Показати схожі тендери

Закупівля Багатофункціональні пристрої від УПРАВЛІННЯ ПОЛІЦІЇ ОХОРОНИ В ХАРКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ .

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-08-13-011721-a
Id Tender 7e9f1228c0ae4da3b03ad87842f9b360
План UA-P-2025-08-13-014683-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 13.08.2025 17:44
Остання зміна 15.09.2025 11:54
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
491 719 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
2 458.6 грн. (0,50 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 13.08.2025 17:43 до 25.08.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 13.08.2025 17:43
до 22.08.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 13.08.2025 17:43
до 22.08.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 25.08.2025 11:52
до 05.09.2025 12:43
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 01.09.2025 14:37
до 11.09.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 05.09.2025 12:43
до 15.09.2025 11:54
Період уточнень
з 13.08.2025 17:43 до 22.08.2025 00:00
Період оскарження
з 13.08.2025 17:43 до 22.08.2025 00:00
Період кваліфікації
з 25.08.2025 11:52 до 05.09.2025 12:43
Період кваліфікації
з 25.08.2025 11:52 до 05.09.2025 12:43
Основні параметри
Багатофункціональні пристрої
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
491 719 грн.
Багатофункціональні пристрої
Назва предмета закупівлі
Багатофункціональні пристрої
Очікувана вартість
491 719 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
2458,6
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
25.08.2025 11:23
Закінчення аукціону
25.08.2025 11:52
Позиції закупівлі 2
Позиція : №1 28 (штуки)
Багатофункціональний пристрій для друку лазерний ЧБ з 2-ма додатковими картриджами
Опис предмета закупівлі
Багатофункціональний пристрій для друку лазерний ЧБ з 2-ма додатковими картриджами
Код ДК 021:2015
30121100-4 - Фотокопіювальні пристрої
Кількість
28
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
61052, Україна, м. Харків, вул. Полтавський Шлях, 20
Дата постачання по
31.10.2025 00:00
Позиція : №2 1 (штуки)
Багатофункціональний пристрій для друку лазерний кольоровий з 2-ма додатковими комплектами картриджів збільшеної ємності
Опис предмета закупівлі
Багатофункціональний пристрій для друку лазерний кольоровий з 2-ма додатковими комплектами картриджів збільшеної ємності
Код ДК 021:2015
30121100-4 - Фотокопіювальні пристрої
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
61052, Україна, м. Харків, вул. Полтавський Шлях, 20
Дата постачання по
31.10.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
Товариство з обмеженою відповідальністю "Мегапринт Сервіс"
Пропозиція:
466 752 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "ПОДІЛЛЯ ФІНАНС"
Пропозиція:
466 856 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "ЮДІТРЕЙД"
Пропозиція:
319 389.66 грн.
Аномально низька ціна
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 25.08.2025 11:23
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
20.08.2025 16:53
Оголошення про проведення закупівлі
-
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Наталя Губіна
Електронна пошта
Телефон
+30577275359
Замовник
ЄДРПОУ
40108955
Повна назва
УПРАВЛІННЯ ПОЛІЦІЇ ОХОРОНИ В ХАРКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Поштовий індекс
61052
Країна
Україна
Область або регіон
Харківська область
Населений пункт
місто Харків
Адреса
ВУЛИЦЯ ПОЛТАВСЬКИЙ ШЛЯХ, будинок 20
Кваліфікація
Лот № 1 Багатофункціональні пристрої
Період вимог/скарг з 01.09.2025 14:37 по 07.09.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 25.08.2025 11:52 по 02.09.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
надав недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з абзацом першим пункту 42 Особливостей.
Зміст
надав недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з абзацом першим пункту 42 Особливостей.
Документи кваліфікації
01.09.2025 14:37
Повідомлення про рішення
25.08.2025 11:52
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
13.08.2025 17:43
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
13.08.2025 17:43
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога обгрунтування низької ціни
Зміст
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону
Створено
25.08.2025 11:52
Надати до
27.08.2025 00:00
Період вимог/скарг з 03.09.2025 12:56 по 09.09.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 01.09.2025 14:37 по 09.09.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Зміст
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Документи кваліфікації
03.09.2025 12:56
Повідомлення про рішення
01.09.2025 14:37
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
13.08.2025 17:43
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
13.08.2025 17:43
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Період вимог/скарг з 05.09.2025 12:43 по 11.09.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 03.09.2025 12:56 по 11.09.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
05.09.2025 12:43
Довідка НАЗК
05.09.2025 12:43
Повідомлення про рішення
03.09.2025 12:56
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
13.08.2025 17:43
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
13.08.2025 17:43
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Відповідно до вимог п. 41 Особливостей замовником була розглянута найбільш економічно вигідна тендерна пропозиція Учасника на її відповідність вимогам тендерної документації. Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника було встановлено наступне: Відповідно до вимог пункту 1.3 Розділу ІІІ тендерної документації документи тендерної пропозиції завантажуються учасниками в електронну систему закупівель у вигляді електронних документів або у вигляді кольорових сканкопій із накладенням удосконаленого/ кваліфікованого електронного підпису (УЕП/КЕП) особи уповноваженої на підписання тендерної пропозиції (окрім учасників-нерезидентів). В порушення вказаних вимог у складі тендерної пропозиції Учасника подано статут (файл «Статут (ТОВ Поділля Фінанс) нова редакція.pdf») у вигляді чорно-білої сканкопії. Згідно з п. 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Відповідно до ч. 9 ст. 26 Закону, Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Виправлення вищевказаних невідповідностей не призведе до зміни предмета закупівлі, запропонованого Учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо, відповідно застосування зазначеного механізму виправлення невідповідностей за 24 години є правомірним та таким, що передбачене Законом та Особливостями. Зважаючи на вищевикладене, для виправлення зазначених невідповідностей учасник ТОВ «Поділля Фінанс» має протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей завантажити через електронну систему закупівель уточнені/нові інформацію та/або документи: 1) Копія статуту учасника у вигляді кольорової сканкопії із накладенням удосконаленого/ кваліфікованого електронного підпису.
Створено
04.09.2025 11:08
Надати до
05.09.2025 11:08
Договір
UA-2025-08-13-011721-a-a1
Підписаний і діє
Номер
281
466 856 грн.
389 046.67 грн.
З ПДВ
Підписано
12.09.2025
Строк дії договору з
12.09.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
28 (штуки)
Багатофункціональний пристрій для друку лазерний ЧБ з 2-ма додатковими картриджами
Номенклатура
Багатофункціональний пристрій для друку лазерний ЧБ з 2-ма додатковими картриджами
Кількість
28
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
пʼятниця, 31 жовтня 2025 р.
Номенклатура
1 (штуки)
Багатофункціональний пристрій для друку лазерний кольоровий з 2-ма додатковими комплектами картриджів збільшеної ємності
Номенклатура
Багатофункціональний пристрій для друку лазерний кольоровий з 2-ма додатковими комплектами картриджів збільшеної ємності
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
пʼятниця, 31 жовтня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
УПРАВЛІННЯ ПОЛІЦІЇ ОХОРОНИ В ХАРКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Повна назва
УПРАВЛІННЯ ПОЛІЦІЇ ОХОРОНИ В ХАРКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
40108955

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "ПОДІЛЛЯ ФІНАНС"
Повна назва
ТОВ "ПОДІЛЛЯ ФІНАНС"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
40098570

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
15.09.2025 11:54
-
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-09-22-000110
Дата створення проекту
22.09.2025 17:04
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
22.09.2025 18:20
Дата публікації висновку про результати
30.09.2025 15:37
Дата завершення усунення порушень
15.10.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
14.10.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Дані автоматичних індикаторів ризиків
Етапи закупівельного процесу
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 63) 443-41-90
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40478572
Назва
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Харків
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 22.09.2025 № 277 (дата) м. Харків Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Аляб`євої О.М від 22.09.2025 року. В.о. начальника Артур ЄГІОЗАР’ЯН Додаток до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби від 22.09.2025 № 277 Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу 15 UA-2025-08-13-011721-a 13.08.2025 дані автоматичних індикаторів ризиків Начальник відділу контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ’ЄВА
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
22.09.2025 00:00
Документи рішення
22.09.2025 18:20
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
conclusion.other
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 30 вересня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції станом на дату початку проведення торгів) (далі – Особливості); внесення змін до тендерної документації; розгляду тендерних пропозицій учасників; своєчасності укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель УПРАВЛІННЯ ПОЛІЦІЇ ОХОРОНИ В ХАРКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ (далі – УПО в Харківській області, Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію, яку затверджено рішенням уповноваженої особи УПО Харківської області протокол від 13.08.2025 №154 (зі змінами від 18.08.2025 та від 20.08.2025) (далі – тендерна документація, ТД), реєстр отриманих тендерних пропозицій від 25.08.2025, тендерні пропозиції учасників, а саме: ТОВ «ЮДІТРЕЙД», Товариство з обмеженою відповідальністю «Мегапринт Сервіс», ТОВ «ПОДІЛЛЯ ФІНАНС», протокол розкриття тендерних пропозицій від 25.08.2025, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 01.09.2025 № 177 щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ЮДІТРЕЙД», протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 03.09.2025 № 182 щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Мегапринт Сервіс», протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 05.09.2025 № 190 щодо визнання учасника ТОВ «ПОДІЛЛЯ ФІНАНС» переможцем вказаної процедури, повідомлення про намір укласти договір від 05.09.2025, договір про закупівлю товарів від 12.09.2025 № 281, пояснення Замовника, отримані через електронну систему закупівель 26.09.2025 року (далі- Пояснення). За результатами моніторингу розгляду тендерноі? пропозиціі? ТОВ «ПОДІЛЛЯ ФІНАНС» встановлено, наступне. Вимогами пункту 1 Додатку 3 до тендерної документації (ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ВІД УЧАСНИКА У СКЛАДІ ЙОГО ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ) встановлена вимога надання Цінової пропозиції, форма якої наведена у Додатку № 1 до цієї ТД. При цьому, надана учасником (переможцем) ТОВ «ПОДІЛЛЯ ФІНАНС» Цінова пропозиція у складі тендерної пропозиції не в повній мірі відповідає формі, визначеній Додатком №1 до тендерної документації, а саме не містить приміток, передбачених формою у Додатку №1 до тендерної документації. Водночас, відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Разом з цим, Замовник не виявив вищезазначених невідповідностей та на порушення пункту 43 Особливостей не розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, чим не надав можливість учаснику ТОВ «ПОДІЛЛЯ ФІНАНС» усунути такі невідповідності в інформації та/або документах у складі своєї тендерної пропозиції. Керуючись частиною п’ятою статті 8 Закону під час здійснення моніторингу процедури закупівлі Північно-східним офісом Держаудитслужби через електронну систему закупівель Замовнику направлено запит від 23.09.2025 щодо вищевикладеного. На запит Північно-східного офісу Держаудитслужби Замовник 26.09.2025 оприлюднив інформацію наступного змісту: «..З метою повного розуміння вимог замовника та недопущення учасниками помилок при заповненні даної таблиці замовником була зазначена примітка – роз’яснення щодо заповнення саме вищезазначеної таблиці, і яка не містить будь-яких окремих вимог. Учасником ТОВ «Поділля Фінанс» у складі його тендерної пропозиції надано Цінову пропозицію від 22.08.2025 № 22082025/56, яка заповнена у повній відповідності до форми, що наведена у Додатку № 1 до тендерної документації та містить всю необхідну інформацію, яка вимагалась замовником. При цьому, у тендерній документації відсутні також будь-які вимоги щодо необхідності зазначати в ціновій пропозиції або в інших документах учасника тексту приміток, які містить тендерна документація. Згідно з п. 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Оскільки, в тендерній документації була відсутня вимога щодо зазначення тексту приміток Замовника у документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, відсутність зазначених приміток у Ціновій пропозиції ТОВ «Поділля Фінанс» від 22.08.2025 № 22082025/56 не є невідповідністю в інформації та/або документах в розумінні п. 43 Особливостей, в зв’язку з чим у замовника був відсутній обов’язок щодо розміщення в електронній системі повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей.». Пояснення Замовника не спростовує порушення, оскільки Замовник чітко визначив що, Учасник повинен обов’язково дотримуватись даної форми.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції учасника-переможця ТОВ «ПОДІЛЛЯ ФІНАНС» встановлено порушення вимог пункту 43 Особливостеи?. За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей; внесення змін до тендерної документації; своєчасності укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі -– порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північно-східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи, щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, шляхом недопущення встановлених порушень у подальшому, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Дата висновку
30.09.2025 00:00
Дата публікації
30.09.2025 15:37
Документи висновку
30.09.2025 15:37
-
Оскарження в суді
Висновок моніторингу оскаржений в судовому порядку.
Дата публікації
22.10.2025 09:41
Інформація про відкриття провадження
21.10.2025
520/27304/25
Документи оскарження в суді
22.10.2025 09:42
-
Інформація про усунення порушення
Зміст
На виконання висновку Північно – східного офісу Держаудитслужби про результати моніторингу процедури закупівлі № UA-2025-08-13-011721-a уповноваженою особою УПО Харківської області були здійснені заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема, додатково вивчені норми Закону України «Про публічні закупівлі» та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами).
Дата публікації
07.10.2025 15:16
Документи інформації про усунення порушення
07.10.2025 15:17
-
Повідомлення
Запит
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі «Багатофункціональні пристрої» (код ДК 021:2015:30120000-6: Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку), очікуваною вартістю 491 719,00 гривень (з ПДВ), (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2025-08-13-011721-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме: 1. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі, тощо) на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. 2. Підпунктом 1.1 пункту 1 розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Тендерної документації, яку затверджено рішенням уповноваженої особи УПО Харківської області протокол від 13.08,2025 №154 (зі змінами від 18.08.2025 та від 20.08.2025) (далі – ТД) визначено Перелік документів, які повинні бути подані учасниками в складі їх тендерних пропозицій, наведений у Додатку № 3 до ТД. Пунктом 1 Переліку документів, які повинні бути подані учасниками в складі їх тендерних пропозицій, який наведений у Додатку № 3 до ТД, встановлена вимога надання Цінової пропозиції, форма якої наведена у Додатку № 1 до цієї ТД, а також зазначено, що Учасник повинен обов’язково дотримуватись даної форми . При цьому, надана учасником ТОВ «ПОДІЛЛЯ ФІНАНС» (переможець) Цінова пропозиція не містить приміток, передбачених формою у Додатку № 1 до ТД. Надати пояснення щодо нерозміщення відповідно до пункту 43 Особливостей повідомлення з вимогою про усунення вищезазначених невідповідностей в електронній системі закупівель. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обгрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Відповідно до вимог статті 351-? Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
23.09.2025 17:20
Орган перевірки
27.09.2025 00:00
Документи повідомлення
23.09.2025 17:21
-
Відповідь
Пояснення на запит ДАСУ (в рамках проведення моніторингу закупівлі) Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-08-13-011721-a
Пояснення на запит ДАСУ (в рамках проведення моніторингу закупівлі) Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-08-13-011721-a Предмет закупівлі: товар «Багатофункціональні пристрої» (код за ДК 021-2015: 30120000-6 — Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку) 1. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі обумовлені потребами замовника та визначені на підставі моніторингу даного виду товарів на ринку та консультацій із сервісними центрами. Очікувана вартість предмета закупівлі визначена відповідно до Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 №275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» та сформована за результатами аналізу цінових пропозицій від постачальників в мережі інтернет. Копія рапорту ініціатора закупівлі та скріншоти цінових пропозицій інтернет-магазинів додаються окремим файлом. 2. Згідно вимог пункту 1 Додатку № 2 до тендерної документації учасник в складі його тендерної пропозиції повинен подати Цінову пропозицію, форма якої наведена у Додатку № 1 до тендерної документації. Форма Цінової пропозиції, що наведена у Додатку № 1 до тендерної документації, містить, зокрема, форму таблиці, яку необхідно заповнити учаснику. З метою повного розуміння вимог замовника та недопущення учасниками помилок при заповненні даної таблиці замовником була зазначена примітка – роз’яснення щодо заповнення саме вищезазначеної таблиці, і яка не містить будь-яких окремих вимог. Учасником ТОВ «Поділля Фінанс» у складі його тендерної пропозиції надано Цінову пропозицію від 22.08.2025 № 22082025/56, яка заповнена у повній відповідності до форми, що наведена у Додатку № 1 до тендерної документації та містить всю необхідну інформацію, яка вимагалась замовником. При цьому, у тендерній документації відсутні також будь-які вимоги щодо необхідності зазначати в ціновій пропозиції або в інших документах учасника тексту приміток, які містить тендерна документація. Згідно з п. 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Оскільки, в тендерній документації була відсутня вимога щодо зазначення тексту приміток Замовника у документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, відсутність зазначених приміток у Ціновій пропозиції ТОВ «Поділля Фінанс» від 22.08.2025 № 22082025/56 не є невідповідністю в інформації та/або документах в розумінні п. 43 Особливостей, в зв’язку з чим у замовника був відсутній обов’язок щодо розміщення в електронній системі повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей.
Рішеня
26.09.2025 13:42
Замовник
Документи повідомлення
Завершена закупівля
Очікувана вартість
491 719 грн.
Період подання пропозицій
до 25.08.2025 00:00
Замовник:
УПРАВЛІННЯ ПОЛІЦІЇ ОХОРОНИ В ХАРКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Контактний телефон:
+30577275359
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
491 719 грн.
Період подання пропозицій
до 25.08.2025 00:00
Замовник:
УПРАВЛІННЯ ПОЛІЦІЇ ОХОРОНИ В ХАРКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Контактний телефон:
+30577275359
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності