Показати схожі тендери

Закупівля Навчальне приладдя та обладнання для закладу середньої освіти, який бере участь у реалізації Державного стандарту профільної середньої освіти, перелік яких визначено наказом МОН від 10.10.2024 р. №1451 (Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 31.12.2024р. №1554) від Смілянська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №11 Смілянської міської ради Черкаської області.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-08-13-008418-a
Id Tender a864772c3e09448a972a4f3c5b087d9d
План UA-P-2025-08-13-009282-a link
Статус Пропозиції розглянуто
Дата публікації оголошення 13.08.2025 15:06
Остання зміна 22.09.2025 21:57
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
8 100 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
81 000 грн. (1 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 13.08.2025 15:05 до 14.09.2025 01:00
Завершено
Період уточнень
з 13.08.2025 15:05
до 11.09.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 13.08.2025 15:05
до 11.09.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 15.09.2025 15:10
до 22.09.2025 10:18
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 18.09.2025 11:28
до 28.09.2025 00:00
Поточний період
Підписання договору
з 22.09.2025 10:18
-
Період уточнень
з 13.08.2025 15:05 до 11.09.2025 00:00
Період оскарження
з 13.08.2025 15:05 до 11.09.2025 00:00
Період кваліфікації
з 15.09.2025 15:10 до 22.09.2025 10:18
Період кваліфікації
з 15.09.2025 15:10 до 22.09.2025 10:18
Основні параметри
Навчальне приладдя та обладнання для закладу середньої освіти, який бере участь у реалізації Державного стандарту профільної середньої освіти, перелік яких визначено наказом МОН від 10.10.2024 р. №1451 (Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 31.12.2024р. №1554)
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
8 100 000 грн.
Навчальне приладдя та обладнання для закладу середньої освіти, який бере участь у реалізації Державного стандарту профільної середньої освіти, перелік яких визначено наказом МОН від 10.10.2024 р. №1451 (Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 31.12.2024р. №1554)
Назва предмета закупівлі
Навчальне приладдя та обладнання для закладу середньої освіти, який бере участь у реалізації Державного стандарту профільної середньої освіти, перелік яких визначено наказом МОН від 10.10.2024 р. №1451 (Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 31.12.2024р. №1554)
Очікувана вартість
8 100 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
81000,0
1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
15.09.2025 14:47
Закінчення аукціону
15.09.2025 15:10
Позиції закупівлі 4
Позиція : №1 1 (комплект)
Навчальне приладдя для оснащення кабінету біології
Опис предмета закупівлі
Навчальне приладдя для оснащення кабінету біології
Код ДК 021:2015
39162110-9 - Навчальне приладдя
Кількість
1
Одиниця виміру
комплект
Адреса постачання
20700, Україна, Черкаська область, місто Сміла, вулиця РЄПІНА, 47
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №2 1 (комплект)
Навчальне приладдя для оснащення кабінету хімії
Опис предмета закупівлі
Навчальне приладдя для оснащення кабінету хімії
Код ДК 021:2015
39162110-9 - Навчальне приладдя
Кількість
1
Одиниця виміру
комплект
Адреса постачання
20700, Україна, Черкаська область, місто Сміла, вулиця РЄПІНА, 47
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №3 1 (комплект)
Навчальне приладдя для оснащення кабінету фізики
Опис предмета закупівлі
Навчальне приладдя для оснащення кабінету фізики
Код ДК 021:2015
39162110-9 - Навчальне приладдя
Кількість
1
Одиниця виміру
комплект
Адреса постачання
20700, Україна, Черкаська область, місто Сміла, вулиця РЄПІНА, 47
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №4 1 (комплект)
Навчальне обладнання
Опис предмета закупівлі
Навчальне обладнання
Код ДК 021:2015
39162100-6 - Навчальне обладнання
Кількість
1
Одиниця виміру
комплект
Адреса постачання
20700, Україна, Черкаська область, місто Сміла, вулиця РЄПІНА, 47
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Замовник повинен здійснити оплату за поставлений товар протягом 10 робочих днів після підписання сторонами товарно-транспортної або видаткової накладної.
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА
Пропозиція:
8 097 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "ІНТЕРАКТИВНІ СИСТЕМИ НАВЧАННЯ"
Пропозиція:
7 600 000 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 15.09.2025 14:47
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
09.09.2025 12:20
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Проект договору
Тендерна документація
Тендерна документація
Донор
ЄДРПОУ
55000
Назва
Ukraine facility
Повна назва
Ukraine facility
Адреса
1048, Королівство Бельгія, Brussel, Брюссель, Rue de la Loi / Wetstraat, 175
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Олег Кушнір
Електронна пошта
Телефон
+380965636388
Замовник
ЄДРПОУ
21380863
Повна назва
Смілянська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №11 Смілянської міської ради Черкаської області
Поштовий індекс
20700
Країна
Україна
Область або регіон
Черкаська область
Населений пункт
м. Сміла
Адреса
вул. Рєпіна, 47
Кваліфікація
Лот № 1 Навчальне приладдя та обладнання для закладу середньої освіти, який бере участь у реалізації Державного стандарту профільної середньої освіти, перелік яких визначено наказом МОН від 10.10.2024 р. №1451 (Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 31.12.2024р. №1554)
Період вимог/скарг з 18.09.2025 11:28 по 24.09.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 15.09.2025 15:10 по 23.09.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Зміст
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Документи кваліфікації
18.09.2025 11:28
Повідомлення про рішення
15.09.2025 15:10
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
13.08.2025 15:05
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
13.08.2025 15:05
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Період вимог/скарг з 22.09.2025 10:18 по 28.09.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 18.09.2025 11:28 по 26.09.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
22.09.2025 10:18
Довідка НАЗК
22.09.2025 10:18
Повідомлення про рішення
18.09.2025 11:29
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2025-08-13-008418-a-a1
Очікує підписання
8 097 000 грн.
8 097 000 грн.
З ПДВ
Номенклатура
1 (комплект)
Навчальне приладдя для оснащення кабінету біології
Номенклатура
Навчальне приладдя для оснащення кабінету біології
Кількість
1
Одиниця виміру
комплект
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
1 (комплект)
Навчальне приладдя для оснащення кабінету хімії
Номенклатура
Навчальне приладдя для оснащення кабінету хімії
Кількість
1
Одиниця виміру
комплект
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
1 (комплект)
Навчальне приладдя для оснащення кабінету фізики
Номенклатура
Навчальне приладдя для оснащення кабінету фізики
Кількість
1
Одиниця виміру
комплект
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
1 (комплект)
Навчальне обладнання
Номенклатура
Навчальне обладнання
Кількість
1
Одиниця виміру
комплект
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Смілянська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №11 Смілянської міської ради Черкаської області
Повна назва
Смілянська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №11 Смілянської міської ради Черкаської області
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
21380863

Постачальник

Статус
Підтверджено
Коротка назва
ТОВ ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА
Повна назва
ТОВ ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
41860186

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

IBAN
UA883805260000026006001856149
ПІБ підписанта
Семененко Василь Віталійович
Посада підписанта
Директор
Діє на підставі
Статут
Номер телефону
+380938582939
Електронна пошта
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-09-22-000058
Дата створення проекту
22.09.2025 15:14
Статус
здійснення моніторингу
Дата публікації моніторингу
22.09.2025 15:38
Дата завершення моніторингу
14.10.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 47) 263-16-14
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40919584
Назва
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Черкаси
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 22.09.2025 № 89-З Черкаси Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, згідно з підпунктом 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. В. о. начальника Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області Сергій МЕЛЬНИК Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області «Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівліUA-2025-08-13-008418-a, 13.08.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
22.09.2025 00:00
Документи рішення
22.09.2025 15:38
-
Повідомлення
Запит
Про надання пояснень
ДК 021:2015:39160000-1: Шкільні меблі (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-08-13-008418-a ) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) з питань щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі: - яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат та визначено очікувану вартість по даній закупівлі? - чи забезпечено оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному вебсайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель ID: UA-2025-08-13-008418-a відповідно до пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів»? Надайте посилання на вебсайт, на якому відображена вказана інформація. Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
23.09.2025 16:32
Орган перевірки
27.09.2025 00:00
Документи повідомлення
23.09.2025 16:33
-
Відповідь
Відповідь на запит
На виконання норми частини 5 статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі", надаємо відповідь на запит органу державного фінансового контролю наступного змісту. Обґрунтування розміру бюджетного призначення: Джерело фінансування закупівлі: Місцевий бюджет : 810 000 грн 00 коп. – 1183 Співфінансування заходів, що реалізуються за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію публічного інвестиційного проекту на забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти «Нова українська школа». Місцевий бюджет: 7 290 000 грн. 00 коп. - 1184 Виконання заходів, спрямованих на реалізацію публічного інвестиційного проекту на забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти «Нова українська школа» за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам. Розмір субвенції визначений Постановою КМУ № 1554 від 31 грудня 2024 року «Деякі питання надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію публічного інвестиційного проекту на забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти “Нова українська школа” у 2025 році. Розмір співфінансування визначений рішенням сесії Смілянської міської ради від 14.01.2025 № 93/2/VIII. Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі: Міністерством розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України затверджена примірна методика визначення очікуваної вартості предмета закупівлі від 18.02.2020 № 275, якою передбачені методи визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, а саме: 1) здійснення пошуку, збору та аналіз загальнодоступної інформації про вартість товару; 2) отримання комерційних (цінових) пропозицій. Відповідно до вказаної методики, при визначенні очікуваної вартості предмету закупівлі товарів, робіт та послуг використовується один із методів формування очікуваної вартості предмету закупівлі та проведення моніторингу цін для подальшого укладення договорів. Згідно з «ПРИМІРНОЮ МЕТОДИКОЮ визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», затвердженою Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275, з урахуванням кошторисних призначень, очікувана вартість предмета закупівлі становить: 8 100 000 грн 00 коп. з ПДВ. Посилання на оприлюднене обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному вебсайті: http://smila-school11.edukit.ck.ua/novini/id/562/vn/%D0%97%D0%B0%D0%BA%D1%83%D0%BF%D1%96%D0%B2%D0%BB%D1%96/
Рішеня
26.09.2025 13:07
Замовник
Документи повідомлення
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
8 100 000 грн.
Період подання пропозицій
до 14.09.2025 01:00
Замовник:
Смілянська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №11 Смілянської міської ради Черкаської області
Контактний телефон:
+380965636388
Статус
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
8 100 000 грн.
Період подання пропозицій
до 14.09.2025 01:00
Замовник:
Смілянська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №11 Смілянської міської ради Черкаської області
Контактний телефон:
+380965636388
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності