Показати схожі тендери

Закупівля Послуги з прибирання (клінінгу) приміщень та прилеглої території логістичного центру АТ “Укрпошта” в Івано-Франківській області від АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКРПОШТА".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-08-13-012296-a
Id Tender e2b9f40bfb0e4ac290dc765b40e34d2f
План UA-P-2025-08-13-014986-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 13.08.2025 20:47
Остання зміна 11.09.2025 17:51
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
1 060 136.8 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
5 300.68 грн. (0,50 %)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 13.08.2025 20:46 до 21.08.2025 23:00
Завершено
Період уточнень
з 13.08.2025 20:46
до 18.08.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 13.08.2025 20:46
до 18.08.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 22.08.2025 14:01
до 27.08.2025 17:39
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 27.08.2025 17:39
до 02.09.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 27.08.2025 17:39
до 11.09.2025 17:51
Період уточнень
з 13.08.2025 20:46 до 18.08.2025 00:00
Період оскарження
з 13.08.2025 20:46 до 18.08.2025 00:00
Період кваліфікації
з 22.08.2025 14:01 до 27.08.2025 17:39
Період кваліфікації
з 22.08.2025 14:01 до 27.08.2025 17:39
Основні параметри
Послуги з прибирання (клінінгу) приміщень та прилеглої території логістичного центру АТ “Укрпошта” в Івано-Франківській області
Мова тендерної пропозиції українська. Всі документи, що готуються учасником, викладаються українською мовою. Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ на іншій мові ніж українська, учасник надає переклад цього документа на українську мову. Відповідальність за якість та достовірність перекладу несе учасник. Терміни надання Послуг в оголошенні наведені орієнтовні, детальна інформація щодо строків надання Послуг визначена в умовах тендерної документації, зокрема в проєкті договору про закупівлю. Застосовані критерії оцінки – ціна (100%)
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
1 060 136.8 грн.
Послуги з прибирання (клінінгу) приміщень та прилеглої території логістичного центру АТ “Укрпошта” в Івано-Франківській області
Назва предмета закупівлі
Послуги з прибирання (клінінгу) приміщень та прилеглої території логістичного центру АТ “Укрпошта” в Івано-Франківській області
Очікувана вартість
1 060 136.8 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
5300,68
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
22.08.2025 13:20
Закінчення аукціону
22.08.2025 14:01
Позиції закупівлі 8
Позиція : №1 12 (послуга)
Послуги з прибирання виробничих приміщень
Опис предмета закупівлі
Послуги з прибирання виробничих приміщень
Код ДК 021:2015
90911200-8 - Послуги з прибирання будівель
Кількість
12
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, 76495, Івано-Франківська область, Івано-Франківський район, с. Хриплин, вул. Пресмашівська, будинок 10.
Дата постачання по
31.10.2026 00:00
Позиція : №2 12 (послуга)
Послуги з прибирання місць загального користування
Опис предмета закупівлі
Послуги з прибирання місць загального користування
Код ДК 021:2015
90911200-8 - Послуги з прибирання будівель
Кількість
12
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, 76495, Івано-Франківська область, Івано-Франківський район, с. Хриплин, вул. Пресмашівська, будинок 10.
Дата постачання по
31.10.2026 00:00
Позиція : №3 12 (послуга)
Послуги з прибирання офісних приміщень
Опис предмета закупівлі
Послуги з прибирання офісних приміщень
Код ДК 021:2015
90911200-8 - Послуги з прибирання будівель
Кількість
12
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, 76495, Івано-Франківська область, Івано-Франківський район, с. Хриплин, вул. Пресмашівська, будинок 10.
Дата постачання по
31.10.2026 00:00
Позиція : №4 12 (послуга)
Послуги з прибирання санітарно-технічних приміщень
Опис предмета закупівлі
Послуги з прибирання санітарно-технічних приміщень
Код ДК 021:2015
90911200-8 - Послуги з прибирання будівель
Кількість
12
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, 76495, Івано-Франківська область, Івано-Франківський район, с. Хриплин, вул. Пресмашівська, будинок 10.
Дата постачання по
31.10.2026 00:00
Позиція : №5 12 (послуга)
Послуги з прибирання службових приміщень
Опис предмета закупівлі
Послуги з прибирання службових приміщень
Код ДК 021:2015
90911200-8 - Послуги з прибирання будівель
Кількість
12
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, 76495, Івано-Франківська область, Івано-Франківський район, с. Хриплин, вул. Пресмашівська, будинок 10.
Дата постачання по
31.10.2026 00:00
Позиція : №6 12 (послуга)
Послуги з прибирання технічних приміщень
Опис предмета закупівлі
Послуги з прибирання технічних приміщень
Код ДК 021:2015
90911200-8 - Послуги з прибирання будівель
Кількість
12
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, 76495, Івано-Франківська область, Івано-Франківський район, с. Хриплин, вул. Пресмашівська, будинок 10.
Дата постачання по
31.10.2026 00:00
Позиція : №7 12 (послуга)
Послуги з прибирання складських приміщень
Опис предмета закупівлі
Послуги з прибирання складських приміщень
Код ДК 021:2015
90911200-8 - Послуги з прибирання будівель
Кількість
12
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, 76495, Івано-Франківська область, Івано-Франківський район, с. Хриплин, вул. Пресмашівська, будинок 10.
Дата постачання по
31.10.2026 00:00
Позиція : №8 12 (послуга)
Послуги з прибирання прилеглої території
Опис предмета закупівлі
Послуги з прибирання прилеглої території
Код ДК 021:2015
90911200-8 - Послуги з прибирання будівель
Кількість
12
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, 76495, Івано-Франківська область, Івано-Франківський район, с. Хриплин, вул. Пресмашівська, будинок 10.
Дата постачання по
31.10.2026 00:00
Умови оплати
Інша подія
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Відповідно до умов Договору, проєкт якого наведений в Додатку 1 до тендерної документації: Оплата за належним чином (якісно та у повному обсязі, визначеному згідно з умовами Договору та підтверджено у відповідних Чек-листах) надані Послуги здійснюється щомісячно згідно з фактичним обсягом наданих Виконавцем Послуг протягом 10 (десяти) робочих днів від дати підписання уповноваженими представниками Сторін Акту про приймання-передавання наданих Послуг (надалі - Акт).
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ ТВК - ЛІОН
Пропозиція:
798 777.77 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "СЕРВІС ПРОФІ ПЛЮС"
Пропозиція:
993 600 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП "РЕУЦЬКИЙ В'ЯЧЕСЛАВ"
Пропозиція:
1 002 924 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "КЛІНІНГ-ВЕЙ"
Пропозиція:
921 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "ДЕНІКОМ"
Пропозиція:
923 449.92 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 22.08.2025 13:20
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Гудимович Олена Анатоліївна
Електронна пошта
Телефон
380503007778
Сайт:
http://ukrposhta.ua
Замовник
ЄДРПОУ
21560045
Повна назва
АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКРПОШТА"
Поштовий індекс
01001
Країна
Україна
Область або регіон
Київська область
Населений пункт
Київ
Адреса
вул. Хрещатик, 22
Кваліфікація
Лот № 1 Послуги з прибирання (клінінгу) приміщень та прилеглої території логістичного центру АТ “Укрпошта” в Івано-Франківській області
Період вимог/скарг з 27.08.2025 17:39 по 02.09.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 22.08.2025 14:01 по 30.08.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Визнаний переможцем
Зміст
учасник відповідає вимогам
Документи кваліфікації
27.08.2025 17:40
Довідка НАЗК
27.08.2025 17:39
Повідомлення про рішення
22.08.2025 14:01
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
13.08.2025 20:47
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
13.08.2025 20:47
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
ПОВІДОМЛЕННЯ З ВИМОГОЮ ПРО УСУНЕННЯ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ Керуючись п. 43 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету міністрів України від 12.10.2022 №1178 зі змінами, Замовник надсилає учаснику ТОВ ТВК - ЛІОН повідомлення з вимогою про усунення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією: 1) перелік виявлених невідповідностей: На підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасником у складі тендерної пропозиції надано довідку у довільній формі, складена учасником торгів, що містить інформацію про наявність досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору (файл досвід.pdf»), позитивні лист-відгук та копію аналогічного договору (файл Договір 101.pdf). Згідно вимог Тендерної документації у вищезазначеній довідці зазначається у тому числі - площі приміщень, на яких надавались послуги з прибирання за договором (м?) та відповідно до поняття аналогічного договору – не менше 3500м2. Учасником в наданій довідці вказано площу 2155,6 м. квд, що не відповідає вимогам в тендерній документації, та не відповідає інформації, зазначеній в копії аналогічного договору, відповідно до якого площа, на якій надавалися послуги – 2155,6 м2 та прибудинкова територія 3068 м2. Тому, замовником встановлено невідповідність в інформації та документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції. 2) посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: Підпункт 1.1.1. пункту 1, додатку 2 тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції». 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учасник має завантажити оновлену довідку у довільній формі, складена учасником торгів, що містить інформацію про наявність досвіду виконання аналогічного* за предметом закупівлі договору із зазначенням: - найменування контрагента; - предмету договору; - номеру та дати укладення договору; - терміну, протягом якого надавалися послуги з прибирання за договором (місяців); - площі приміщень, на яких надавалися послуги з прибирання за договором (м?); - стану виконання договору (виконаний/частково виконаний договір); - контактних осіб замовників (прізвище та ім’я, контактний телефон). *Під аналогічним за предметом закупівлі договором слід розуміти виконаний/частково виконаний договір, за умовами якого надавалися протягом не менше 6 місяців послуги з прибирання приміщень на об’єкті та/або об’єктах із загальною площею прибирання не менше 3500 м?. Нагадування: Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Створено
25.08.2025 13:12
Надати до
26.08.2025 13:12
Договір
UA-2025-08-13-012296-a-a1
Підписаний і діє
Номер
100925-37Е
798 777.72 грн.
798 777.72 грн.
Без ПДВ
Підписано
11.09.2025
Строк дії договору з
11.09.2025
по
31.10.2026
Номенклатура
12 (послуга)
Послуги з прибирання виробничих приміщень
Номенклатура
Послуги з прибирання виробничих приміщень
Кількість
12
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
субота, 31 жовтня 2026 р.
Номенклатура
12 (послуга)
Послуги з прибирання місць загального користування
Номенклатура
Послуги з прибирання місць загального користування
Кількість
12
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
субота, 31 жовтня 2026 р.
Номенклатура
12 (послуга)
Послуги з прибирання офісних приміщень
Номенклатура
Послуги з прибирання офісних приміщень
Кількість
12
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
субота, 31 жовтня 2026 р.
Номенклатура
12 (послуга)
Послуги з прибирання санітарно-технічних приміщень
Номенклатура
Послуги з прибирання санітарно-технічних приміщень
Кількість
12
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
субота, 31 жовтня 2026 р.
Номенклатура
12 (послуга)
Послуги з прибирання службових приміщень
Номенклатура
Послуги з прибирання службових приміщень
Кількість
12
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
субота, 31 жовтня 2026 р.
Номенклатура
12 (послуга)
Послуги з прибирання технічних приміщень
Номенклатура
Послуги з прибирання технічних приміщень
Кількість
12
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
субота, 31 жовтня 2026 р.
Номенклатура
12 (послуга)
Послуги з прибирання складських приміщень
Номенклатура
Послуги з прибирання складських приміщень
Кількість
12
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
субота, 31 жовтня 2026 р.
Номенклатура
12 (послуга)
Послуги з прибирання прилеглої території
Номенклатура
Послуги з прибирання прилеглої території
Кількість
12
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
субота, 31 жовтня 2026 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКРПОШТА"
Повна назва
АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКРПОШТА"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
21560045

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ ТВК - ЛІОН
Повна назва
ТОВ ТВК - ЛІОН
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
43152326

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
11.09.2025 17:51
-
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
1 060 136.8 грн.
Період подання пропозицій
до 21.08.2025 23:00
Замовник:
АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКРПОШТА"
Контактний телефон:
380503007778
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
1 060 136.8 грн.
Період подання пропозицій
до 21.08.2025 23:00
Замовник:
АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКРПОШТА"
Контактний телефон:
380503007778
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності