Показати схожі тендери
Закупівля Капітальний ремонт 2-го поверху для створення відділення реабілітації КНП «Тростянецька міська лікарня» Тростянецької міської ради, (дитяче відділення) за адресою: м. Тростянець, вул. Нескучанська, 7 (коригування)». Код за ДК 021:2015 45450000-6 – Інші завершальні будівельні роботи (деталізований код ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація). Відповідно до Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Мінрегіону від 01.11.2021 №281 (зі змінами). від УПРАВЛІННЯ БУДІВНИЦТВА, МІСТОБУДУВАННЯ ТА АРХІТЕКТУРИ ТРОСТЯНЕЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ.
Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-08-13-011428-a
Id Tender 48ab004019ed49e39fe3ba04d3c26637
План UA-P-2025-08-13-014117-a link
Статус Пропозиції розглянуто
Дата публікації оголошення 13.08.2025 17:05
Остання зміна 08.09.2025 16:47
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
21 000 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
210 000 грн. (1 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 13.08.2025 17:05 до 28.08.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 13.08.2025 17:05
до 25.08.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 13.08.2025 17:05
до 25.08.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 28.08.2025 00:00
до 04.09.2025 10:59
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 04.09.2025 10:59
до 10.09.2025 00:00
Поточний період
Підписання договору
з 04.09.2025 10:59
-
Період уточнень
з 13.08.2025 17:05 до 25.08.2025 00:00
Період оскарження
з 13.08.2025 17:05 до 25.08.2025 00:00
Період кваліфікації
з 28.08.2025 00:00 до 04.09.2025 10:59
Період кваліфікації
з 28.08.2025 00:00 до 04.09.2025 10:59
Основні параметри
Капітальний ремонт 2-го поверху для створення відділення реабілітації КНП «Тростянецька міська лікарня» Тростянецької міської ради, (дитяче відділення) за адресою: м. Тростянець, вул. Нескучанська, 7 (коригування)». Код за ДК 021:2015 45450000-6 – Інші завершальні будівельні роботи (деталізований код ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація). Відповідно до Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Мінрегіону від 01.11.2021 №281 (зі змінами).
роботи
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
21 000 000 грн.
Капітальний ремонт 2-го поверху для створення відділення реабілітації КНП «Тростянецька міська лікарня» Тростянецької міської ради, (дитяче відділення) за адресою: м. Тростянець, вул. Нескучанська, 7 (коригування)». Код за ДК 021:2015 45450000-6 – Інші завершальні будівельні роботи (деталізований код ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація). Відповідно до Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Мінрегіону від 01.11.2021 №281 (зі змінами).
Назва предмета закупівлі
Капітальний ремонт 2-го поверху для створення відділення реабілітації КНП «Тростянецька міська лікарня» Тростянецької міської ради, (дитяче відділення) за адресою: м. Тростянець, вул. Нескучанська, 7 (коригування)». Код за ДК 021:2015 45450000-6 – Інші завершальні будівельні роботи (деталізований код ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація). Відповідно до Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Мінрегіону від 01.11.2021 №281 (зі змінами).
Очікувана вартість
21 000 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
210000,0
1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Капітальний ремонт 2-го поверху для створення відділення реабілітації КНП «Тростянецька міська лікарня» Тростянецької міської ради, (дитяче відділення) за адресою: м. Тростянець, вул. Нескучанська, 7 (коригування)». Код за ДК 021:2015 45450000-6 – Інші завершальні будівельні роботи (деталізований код ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація). Відповідно до Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Мінрегіону від 01.11.2021 №281 (зі змінами).
Код ДК 021:2015
45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
42600, Україна, Сумська область, Тростянець, Нескучанська, 7
Дата постачання по
15.12.2025 00:00
Умови оплати
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 20 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Документи лота
Тендерна документація
Технічні специфікації
Проект договору
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "«БФ БУДЕКСПЕРТ»"
Пропозиція:
17 921 496.26 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
13.08.2025 17:05
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Наталія Бєлікова
Електронна пошта
Телефон
+380992401243
Замовник
ЄДРПОУ
45709184
Повна назва
УПРАВЛІННЯ БУДІВНИЦТВА, МІСТОБУДУВАННЯ ТА АРХІТЕКТУРИ ТРОСТЯНЕЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Поштовий індекс
42600
Країна
Україна
Область або регіон
Сумська область
Населений пункт
Охтирський р-н місто Тростянець
Адреса
вул.Благовіщенська будинок 3
Кваліфікація
Лот № 1 Капітальний ремонт 2-го поверху для створення відділення реабілітації КНП «Тростянецька міська лікарня» Тростянецької міської ради, (дитяче відділення) за адресою: м. Тростянець, вул. Нескучанська, 7 (коригування)». Код за ДК 021:2015 45450000-6 – Інші завершальні будівельні роботи (деталізований код ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація). Відповідно до Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Мінрегіону від 01.11.2021 №281 (зі змінами).
Період вимог/скарг з 04.09.2025 10:59 по 10.09.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 28.08.2025 00:00 по 05.09.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
04.09.2025 10:59
Довідка НАЗК
04.09.2025 10:59
Повідомлення про рішення
04.09.2025 10:56
-
28.08.2025 00:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
13.08.2025 17:05
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
13.08.2025 17:05
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Вимога про усунення невідповідностей 1) У Додатку №1 до тендерної документації у Довідці про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій учасника (Форма 1), розділ «Кваліфікаційні критерії та інформація про спосіб їх підтвердження» передбачено надати документи, що підтверджують право власності або інший документ, який підтверджує право володіння або договори оренди обладнання, матеріально-технічної бази та технологій або договори суборенди обладнання, матеріально-технічної бази та технологій або договір про надання послуг тощо, які підтверджують наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій визначені у довідці. Учасником у складі своєї тендерної пропозиції за допомогою електронної системи закупівель не було виконано вище зазначену вимогу тендерної документації, а саме: у Довідці про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій учасника (Форма 1) вказана наявність кутової шліфмашинки 9020 Makita (орендовані оборотні активи), перфоратор прямий DNIPRO-M RH-I6 – 1 шт., пилосос для сухого та вологого прибирання Dnipro-M VCW-20SA – 1 шт., зварювальний апарат гарячого повітря 220v – 1 шт., бетонозмішувач EW8l60P, бак 160 л., готова суміш 120 л., 650 Вт, вага – 60 кг., габарити кор-ки 840X730X440. ''FORTE'' 1 шт., перфоратор прямий Dnipro-M RH-100 – 1 шт., лазерний рівень Dnipro-M ML-120L – 1 шт., перфоратор прямий Dnipro-M RH-100 – 1 шт. (власні необоротні активи), але не надано документи, що підтверджують право власності або інші документи, які підтверджують право володіння або договори оренди обладнання, матеріально-технічної бази та технологій або договори суборенди обладнання, матеріально-технічної бази та технологій або договір про надання послуг тощо, які підтверджують наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій визначені у довідці. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно за допомогою електронної системи закупівлі подати документи, що підтверджують право власності або інші документи, які підтверджують право володіння або договори оренди обладнання, матеріально-технічної бази та технологій або договори суборенди обладнання, матеріально-технічної бази та технологій або договір про надання послуг тощо, які підтверджують наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій визначені у довідці. 2) У Додатку №1 до тендерної документації для підтвердження інформації наведеної у Довідці про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (Форма 2) учасник має надати накази про призначення працівників або трудові книжки або цивільно-правові договори. Учасником у складі своєї тендерної пропозиції за допомогою електронної системи закупівель не було виконано вище зазначену вимогу тендерної документації, а саме: на Манилюк І.І. головного бухгалтера, Фесенка О.А., водія, та Манилюк О.П., охоронця, не були надані накази про призначення працівників або трудові книжки або цивільно-правові договори. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно за допомогою електронної системи закупівлі надати накази про призначення вищевказаних працівників або трудові книжки або цивільно-правові договори. 3) У Додатку №1 до тендерної документації на підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасник процедури закупівлі має надати довідку про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (форма 3). Для підтвердження інформації наведеної у довідці учасник має надати копію аналогічного договору з усіма додатками до нього та копію документу(ів), що підтверджують його виконання в повному обсязі (Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (форми КБ-3) (останньої / підсумкової) або інший документ, що підтверджує приймання виконаних робіт, передбачений аналогічним(и) договором(ами), зазначеними у формі 3). Аналогічним вважається договір, укладений протягом останніх 3 років від дати, що передує даті оголошення закупівлі, предметом якого є виконання робіт з нового будівництва, реконструкції чи капітального ремонту будівель, споруд або їх частин. Аналогічний договір (аналогічні договори сумарно) за обсягом виконання (один договір або сумарно) має складати не менше 80% від очікуваної вартості предмета закупівлі, а саме 16 800 000,00 грн. Учасник може надати документальне підтвердження досвіду виконання робіт одним договором або сумарно різними договорами. Учасником у складі своєї тендерної пропозиції за допомогою електронної системи закупівель не було виконано вище зазначену вимогу тендерної документації, а саме: аналогічні договори, вказані у Довідці про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) за обсягом виконання складають 14 893 946,28 грн., тобто 70,9 %. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно за допомогою електронної системи закупівлі надати документальне підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) у відповідності до вимог тендерної документації, а саме за обсягом виконання (один договір або сумарно) має складати не менше 80% від очікуваної вартості предмета закупівлі, а саме 16 800 000,00 грн. 4) У Додатку №1 до тендерної документації на підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасник процедури закупівлі має надати довідку про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (форма 3). Учасником у складі своєї тендерної пропозиції за допомогою електронної системи закупівель не було виконано вище зазначену вимогу тендерної документації, а саме: у Довідці зазначена сума виконання договору №03/02-25 від 03 лютого 2025 року 2 432 497,40 грн., що є меншим від ціни договору. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно за допомогою електронної системи закупівлі надати документальне підтвердження зменшення суми договору №03/02-25 від 03 лютого 2025 року. 5) У Додатку №1 до тендерної документації на підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасник процедури закупівлі має надати довідку про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (форма 3). Учасником у складі своєї тендерної пропозиції за допомогою електронної системи закупівель не було виконано вище зазначену вимогу тендерної документації, а саме: зазначена дата дії договору №255КС-24 від 24 грудня 2024 року до 31.01.2025 року, що є відмінним від дати дії договору, зазначеної в додатковій угоді № 2 до цього договору. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно за допомогою електронної системи закупівлі зазначити вірну дату дії договору №255КС-24 від 24 грудня 2024 року.
Створено
01.09.2025 16:42
Надати до
02.09.2025 16:42
Договір
UA-2025-08-13-011428-a-b1
Очікує підписання
17 921 496.26 грн.
17 921 496.26 грн.
З ПДВ
Номенклатура
1 (роботи)
Капітальний ремонт 2-го поверху для створення відділення реабілітації КНП «Тростянецька міська лікарня» Тростянецької міської ради, (дитяче відділення) за адресою: м. Тростянець, вул. Нескучанська, 7 (коригування)». Код за ДК 021:2015 45450000-6 – Інші завершальні будівельні роботи (деталізований код ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація). Відповідно до Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Мінрегіону від 01.11.2021 №281 (зі змінами).
Номенклатура
Капітальний ремонт 2-го поверху для створення відділення реабілітації КНП «Тростянецька міська лікарня» Тростянецької міської ради, (дитяче відділення) за адресою: м. Тростянець, вул. Нескучанська, 7 (коригування)». Код за ДК 021:2015 45450000-6 – Інші завершальні будівельні роботи (деталізований код ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація). Відповідно до Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Мінрегіону від 01.11.2021 №281 (зі змінами).
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
понеділок, 15 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
УПРАВЛІННЯ БУДІВНИЦТВА, МІСТОБУДУВАННЯ ТА АРХІТЕКТУРИ ТРОСТЯНЕЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Повна назва
УПРАВЛІННЯ БУДІВНИЦТВА, МІСТОБУДУВАННЯ ТА АРХІТЕКТУРИ ТРОСТЯНЕЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
45709184

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "«БФ БУДЕКСПЕРТ»"
Повна назва
ТОВ "«БФ БУДЕКСПЕРТ»"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
45330858

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-09-16-000002
Дата створення проекту
16.09.2025 10:03
Статус
здійснення моніторингу
Дата публікації моніторингу
16.09.2025 10:27
Дата завершення моніторингу
08.10.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Північно-Східний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 54) 222-46-18
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
41127036
Назва
Північно-Східний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Суми
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 16.09.2025 № 91-З Суми Про початок моніторингу процедур закупівель/закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, підпунктів 15,16 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 р. № 2 (зі змінами), НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Ігор КОРОТКИЙ Додаток до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області від 16.09.2025 № 91-З Витяг з переліку процедур закупівель/закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 2 UA-2025-08-13-011428-a 13.08.2025 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Інна ЮРКО
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
16.09.2025 00:00
Документи рішення
16.09.2025 10:27
-
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
21 000 000 грн.
Період подання пропозицій
до 28.08.2025 00:00
Замовник:
УПРАВЛІННЯ БУДІВНИЦТВА, МІСТОБУДУВАННЯ ТА АРХІТЕКТУРИ ТРОСТЯНЕЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
+380992401243
Статус
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
21 000 000 грн.
Період подання пропозицій
до 28.08.2025 00:00
Замовник:
УПРАВЛІННЯ БУДІВНИЦТВА, МІСТОБУДУВАННЯ ТА АРХІТЕКТУРИ ТРОСТЯНЕЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
+380992401243
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності