційному веб-сайті Львівської міської ради у розділі «Єдина база обліку публічної інформації - Комунальні підприємства, установи та заклади» за посиланням: https://city-adm.lviv.ua/portal/public-information/utilities/lkp-munitsypalna-varta/obhruntuvannia-zakupivli/2025-rik/ Щодо другого питання Джерело фінансування закупівлі робіт з реконструкції визначено ухвалою Львівської міської ради № 6083 від 06.03.2025 «Про затвердження переліку об’єктів, видатки на які у 2025 році будуть проводитись за рахунок коштів бюджету розвитку бюджету Львівської міської територіальної громади», а саме: бюджету розвитку бюджету Львівської міської територіальної громади. В подальшому на виконання ухвали № 6083 від 06.03.2025 затверджено План використання бюджетних коштів на 2025 рік від 25.04.2025 в розрізі вказаного об’єкта. Копії ухвали та плану використання бюджетних коштів із зазначенням відповідного КПКВК – додаються. Щодо третього питання Станом на сьогодні не передбачено відповідних видатків бюджету, зокрема, бюджету Львівської міської територіальної громади, щодо фінансування даної закупівлі на виконання заходів Плану України, відповідно до інструменту Ukraine Facility.
Рішеня
08.10.2025 10:33
Замовник
Торги не відбулися
Очікувана вартість
36 196 391 грн.
Період подання пропозицій
до 29.08.2025 10:00
Замовник:
Львівське комунальне підприємство «Муніципальна варта»
Контактний телефон:
+380630412243
Статус
Торги не відбулися
Очікувана вартість
36 196 391 грн.
Період подання пропозицій
до 29.08.2025 10:00
Замовник:
Львівське комунальне підприємство «Муніципальна варта»
Контактний телефон:
+380630412243
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності