Показати схожі тендери

Закупівля Будівництво водозабірного вузла по вул. Ново-Київській в с. Нові Петрівці Вишгородського району Київської області (коригування) від КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ПЕТРІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ "ПЕТРІВСЬКИЙ КОМБІНАТ КОМУНАЛЬНИХ ПІДПРИЄМСТВ".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-08-13-006579-a
Id Tender eea4f82ada4d479abc5046c8a6fbcc75
План UA-P-2025-08-13-007789-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 13.08.2025 13:56
Остання зміна 14.10.2025 13:45
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
21 358 225 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
106 791.13 грн. (0,50 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 13.08.2025 13:55 до 28.08.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 13.08.2025 13:55
до 25.08.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 13.08.2025 13:55
до 25.08.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 28.08.2025 00:00
до 12.09.2025 14:15
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 12.09.2025 14:15
до 18.09.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 12.09.2025 14:15
до 14.10.2025 13:45
Період уточнень
з 13.08.2025 13:55 до 25.08.2025 00:00
Період оскарження
з 13.08.2025 13:55 до 25.08.2025 00:00
Період кваліфікації
з 28.08.2025 00:00 до 12.09.2025 14:15
Період кваліфікації
з 28.08.2025 00:00 до 12.09.2025 14:15
Основні параметри
Будівництво водозабірного вузла по вул. Ново-Київській в с. Нові Петрівці Вишгородського району Київської області (коригування)
роботи
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
21 358 225 грн.
Будівництво водозабірного вузла по вул. Ново-Київській в с. Нові Петрівці Вишгородського району Київської області (коригування)
Назва предмета закупівлі
Будівництво водозабірного вузла по вул. Ново-Київській в с. Нові Петрівці Вишгородського району Київської області (коригування)
Очікувана вартість
21 358 225 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
106791,13
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
50 000
Позиція
Опис предмета закупівлі
Будівництво водозабірного вузла по вул. Ново-Київській в с. Нові Петрівці Вишгородського району Київської області (коригування)
Код ДК 021:2015
45330000-9 - Водопровідні та санітарно-технічні роботи
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
07354, Україна, Київська область, с.Нові Петрівці, вул.Ново-Київська
Дата постачання по
26.12.2026 00:00
Умови оплати
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 90 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГОЗБЕРІГАЮЧІ ТЕХНОЛОГІЇ"
Пропозиція:
21 342 447.72 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
13.08.2025 13:56
Оголошення про проведення закупівлі
Проект договору
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Юрій Богуш
Електронна пошта
Телефон
+380937471008
Замовник
ЄДРПОУ
24217709
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ПЕТРІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ "ПЕТРІВСЬКИЙ КОМБІНАТ КОМУНАЛЬНИХ ПІДПРИЄМСТВ"
Поштовий індекс
07354
Країна
Україна
Область або регіон
Київська область
Населений пункт
село Нові Петрівці
Адреса
вул.Ново-Київська, будинок 123
Кваліфікація
Лот № 1 Будівництво водозабірного вузла по вул. Ново-Київській в с. Нові Петрівці Вишгородського району Київської області (коригування)
Період вимог/скарг з 12.09.2025 14:15 по 18.09.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 28.08.2025 00:00 по 26.09.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
12.09.2025 14:15
Довідка НАЗК
12.09.2025 14:15
Повідомлення про рішення
03.09.2025 15:52
Електроний протокол про продовження строку
28.08.2025 00:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
13.08.2025 13:55
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
13.08.2025 13:55
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
У зв’язку із тим, що є необхідність детально розглянути достатньо великий обсяг документів, наданий у складі тендерної пропозиції Учасника, продовження строку розгляду тендерної пропозиції по процедурі Закупівлі є вкрай необхідним задля дотримання норм чинного законодавства з питань публічних закупівель, зокрема в частині розгляду та оцінки тендерних пропозицій. Враховуючи викладене, є необхідність продовжити строк розгляду тендерної пропозиції Учасника до 20 робочих днів.
Дата продовження строку розгляду
03.09.2025 15:52
Дата кінця розгляду
26.09.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
1. Перелік виявлених невідповідностей: 1) Учасником не дотримано вимог абз. 6-7 п.п. 1.2 (п.1) та абз. 5-6 п.п. 2.2 (п.2) розділу 1 тендерної документації. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1) абз. 6-7 п.п. 1.2 (п.1) розділу 1 тендерної документації: Для документального підтвердження наявності обладнання, машин і механізмів та технологій, вказаних учасником у довідці згідно п.1.1, учасник повинен надати у складі своєї тендерної пропозиції: Учасник повинен надати у складі пропозиції скан-копію(ії) оригіналу(ів) договору(ів) про надання послуг або договорів оренди транспорту або будівельних механізмів в якому(ких) зазначений перелік автомобілів, механізмів, які зазначені в довідці згідно п.1.1. Учасник повинен підтвердити наявність транспортного засобу для забезпечення доставки будівельних матеріалів на об’єкт замовника (надати технічний паспорт на транспортний засіб (у разі, якщо транспортний засіб є власністю Учасника) або надати договір оренди / користування транспортним засобом або договір надання послуг з перевезення вантажів тощо). абз. 5 п.п. 2.2 (п.2) розділу 1 тендерної документації: Копії посвідчень та протоколів про проходження навчання з питань охорони праці, пожежної безпеки, роботи з інструментом та пристроями, електробезпеки (ПБЕЕС, ПЕЕЗ, ПТЕЕС, ПРРЕЕ, ПУЕ), система стандартів безпеки праці та охорона праці і промислова безпека у будівництві (ДБН А 3.2-2-2009) НПАОП 45.2-7.02-12 та роботи на висоті для інженерно-технічних працівників і робітників Учасника, що зазначені в довідці відповідно до пункту 2.1, що дійсні на момент подачі пропозиції та до кінця 2025 року (окрім працівників, що безпосередньо не будуть відвідувати об’єкт Замовника). Учасник повинен підтвердити наявність посвідчень (протоколів (витягів з протоколів)) навчання праці (перевірку знань безпечних методів виконання робіт та/або експлуатації обладнання підвищеної небезпеки) у працівників, що будуть залучені до виконання робіт (окрім працівників, що безпосередньо не будуть відвідувати об’єкт Замовника), а саме: виконання робіт з інструментом та пристроями (НПАОП 0.00-1.71-13); виконання робіт на висоті (НПАОП 0.00-1.15-07). 3. Для усунення виявлених невідповідностей учасник повинен надати: 1) інформацію / документи, що визначені абз. 6-7 п.п. 1.2 (п.1) та абз. 5-6 п.п. 2.2 (п.2) розділу 1 тендерної документації.
Створено
10.09.2025 18:05
Надати до
11.09.2025 18:05
Договір
UA-2025-08-13-006579-a-a1
Підписаний і діє
Номер
100
21 342 447.72 грн.
17 785 373.1 грн.
З ПДВ
Підписано
14.10.2025
Строк дії договору з
14.10.2025
по
31.12.2026
Номенклатура
1 (роботи)
Будівництво водозабірного вузла по вул. Ново-Київській в с. Нові Петрівці Вишгородського району Київської області (коригування)
Номенклатура
Будівництво водозабірного вузла по вул. Ново-Київській в с. Нові Петрівці Вишгородського району Київської області (коригування)
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
субота, 26 грудня 2026 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ПЕТРІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ "ПЕТРІВСЬКИЙ КОМБІНАТ КОМУНАЛЬНИХ ПІДПРИЄМСТВ"
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ПЕТРІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ "ПЕТРІВСЬКИЙ КОМБІНАТ КОМУНАЛЬНИХ ПІДПРИЄМСТВ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
24217709

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГОЗБЕРІГАЮЧІ ТЕХНОЛОГІЇ"
Повна назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГОЗБЕРІГАЮЧІ ТЕХНОЛОГІЇ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
31862999

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-10-06-000148
Дата створення проекту
06.10.2025 16:38
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
06.10.2025 18:11
Дата публікації висновку про результати
28.10.2025 12:07
Дата завершення усунення порушень
12.11.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
28.10.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 93) 391-39-85
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40479560
Назва
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Київ
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 06.10.2025 № 336 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель/ закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин. Перший заступник начальника Олександр СОМИК Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби «Про початок моніторингу процедур закупівель/закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель/закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі/закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 20 UA-2025-08-13-006579-a 13.08.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
06.10.2025 00:00
Документи рішення
06.10.2025 18:11
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
conclusion.other
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 27 жовтня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, у редакції чинній на дату оголошення торгів (далі – Особливості № 1178), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію затверджену рішенням уповноваженої особи від 13.08.2025 б/н (далі – ТД), реєстр отриманих тендерних пропозицій від 28.08.2025, тендерну пропозицію ТОВ «ЕНЕРГОЗБЕРІГАЮЧІ ТЕХНОЛОГІЇ» (далі – Переможець), вимогу про усунення невідповідностей у документах тендерної пропозиції ТОВ «ЕНЕРГОЗБЕРІГАЮЧІ ТЕХНОЛОГІЇ», повідомлення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ЕНЕРГОЗБЕРІГАЮЧІ ТЕХНОЛОГІЇ», протокольне рішення уповноваженої особи щодо визначення переможцем процедури закупівлі ТОВ «ЕНЕРГОЗБЕРІГАЮЧІ ТЕХНОЛОГІЇ» від 12.09.2025 б/н та повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 12.09.2025, договір від 14.10.2025 № 100, пояснення та документи надані Замовником від 13.10.2025 та від 23.10.2025 на запити органу державного фінансового контролю (далі – Орган ДФК). Аналізом інформації, розміщеної на вебпорталі Уповноваженого органу встановлено, що Замовником переможцем торгів визначено пропозицію єдиного учасника - ТОВ «ЕНЕРГОЗБЕРІГАЮЧІ ТЕХНОЛОГІЇ», з яким укладено договір від 14.10.2025 № 100, вартістю 21 342 447,72 гривень з ПДВ. Моніторингом установлено невідповідність тендерної пропозиції Переможця вимогам технічної специфікації до тендерної документації Замовника, з огляду на наступне. Відповідно до пункту 1.1. Кошторисних норм України «Настанови з визначення вартості будівництва» затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві» від 01.11.2021р. № 281 (далі - Настанова № 281), визначено, що ця Настанова є обов’язковою для визначення вартості будівництва об’єктів, що споруджуються із залученням бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії. Крім того, відповідно до Додатку 1.1 (Технічна специфікація до предмета закупівлі) до ТД, Замовником установлено, що ціна тендерної пропозиції (договірна ціна) учасника повинна бути розрахована у ліцензійному програмному комплексі АВК-5 або у програмному комплексі, який взаємодіє з ним в частині передачі кошторисної документації у відповідності до згідно з «Настанови з визначення вартості будівництва» Кошторисних норм України у будівництві, затверджених Наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281. Моніторингом установлено, що на виконання вимог Додатку 1.1 (Технічна специфікація до предмета закупівлі) до ТД, ТОВ «ЕНЕРГОЗБЕРІГАЮЧІ ТЕХНОЛОГІЇ» у складі пропозиції надано Договірну ціну із кошторисними розрахунками (архів: «КОШТОРИС.zip»), відповідно до якої визначено що «вид договірної ціни – динамічна». Слід зазначити, що відповідно до пункту 5.31 Настанови № 281 установлено, що за динамічної договірної ціни - не враховуються кошти на покриття ризиків, пов’язаних з виконанням робіт, що пропонуються. Натомість, моніторингом установлено, що у договірній ціні наданій у складі пропозиції ТОВ «ЕНЕРГОЗБЕРІГАЮЧІ ТЕХНОЛОГІЇ» (вид якої визначено як «динамічна») враховано кошти на покриття ризиків у розмірі – 330 401,95 грн, чим, відповідно порушено вимоги пункту 5.31 Настанови № 281 та вимоги Додатку 1.1 (Технічна специфікація до предмета закупівлі) до ТД. Відповідно до підпункту 2 пункту 44 Особливостей № 1178, установлено, що замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Однак, на порушення вимог підпункту 2 пункту 44 Особливостей № 1178, Замовником не відхилено тендерну пропозицію ТОВ «ЕНЕРГОЗБЕРІГАЮЧІ ТЕХНОЛОГІЇ», як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, а натомість, укладено з ним договір про закупівлю, вартістю 21 342 447,72 гривень з ПДВ.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при розгляді тендерної пропозиції ТОВ «ЕНЕРГОЗБЕРІГАЮЧІ ТЕХНОЛОГІЇ», установлено порушення вимог підпункту 2 пункту 44 Особливостей № 1178. За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображенні закупівлі у річному плані, оприлюдненні інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII з урахуванням Особливостей № 1178, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо приведення умов договору від 14.10.2025 № 100 у відповідність до вимог Настанови № 281, а у разі неможливості - припинити зобов’язання за договором, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Дата висновку
27.10.2025 00:00
Дата публікації
28.10.2025 12:07
Документи висновку
28.10.2025 12:07
-
Повідомлення
Запит
Запит про надання інформації
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі, предметом якої будівництво водозабірного вузла по вул. Ново-Київській в с. Нові Петрівці Вишгородського району Київської області (коригування), замовником якої є Комунальне підприємство Петрівської сільської ради «Петрівський комбінат комунальних підприємств» (далі – Замовник), (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-08-13-006579-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23, постала потреба у отриманні пояснень/ інформації/ документів. 1. Надати інформацію та відповідні документи (проєктно-кошторисну документацію, технічне завдання, експертні звіти, тощо) на підставі яких здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. 2. Надати посилання на сторінку власного вебсайту (або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. 3. Надати інформацію стосовно джерела фінансування закупівлі з підтвердними документами (рішення, розпорядження, листування тощо), у тому числі із зазначенням відповідного КПКВК. 4. Надати інформацію щодо того, чи було укладено договір про закупівлю з ТОВ «ЕНЕРГОЗБЕРІГАЮЧІ ТЕХНОЛОГІЇ». У разі, якщо договір про закупівлю не укладений, надати документальне підтвердження (обґрунтування) необхідності у продовженні терміну для укладання договору про закупівлю. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідома неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
08.10.2025 17:52
Орган перевірки
14.10.2025 00:00
Документи повідомлення
15.10.2025 18:13
-
Відповідь
Відповідь
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, а також визначення очікуваної вартості предмета закупівлі здійснювалося відповідно до розробленої проектно-кошторисної документації, що отримала позитивний експертний звіт та затверджена замовником в установленому законодавством порядку. Сканована копія експертного звіту додається. Посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі - https://kp-petrivskiy-kkp.info-gkh.com.ua/page/6892 Надаємо інформацію стосовно джерела фінансування закупівлі, а саме: рішення Петрівської сільської ради № 2470 від 17.01.2025 року про затвердження програми «Капітальне будівництво, реконструкція та капітальний ремонт об’єктів комунальної власності Петрівської сільської територіальної громади на 2025-2027 рр. Хочемо зазначити що на даний об’єкт будівництва на 2025 рік виділено 9 500 894,00 грн, залишок по загальній сумі будівництва планується виділити на 2026 рік. Також надаємо план використання бюджетних коштів на 2025 рік, де зазначено що кошти виділялися по КПВК 0116091. Договір з ТОВ «ЕНЕРГОЗБЕРІГАЮЧІ ТЕХНОЛОГІЇ» ще не укладено, строк для укладання договору було продовжено до 60 (шестидесяти) календарних днів протокольним рішенням від 25 вересня 2025 (додається).
Рішеня
13.10.2025 16:36
Замовник
Запит
Запит про надання інформації
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі постала потреба в отриманні додаткових пояснень/ інформації/ документів. Прошу надати пояснення та їх документальне підтвердження щодо того, яким чином установлено відповідність тендерної пропозиції ТОВ «ЕНЕРГОЗБЕРІГАЮЧІ ТЕХНОЛОГІЇ» вимогам підпункту 2.6. пункту 2 Розділу «Устаткування» Додатку 1.1 до тендерної документації, в частині надання учасником у складі пропозиції офіційного листа від заводу-виробника, його дочірньої компанії або офіційного представника в Україні, про наявність в Київській області не менше п’яти сертифікованих сервісних центрів (в статусі юридичної особи), уповноважених заводом-виробником на забезпечення оперативного гарантійного та післягарантійного обслуговування насоса, що є предметом даної закупівлі. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідома неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
20.10.2025 18:03
Орган перевірки
24.10.2025 00:00
Документи повідомлення
20.10.2025 18:04
-
Відповідь
Відповідь на звернення
Відповідність учасника вимогам підпункту 2.6. пункту 2 Розділу «Устаткування» Додатку 1.1 до тендерної документації в частині надання учасником у складі пропозиції офіційного листа від заводу-виробника встановлена листом №364 від 26.08.2025 року ТОВ «Грунфос Україна», який є дочірнім підприємством концерну GRUNDFOS Holding, яким він підтверджує наявність в Київській області не менше п’яти сертифікованих сервісних центрів (в статусі юридичної особи). Лист додається (АРХІВНИЙ ФАЙЛ)
Рішеня
23.10.2025 11:17
Замовник
Документи повідомлення
23.10.2025 11:17
-
23.10.2025 11:20
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
21 358 225 грн.
Період подання пропозицій
до 28.08.2025 00:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ПЕТРІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ "ПЕТРІВСЬКИЙ КОМБІНАТ КОМУНАЛЬНИХ ПІДПРИЄМСТВ"
Контактний телефон:
+380937471008
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
21 358 225 грн.
Період подання пропозицій
до 28.08.2025 00:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ПЕТРІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ "ПЕТРІВСЬКИЙ КОМБІНАТ КОМУНАЛЬНИХ ПІДПРИЄМСТВ"
Контактний телефон:
+380937471008
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності