Показати схожі тендери

Закупівля Запасні частини до вантажних транспортних засобів від КП "КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДУБНОВОДОКАНАЛ" ДУБЕНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-08-13-012405-a
Id Tender 315f901964b64690b88b3d7679172322
План UA-P-2025-08-13-015422-a link
Статус Торги не відбулися
Дата публікації оголошення 13.08.2025 21:35
Остання зміна 03.09.2025 00:00
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
3 500 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
17 500 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 13.08.2025 21:34 до 21.08.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 13.08.2025 21:34
до 18.08.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 13.08.2025 21:34
до 18.08.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 21.08.2025 00:00
до 28.08.2025 08:57
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 28.08.2025 08:57
до 03.09.2025 00:00
wait
Підписання договору
з 28.08.2025 08:57
-
Період уточнень
з 13.08.2025 21:34 до 18.08.2025 00:00
Період оскарження
з 13.08.2025 21:34 до 18.08.2025 00:00
Період кваліфікації
з 21.08.2025 00:00 до 28.08.2025 08:57
Період кваліфікації
з 21.08.2025 00:00 до 28.08.2025 08:57
Основні параметри
Запасні частини до вантажних транспортних засобів
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - неуспішний лот закупівлі
3 500 000 грн.
Запасні частини до вантажних транспортних засобів
Назва предмета закупівлі
Запасні частини до вантажних транспортних засобів
Очікувана вартість
3 500 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
17500,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Запасні частини (згідно додатку 4 до тендерної документації)
Код ДК 021:2015
34330000-9 - Запасні частини до вантажних транспортних засобів, фургонів та легкових автомобілів
Кількість
2 204
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 2
Умови поставки
Подання заявки
Тип оплати: Повторювана поставка
Період: 3 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Умови поставки: самовивозом з матеріально-технічної бази Учасника в м. Дубно, Рівненська обл., 35600 або з матеріально-технічної бази представництва Учасника в м. Дубно, Рівненська обл., 35600. Замовлення на товар може здійснюватися малими партіями (від 10 шт.)
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "АВТОШИНИ-ПРОЗОРО"
Пропозиція:
3 464 500 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
13.08.2025 21:35
Оголошення про проведення закупівлі
Проект договору
Тендерна документація
Критерії прийнятності
Критерії прийнятності
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Оксана Мандзюк
Електронна пошта
Телефон
+380673605948
Замовник
ЄДРПОУ
31525841
Повна назва
КП "КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДУБНОВОДОКАНАЛ" ДУБЕНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ"
Поштовий індекс
35600
Країна
Україна
Область або регіон
Рівненська область
Населений пункт
місто Дубно
Адреса
ВУЛИЦЯ ГІРНИЦЬКА, будинок 3 А
Кваліфікація
Лот № 1 Запасні частини до вантажних транспортних засобів
Період вимог/скарг з 28.08.2025 08:57 по 03.09.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 21.08.2025 00:00 по 29.08.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;; не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону;
Зміст
Відхилити тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі за предметом закупівлі «Запасні частини до вантажних транспортних засобів» (код ДК 021:2015: 34330000-9 Запасні частини до вантажних транспортних засобів, фургонів та легкових автомобілів), ідентифікатор закупівлі UA-2025-08-13-012405-a, - ТОВ «АВТОШИНИ-ПРОЗОРО» (ЄДРПОУ 45504596) на підставі 1) абзацу 5 підпункту 1 пункту 44 Особливостей, так як Учасник не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, а саме: 1.1. Згідно з п.2.1 додатку 7 до тендерної документації з метою підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям Учасник повинен надати довідку (згідно Таблиці 1 Додатку 2 до тендерної документації) з інформацією про виконання не менше 1-го аналогічного договору з аналогічним предметом закупівлі за кодом ДК 021:2015, який зазначено в даній тендерній документації, з підтверджуючими документами (договір / копія договору з усіма додатками, документи / копії документів про його виконання, або в разі наявності інформації про аналогічний за предметом закупівлі договір та виконання такого договору в електронній системі закупівель, учасник на підтвердження досвіду виконання аналогічного договору зазначає в довідці інформацію про ID номер закупівлі, за якою учасник виконав аналогічний за предметом закупівлі договір за умови розміщення замовником звіту про виконання такого договору та посилання на таку закупівлю в електронній системі закупівель). Учасник надав довідку (файл «12 Довідка – досвід.pdf») дата якої раніше дати оголошення закупівлі, за формою не відповідає вимогам Таблиці 1 Додатку 2 до тендерної документації, відсутня інформація щодо посилання на сайт https://prozorro.gov.ua, не надано додаткову угоду до аналогічного договору. З метою виправлення недоліків в документах та/або інформації Учаснику необхідно було надати виправлену довідку про виконання не менше 1-го аналогічного договору, додаткову угоду до аналогічного договору. На виправлення недоліків в документах та інформації Учасник надав оновлену довідку про виконання не менше 1-го аналогічного договору (файл «5 Довідка - досвід.pdf»), проте у колонці 3 не вказав найменування предмета закупівлі згідно аналогічного договору, вартість виконаного договору зазначена Учасником (1 056 675,00 з ПДВ) відрізняється від суми фактично виконаного аналогічного договору згідно даних закупівлі UA-2024-10-11-006791-a (1 267 754,00 грн з ПДВ). 1.2. Згідно з п.2.5 додатку 7 до тендерної документації Учасник у складі тендерної пропозиції надає документи, що підтверджують право власності, або користування (договори оренди, суборенди, партнерські договори) тощо, щодо зазначеного у довідці про наявність у м. Дубно приміщення складу, торгового приміщення або іншого аналогічного приміщення для зберігання товару, що є предметом закупівлі. Вказані підтверджуючі документи про наявність в Учасника у м.Дубно приміщення складу, торгового приміщення або іншого аналогічного приміщення для зберігання товару, що є предметом закупівлі, - відсутні. З метою виправлення недоліків в документах та/або інформації Учаснику необхідно було надати уточнену довідку про наявність у м. Дубно приміщення складу, торгового приміщення або іншого аналогічного приміщення для зберігання товару, що є предметом закупівлі, документи, що підтверджують право власності, або користування вказаного у довідці приміщення. У випадку використання матеріально-технічної бази (приміщення) на праві користування згідно партнерських договорів, - надати лист від власника приміщення згідно партнерського договору щодо не заперечення використання приміщення для виконання умов договору упродовж 2025 року. На виправлення недоліків в документах Учасник надав довідку (файл «3 Довідка - пояснення.pdf»), щодо відсутності у м. Дубно приміщення складу, торгового приміщення або іншого аналогічного приміщення для зберігання товару, що є предметом закупівлі. Натомість зазначив, що наявність в Учасника складу в м. Київ забезпечить виконання умов договору. Водночас умовами тендерної документації (які не були оскарженими, а отже Учасник з ними погодився), зокрема п. 8 додатку 4 до тендерної документації, п. 3.3 проекту договору, п.4.3 розділу І тендерної документації передбачено поставку товару самовивозом з матеріально-технічної бази Учасника в м. Дубно, Рівненська обл., 35600 або з матеріально-технічної бази представництва Учасника в м. Дубно, Рівненська обл., 35600. 2) абзацу 5 підпункту 2 пункту 44 Особливостей, так як тендерна пропозиція Учасника не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: Згідно з п.9 додатку 7 до тендерної документації Учасник повинен надати оригінал або засвідчену в установленому порядку копію документу, який підтверджує статус та повноваження особи на підписання документів тендерної пропозиції та/або договору за результатами торгів, зокрема: - довідку у довільній формі про те, що договір про закупівлю (разом з його очікуваною вартістю та іншими умовами) не є значним правочином у розумінні Закону про ТОВ і статуту цього ТОВ (з додаванням копії балансу за попередній звітний період) - для учасників-юридичних осіб з організаційно-правовою формою ТОВ, ТДВ; При наявності обмежень у Статуті органів управління учасника (господарського товариства) на укладання договорів, відповідно до Господарського кодексу України, обов’язково надається рішення загальних зборів учасників (засновників) товариства, яке дає право підписання договору на суму наданої пропозиції, завірене належним чином. Довідка, надана Учасником (файл «2 Довідка - обмеження.pdf») про те, що договір про закупівлю (разом з його очікуваною вартістю та іншими умовами) не є значним правочином у розумінні Закону про ТОВ і статуту цього ТОВ суперечить даним фінансової звітності малого підприємства на 2024 рік (файл «фінзвітність 2024 Автошини.pdf»). Вартість чистих активів Учасника за даними фінансової звітності за 2024 рік становить 1693500,00 грн., а сума договору за результатами відкритих торгів становитиме 3464500,00 грн., а отже даний договір є значним правочином в розумінні Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю» та модельного статуту, згідно якого діє Учасник. Рішення № 78 одноосібного засновника ТОВ «АВТОШИНИ-ПРОЗОРО» (ЄДРПОУ 45504596) (файл «Рішення одноосібного засновника про надання повноважень.pdf») про надання директору повноваження на підписання договору із Замовником торгів – КП "КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДУБНОВОДОКАНАЛ" ДУБЕНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ" за предметом закупівлі Запасні частини до вантажних транспортних засобів, ідентифікатор закупівлі UA-2025-08-13-012405-a датоване 02 серпня 2025 року, що раніше до дати оголошення процедури закупівлі (13.08.2025 р.), а отже не відповідає вимозі п. 1 розділу ІІІ тендерної документації: «Документи тендерної пропозиції, що підготовлені безпосередньо учасником мають бути актуальні та датовані не раніше дати оголошення цієї закупівлі.»
Документи кваліфікації
28.08.2025 08:57
Повідомлення про рішення
21.08.2025 00:02
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
13.08.2025 21:34
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
13.08.2025 21:34
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
1. Згідно з пунктом 1.4 розділу ІІІ тендерної документації документи тендерної пропозиції, що підготовлені безпосередньо учасником мають бути актуальні та датовані не раніше дати оголошення цієї закупівлі. Документи, подані Учасником у складі тендерної пропозиції, датовані числами, раніше дати оголошення закупівлі. З метою усунення невідповідностей в документах учаснику необхідно виправити дату у тих документах, що стосуються закупівлі UA-2025-08-13-012405-a та подаються відповідно до переліку, зазначеного у додатку 7 до тендерної документації. 2. Згідно з п.1 додатку 7 до тендерної документації Учасник повинен надати заповнену та підписану тендерну пропозицію за формою наведеною у Додатку 1 до тендерної документації. Учасником надано вказаний документ не в повному обсязі: надано лише інформацію про учасника. З метою виправлення недоліків в документах та/або інформації Учаснику необхідно надати заповнену та підписану тендерну пропозицію за формою наведеною у Додатку 1 до тендерної документації. 3. Згідно з п.2.1 додатку 7 до тендерної документації з метою підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям Учасник повинен надати довідку (згідно Таблиці 1 Додатку 2 до тендерної документації) з інформацією про виконання не менше 1-го аналогічного договору з аналогічним предметом закупівлі за кодом ДК 021:2015, який зазначено в даній тендерній документації, з підтверджуючими документами (договір / копія договору з усіма додатками, документи / копії документів про його виконання, або в разі наявності інформації про аналогічний за предметом закупівлі договір та виконання такого договору в електронній системі закупівель, учасник на підтвердження досвіду виконання аналогічного договору зазначає в довідці інформацію про ID номер закупівлі, за якою учасник виконав аналогічний за предметом закупівлі договір за умови розміщення замовником звіту про виконання такого договору та посилання на таку закупівлю в електронній системі закупівель). Учасник надав довідку (файл «12 Довідка – досвід.pdf») дата якої раніше дати оголошення закупівлі, за формою не відповідає вимогам Таблиці 1 Додатку 2 до тендерної документації, відсутня інформація щодо посилання на сайт https://prozorro.gov.ua, не надано додаткову угоду до аналогічного договору. З метою виправлення недоліків в документах та/або інформації Учаснику необхідно надати виправлену довідку про виконання не менше 1-го аналогічного договору, додаткову угоду до аналогічного договору. 4. Згідно з п.2.2 додатку 7 до тендерної документації підтверджуючим документом виконання аналогічного договору є: - видаткова накладна за таким договором; - платіжні документи з відміткою банку, що підтверджують факт оплати поставленого товару згідно аналогічних договорів що вказані в Довідці учасника. Учасником не надано накладну на суму 211079,00 грн. згідно додаткової угоди до аналогічного договору, відсутні платіжні документи з відміткою банку, що підтверджують факт оплати поставленого товару згідно аналогічного договору, що вказаний в Довідці учасника, або інформація про ID номер закупівлі, за якою учасник виконав аналогічний за предметом закупівлі договір за умови розміщення замовником звіту про виконання такого договору та посилання на таку закупівлю в електронній системі закупівель. 5. Згідно з п.2.5 додатку 7 до тендерної документації Учасник у складі тендерної пропозиції надає документи, що підтверджують право власності, або користування (договори оренди, суборенди, партнерські договори) тощо, щодо зазначеного у довідці про наявність у м. Дубно приміщення складу, торгового приміщення або іншого аналогічного приміщення для зберігання товару, що є предметом закупівлі. Вказані підтверджуючі документи про наявність в Учасника у м.Дубно приміщення складу, торгового приміщення або іншого аналогічного приміщення для зберігання товару, що є предметом закупівлі, - відсутні. З метою виправлення недоліків в документах та/або інформації Учаснику необхідно надати уточнену довідку про наявність у м. Дубно приміщення складу, торгового приміщення або іншого аналогічного приміщення для зберігання товару, що є предметом закупівлі, документи, що підтверджують право власності, або користування вказаного у довідці приміщення. У випадку використання матеріально-технічної бази (приміщення) на праві користування згідно партнерських договорів, - надати лист від власника приміщення згідно партнерського договору щодо не заперечення використання приміщення для виконання умов договору упродовж 2025 року. 6. Згідно з п.9 додатку 7 до тендерної документації Учасник повинен надати оригінал або засвідчену в установленому порядку копію документу, який підтверджує статус та повноваження особи на підписання документів тендерної пропозиції та/або договору за результатами торгів, зокрема: - довідку у довільній формі про те, що договір про закупівлю (разом з його очікуваною вартістю та іншими умовами) не є значним правочином у розумінні Закону про ТОВ і статуту цього ТОВ (з додаванням копії балансу за попередній звітний період) - для учасників-юридичних осіб з організаційно-правовою формою ТОВ, ТДВ; При наявності обмежень у Статуті органів управління учасника (господарського товариства) на укладання договорів, відповідно до Господарського кодексу України, обов’язково надається рішення загальних зборів учасників (засновників) товариства, яке дає право підписання договору на суму наданої пропозиції, завірене належним чином. Вказана довідка, копія балансу за попередній звітний період у складі тендерної пропозиції Учасника відсутні. З метою виправлення недоліків в документах Учаснику необхідно надати довідку у довільній формі про те, що договір про закупівлю (разом з його очікуваною вартістю та іншими умовами) не є значним правочином у розумінні Закону про ТОВ і статуту цього ТОВ (з додаванням копії балансу за попередній звітний період), або при наявності обмежень у Статуті органів управління учасника (господарського товариства) на укладання договорів, відповідно до Господарського кодексу України, - рішення загальних зборів учасників (засновників) товариства, яке дає право підписання договору на суму наданої пропозиції, завірене належним чином. 7. Згідно з п.12 додатку 7 до тендерної документації Учасник повинен надати сканований лист-згоду на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних за формою додатку 6 до тендерної документації. Учасник подав відповідний лист-згоду не у відповідності з вимогами п.12 додатку 7 до тендерної документації та датований до дати оголошення закупівлі. З метою виправлення недоліків в документах та/або інформації Учаснику необхідно надати сканований лист-згоду на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних за формою додатку 6 до тендерної документації.
Створено
26.08.2025 10:23
Надати до
27.08.2025 10:23
Торги не відбулися
Очікувана вартість
3 500 000 грн.
Період подання пропозицій
до 21.08.2025 00:00
Замовник:
КП "КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДУБНОВОДОКАНАЛ" ДУБЕНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ"
Контактний телефон:
+380673605948
Статус
Торги не відбулися
Очікувана вартість
3 500 000 грн.
Період подання пропозицій
до 21.08.2025 00:00
Замовник:
КП "КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДУБНОВОДОКАНАЛ" ДУБЕНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ"
Контактний телефон:
+380673605948
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності