Показати схожі тендери
Закупівля «Послуги з організації гарячого харчування (кейтеринг або аутсорсинг) для учнів (в тому числі учнів пільгових категорій) від 6 до 11 років (1-4 класи) (сніданки) спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів № 320 з поглибленим вивченням української мови Деснянського району міста Києва» (код ДК 021:2015 — 55320000-9 Послуги з організації харчування) від Спеціалізована школа І-ІІІ ступенів № 320 з поглибленим вивченням української мови Деснянського району міста Києва.
Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-08-13-008402-a
Id Tender a3eabf31de164ad79b11307fa3c6be8b
План UA-P-2025-08-13-003033-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 13.08.2025 15:06
Остання зміна 08.09.2025 10:42
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
2 352 000 грн. (Без ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
11 760 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 13.08.2025 15:04 до 21.08.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 13.08.2025 15:04
до 18.08.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 13.08.2025 15:04
до 18.08.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 21.08.2025 00:00
до 29.08.2025 11:48
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 29.08.2025 11:48
до 04.09.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 29.08.2025 11:48
до 08.09.2025 10:42
Період уточнень
з 13.08.2025 15:04 до 18.08.2025 00:00
Період оскарження
з 13.08.2025 15:04 до 18.08.2025 00:00
Період кваліфікації
з 21.08.2025 00:00 до 29.08.2025 11:48
Період кваліфікації
з 21.08.2025 00:00 до 29.08.2025 11:48
Основні параметри
«Послуги з організації гарячого харчування (кейтеринг або аутсорсинг) для учнів (в тому числі учнів пільгових категорій) від 6 до 11 років (1-4 класи) (сніданки) спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів № 320 з поглибленим вивченням української мови Деснянського району міста Києва» (код ДК 021:2015 — 55320000-9 Послуги з організації харчування)
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
2 352 000 грн.
«Послуги з організації гарячого харчування (кейтеринг або аутсорсинг) для учнів (в тому числі учнів пільгових категорій) від 6 до 11 років (1-4 класи) (сніданки) спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів № 320 з поглибленим вивченням української мови Деснянського району міста Києва» (код ДК 021:2015 — 55320000-9 Послуги з організації харчування)
Назва предмета закупівлі
«Послуги з організації гарячого харчування (кейтеринг або аутсорсинг) для учнів (в тому числі учнів пільгових категорій) від 6 до 11 років (1-4 класи) (сніданки) спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів № 320 з поглибленим вивченням української мови Деснянського району міста Києва» (код ДК 021:2015 — 55320000-9 Послуги з організації харчування)
Очікувана вартість
2 352 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
11760,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
«Послуги з організації гарячого харчування (кейтеринг або аутсорсинг) для учнів (в тому числі учнів пільгових категорій) від 6 до 11 років (1-4 класи) (сніданки) спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів № 320 з поглибленим вивченням української мови Деснянського району міста Києва» (код ДК 021:2015 — 55320000-9 Послуги з організації харчування)
Код ДК 021:2015
55320000-9 - Послуги офіціантів
Кількість
31 360
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
02097, Україна, м. Київ, Київ, Будищанська, 8
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
Комунальне підприємство "Зеніт" Деснянського району м. Києва
Пропозиція:
2 352 000 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
13.08.2025 15:06
Оголошення про проведення закупівлі
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Тендерна документація
Тендерна документація
Критерії прийнятності
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Олена Подгорецька
Електронна пошта
Телефон
+380992397984
Замовник
ЄДРПОУ
22886323
Повна назва
Спеціалізована школа І-ІІІ ступенів № 320 з поглибленим вивченням української мови Деснянського району міста Києва
Поштовий індекс
02097
Країна
Україна
Область або регіон
м. Київ
Населений пункт
місто Київ
Адреса
вулиця Будищанська, буд.8
Кваліфікація
Лот № 1 «Послуги з організації гарячого харчування (кейтеринг або аутсорсинг) для учнів (в тому числі учнів пільгових категорій) від 6 до 11 років (1-4 класи) (сніданки) спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів № 320 з поглибленим вивченням української мови Деснянського району міста Києва» (код ДК 021:2015 — 55320000-9 Послуги з організації харчування)
Період вимог/скарг з 29.08.2025 11:48 по 04.09.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 21.08.2025 00:00 по 29.08.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
29.08.2025 11:48
Довідка НАЗК
29.08.2025 11:48
Повідомлення про рішення
21.08.2025 00:02
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
13.08.2025 15:04
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
13.08.2025 15:04
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
згідно пункту 2.2 додатку 2 замовник встановив наступну вимогу: учасник має надати Копії медичних книжок працівників (перша сторінка та сторінка з зазначенням дати проходження останнього медичного огляду, який повинен бути дійсним на дату подання тендерних пропозицій) (завірені учасником), які будуть залучені до організації харчування у даному закладі. В той же час в складі тендерної пропозиції учасник не надав вказані копії медичних книжок з актуальними медичними оглядами працівників, які безпосередньо задіяні в організації надання послуг харчування, зокрема двох кухарів. Враховуючи вищевказане, просимо на підтвердження виправлення невідповідностей надати копії медичних книжок кухарів з дійсними медичними оглядами.
Створено
25.08.2025 20:17
Надати до
26.08.2025 20:17
Договір
UA-2025-08-13-008402-a-b1
Підписаний і діє
Номер
66
2 352 000 грн.
2 352 000 грн.
Без ПДВ
Підписано
04.09.2025
Строк дії договору з
04.09.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
31 360 (послуга)
«Послуги з організації гарячого харчування (кейтеринг або аутсорсинг) для учнів (в тому числі учнів пільгових категорій) від 6 до 11 років (1-4 класи) (сніданки) спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів № 320 з поглибленим вивченням української мови Деснянського району міста Києва» (код ДК 021:2015 — 55320000-9 Послуги з організації харчування)
Номенклатура
«Послуги з організації гарячого харчування (кейтеринг або аутсорсинг) для учнів (в тому числі учнів пільгових категорій) від 6 до 11 років (1-4 класи) (сніданки) спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів № 320 з поглибленим вивченням української мови Деснянського району міста Києва» (код ДК 021:2015 — 55320000-9 Послуги з організації харчування)
Кількість
31 360
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Спеціалізована школа І-ІІІ ступенів № 320 з поглибленим вивченням української мови Деснянського району міста Києва
Повна назва
Спеціалізована школа І-ІІІ ступенів № 320 з поглибленим вивченням української мови Деснянського району міста Києва
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
22886323

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Комунальне підприємство "Зеніт" Деснянського району м. Києва
Повна назва
Комунальне підприємство "Зеніт" Деснянського району м. Києва
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
19027846

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
08.09.2025 10:42
-
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-09-08-000045
Дата створення проекту
08.09.2025 12:43
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
08.09.2025 13:18
Дата публікації висновку про результати
25.09.2025 12:55
Дата завершення усунення порушень
10.10.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
30.09.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Північно-східний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 95) 412-32-83
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
41127015
Назва
Північно-східний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Сєвєродонецьк
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЛУГАНСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 08.09.2025 № 38-З Сіверськодонецьк Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 14 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2 зі змінами, внесеними наказом від 17 грудня 2018 року № 255 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області Тетяна ЖИХАР Додаток до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області від 08.09.2025 № 38-З Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 5 UA-2025-08-13-008402-a 13.08.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Заступник начальника Управління - начальник відділу контролю у сфері закупівель Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області Ірина БУГЕРА
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
08.09.2025 00:00
Документи рішення
08.09.2025 13:18
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
conclusion.other
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 25 вересня 2025 року. Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план (додаток) закупівель Спеціалізованої школа І-ІІІ ступенів № 320 з поглибленим вивченням української мови Деснянського району міста Києва (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи від 13.08.2025 №1, тендерну пропозицію Комунального підприємства «Зеніт» Деснянського району м. Києва (далі – КП «Зеніт» Деснянського району м. Києва), вимогу про усунення невідповідностей до 26 серпня 2025 року протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 29.08.2025 № 1, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 29.08.2025, договір про закупівлю від 04.09.2025 № 66 на суму 2 352 000,00 грн без ПДВ (далі – Договір), пояснення Замовника, надані 12.09.2025 та 17.09.2025 через електронну систему закупівель. Пунктом 28 Особливостей передбачено, що тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. В ході моніторингу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей встановлено, що при складанні тендерної документації в пункті 3 «Відхилення тендерних пропозицій» розділу 5 тендерної документації Замовником не враховано зміни внесені Постановами КМУ № 131 від 09.02.2024 та № 382 від 02.04.2024 до пунктів 44 та 47 Особливостей. Також, в розділі 1 та 2 Додатку № 2 до тендерної документації зазначено, що учасники підтверджують відповідність вимогам, визначеним у статті 17 Закону, а переможець надає документи про відсутність підстав визначених пунктами 3, 5, 6 і 12 частини першої та частиною другою статті 17 Закону. Тобто Замовником не враховано зміни внесені Постановою КМУ № 471 від 19.05.2023 та № 382 від 02.04.2024 до Особливостей, відповідно до яких учасник процедури закупівлі підтверджує відсутність підстав, зазначених в пункті 47 особливостей (крім підпунктів 1 і 7 цього пункту), а переможець підтверджує відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункті 47 Особливостей.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям установлено порушення пункту 28 Особливостей. За результатами аналізу питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями відповідно до вимог Закону та вимог Особливостей, розгляду тендерної пропозиції КП «Зеніт» Деснянського району м. Києва, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, надання відповіді на запит – порушень не установлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області зобов’язує здійснити заходи, направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема, шляхом проведення навчання з особами, якими допущено порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Дата висновку
25.09.2025 00:00
Дата публікації
25.09.2025 12:55
Документи висновку
25.09.2025 12:55
-
Інформація про усунення порушення
Зміст
На виконання висновку від 25.09.2025 року нами проведено наступі заходи. Відповідно до Наказу про направлення на навчання уповноваженої особи укладено Договір про навчання (додаємо). На підставі Акту наданих послуг буде проведена оплата у розмірі 1000,00 грн. З метою вчасної оплати створено план закупівлі консультаційних послуг (посилання UA-P-2025-10-02-011239-a ). Ориінал Сертифікату про проходження навчання буде направлений виконавцем пізніше засобами пошти. Після отримання у разі потреби буде доданий до проведених заходів.
Дата публікації
02.10.2025 15:37
Підтвердження інформації про усунення порушення
Зміст
Здійснено заходи щодо недопущення виявлених порушень у подальшому шляхом направлення на навчання уповноваженої особи відповідно до Договіру про навчання від 02.10.2025 №604/М.
Результат
Усунуто
Дата публікації
14.10.2025 11:35
Інформація про результати по порушеннях
Документи інформації про усунення порушення
14.10.2025 11:35
-
Повідомлення
Запит
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі ««Послуги з організації гарячого харчування (кейтеринг або аутсорсинг) для учнів (в тому числі учнів пільгових категорій) від 6 до 11 років (1-4 класи) (сніданки) спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів № 320 з поглибленим вивченням української мови Деснянського району міста Києва» (код ДК 021:2015 — 55320000-9 Послуги з організації харчування)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2025-08-13-008402-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі»(далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів): 1. Надати інформацію та відповідні документи (аналіз ринку щодо цін на послуги, комерційні пропозиції від потенційних учасників, прайси, листування з учасниками ринку, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на послуги, що є предметом даної закупівлі тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. 2. Також просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), та яка буде доступна для перегляду. 3. Відповідно до пункту 4 Розділу 3 тендерної документації тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 120 календарних днів з дати кінцевого строку подання. Учасником зазначено строк дії 90 днів, що не відповідає вимогам ТД. Прошу надати пояснення з цього питання. 4. Кабінет Міністрів України постановою від 09.02.2024 № 131 розширив перелік країн, у представників яких замовники не можуть закуповувати товари, роботи і послуги. Тепер обмеження стосуються не лише Російської Федерації та Республіки Білорусь, а й Ісламської Республіки Іран. Поясніть чому в ТД, затвердженій протокольним рішенням Уповноваженої особи від 13 серпня 2025 року № 1, відсутня інформація щодо обмеження закупівлі товарів, робіт і послуг у Ісламської Республіки Іран. 5. Чому у тендерній документації, яка затверджена рішенням уповноваженої особи протоколом від 13.08.2025 року № 1, зокрема у пункті 5 Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» не належним чином визначена підстава для відхилення Замовником тендерної пропозиції учасника, а саме у підпункті 11 пункту 47 Особливостей № 1178 після слів «згідно із Законом України «Про санкції» не доповнено словами «крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА»? Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеження волі на той самий строк.
Рішеня
09.09.2025 15:05
Орган перевірки
13.09.2025 00:00
Документи повідомлення
09.09.2025 15:05
-
Відповідь
Надання пояснень на запит
Надаємо пояснення по кожному питанню у форматі ПДФ з доданими документами.
Рішеня
12.09.2025 13:35
Замовник
Запит
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі ««Послуги з організації гарячого харчування (кейтеринг або аутсорсинг) для учнів (в тому числі учнів пільгових категорій) від 6 до 11 років (1-4 класи) (сніданки) спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів № 320 з поглибленим вивченням української мови Деснянського району міста Києва» (код ДК 021:2015 — 55320000-9 Послуги з організації харчування)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2025-08-13-008402-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі»(далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів): - Відповідно до підпункту 2.1 пункту 2 Додатку 2 тендерній документації Вами встановлена вимога щодо підтвердження досвіду роботи працівників у сфері шкільного харчування не менше 1 року, що підтверджується копіями трудових книжок означених працівників. Проте у кухаря Стахової Людмили Дмитрівни згідно довідки від 15.08.2025 №102/56-67 зазначено досвід роботи 2 роки, водночас копія трудової книжки, надана у складі пропозиції, підтверджує лише 1 рік відповідного досвіду. Прошу надати пояснення. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеження волі на той самий строк.
Рішеня
12.09.2025 16:00
Орган перевірки
18.09.2025 00:00
Документи повідомлення
12.09.2025 16:01
-
Відповідь
Пояснення 2
Надаємо пояснення у форматі ПДФ по суті поставлених питань
Рішеня
17.09.2025 11:20
Замовник
Документи повідомлення
17.09.2025 13:08
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
2 352 000 грн.
Період подання пропозицій
до 21.08.2025 00:00
Замовник:
Спеціалізована школа І-ІІІ ступенів № 320 з поглибленим вивченням української мови Деснянського району міста Києва
Контактний телефон:
+380992397984
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
2 352 000 грн.
Період подання пропозицій
до 21.08.2025 00:00
Замовник:
Спеціалізована школа І-ІІІ ступенів № 320 з поглибленим вивченням української мови Деснянського району міста Києва
Контактний телефон:
+380992397984
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності