Показати схожі тендери
Закупівля ДК 021:2015 39160000-1 Шкільні меблі (39162000-5 Приладдя для навчальних закладів; 39162100-6 Набір лабораторний для кабінету біології (НШБЛ)) (придбання для навчальних кабінетів пілотних класів НУШ відповідно до постанови КМУ від 19 вересня 2023 р. № 1023)) від ВЕЛИКОБЕРЕЗЬКИЙ ЗАКЛАД ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ ІМЕНІ ДОБРАІ ПЕТЕРА ВЕЛИКОБЕРЕЗЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ БЕРЕГІВСЬКОГО РАЙОНУ ЗАКАРПАТСЬКОЇ ОБЛАСТІ.
Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-08-13-010498-a
Id Tender 6b1b9cda65a54de1a913b7e0bc70bbff
План UA-P-2025-08-13-011225-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 13.08.2025 17:04
Остання зміна 06.09.2025 08:27
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
469 700 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
2 348.5 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 13.08.2025 17:03 до 21.08.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 13.08.2025 17:03
до 18.08.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 13.08.2025 17:03
до 18.08.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 21.08.2025 00:00
до 26.08.2025 13:40
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 26.08.2025 13:40
до 01.09.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 26.08.2025 13:40
до 06.09.2025 08:27
Період уточнень
з 13.08.2025 17:03 до 18.08.2025 00:00
Період оскарження
з 13.08.2025 17:03 до 18.08.2025 00:00
Період кваліфікації
з 21.08.2025 00:00 до 26.08.2025 13:40
Період кваліфікації
з 21.08.2025 00:00 до 26.08.2025 13:40
Основні параметри
ДК 021:2015 39160000-1 Шкільні меблі (39162000-5 Приладдя для навчальних закладів; 39162100-6 Набір лабораторний для кабінету біології (НШБЛ)) (придбання для навчальних кабінетів пілотних класів НУШ відповідно до постанови КМУ від 19 вересня 2023 р. № 1023))
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
469 700 грн.
ДК 021:2015 39160000-1 Шкільні меблі (39162000-5 Приладдя для навчальних закладів; 39162100-6 Набір лабораторний для кабінету біології (НШБЛ)) (придбання для навчальних кабінетів пілотних класів НУШ відповідно до постанови КМУ від 19 вересня 2023 р. № 1023))
Назва предмета закупівлі
ДК 021:2015 39160000-1 Шкільні меблі (39162000-5 Приладдя для навчальних закладів; 39162100-6 Набір лабораторний для кабінету біології (НШБЛ)) (придбання для навчальних кабінетів пілотних класів НУШ відповідно до постанови КМУ від 19 вересня 2023 р. № 1023))
Очікувана вартість
469 700 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
2348,5
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиції закупівлі 9
Позиція : №1 10 (набір)
Набір лабораторний для кабінету біології тип 1
Опис предмета закупівлі
Набір лабораторний для кабінету біології тип 1
Код ДК 021:2015
39162100-6 - Навчальне обладнання
Кількість
10
Одиниця виміру
набір
Адреса постачання
90242, Україна, Закарпатська область, с.Великі Береги, вул. Ракоці Ференца
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №2 2 (набір)
Набір лабораторний для кабінету біології тип 2
Опис предмета закупівлі
Набір лабораторний для кабінету біології тип 2
Код ДК 021:2015
39162100-6 - Навчальне обладнання
Кількість
2
Одиниця виміру
набір
Адреса постачання
90242, Україна, Закарпатська область, с.Великі Береги, вул. Ракоці Ференца
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №3 2 (штуки)
Модель «Головний мозок людини з артеріями»
Опис предмета закупівлі
Модель «Головний мозок людини з артеріями»
Код ДК 021:2015
39162000-5 - Приладдя для навчальних закладів
Кількість
2
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
90242, Україна, Закарпатська область, с.Великі Береги, вул. Ракоці Ференца
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №4 2 (штуки)
Модель «Будова печінки та підшлункової залози»
Опис предмета закупівлі
Модель «Будова печінки та підшлункової залози»
Код ДК 021:2015
39162000-5 - Приладдя для навчальних закладів
Кількість
2
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
90242, Україна, Закарпатська область, с.Великі Береги, вул. Ракоці Ференца
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №5 2 (штуки)
Модель «Будова шлунку»
Опис предмета закупівлі
Модель «Будова шлунку»
Код ДК 021:2015
39162000-5 - Приладдя для навчальних закладів
Кількість
2
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
90242, Україна, Закарпатська область, с.Великі Береги, вул. Ракоці Ференца
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №6 2 (штуки)
Модель «Серце людини»
Опис предмета закупівлі
Модель «Серце людини»
Код ДК 021:2015
39162000-5 - Приладдя для навчальних закладів
Кількість
2
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
90242, Україна, Закарпатська область, с.Великі Береги, вул. Ракоці Ференца
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №7 2 (штуки)
Модель «Клітина тваринна»
Опис предмета закупівлі
Модель «Клітина тваринна»
Код ДК 021:2015
39162000-5 - Приладдя для навчальних закладів
Кількість
2
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
90242, Україна, Закарпатська область, с.Великі Береги, вул. Ракоці Ференца
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №8 2 (штуки)
Модель «Око людини»
Опис предмета закупівлі
Модель «Око людини»
Код ДК 021:2015
39162000-5 - Приладдя для навчальних закладів
Кількість
2
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
90242, Україна, Закарпатська область, с.Великі Береги, вул. Ракоці Ференца
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №9 2 (штуки)
Модель «Череп людини з розфарбованими кістками»
Опис предмета закупівлі
Модель «Череп людини з розфарбованими кістками»
Код ДК 021:2015
39162000-5 - Приладдя для навчальних закладів
Кількість
2
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
90242, Україна, Закарпатська область, с.Великі Береги, вул. Ракоці Ференца
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Замовник повинен здійснити оплату за поставлений товар протягом 10 днів після підписання сторонами товарно-транспортної або видаткової накладної.
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "СКУЛ ЛАБ"
Пропозиція:
466 210 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
15.08.2025 16:05
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Проект договору
Тендерна документація
Донор
ЄДРПОУ
55000
Назва
Ukraine facility
Повна назва
Ukraine facility
Адреса
1048, Королівство Бельгія, Brussel, Брюссель, Rue de la Loi / Wetstraat, 175
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Олена Бердар
Електронна пошта
Телефон
+380685047624
Замовник
ЄДРПОУ
26098485
Повна назва
ВЕЛИКОБЕРЕЗЬКИЙ ЗАКЛАД ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ ІМЕНІ ДОБРАІ ПЕТЕРА ВЕЛИКОБЕРЕЗЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ БЕРЕГІВСЬКОГО РАЙОНУ ЗАКАРПАТСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Поштовий індекс
90242
Країна
Україна
Область або регіон
Закарпатська область
Населений пункт
село Великі Береги
Адреса
ВУЛИЦЯ ІІ РАКОВЦІ ФЕРЕНЦА, будинок 161/А
Кваліфікація
Лот № 1 ДК 021:2015 39160000-1 Шкільні меблі (39162000-5 Приладдя для навчальних закладів; 39162100-6 Набір лабораторний для кабінету біології (НШБЛ)) (придбання для навчальних кабінетів пілотних класів НУШ відповідно до постанови КМУ від 19 вересня 2023 р. № 1023))
Період вимог/скарг з 26.08.2025 13:40 по 01.09.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 21.08.2025 00:00 по 29.08.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
26.08.2025 13:40
Довідка НАЗК
26.08.2025 13:40
Повідомлення про рішення
21.08.2025 00:02
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2025-08-13-010498-a-c1
Підписаний і діє
Номер
163
466 210 грн.
388 508.33 грн.
З ПДВ
Підписано
04.09.2025
Строк дії договору з
04.09.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
10 (набір)
Набір лабораторний для кабінету біології тип 1
Номенклатура
Набір лабораторний для кабінету біології тип 1
Кількість
10
Одиниця виміру
набір
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
2 (набір)
Набір лабораторний для кабінету біології тип 2
Номенклатура
Набір лабораторний для кабінету біології тип 2
Кількість
2
Одиниця виміру
набір
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
2 (штуки)
Модель «Головний мозок людини з артеріями»
Номенклатура
Модель «Головний мозок людини з артеріями»
Кількість
2
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
2 (штуки)
Модель «Будова печінки та підшлункової залози»
Номенклатура
Модель «Будова печінки та підшлункової залози»
Кількість
2
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
2 (штуки)
Модель «Будова шлунку»
Номенклатура
Модель «Будова шлунку»
Кількість
2
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
2 (штуки)
Модель «Серце людини»
Номенклатура
Модель «Серце людини»
Кількість
2
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
2 (штуки)
Модель «Клітина тваринна»
Номенклатура
Модель «Клітина тваринна»
Кількість
2
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
2 (штуки)
Модель «Око людини»
Номенклатура
Модель «Око людини»
Кількість
2
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
2 (штуки)
Модель «Череп людини з розфарбованими кістками»
Номенклатура
Модель «Череп людини з розфарбованими кістками»
Кількість
2
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ВЕЛИКОБЕРЕЗЬКИЙ ЗАКЛАД ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ ІМЕНІ ДОБРАІ ПЕТЕРА ВЕЛИКОБЕРЕЗЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ БЕРЕГІВСЬКОГО РАЙОНУ ЗАКАРПАТСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Повна назва
ВЕЛИКОБЕРЕЗЬКИЙ ЗАКЛАД ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ ІМЕНІ ДОБРАІ ПЕТЕРА ВЕЛИКОБЕРЕЗЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ БЕРЕГІВСЬКОГО РАЙОНУ ЗАКАРПАТСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
26098485

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "СКУЛ ЛАБ"
Повна назва
ТОВ "СКУЛ ЛАБ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
45835457

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
06.09.2025 08:27
-
06.09.2025 08:25
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-09-03-000073
Дата створення проекту
03.09.2025 14:05
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
03.09.2025 14:54
Дата публікації висновку про результати
11.09.2025 16:22
Дата завершення усунення порушень
26.09.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
25.09.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Західний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 95) 948-00-53
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40922492
Назва
Західний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Ужгород
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЗАКАРПАТСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 03.09.2025 № 59-з Ужгород Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 114, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. В.о.начальника Світлана МИГОЛИНЕЦЬ Додаток до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області від 03.09.2025 № 59-з Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель для моніторингу № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 3 UA-2025-08-13-010498-a 13.08.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
03.09.2025 00:00
Документи рішення
03.09.2025 14:54
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
conclusion.other
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 11 вересня 2025 року. Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями, оприлюднення інформації про закупівлю, дотримання вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (далі - Постанова № 710) в частині оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення, відповідності вимог тендерної документації зі змінами вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (в редакції від 18.07.2025, що діяла станом на період проведення процедури закупівлі, далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції на відповідність умовам тендерної документації та вимогам законодавства, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та їх оприлюднення; своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом № 922-VIII. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель ВЕЛИКОБЕРЕЗЬКОГО ЗАКЛАДУ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ ІМЕНІ ДОБРАІ ПЕТЕРА ВЕЛИКОБЕРЕЗЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ БЕРЕГІВСЬКОГО РАЙОНУ ЗАКАРПАТСЬКОЇ ОБЛАСТІ (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями; тендерну документацію зі змінами, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи від 15.08.2025; тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «СКУЛ ЛАБ» (далі – ТОВ «СКУЛ ЛАБ»); протокольне рішення уповноваженої особи про визначення переможця та прийняття рішення про намір укласти договір з ТОВ «СКУЛ ЛАБ» від 26.08.2025; повідомлення про намір укласти договір від 26.08.2025; договір про закупівлю товарів від 04.09.2025 року №163; додаткову угоду від 08.09.2025 № 1; пояснення Замовника, надані через електронну систему закупівель на запити Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області від 04 та 08 вересня 2025 року. Згідно з пунктом 3 Особливостей Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону №922-VIII, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом № 922-VIII. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «СКУЛ ЛАБ» та визначення його переможцем торгів встановлено наступне. Замовником у пункті 6.17 Додатку 7 «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» тендерної документації вимагається, що Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції інформацію: «Форма* «Тендерна пропозиція», відповідно до Додатку 3 тендерної документації.» Так, у Додатку 3 «ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ» тендерної документації визначено наступне: «… Форма «Тендерна пропозиція» подається Учасником на фірмовому бланку у вигляді наведеному нижче, учасник не повинен відступати від даної форми, а саме, згідно пункту 9 Цінова пропозиція Учасник повинен заповнити таблицю згідно вказаної Замовником форми в цьому Додатку». Учасником ТОВ «СКУЛ ЛАБ» на вищезазначену вимогу у складі своєї тендерної пропозиції надано документ ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ від 20 серпня 2025 року Вих. № 10 (файл: «12. Тендерна пропозиція.pdf»), проте, всупереч вимогам Замовника у заповненій таблиці пункту 9 Цінова пропозиція Учасник не зазначив виробника товару (колонка 4), чим не підтверджено відповідність тендерної пропозиції учасника вимогам, встановлених Замовником в Додатку 3. З огляду на вищезазначене, під час здійснення моніторингу процедури закупівлі Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області 04.09.2025 звернулось через електронну систему закупівель до Замовника з метою отримання пояснень щодо прийнятого рішення про визначення учасника ТОВ «СКУЛ ЛАБ» переможцем закупівлі, яким надано документи не у відповідності до тендерної документації. З наданих Уповноваженою особою Замовника пояснень слідує: «В складі тендерної пропозиції ТОВ «СКУЛ ЛАБ» дійсно було надано документ ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ від 20 серпня 2025 року Вих. № 10 (файл: «12. Тендерна пропозиція.pdf»), який не містив інформацію про виробника у колонці 4 Цінової пропозиції, а лише країну походження товару…», однак, надані пояснення, не обґрунтовують прийняте рішення щодо відповідності тендерної пропозиції ТОВ «СКУЛ ЛАБ» вимогам, установленим Замовником в Додатку 3 тендерної документації стосовно надання у складі пропозиції «ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ» згідно вказаної Замовником форми в Додатку 3 від якої учасник не повинен відступати, з заповненням всіх полів, а саме: таблиці пункту 9 Цінова пропозиція. Водночас, виявлена під час моніторингу процедури закупівлі невідповідність у поданих учасником ТОВ «СКУЛ ЛАБ» документах підлягала виправленню відповідно до пункту 43 Особливостей, який є імперативною нормою та визначає обов’язок розміщення Замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, виявлених в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією. Проте, за результатами проведеного моніторингу процедури закупівлі встановлено, що Замовником на порушення вимог абзацу першого пункту 43 Особливостей не розміщено в електронній системі повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, які вимагалися у Додатку 3 тендерної документації.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання дотримання Замовником вимог законодавства у сфері публічних закупівель під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «СКУЛ ЛАБ» та визначення його переможцем процедури закупівлі встановлено порушення абзацу першого пункту 43 Особливостей. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями, дотримання вимог Постанови № 710, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII та Особливостям, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та їх оприлюднення, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом № 922-VIII – порушень не установлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-XII, статтею 8 Закону № 922-VIII Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області зобов’язує здійснити заходи, направлені на недопущення встановлених порушень в подальшому та дотримання вимог абзацу першого пункту 43 Особливостей (зокрема, шляхом проведення навчань та роз’яснювальної роботи, тощо), та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку, оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Дата висновку
11.09.2025 00:00
Дата публікації
11.09.2025 16:22
Документи висновку
11.09.2025 16:22
-
Інформація про усунення порушення
Зміст
Замовником було здійснено заходи, направлені на недопущення в подальшому уповноваженою особою встановлених порушень. А саме: було проведено роз’яснювальну роботу, щодо недопущення подібних порушень в майбутньому, та прийнято рішення, в найкоротші терміни, пройти курси з підвіщення кваліфікації. Уповноваженою особою проведено реєстацію на навчання "Закупівлі за кошти Ukraine Facility: що варто знати?". Навчання буде проведено 17 вересня 2025 року о 11:00-14:00 год. В подальшому зобов’язуємось не допускати подібних порушень, чітко стежити за Змінами в законодавстві та ретельніше перевіряти інформацію та/або документи, що подаються Учасниками процедур закупівель.
Дата публікації
17.09.2025 11:34
Документи інформації про усунення порушення
17.09.2025 11:34
-
17.09.2025 14:57
-
Підтвердження інформації про усунення порушення
Зміст
Здійснено заходи, направлені на недопущення встановлених порушень в подальшому
Результат
Усунуто
Дата публікації
23.09.2025 10:31
Інформація про результати по порушеннях
Документи інформації про усунення порушення
23.09.2025 10:31
-
Повідомлення
Запит
Запит замовнику на пояснення
Запит замовнику на пояснення У межах проведення Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області моніторингу процедури закупівлі «ДК 021:2015 39160000-1 Шкільні меблі (39162000-5 Приладдя для навчальних закладів; 39162100-6 Набір лабораторний для кабінету біології (НШБЛ)) (придбання для навчальних кабінетів пілотних класів НУШ відповідно до постанови КМУ від 19 вересня 2023 р. № 1023))» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-08-13-010498-a ) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 114, постала потреба в отриманні інформації (пояснення) із питань: 1) Поясніть, яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість? 2) Надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення, надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду. 3) Просимо надати інформацію чи здійснювалося фінансування даної закупівлі на виконання заходів Плану України, затвердженого розпорядженням Кабінету Міністрів України від 18 березня 2024 року № 244-р, відповідно до інструменту Ukraine Facility. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Рішеня
04.09.2025 08:42
Орган перевірки
10.09.2025 00:00
Документи повідомлення
04.09.2025 08:43
-
Запит
Запит замовнику на пояснення
Запит замовнику на пояснення У межах проведення Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області моніторингу процедури закупівлі «ДК 021:2015 39160000-1 Шкільні меблі (39162000-5 Приладдя для навчальних закладів; 39162100-6 Набір лабораторний для кабінету біології (НШБЛ)) (придбання для навчальних кабінетів пілотних класів НУШ відповідно до постанови КМУ від 19 вересня 2023 р. № 1023))» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-08-13-010498-a ) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 114, постала потреба в отриманні інформації (пояснення) із питань: Поясніть, яким чином Уповноваженою особою ВЕЛИКОБЕРЕЗЬКОГО ЗАКЛАДУ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ ІМЕНІ ДОБРАІ ПЕТЕРА ВЕЛИКОБЕРЕЗЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ БЕРЕГІВСЬКОГО РАЙОНУ ЗАКАРПАТСЬКОЇ ОБЛАСТІ (далі – Замовник) здійснювався розгляд щодо відповідності пропозиції учасника тендерної пропозиції ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СКУЛ ЛАБ» (далі – ТОВ «СКУЛ ЛАБ») вимогам, встановлених Замовником у Додатку 2 тендерної документації та прийнято рішення про визначення його переможцем процедури закупівлі, якщо: 1) Замовником у пункті 6.17 Додатку 7 «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» тендерної документації вимагається, що Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції інформацію: «Форма* «Тендерна пропозиція», відповідно до Додатку 3 тендерної документації.» Відповідно до Додатку 3 «ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ» тендерної документації вимагається, що Форма «Тендерна пропозиція» подається Учасником на фірмовому бланку у вигляді наведеному нижче, учасник не повинен відступати від даної форми, а саме, згідно пункту 9 Цінова пропозиція Учасник повинен заповнити таблицю згідно вказаної Замовником форми в цьому Додатку. Так, на вищезазначену вимогу Учасником ТОВ «СКУЛ ЛАБ» у складі своєї тендерної пропозиції надано документ ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ від 20 серпня 2025 року Вих. № 10 (файл: «12. Тендерна пропозиція.pdf»), проте, всупереч вимогам Замовника у заповненій таблиці пункту 9 Цінова пропозиція Учасник не зазначив виробника товару (колонка 4), чим не підтверджено відповідність тендерної пропозиції учасника вимогам, встановлених Замовником в Додатку 3. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Рішеня
08.09.2025 14:53
Орган перевірки
12.09.2025 00:00
Документи повідомлення
08.09.2025 14:53
-
Відповідь
Відповідь на запит
У відповідь на запит ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ від 04.09.2025 року у межах проведення моніторингу процедури закупівлі «ДК 021:2015 39160000-1 Шкільні меблі (39162000-5 Приладдя для навчальних закладів; 39162100-6 Набір лабораторний для кабінету біології (НШБЛ)) (придбання для навчальних кабінетів пілотних класів НУШ відповідно до постанови КМУ від 19 вересня 2023 р. № 1023))» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-08-13-010498-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 114 надає пояснення: 1. Відповідь на питання №1 запиту: Обґрунтування технічних, якісних та кількісних характеристик, а також очікуваної вартості предмета закупівлі здійснюється на основі Методики розрахунку очікуваної вартості, затвердженої наказом Мінекономіки від 11.06.2020 № 107, з урахуванням вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та інших нормативно-правових актів, а також на підставі аналізу ринку, зокрема відкритих даних, цінових пропозицій, прайс-листів, попередніх закупівель тощо. Таким чином, обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі здійснено на підставі методу порівняння ринкових цін. Замовником зібрано комерційні пропозиції, було вивчено актуальні ціни на ринку та вираховано очікувану вартість предмету закупівлі. (Комерційні пропозиції додаються). 2. Відповідь на питання №2 запиту: Щодо посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі: Відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами): оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) передбачене для головних розпорядників бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня) та суб’єктів господарювання державного сектору економіки. На виконання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року №710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), розміщення на сторінці власного веб-сайту https://velbrz.school.org.ua. 3. Відповідь на питання №3 запиту: Фінансування даної закупівлі на виконання заходів Плану України, затвердженого розпорядженням Кабінету Міністрів України від 18 березня 2024 року № 244-р, відповідно до інструменту Ukraine Facility по укладеному договору не здійснювалося.
Рішеня
09.09.2025 18:19
Замовник
Документи повідомлення
Відповідь
Відповідь на запит
В складі тендерної пропозиції ТОВ «СКУЛ ЛАБ» дійсно було надано документ ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ від 20 серпня 2025 року Вих. № 10 (файл: «12. Тендерна пропозиція.pdf»), який не містив інформацію про виробника у колонці 4 Цінової пропозиції, а лише країну походження товару. Водночас хочемо зауважити, що згідно Додатку 2 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» вимога щодо надання Тендерної пропозиції відносилась до пункту 6. «Перелік інших документів та/або інформації, які встановлено відповідно до законодавства для Учасників». Інформацію про виробника запропонованого товару Замовник також вимагав у п. 5 «Перелік документів та/або інформації на підтвердження інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі», а саме учасники мали надати зокрема: порівняльну таблицю відповідності запропонованого товару технічним вимогам Замовника визначених у Додатку 1 до тендерної документації (обов‘язково зазначається виробник та модель, в тому числі Датчика вуглекислого газу) для можливості перевірки запропонованого обладнання технічним вимогам Замовника) та авторизаційний лист від виробника або офіційного представника та/або дилера пропонованого обладнання із зазначенням назви Замовника, назви Учасника та ідентифікатору закупівлі. ТОВ «СКУЛ ЛАБ» надало у складі тендерної пропозиції Порівняльну таблицю відповідності запропонованого товару технічним вимогам Замовника від 19 серпня 2025 року Вих. № 14 (файл: «2.3 Порівняльна таблиця.pdf»), в якій зазначено виробника товару (ТОВ «Холдингова компанія «БІ-ПРО») та модель всіх дев’яти позицій товару. Тому виробника товару було ідентифіковано та перевірено запропоноване обладнання технічним вимогам Замовника. Також ТОВ «СКУЛ ЛАБ» надало у складі тендерної пропозиції авторизаційний лист від виробника пропонованого обладнання ТОВ «Холдингова компанія «БІ-ПРО» від 18 серпня 2025 року Вих. № 18/08-3 (файл: «2.4 Авторизація хк бі-про.pdf»). Тому виробника товару було ідентифіковано та перевірено запропоноване обладнання технічним вимогам Замовника. Також Додатком 1 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі - технічні вимоги до предмета закупівлі» вимагалось надання Сертифікату ISO 9001 Виробника/та або Постачальника товару для навчальних кабінетів, виданого уповноваженим органом із сертифікації, дійсний на кінцевий строк подання тендерних пропозицій. ТОВ «СКУЛ ЛАБ» надало у складі тендерної пропозиції Сертифікат на систему управління якістю ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) (файл – «2.9 Сертифікат ISO 9001.pdf») виданий виробнику товару - ТОВ «ХОЛДИНГОВА КОМПАНІЯ «БІ-ПРО», а також додатково було надано Сертифікат на систему екологічного управління ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) (фал «2.10 Сертифікат ISO 14001.pdf») теж на виробника запропонованого товару - ТОВ «ХОЛДИНГОВА КОМПАНІЯ «БІ-ПРО». Разом з цим, повідомляємо, що відповідно до підпункту 8 пункту 4 «Інша інформація» Розділу «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації, зазначено, що якщо вимога в тендерній документації встановлена декілька разів, учасник / переможець може подати необхідний документ або інформацію один раз. Зазначене положення було включено до тендерної документації з урахуванням актуальної правозастосовної практики у сфері публічних закупівель та спрямоване на уникнення надмірного формалізму при оцінці пропозицій, оскільки мета Замовника полягає у належному отриманні повної та достовірної інформації про запропонований товар та його виробника, а не у її формальному дублюванні в кожному документі пропозиції учасника. З огляду на вище викладене повідомляємо, що інформація про виробника запропонованого товару наявна у складі тендерної пропозиції ТОВ «СКУЛ ЛАБ» та підлягає однозначній ідентифікації з усіх вище перелічених документів. Відтак, вказана інформація надана у повному обсязі, в межах тієї ж тендерної пропозиції, що дозволяє перевірити відповідність товару технічним вимогам замовника. Обов’язкове дублювання цієї інформації в тілі документу «Тендерна пропозиція» в силу пп. 8 п. 4 «Інша інформація» Розділу «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації, прямо не передбачено умовами тендерної документації, і її відсутність у документі «Тендерна пропозиція» (колонка 4 Цінової пропозиції) не є порушенням, оскільки відповідну інформацію вже надано — в іншій частині тендерної пропозиції. Наявна в складі пропозиції інформація повною мірою дозволяє провести технічну оцінку та перевірку відповідності. Таким чином тендерна пропозиція ТОВ «СКУЛ ЛАБ» відповідала вимогам, встановлених Замовником у тендерній документації, зокрема було надано інформацію про виробника товару у складі тендерної пропозиції, а тому Замовником було правомірно визначено ТОВ «СКУЛ ЛАБ» переможцем процедури закупівлі. Хочемо звернути увагу, що схожа ситуація була в іншій процедурі закупівлі (ідентифікатор закупівлі: UA-2025-06-09-006458-a), в межах проведення моніторингу якої не було виявлено порушення.
Рішеня
11.09.2025 12:06
Замовник
Завершена закупівля
Очікувана вартість
469 700 грн.
Період подання пропозицій
до 21.08.2025 00:00
Замовник:
ВЕЛИКОБЕРЕЗЬКИЙ ЗАКЛАД ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ ІМЕНІ ДОБРАІ ПЕТЕРА ВЕЛИКОБЕРЕЗЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ БЕРЕГІВСЬКОГО РАЙОНУ ЗАКАРПАТСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Контактний телефон:
+380685047624
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
469 700 грн.
Період подання пропозицій
до 21.08.2025 00:00
Замовник:
ВЕЛИКОБЕРЕЗЬКИЙ ЗАКЛАД ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ ІМЕНІ ДОБРАІ ПЕТЕРА ВЕЛИКОБЕРЕЗЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ БЕРЕГІВСЬКОГО РАЙОНУ ЗАКАРПАТСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Контактний телефон:
+380685047624
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності