Показати схожі тендери

Закупівля Будівництво захисної споруди цивільного захисту протирадіаційного укриття Прилуцького закладу загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів №7 (ліцею №7) Прилуцької міської ради Чернігівської області за адресою: вул.Земська, 36, м.Прилуки, Чернігівська область від ПРИЛУЦЬКИЙ ЗАКЛАД ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ І-ІІІ СТУПЕНІВ № 7 (ЛІЦЕЙ №7) ПРИЛУЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ЧЕРНІГІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-08-13-006207-a
Id Tender c77362b3276640cd92c91cce39df9527
План UA-P-2025-08-13-007359-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 13.08.2025 13:39
Остання зміна 24.09.2025 10:58
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
32 844 048 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
164 220.24 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 13.08.2025 13:41 до 28.08.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 13.08.2025 13:41
до 25.08.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 13.08.2025 13:41
до 25.08.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 28.08.2025 12:44
до 09.09.2025 14:35
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 02.09.2025 15:00
до 15.09.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 09.09.2025 14:35
до 24.09.2025 10:58
Період уточнень
з 13.08.2025 13:41 до 25.08.2025 00:00
Період оскарження
з 13.08.2025 13:41 до 25.08.2025 00:00
Період кваліфікації
з 28.08.2025 12:44 до 09.09.2025 14:35
Період кваліфікації
з 28.08.2025 12:44 до 09.09.2025 14:35
Основні параметри
Будівництво захисної споруди цивільного захисту протирадіаційного укриття Прилуцького закладу загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів №7 (ліцею №7) Прилуцької міської ради Чернігівської області за адресою: вул.Земська, 36, м.Прилуки, Чернігівська область
роботи
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
32 844 048 грн.
Будівництво захисної споруди цивільного захисту протирадіаційного укриття Прилуцького закладу загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів №7 (ліцею №7) Прилуцької міської ради Чернігівської області за адресою: вул.Земська, 36, м.Прилуки, Чернігівська область
Назва предмета закупівлі
Будівництво захисної споруди цивільного захисту протирадіаційного укриття Прилуцького закладу загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів №7 (ліцею №7) Прилуцької міської ради Чернігівської області за адресою: вул.Земська, 36, м.Прилуки, Чернігівська область
Очікувана вартість
32 844 048 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
164220,24
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
28.08.2025 12:21
Закінчення аукціону
28.08.2025 12:44
Позиція
Опис предмета закупівлі
Будівництво захисної споруди цивільного захисту протирадіаційного укриття Прилуцького закладу загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів №7 (ліцею №7) Прилуцької міської ради Чернігівської області за адресою: вул.Земська, 36, м.Прилуки, Чернігівська область
Код ДК 021:2015
45210000-2 - Будівництво будівель
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
17500, Україна, Чернігівська область, Прилуки, ВУЛИЦЯ МИКОЛАЇВСЬКА, будинок 107
Дата постачання по
01.06.2026 00:00
Умови оплати
Дата виставлення рахунку
Тип оплати: Аванс
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 30,0 %
Порядковий номер: 1
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 70,0 %
Порядковий номер: 2
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Гефест Буд ВМ"
Пропозиція:
32 613 362.65 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАЇНО-ЄВРОПЕЙСЬКА ФІРМА "ДІАМАНТ"
Пропозиція:
32 560 140.98 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 28.08.2025 12:21
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
20.08.2025 14:32
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Проект договору
13.08.2025 13:38
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
13.08.2025 13:38
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
13.08.2025 13:38
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
13.08.2025 13:38
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
13.08.2025 13:38
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
13.08.2025 13:38
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
13.08.2025 13:38
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
13.08.2025 13:38
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
13.08.2025 13:38
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
13.08.2025 13:38
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
13.08.2025 13:38
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
13.08.2025 13:38
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
13.08.2025 13:38
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
13.08.2025 13:38
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
13.08.2025 13:38
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
13.08.2025 13:38
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Бондаренко Олена Володимирівна
Електронна пошта
Телефон
380679965808
Замовник
ЄДРПОУ
33251705
Повна назва
ПРИЛУЦЬКИЙ ЗАКЛАД ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ І-ІІІ СТУПЕНІВ № 7 (ЛІЦЕЙ №7) ПРИЛУЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ЧЕРНІГІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Поштовий індекс
17500
Країна
Україна
Область або регіон
Чернігівська область
Населений пункт
Прилуки
Адреса
ВУЛИЦЯ МИКОЛАЇВСЬКА, будинок 107
Кваліфікація
Лот № 1 Будівництво захисної споруди цивільного захисту протирадіаційного укриття Прилуцького закладу загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів №7 (ліцею №7) Прилуцької міської ради Чернігівської області за адресою: вул.Земська, 36, м.Прилуки, Чернігівська область
Період вимог/скарг з 02.09.2025 15:00 по 08.09.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 28.08.2025 12:44 по 05.09.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей
Зміст
Відповідно до підпункту 2 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Документи кваліфікації
02.09.2025 15:00
Повідомлення про рішення
Скарги та рішення
28.08.2025 12:44
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
13.08.2025 13:38
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
13.08.2025 13:38
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Період вимог/скарг з 09.09.2025 14:35 по 15.09.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 02.09.2025 15:00 по 10.09.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Визнаний переможцем
Зміст
Визнати ТОВ «ГЕФЕСТ БУД ВМ» (ЄДРПОУ: 44986811) переможцем процедури закупівлі за предметом закупівлі «Будівництво захисної споруди цивільного захисту протирадіаційного укриття Прилуцького закладу загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів №7 (ліцею №7) Прилуцької міської ради Чернігівської області за адресою: вул. Земська, 36, м. Прилуки, Чернігівська область» (ДК 021:2015:45210000-2 Будівництво будівель) (унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель: UA-2025-08-13-006207-а).
Документи кваліфікації
09.09.2025 14:35
Довідка НАЗК
09.09.2025 14:35
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
02.09.2025 15:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
13.08.2025 13:38
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
13.08.2025 13:38
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
1. У складі тендерної пропозиції Учасник надав довідку з інформацією про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, в якій зазначив, що самоскид Ford Cargo 4142D, екскаватор гусеничний Volvo, екскаватор-навантажувач JCB, навантажувач Bobcat, навантажувач колісний фронтальний Lonking залучаються за договором про надання послуг техніки «№09-03-25 від 17.03.2025р», але на підтвердження додав копію договору, який має інший номер «№19-03-25». Крім того, надана копія договору не завірена Учасником, як передбачено пунктом 1 розділу ІІІ тендерної документації. Для усунення невідповідностей Учасник повинен надати уточнену довідку із зазначенням правильного номеру договору, а також завірену копію договора у відповідності до вимог пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації (Пункт 1.1. Додатку 1 до тендерної документації). 2. У складі тендерної пропозиції Учасник на підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного договору надав копії договору від 04.11.2024 №04/11/2024 та актів виконаних робіт (КБ-2в, КБ-3), але надані копії документів не завірені, як передбачено пунктом 1 розділу ІІІ тендерної документації. Для усунення невідповідностей Учасник повинен надати завірені копії договору та актів виконаних робіт (КБ-2в, КБ-3), у відповідності до вимог пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації (Пункт 1.3. Додатку 1 та пункт 1 розділу ІІІ Тендерної документації). 3. У складі тендерної пропозиції Учасник на підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного договору надав лист відгук від контрагента згідно з аналогічним договором, який зазначено в довідці, але наданий відгук не містить дати, що не дає можливості перевірити відповідність кваліфікаційному критерію в частині того, що відгук повинен бути датований у поточному році. Для усунення невідповідностей учасник повинен надати лист-відгук від контрагента згідно з аналогічним договором, датований у поточному році (Підпункт 4 пункту 1.3. Додатку 1 до Тендерної документації).
Створено
04.09.2025 16:19
Надати до
05.09.2025 16:19
Договір
UA-2025-08-13-006207-a-a1
Підписаний і діє
Номер
3
32 613 362.65 грн.
32 613 362.65 грн.
З ПДВ
Підписано
22.09.2025
Строк дії договору з
22.09.2025
по
01.06.2026
Номенклатура
1 (роботи)
Будівництво захисної споруди цивільного захисту протирадіаційного укриття Прилуцького закладу загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів №7 (ліцею №7) Прилуцької міської ради Чернігівської області за адресою: вул.Земська, 36, м.Прилуки, Чернігівська область
Номенклатура
Будівництво захисної споруди цивільного захисту протирадіаційного укриття Прилуцького закладу загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів №7 (ліцею №7) Прилуцької міської ради Чернігівської області за адресою: вул.Земська, 36, м.Прилуки, Чернігівська область
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
понеділок, 1 червня 2026 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ПРИЛУЦЬКИЙ ЗАКЛАД ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ І-ІІІ СТУПЕНІВ № 7 (ЛІЦЕЙ №7) ПРИЛУЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ЧЕРНІГІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Повна назва
ПРИЛУЦЬКИЙ ЗАКЛАД ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ І-ІІІ СТУПЕНІВ № 7 (ЛІЦЕЙ №7) ПРИЛУЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ЧЕРНІГІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
33251705

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Гефест Буд ВМ"
Повна назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Гефест Буд ВМ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
44986811

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
24.09.2025 10:58
-
Підписаний договір
Підписаний договір
Підписаний договір
Підписаний договір
Підписаний договір
Підписаний договір
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-09-19-000027
Дата створення проекту
19.09.2025 15:33
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
19.09.2025 16:33
Дата публікації висновку про результати
10.10.2025 14:40
Дата завершення усунення порушень
25.10.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
11.10.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 44) 425-51-73
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40165856
Назва
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Київ
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 44) 298-56-60
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40165856
Назва
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Київ
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 50) 023-98-19
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40165856
Назва
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Київ
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 19.09.2025 Київ № 243 Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, з урахуванням наказу Держаудитслужби від 15 вересня 2025 року № 131-к «Про відрядження» НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Заступник Голови Юлія СОЛЯНІК Додаток до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 27 UA-2025-08-13-006207-a 13.08.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Директор Департаменту моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
19.09.2025 00:00
Документи рішення
19.09.2025 16:33
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
conclusion.other
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 09 жовтня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції станом на дату початку проведення торгів) (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця та вимогам законодавства. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Прилуцького закладу загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів №7 (ліцей №7) Прилуцької міської ради Чернігівської області (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію (зі змінами), затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника від 20 серпня 2025 року б/н, роз’яснення до процедури, вимоги про усунення порушення, реєстр отриманих тендерних пропозицій від 28 серпня 2025 року, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «УКРАЇНО-ЄВРОПЕЙСЬКА ФІРМА «ДІАМАНТ» (далі – ТОВ «УКРАЇНО-ЄВРОПЕЙСЬКА ФІРМА «ДІАМАНТ»), товариства з обмеженою відповідальністю «Гефест Буд ВМ» (далі – ТОВ «Гефест Буд ВМ»), вимогу про усунення невідповідностей, протоколи щодо прийняття рішень уповноваженою особою Замовника від 02 вересня 2025 року № 9, від 09 вересня 2025 року № 10, повідомлення від 09 вересня 2025 року про намір укласти договір про закупівлю, договір про закупівлю робіт від 22 вересня 2025 року № 3 (далі – Договір) на суму 32 613 362,65 грн в т. ч. ПДВ, повідомлення про внесення змін до договору, додаткову угоду від 29 вересня 2025 року № 1 до Договору, пояснення (інформацію та документи) Замовника, надані 24 вересня та 02 жовтня 2025 року через електронну систему закупівель на запит Держаудитслужби. 1.1. Відповідно до вимог пункту 3 Особливостей замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом. Згідно із пунктом 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням Особливостей. Відповідно до частини третьої статті 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. В ході моніторингу встановлено, що пунктом 5 розділу III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям згідно з Додатком 1 «Перелік вимог, документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі» до цієї тендерної документації. Для підтвердження кваліфікаційного критерію щодо наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід підпунктом 3 пункту 1.2. Додатку 1 до тендерної документації встановлено, що учасники повинні надати довідку за Формою 3 Додатка 1 до тендерної документації, яка містить інформацію щодо працівників робітничих спеціальностей, які можуть працювати за будь-якою формою залучення працівників (штатний / трудовий договір, за сумісництвом тощо). На виконання вказаної вимоги тендерної документації у складі тендерної пропозиції учасником ТОВ «Гефест Буд ВМ» надано довідку щодо працівників робітничих спеціальностей від 27.08.2025 № 27/02 (файл – 1.2.Договора ЦПХ(2).pdf), відповідно до якої маляр Швець Євген Миколайович (пункт 38 довідки) працює в даній організації за цивільно-правовим договором. Однак у складі тендерної пропозиції учасником ТОВ «Гефест Буд ВМ» надано цивільно-правовий договір від 25.08.2025 № 12-08 укладений з Швецем Сергієм Миколайовичем. Отже, у складі тендерної пропозиції ТОВ «Гефест Буд ВМ» не надано підтвердження щодо працівників робітничих спеціальностей за всіма зазначеними професіями зазначених у довідці, зокрема маляра Швеця Євгена Миколайовича. На запит Держаудитслужби про надання пояснень щодо виявлених невідповідностей Замовник через електронну систему закупівель повідомив, зокрема: «… невідповідність у довідці щодо працівників робітничих спеціальностей від 27.08.2025 N27/02 в частині п.38 довідки-маляра Швеця Євгена Миколайовича і інформації, зазначеної в цивільно-правовому договорі від 25.08.2025 N12-08 розцінено як формальну помилку, яка Замовником не бралася до уваги...» Вимогами пункту 41 Особливостей встановлено, що розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. Пунктом 43 Особливостей визначено, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Однак, Замовник не виявив невідповідність у поданих учасником вищезазначених документах та на порушення пункту 43 Особливостей не розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, чим не надав можливість учаснику ТОВ «Гефест Буд ВМ» усунути такі невідповідності в інформації та документах у складі своєї тендерної пропозиції. 2.2. В ході аналізу питання відповідності тендерної пропозиції учасника ТОВ «Гефест Буд ВМ» технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі Замовника, які визначені в тендерній документації, встановлено наступне. Пунктом 6 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовника визначено, що учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерної пропозиції документальне підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника торгів технічним, якісним, кількісним та іншим характеристикам до предмета закупівлі, встановленим замовником у Додатку № 1 до цієї тендерної документації. Відповідно до пункту 2 Додатку № 1 до тендерної документації Учасник у складі тендерної пропозиції подає підписане технічне завдання (специфікацію) на закупівлю робіт за формою, викладеною в Додатку № 1.1 що містить інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі. Згідно із Додатком № 1.1. до Додатка № 1 тендерної документації учасником договірна ціна визначається відповідно до Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом від 01.11.2021 № 281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві» (далі - Настанова). Для підтвердження інформації про відповідність запропонованої тендерної пропозиції технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі вимогам, встановленим Замовником у Додатку № 1.1 до Додатка № 1 до тендерної документації, учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерної пропозиції, підтверджуючі розрахунки за статтями витрат договірної ціни у відповідності до Настанови: договірну ціну, локальні та об'єктний кошториси, підсумкову відомість ресурсів, розрахунок загально-виробничих витрат, пояснювальну записку, календарний графік виконання робіт. Для підтвердження відповідності технічним вимогам, встановленим Замовником у пункті 6 розділу ІІІ тендерної документації та у Додатку № 1.1 до Додатка № 1 до тендерної документації учасник ТОВ «Гефест Буд ВМ» в складі своєї тендерної пропозиції надав пояснювальну записку до кошторису (файл «Кошторис 1.pdf), в якому для розрахунку кошторисного прибутку застосовано показник у розмірі 17,97 грн./люд.год та адміністративних витрат - у розмірі 5,04 грн./люд.год (за класом наслідків (відповідальності): СС2). Водночас згідно Настанови, виходячи з класу наслідків (відповідальності) об’єкта з середніми наслідками (СС2), розмір кошторисного прибутку визначається на підставі показників, наведених у додатку 25 цієї Настанови і становить 18,11 грн./люд.год, для визначення в кошторисній документації коштів на покриття адміністративних витрат, показники наведені в додатку 27 цієї Настанови та становить 5,06 грн./люд.год. Отже, пояснювальна записка до кошторису, що надана учасником процедури закупівлі ТОВ «Гефест Буд ВМ», не відповідає вимогам додатку 25 та додатку 27 Настанови, а відтак не дотримано вимог зазначеним в пункті 6 розділу ІІІ тендерної документації та в Додатку № 1.1 до додатка № 1 до тендерної документації. На запит Держаудитслужби від 29 вересня 2025 стосовно виконання учасником ТОВ «Гефест Буд ВМ» вимог Додатку № 1.1 до додатка № 1 до тендерної документації та Настанови, Замовник надав пояснення та зазначив: «При розгляді тендерної пропозиції ТОВ «Гефест Буд ВМ», наведені у пояснювальній записці до договірної ціни показники розрахунку прибутку та розрахунку адміністративних витрат прийняті до розгляду, оскільки тендерна пропозиція в частині технічних та якісних характеристик предмета закупівлі не містить інших невідповідностей». Відповідно до абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей, замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей. Враховуючи зазначене, на порушення вимог абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «Гефест Буд ВМ», як таку, що не відповідає технічним вимогам тендерної документації та Настанови, а визначив його переможцем процедури закупівлі та уклав з ним договір. Слід зазначити, що Замовник відхилив тендерну пропозицію ТОВ «УКРАЇНО-ЄВРОПЕЙСЬКА ФІРМА «ДІАМАНТ» (протокол уповноваженої особи від 02.09.2025 № 9), який також надав в своїй тендерній пропозиції кошторисний розрахунок, в якому застосував показники для розрахунку кошторисного прибутку та адміністративних витрат, які не відповідають Настанові. 2.3. Згідно із пунктом 10 частини першої статті 10 Закону Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель договір про закупівлю та всі додатки до нього (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у машинозчитувальному форматі (у разі оприлюднення договору про закупівлю, зазначеного в абзаці другому частини першої статті 41 цього Закону) - протягом трьох робочих днів з дня його укладення. Абзацом другим частини першої статті 41 Закону до договорів про закупівлю віднесені договори із закупівлі послуг з поточного ремонту, робіт з нового будівництва, реконструкції, реставрації, капітального ремонту об'єкта будівництва. Згідно з пунктом 1 Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21 жовтня 2015 року № 835 (далі – Положення № 835), машинозчитаний формат – формат даних, структурований таким чином, що дає змогу ідентифікувати, перетворювати та отримувати конкретні дані, включаючи окремі факти та їх внутрішню структуру, без участі людини. Відповідно до пункту 9 Положення № 835 для оприлюднення наборів даних використовуються такі формати, зокрема, для текстових даних - TXT, RTF, MD, ODT*, DOC(X), (X)HTML*, для структурованих даних - RDF*, XML*, JSON*, CSV*, XLS(X), ODS*, YAML*. Також, пунктом 15 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 11 червня 2020 року № 1082, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 01 липня 2020 р. за № 610/34893 (далі – Порядок № 1082), замовник розміщує в електронній системі закупівель у форматі PDF та машинозчитувальному форматі текстових даних (TXT, RTF, MD, ODT, DOC(X), (X)HTML) договір про закупівлю, зазначений в абзаці другому частини першої статті 41 Закону, додаток (додатки) до нього (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси). З огляду на викладене, у разі розміщення замовником в електронній системі закупівель договору про закупівлю, визначеного абзацом другим частини першої статті 41 Закону, додатків до такого договору (у тому числі документів, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси), у форматі PDF, замовником розміщуються також ці документи у машинозчитувальному форматі у строки, встановлені пунктом 10 частини першої статті 10 Закону. Під час проведення моніторингу встановлено, що Замовник уклав з переможцем торгів ТОВ «Гефест Буд ВМ» Договір, який оприлюднив в електронній системі закупівель та всі додатки до нього 24 вересня 2025 року. Також, 29 вересня 2025 року Замовник уклав Додаткову угоду № 1, яку було оприлюднено 29 вересня 2025 року. Однак, Замовник оприлюднив в електронній системі закупівель Договір та всі додатки до нього, Додаткову угоду № 1 лише у форматі PDF. Таким чином, на порушення пункту 10 частини першої статті 10 Закону та пункту 15 Порядку № 1082 Замовник оприлюднив в електронній системі закупівель Договір та всі додатки до нього, Додаткову угоду № 1, у форматі, що не відповідає вимогам Положення № 835. На запит Держаудитслужби, наданий під час моніторингу відповідно до вимог частини п’ятої статті 8 Закону, Замовник 02 жовтня 2025 року надав пояснення: «На виконання вимоги пункту 10 частини першої статті 10 Закону Замовником 24.09.2025 оприлюднено договір та всі додатки до нього, у т.ч. Інформацію про ціни на матеріальні ресурси у машинозчитувальному форматі (оприлюднені файли, які у складі назви мають слова «машинозчитувальний формат»), а саме у вигляді формату pdf., який перетворений з Word…». Однак, пояснення Замовника не спростовує факт встановленого порушення.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Гефест Буд ВМ» установлено порушення вимог пункту 43 та абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей. За результатами аналізу питання оприлюднення договору про закупівлю установлено порушення вимог пункту 10 частини першої статті 10 Закону та пункту 15 Порядку № 1082. За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям, розгляду тендерних пропозицій ТОВ «УКРАЇНО-ЄВРОПЕЙСЬКА ФІРМА «ДІАМАНТ», ТОВ «Гефест Буд ВМ» – порушень не установлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за Договором та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку, оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Дата висновку
09.10.2025 00:00
Дата публікації
10.10.2025 14:40
Документи висновку
10.10.2025 14:40
-
Інформація про усунення порушення
Зміст
Повідомляю, що на адресу ТОВ «Гефест Буд ВМ» направлено листа з проханням підписати додаткову угоду до Договору № 3 від 22 вересня 2025 року щодо розірвання зазначеного договору за згодою сторін. Разом з тим повідомлено, що у разі відмови адміністрацією ТОВ «Гефест Буд ВМ» підписати дану додаткову угоду, то договір буде розірвано в односторонному порядку не менш як за 10 днів з моменту отримання листа. Надаю копію листа, проєкт додаткової угоди та скріншот про вручення листа.
Дата публікації
17.10.2025 10:49
Документи інформації про усунення порушення
Повідомлення
Запит
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт «Будівництво захисної споруди цивільного захисту протирадіаційного укриття Прилуцького закладу загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів №7 (ліцею №7) Прилуцької міської ради Чернігівської області за адресою: вул. Земська, 36, м. Прилуки, Чернігівська область» (інформацію про закупівлю опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-08-13-006207-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні наступних пояснень (інформації, документів), а саме: 1. Інформацію та відповідні документи (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, експертні звіти, тощо), на підставі яких здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень (витрат), технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. 2. Посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, обґрунтування розміру бюджетних призначень (витрат), очікуваної вартості предмета закупівлі та яка буде доступна для перегляду. 3. За рахунок якої субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам здійснено фінансування зазначеної закупівлі (з зазначенням постанови (розпорядження) Кабінету Міністрів України, кодів програмної класифікації видатків та кредитування державного бюджету). 4. Інформацію, чи здійснювалося фінансування даної закупівлі на виконання заходів Плану України, затвердженого розпорядженням Кабінету Міністрів України від 18 березня 2024 року № 244-р, відповідно до інструменту Ukraine Facility. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Рішеня
23.09.2025 15:46
Орган перевірки
27.09.2025 00:00
Документи повідомлення
23.09.2025 15:46
-
Відповідь
Запит на пояснення
1. Повідомляємо, що очікувана вартість предмета закупівлі (робіт з будівництва) визначена виходячи з розміру бюджетного призначення, передбачених рішенням виконавчого комітету Прилуцької міської ради від 30.07.2025 №264 «Про зміни бюджетних призначень та виділення коштів бюджету міської територіальної громади на 2025 рік» та рішенням Прилуцької міської ради (57 (позачергова) сесія 8 скликання) від 18.12.2024 №35 «Про бюджет Прилуцької міської територіальної громади на 2025 рік», виходячи з вимог до предмета закупівлі, у тому числі його технічних, якісних, кількісних характеристик. До очікуваної вартості предмета закупівлі (робіт з будівництва) не включається вартість витрат, які передбачені зведеним кошторисним розрахунком на оплату виконання робіт іншими суб’єктами господарювання, ніж переможцем процедури закупівлі, та витрати, що відповідно до характеристик предмета закупівлі (робіт з будівництва) не належать до розрахункової вартості ціни тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі. До таких витрат, що не підлягають включенню до очікуваної вартості предмета закупівлі (робіт з будівництва) належать: -на здійснення технічного нагляду; формування страхового фонду документації; утримання служби замовника; кошти на оплату послуг, пов’язаних із підготовкою до виконання робіт, їх здійсненням та введенням об’єктів будівництва в експлуатацію (в тому числі кошти на оплату послуг, пов’язаних з приєднанням об’єкта будівництва до діючих інженерних мереж та тримання сертифікату за введення в дію об’єктів (СС2) (Глава 10 ЗКР); -на проєктно-вишукувальні роботи; експертизу проектної документації; здійснення авторського нагляду (Глава 12 ЗКР). Технічні та якісні характеристики предмету закупівлі визначені відповідно до розробленої та затвердженої проєктної документації. В проєктній документації міститься детальний опис робіт, що закуповуються, технічні вимоги, обсяги та види цих робіт. Проєктна документація пройшла експертизу, за результатами якої отримано позитивний експертний висновок. Копії зведеного кошторисного розрахунку, позитивного експертного звіту, рішення виконавчого комітету та сесії Прилуцької міської ради додаються. 2. Посилання на сайт школи, де оприлюднено обґрунтування http://school7.org/tender.html 3. Фінансування будівництва здійснюється за рахунок коштів бюджету Прилуцької міської територіальної громади (КПКВ 0611300). 4. У зв?язку з тим, що фінансування здійснюється за кошти бюджету Прилуцької міської територіальної громади, інструмент Ukraine Facility не застосовується.
Рішеня
24.09.2025 10:39
Замовник
Запит
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт «Будівництво захисної споруди цивільного захисту протирадіаційного укриття Прилуцького закладу загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів №7 (ліцею №7) Прилуцької міської ради Чернігівської області за адресою: вул. Земська, 36, м. Прилуки, Чернігівська область» (інформацію про закупівлю опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-08-13-006207-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні наступних пояснень (інформації, документів), яким чином підтверджено відповідність тендерної пропозиції учасника торгів ТОВ «Гефест Буд ВМ» вимогам: - підпункту 3 пункту 1.2. Додатку 1 до тендерної документації щодо підтвердження кваліфікаційному критерію наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, враховуючи, що в наданій учасником довідці щодо працівників робітничих спеціальностей від 27.08.2025 № 27/02 (файл – 1.2.Договора ЦПХ(2).pdf) зазначено інформацію про маляра Швеця Євгена Миколайовича (пункт 38 довідки), а на підтвердження цієї інформації надано цивільно-правовий договір від 25.08.2025 № 12-08 укладений з Швецем Сергієм Миколайовичем. - Додатку № 1.1 до додатка № 1 до тендерної документації та Настанови з визначення вартості будівництва, затверджених наказом від 01.11.2021 № 281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві» враховуючи, що учасником надано кошторисний розрахунок (файл «Кошторис 1.pdf), в якому для розрахунку кошторисного прибутку застосовано показник у розмірі 17,97 грн./люд.год та адміністративних витрат - у розмірі 5,04 грн./люд.год (за класом наслідків відповідальності: СС2). 2. Яким чином Замовником виконано вимоги пункту 10 частини першої статті 10 Закону в частині оприлюднення договору про закупівлю та всіх додатків до нього (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у машинозчитувальному форматі (враховуючи вимоги Постанови Кабінету Міністрів України від 21 жовтня 2015 року № 835 «Про затвердження Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних»). Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
29.09.2025 16:04
Орган перевірки
03.10.2025 00:00
Документи повідомлення
29.09.2025 16:05
-
Відповідь
Запит на пояснення
1) Повідомляємо, що невідповідність у довідці щодо працівників робітничих спеціальностей від 27.08.2025 N27/02 в частині п.38 довідки-маляра Швеця Євгена Миколайовича і інформації, зазначеної в цивільно-правовому договорі від 25.08.2025 N12-08 розцінено як формальну помилку, яка Замовником не бралася до уваги. Крім того, Учасником ТОВ «Гефест Буд ВМ» у складі пропозиції надано достатню кількість інших робітників, які спроможні виконати передбачені роботи на об?єкті. 2) При розгляді тендерної пропозиції ТОВ «Гефест Буд ВМ», наведені у пояснювальній записці до договірної ціни показники розрахунку прибутку та розрахунку адміністративних витрат прийняті до розгляду, оскільки тендерна пропозиція в частині технічних та якісних характеристик предмета закупівлі не містить інших невідповідностей. 3) На виконання вимоги пункту 10 частини першої статті 10 Закону Замовником 24.09.2025 оприлюднено договір та всі додатки до нього, у т.ч. Інформацію про ціни на матеріальні ресурси у машинозчитувальному форматі (оприлюднені файли, які у складі назви мають слова «машинозчитувальний формат»), а саме у вигляді формату pdf., який перетворений з Word. Спосіб такого оприлюднення описано у статті «Щодо машинозчитувального формату публікації документів від 28.10.2024 у розділі Інфобокс на офіційній онлайн-платформі електронній системі публічних закупівель Prozorro.
Рішеня
02.10.2025 12:13
Замовник
Документи повідомлення
02.10.2025 12:15
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
32 844 048 грн.
Період подання пропозицій
до 28.08.2025 00:00
Замовник:
ПРИЛУЦЬКИЙ ЗАКЛАД ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ І-ІІІ СТУПЕНІВ № 7 (ЛІЦЕЙ №7) ПРИЛУЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ЧЕРНІГІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Контактний телефон:
380679965808
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
32 844 048 грн.
Період подання пропозицій
до 28.08.2025 00:00
Замовник:
ПРИЛУЦЬКИЙ ЗАКЛАД ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ І-ІІІ СТУПЕНІВ № 7 (ЛІЦЕЙ №7) ПРИЛУЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ЧЕРНІГІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Контактний телефон:
380679965808
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності