Показати схожі тендери

Закупівля Крісло Барані(за кодами ЄЗС ДК 021:2015: 33190000-8 -Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні; НК 024:2023:17217 Крісло для оцінювання вестибулоокулярної функції) від КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "РУБІЖАНСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА МІСЬКА ЛІКАРНЯ" РУБІЖАНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ЛУГАНСЬКОЇ ОБЛАСТІ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-08-13-012533-a
Id Tender dd6b46d9806a474b8f7e80de15a11cfb
План UA-P-2025-08-01-012786-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 13.08.2025 22:40
Остання зміна 04.09.2025 20:58
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
7 600 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
38 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
20.4 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 13.08.2025 22:40 до 21.08.2025 10:00
Завершено
Період уточнень
з 13.08.2025 22:40
до 18.08.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 13.08.2025 22:40
до 18.08.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 21.08.2025 10:00
до 28.08.2025 15:28
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 28.08.2025 15:28
до 03.09.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 28.08.2025 15:28
до 04.09.2025 20:58
Період уточнень
з 13.08.2025 22:40 до 18.08.2025 00:00
Період оскарження
з 13.08.2025 22:40 до 18.08.2025 00:00
Період кваліфікації
з 21.08.2025 10:00 до 28.08.2025 15:28
Період кваліфікації
з 21.08.2025 10:00 до 28.08.2025 15:28
Основні параметри
Крісло Барані(за кодами ЄЗС ДК 021:2015: 33190000-8 -Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні; НК 024:2023:17217 Крісло для оцінювання вестибулоокулярної функції)
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
7 600 грн.
Крісло Барані(за кодами ЄЗС ДК 021:2015: 33190000-8 -Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні; НК 024:2023:17217 Крісло для оцінювання вестибулоокулярної функції)
Назва предмета закупівлі
Крісло Барані(за кодами ЄЗС ДК 021:2015: 33190000-8 -Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні; НК 024:2023:17217 Крісло для оцінювання вестибулоокулярної функції)
Очікувана вартість
7 600 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
38,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Крісло Барані
Код ДК 021:2015
33190000-8 - Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
Код НК 024:2023
17217 Крісло для оцінювання вестибулоокулярної функції
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
61003, Україна, Харківська область, м. Харків, ХХХХХХХ (керуючись пунктом 27 Особливостей, з метою забезпечення безпеки під час воєнного стану повна фактична адреса в електронній системі закупівель прихована.)
Дата постачання по
29.09.2025 22:43
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 7 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунки проводяться шляхом оплати Покупцем за фактом поставки Товару у розмірі 100% в термін протягом 7 (семи) робочих днів з моменту поставки на підставі видаткової накладної (оформлених належним чином: посада, підпис, ПІБ/ПІ, печатка (у разі її використання), тощо)) на оплату товару. Джерело фінансування: власні кошти( кошти статутного капіталу) ;категорія Замовника: відповідно до п.3 ч.4 ст.2 ЗУ: підприємства, установи, організації, зазначені у п.3 ч.1 ст.2(юридична особа є розпорядником, одержувачем бюджетних коштів);Юридична адреса : вул. Студентська, буд. 19, м. Рубіжне, Луганська обл., Сіверськодонецький р-н, Україна, 93009;Фактична адреса: м. Дніпро, Дніпропетровська обл. (з метою забезпечення безпеки під час воєнного стану повна фактична адреса прихована); Застосовані критерії оцінки - єдиним критерієм оцінки згідно даної закупівлі є ціна (питома вага критерію – 100%)
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "КОМПАНІЯ ЗАПОВІТ"
Пропозиція:
7 600 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
13.08.2025 22:40
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Федоркова Інесса
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Електронна пошта
Телефон
+380508203220
Факс
+380508203220
Замовник
ЄДРПОУ
01983683
Назва (англійською мовою)
COMMYNAL NONPROFIT ENTERPRISE "RUBIZHNE CENTRAL CITY HOSPITAL"
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "РУБІЖАНСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА МІСЬКА ЛІКАРНЯ" РУБІЖАНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ЛУГАНСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Повна назва (англійською мовою)
COMMYNAL NONPROFIT ENTERPRISE "RUBIZHNE CENTRAL CITY HOSPITAL"
Поштовий індекс
93009
Країна
Україна
Область або регіон
Луганська область
Населений пункт
місто Рубіжне
Адреса
вул. Студентська, 19
Кваліфікація
Лот № 1 Крісло Барані(за кодами ЄЗС ДК 021:2015: 33190000-8 -Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні; НК 024:2023:17217 Крісло для оцінювання вестибулоокулярної функції)
Період вимог/скарг з 28.08.2025 15:28 по 03.09.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 21.08.2025 10:00 по 29.08.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
28.08.2025 15:28
Довідка НАЗК
28.08.2025 15:28
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
21.08.2025 10:01
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
13.08.2025 22:38
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
13.08.2025 22:38
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Під час розгляду пропозиції учасника, відповідно до статті 29 Закону(положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються), відповідно до пункту 41 Особливостей, на виконання норм п. 43 Особливостей та ст.26 Закону є необхідність затвердити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, поданих у складі тендерної пропозиції Учасника та подання яких передбачалося тендерною документацією, такого змісту: -Учасник у складі своєї тендерної пропозиції, на виконання вимоги Замовника, зазначеної у пп.1 п. 1 Додатку 6 (перелік документів , що подаються учасником тендеру ) та пп. 1.1. п.5 Розділ 3. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції», надав на підтвердження досвіду виконання аналогічного договору файл «Довідка, яка містить інформацію про наявність в учасника досвіду» (вих. №19/08-11 від 19.08.2025) у якій не зазначено посаду контактної особи організації з якою укладено договір, що не відповідає вимогам Замовника; - Учасник у складі своєї тендерної пропозиції, на виконання вимоги Замовника, зазначеної у п. 30 Додатку 6 (перелік документів , що подаються учасником тендеру ) та п.1 Розділ 3. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції», а саме : «…..Документи тендерної пропозиції(довідки, листи, інформація та ін.), які надані не у формі електронного документа (без КЕП/ УЕП на документі), що готуються безпосередньо учасником, повинні містити вихідний номер та дату складання, подаються на фірмовому бланку учасника (за наявності) та подаються шляхом сканування оригіналу документу або завіреної належним чином копії документу….» надав перелік документів (Гарантійний лист про гарантійне та сервісне обслуговування (вих №19/08-12 від 19.08.2024); Технічна специфікація (Додаток 1 до ТД) (вих №19/08-12 від 19.08.2024); Гарантійний лист про проведення кваліфікованого інструктажу працівників Замовника (вих №19/08-14 від 19.08.2024); Гарантійний лист про установку, гарантійне та сервісне обслуговування (вих №19/08-14 від 19.08.2024)) з посиланням на ідентифікатор закупівлі UA-2025-08-13-012533-a, але із зазначенням дати складання - 2024 рік, що не відповідає вимогам Замовника. Враховуючи вищезазначене, для усунення зазначених невідповідностей Учаснику –ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "КОМПАНІЯ ЗАПОВІТ", необхідно надати у строк, визначений Особливостями: - надати документ з інформацією, на підтвердження вимоги Замовника, зазначеної у пп.1 п. 1 Додатку 6 (перелік документів , що подаються учасником тендеру ) та пп. 1.1. п.5 Розділ 3. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції»; -надати перелічені документи, із зазначенням вихідного номеру та дати складання відповідно до проведеної процедури закупівлі за ідентифікатором закупівлі UA-2025-08-13-012533-a (Гарантійний лист про гарантійне та сервісне обслуговування (вих №19/08-12 від 19.08.2024); Технічна специфікація (Додаток 1 до ТД) (вих №19/08-12 від 19.08.2024); Гарантійний лист про проведення кваліфікованого інструктажу працівників Замовника (вих №19/08-14 від 19.08.2024); Гарантійний лист про установку, гарантійне та сервісне обслуговування (вих №19/08-14 від 19.08.2024))
Створено
26.08.2025 16:26
Надати до
27.08.2025 16:26
Договір
UA-2025-08-13-012533-a-c1
Підписаний і діє
Номер
93
7 600 грн.
7 102.8 грн.
З ПДВ
Підписано
03.09.2025
Строк дії договору з
03.09.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (штуки)
Крісло Барані
Номенклатура
Крісло Барані
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
7 600
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
понеділок, 29 вересня 2025 р.
Код НК 024:2023
17217 Крісло для оцінювання вестибулоокулярної функції

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "РУБІЖАНСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА МІСЬКА ЛІКАРНЯ" РУБІЖАНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ЛУГАНСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "РУБІЖАНСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА МІСЬКА ЛІКАРНЯ" РУБІЖАНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ЛУГАНСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
01983683

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "КОМПАНІЯ ЗАПОВІТ"
Повна назва
ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "КОМПАНІЯ ЗАПОВІТ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
31868655

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
04.09.2025 20:58
Повідомлення про договір
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
7 600 грн.
Період подання пропозицій
до 21.08.2025 10:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "РУБІЖАНСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА МІСЬКА ЛІКАРНЯ" РУБІЖАНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ЛУГАНСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Контактний телефон:
+380508203220
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
7 600 грн.
Період подання пропозицій
до 21.08.2025 10:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "РУБІЖАНСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА МІСЬКА ЛІКАРНЯ" РУБІЖАНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ЛУГАНСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Контактний телефон:
+380508203220
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності