Показати схожі тендери
Закупівля Послуги з поточного ремонту вулиць та автомобільних доріг комунальної власності Боратинської територіальної громади (Лаврівський старостинський округ) Луцького району Волинської області (45233142-6) (код за ДК 021:2015: 45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) від БОРАТИНСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА.
Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-08-13-010366-a
Id Tender 095d3b1775cd449fae99d015a650ac2a
План UA-P-2025-08-13-012992-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 13.08.2025 16:15
Остання зміна 16.09.2025 09:25
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
5 345 941.5 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
106 918.83 грн. (2,0 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 13.08.2025 16:14 до 24.08.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 13.08.2025 16:14
до 21.08.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 13.08.2025 16:14
до 21.08.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 25.08.2025 11:38
до 09.09.2025 14:49
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 04.09.2025 12:08
до 15.09.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 09.09.2025 14:49
до 16.09.2025 09:25
Період уточнень
з 13.08.2025 16:14 до 21.08.2025 00:00
Період оскарження
з 13.08.2025 16:14 до 21.08.2025 00:00
Період кваліфікації
з 25.08.2025 11:38 до 09.09.2025 14:49
Період кваліфікації
з 25.08.2025 11:38 до 09.09.2025 14:49
Основні параметри
Послуги з поточного ремонту вулиць та автомобільних доріг комунальної власності Боратинської територіальної громади (Лаврівський старостинський округ) Луцького району Волинської області (45233142-6) (код за ДК 021:2015: 45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)
Строк надання послуг: до 10 жовтня 2025 року. Більш детально викладено у файлах «45230000- 6 _ Тендерна документація _ Лаврівський старостат _ зі змінами від 19.08.2025 р..pdf.p7s.zip» та «45230000- 6 _ Проект договору про закупівлю _ Лаврівський старостат _ зі змінами від 19.08.2025 р..pdf.p7s.zip». Перелік вулиць та доріг, що підлягають ремонту, а також їх протяжність визначено у Додатку №2 до Тендерної документації.
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
5 345 941.5 грн.
Послуги з поточного ремонту вулиць та автомобільних доріг комунальної власності Боратинської територіальної громади (Лаврівський старостинський округ) Луцького району Волинської області (45233142-6) (код за ДК 021:2015: 45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)
Назва предмета закупівлі
Послуги з поточного ремонту вулиць та автомобільних доріг комунальної власності Боратинської територіальної громади (Лаврівський старостинський округ) Луцького району Волинської області (45233142-6) (код за ДК 021:2015: 45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)
Очікувана вартість
5 345 941.5 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
106918,83
2,0 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
25.08.2025 11:03
Закінчення аукціону
25.08.2025 11:38
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги з поточного ремонту вулиць та автомобільних доріг комунальної власності Боратинської територіальної громади (Лаврівський старостинський округ) Луцького району Волинської області (45233142-6)
Код ДК 021:2015
45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
45663, Україна, Волинська область, Луцький район, Боратинська територіальна громада, с. Лаврів, вул. Залізнична, вул. Львівська, вул. Гайова
Дата постачання по
10.10.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 20 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Замовник здійснює оплату фактично наданих послуг (виконаних робіт) на підставі актів приймання виконаних робіт (форма № КБ-2в) та довідок про вартість виконаних робіт (форма № КБ-3), до 20-го числа місяця, наступного за місяцем, в якому були надані послуги (виконані роботи), по мірі надходження коштів з джерел фінансування. Більш детально – у проекті договору про закупівлю.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БУДОЛІМПСТРОЙ ЛУЦЬК"
Пропозиція:
5 170 001.92 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛУЦЬКА ДОРОЖНА ПЕРЕСУВНА МЕХАНІЗОВАНА КОЛОНА"
Пропозиція:
3 479 999 грн.
Аномально низька ціна
Відповіді на критерії
Учасник:
ТзОВ "Луцькавтодор-сервіс"
Пропозиція:
5 293 570.18 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УНІДОР СЕРВІС"
Пропозиція:
3 207 540 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 25.08.2025 11:03
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
19.08.2025 14:01
Оголошення про проведення закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Олена Василівна Савчук
Електронна пошта
Телефон
+380968171767
Сайт:
https://boratyn.silrada.org/
Замовник
ЄДРПОУ
04332207
Повна назва
БОРАТИНСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА
Поштовий індекс
45605
Країна
Україна
Область або регіон
Волинська область
Населений пункт
Луцький район, село БОРАТИН
Адреса
вулиця Центральна, буд. 20
Кваліфікація
Лот № 1 Послуги з поточного ремонту вулиць та автомобільних доріг комунальної власності Боратинської територіальної громади (Лаврівський старостинський округ) Луцького району Волинської області (45233142-6) (код за ДК 021:2015: 45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)
Період вимог/скарг з 04.09.2025 12:08 по 10.09.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 25.08.2025 11:38 по 23.09.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Зміст
У складі тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі - ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «УНІДОР СЕРВІС» (код ЄДРПОУ 38143539), відсутні відомості та належним чином оформлені документи щодо проведеного аналізу цін на матеріальні ресурси, обов’язковість подання яких передбачена абзацом 2 пункту 3 Розділу 3 Додатку №1 «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» до Тендерної документації, з метою підтвердження відповідності зявленим технічним вимогам Замовника. Зокрема, ТзОВ «УНІДОР СЕРВІС» надано лише одну цінову пропозицію щодо вартості щебеню від постачальника Дочірнє підприємство «Регіон-Інвест» (файл «Пропозиція щебінь Регіон.pdf»), тоді як положеннями зазначеного вище пункту тендерної документації передбачено вимогу щодо надання відповідних пропозицій мінімум від двох постачальників та цілком не проведено та не надано результат власне проведеного учасником аналізу цін на матеріальні ресурси. Оскільки, зазначена вище вимога передбачена Розділом №3 «Документи та/або інформація, які повинен надати учасник у складі тендерної пропозиції, для підтвердження відповідності пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі» Додатку №1 до Тендерної документації, то запропонований учасником товар не відповідає заявленим Замовником технічним та якісним характеристикам, а тендерна пропозиція учасника - ТзОВ «УНІДОР СЕРВІС» вважається такою, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, та невідповідності у якій не можуть бути усунену учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей
Документи кваліфікації
04.09.2025 12:08
Повідомлення про рішення
01.09.2025 16:19
Електроний протокол про продовження строку
25.08.2025 11:38
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
13.08.2025 16:14
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
13.08.2025 16:14
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
У зв’язку з великою завантаженістю уповноваженої особи Замовника, що зумовило тривалість розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі, а також необхідністю вжиття заходів із усунення невідповідністей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, рішенням уповноваженої особи від 01.09.2025 р. строк розгляду пропозиції, що за результатами аукціону визначена другою найбільш економічно вигідною, а саме, Товариства з обмеженою відповідальністю «Унідор Сервіс» (код ЄДРПОУ 38143539), продовжено відповідно до вимог частини десятої статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VIII, пункту 41 та пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178 (зі змінами).
Дата продовження строку розгляду
01.09.2025 16:19
Дата кінця розгляду
23.09.2025 00:00
Період вимог/скарг з 08.09.2025 15:14 по 14.09.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 04.09.2025 12:08 по 12.09.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Зміст
У складі тендерної пропозиції учасником процедури закупівлі - ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЛУЦЬКА ДОРОЖНА ПЕРЕСУВНА МЕХАНІЗОВАНА КОЛОНА» (код ЄДРПОУ 03579560), надано сертифікат відповідності щебеню, який зазначений у пунктах 2, 3, 4 Таблиці 2 Додатку №2 до тендерної документації, ДСТУ Б В.2.7.-75-98 (архівний файл «Договір на щебеневу продукцію, Сертифікати, прайл-листи, аналіз цін» файл «0.1 Сертифікати на щебінь 2024-2026.pdf»), виданий органом з оцінки ТОВ «УРКСЕРТІФІКЕЙШН». Проте пропозиція учасника не містить діючого сертифікату (свідоцтва) про відповідність вимірювань, виданого для ТОВ «УРКСЕРТІФІКЕЙШН», вимога щодо обов’язковості подання якого передбачена пунктом 8 Розділу 3 Додатку №1 «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» до Тендерної документації, з метою підтвердження відповідності зявленим технічним вимогам Замовника. Оскільки, зазначена вище вимога передбачена Розділом №3 «Документи та/або інформація, які повинен надати учасник у складі тендерної пропозиції, для підтвердження відповідності пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі» Додатку №1 до Тендерної документації, то запропонований учасником товар не відповідає заявленим Замовником технічним та якісним характеристикам, а тендерна пропозиція учасника - ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЛУЦЬКА ДОРОЖНА ПЕРЕСУВНА МЕХАНІЗОВАНА КОЛОНА» вважається такою, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, та невідповідності у якій не можуть бути усунену учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей.
Документи кваліфікації
08.09.2025 15:14
Повідомлення про рішення
04.09.2025 12:09
Витяг з ЄДР
04.09.2025 12:08
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
13.08.2025 16:14
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
13.08.2025 16:14
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога обгрунтування низької ціни
Зміст
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону
Створено
04.09.2025 12:08
Надати до
06.09.2025 00:00
Період вимог/скарг з 09.09.2025 14:49 по 15.09.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 08.09.2025 15:14 по 16.09.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
09.09.2025 14:49
Довідка НАЗК
09.09.2025 14:49
Повідомлення про рішення
08.09.2025 15:14
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2025-08-13-010366-a-b1
Підписаний і діє
Номер
39/25
5 170 001.88 грн.
4 308 334.9 грн.
З ПДВ
Підписано
16.09.2025
Строк дії договору з
16.09.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (послуга)
Послуги з поточного ремонту вулиць та автомобільних доріг комунальної власності Боратинської територіальної громади (Лаврівський старостинський округ) Луцького району Волинської області (45233142-6)
Номенклатура
Послуги з поточного ремонту вулиць та автомобільних доріг комунальної власності Боратинської територіальної громади (Лаврівський старостинський округ) Луцького району Волинської області (45233142-6)
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
4 308 334.9
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
пʼятниця, 10 жовтня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
БОРАТИНСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА
Повна назва
БОРАТИНСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
04332207

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БУДОЛІМПСТРОЙ ЛУЦЬК"
Повна назва
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БУДОЛІМПСТРОЙ ЛУЦЬК"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
42648805

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
16.09.2025 09:25
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
5 345 941.5 грн.
Період подання пропозицій
до 24.08.2025 00:00
Замовник:
БОРАТИНСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА
Контактний телефон:
+380968171767
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
5 345 941.5 грн.
Період подання пропозицій
до 24.08.2025 00:00
Замовник:
БОРАТИНСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА
Контактний телефон:
+380968171767
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності