Показати схожі тендери

Закупівля Капітальний ремонт адміністративної будівлі по вулиці Чернігівська 57, с. Петрушин Чернігівського району Чернігівської області від КИСЕЛІВСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА ЧЕРНІГІВСЬКОГО РАЙОНУ ЧЕРНІГІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-08-13-005459-a
Id Tender a0c2477927034a6db3ef5acd3d397766
План UA-P-2025-08-13-006535-a link
Статус Пропозиції розглянуто
Дата публікації оголошення 13.08.2025 12:57
Остання зміна 08.09.2025 10:05
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
2 002 240.4 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
10 011.2 грн. (0,50 %)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 13.08.2025 12:53 до 28.08.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 13.08.2025 12:53
до 25.08.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 13.08.2025 12:53
до 25.08.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 28.08.2025 12:26
до 05.09.2025 13:18
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 04.09.2025 14:07
до 11.09.2025 00:00
Поточний період
Підписання договору
з 05.09.2025 13:18
-
Період уточнень
з 13.08.2025 12:53 до 25.08.2025 00:00
Період оскарження
з 13.08.2025 12:53 до 25.08.2025 00:00
Період кваліфікації
з 28.08.2025 12:26 до 05.09.2025 13:18
Період кваліфікації
з 28.08.2025 12:26 до 05.09.2025 13:18
Основні параметри
Капітальний ремонт адміністративної будівлі по вулиці Чернігівська 57, с. Петрушин Чернігівського району Чернігівської області
роботи
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
2 002 240.4 грн.
Капітальний ремонт адміністративної будівлі по вулиці Чернігівська 57, с. Петрушин Чернігівського району Чернігівської області
Назва предмета закупівлі
Капітальний ремонт адміністративної будівлі по вулиці Чернігівська 57, с. Петрушин Чернігівського району Чернігівської області
Очікувана вартість
2 002 240.4 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
10011,2
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
28.08.2025 11:51
Закінчення аукціону
28.08.2025 12:26
Позиція
Опис предмета закупівлі
Капітальний ремонт адміністративної будівлі по вулиці Чернігівська 57, с. Петрушин Чернігівського району Чернігівської області
Код ДК 021:2015
45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
30.11.2025 00:00
Умови оплати
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 15 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "ВИРОБНИЧО-ТОРГІВЕЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРОМТЕХБУД"
Пропозиція:
1 650 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "ОМЕГА-СІ"
Пропозиція:
1 649 999 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "НІКИРБУД"
Пропозиція:
1 649 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "ТОВ "БТ" СОЛОНЬ""
Пропозиція:
1 968 761.03 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 28.08.2025 11:51
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
13.08.2025 12:57
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Олена Губко
Електронна пошта
Телефон
+380964638614
Сайт:
https://kyselivska-gromada.gov.ua/
Замовник
ЄДРПОУ
04412018
Повна назва
КИСЕЛІВСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА ЧЕРНІГІВСЬКОГО РАЙОНУ ЧЕРНІГІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Поштовий індекс
15530
Країна
Україна
Область або регіон
Чернігівська область
Населений пункт
с. Киселівка
Адреса
вул. Молодіжна, будинок 10
Кваліфікація
Лот № 1 Капітальний ремонт адміністративної будівлі по вулиці Чернігівська 57, с. Петрушин Чернігівського району Чернігівської області
Період вимог/скарг з 04.09.2025 14:07 по 10.09.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 28.08.2025 12:26 по 05.09.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Зміст
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Документи кваліфікації
04.09.2025 14:07
Повідомлення про рішення
28.08.2025 12:26
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
13.08.2025 12:53
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
13.08.2025 12:53
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
І. Відповідно до п.1 Додатку 5 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» учасник надає інформацію та документи, що підтверджують відповідність кваліфікаційним критеріям (згідно з Додатком № 1 до тендерної документації). Відповідно до п.1 Додатку 1 до Тендерної документації Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій учасник надає Довідку за формою, наведеною у Таблиці № 1, що містить інформацію про наявність в учасника будівельних машин, механізмів, обладнання, тощо необхідних для виконання робіт, із зазначенням: найменування, кількості, відомостей про технічний стан та правові підстави (власне або орендоване, або суборендоване, або лізинг, або власність субпідрядника, або інше право користування на підставі договорів). На підтвердження інформації викладеної у довідці Учасником надаються: якщо будівельні машини, механізми, обладнання не є вланістю учасника, то учасник надає скан-копії документів (договори з додатками, як невід'ємні, та додатковими угодами за наявності таких), які засвідчують правові підстави користування. *У разі якщо учасник планує залучити субпідрядника(ів)/співвиконавця(ів) для підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, то такі учасники у складі пропозиції надають довідку за формою, наведеною у Таблиці № 1, щодо наявності у субпідрядника(ів)/співвиконавця(ів) будівельних машин, механізмів, обладнання, тощо (з підтверджуючими документами згідно цього пункту). Учасник надав: 1. Не повністю заповнену довідку. 2. У довідці учасник зазначив, що екскаватор-навантажувач, вантажний автокран та вантажний самоскид він орендує та надав сканкопію договору з ТОВ «Домен-Буд» про надання послуг Спецтехнікою з оператором. Предмет договору: « Виконавець (ТОВ «Домен-Буд») зобов’язується за завданням Замовника (ТОВ «Нікирбуд») надати йому послуги за допомогою автомобільної та ін.спецтехніки, а саме:МАЗ 642205-220 вантажний самоскид, КАМАЗ 55111 вантажний автокран 10-20Т-С, Екскаватор-навантажувач HIDROMEK HMK-102B на об’єктах, що будуються (ремонтуються) Замовником, а Замовник в порядку й на умовах, встановлених цим договором зобов’язується оплатити послуги Виконавця». Згідно предмету договору це не оренда техніки а субпідряд. При цьому Учасник надав довідку про незалучення субпідрядних організацій. Надати: 1. Довідку за формою, наведеною у Таблиці № 1 з заповнениними даними. 2. На підтвердження інформації викладеної у довідці Учасником на будівельні машини, механізми, обладнання які не є власністю учасника надати скан-копії документів (договори з додатками, як невід'ємні, та додатковими угодами за наявності таких), які засвідчують правові підстави користування. ІІ. Відповідно до п.1 Додатку 5 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» учасник надає інформацію та документи, що підтверджують відповідність кваліфікаційним критеріям (згідно з Додатком № 1 до тендерної документації). Відповідно до п.2 Додатку 1 до Тендерної документації Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід учасник надає Довідку за формою, наведеною у Таблиці № 2, що містить інформацію про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, необхідні для виконання робіт. Для підтвердження інформації учасник повинен надати:- трудові книжки (1 сторінка та сторінки із записами про прийом на роботу) або витяги з трудових книжок із записами про прийом на роботу або накази або витяги з наказів про прийняття на роботу. Для належного виконання робіт Учасник повинен мати у штаті не менше: одного кошторисника/інженера з проектно-кошторисної роботи та одного відповідального за охорону праці. Відомості підтверджуються шляхом подання копій документів: трудові книжки (1 сторінка та сторінки із записами про прийом на роботу) або витяги з трудових книжок із записами про прийом на роботу або накази або витяги з наказів про прийняття на роботу, а також: - кваліфікація спеціаліста (не менше 1), що відповідатиме за охорону праці підтверджується додатково документом встановленого законодавством зразка (шляхом подання сканованих з оригіналу копій посвідчень та протоколів/витягів з протоколу комісії з перевірки знань), що містить інформацію про результати перевірки знань з охорони праці, які чинні на дату кінцевого строку подання тендерних пропозицій, а саме: учасник повинен надати чинні документи з перевірки знань із загального курсу з охорони праці. *У разі якщо учасник планує залучити субпідрядника(ів)/співвиконавця(ів) для підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід то такий учасники у складі пропозиції надають довідку за формою, наведеною у Таблиці № 2, щодо наявності у субпідрядника(ів)/співвиконавця(ів) працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (з підтверджуючими документами згідно цього пункту). Учасник надав 1. Неповністю заповнену довідку. 2. Сканкопію витягу з протоколу засідання комісії про перевірку знань з питань охорони праці та сканкопії посвідчень в яких не зазначено чинність на дату кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Надати: 1. Довідку за формою, наведеною у Таблиці № 2 з заповнениними даними. 2. Підтвердження чинності документів з перевірки знань із загального курсу з охорони праці на дату кінцевого строку подання тендерних пропозицій. ІІІ. Відповідно до п.3 Додатку 5 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» учасник надає у складі тендерної пропозиції документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі, встановленим замовником у цьому додатку, а саме такі документи, як: кошторисна документація (розроблена в програмному комплексі АВК-5 або в інших програмних комплексах, які розроблено на підставі державних та галузевих нормативів (норм) у відповідності до кошторисних норм України і які призначені для зійснення кошторисних розрахунків та взаємодіють з програмним комплексом АВК-5 в частині передачі кошторисної документації та розрахунків договірних цін), (пропечатана та підписана учасником та кошторисником) (подається у форматі PDF) у складі: - Зведений кошторисний розрахунок - Договірна ціна; - Локальні кошториси; - Підсумкова відомість ресурсів до локального кошторисного розрахунку. - Пояснювальна записка - Розрахунки загальновиробничих та адміністративних витрат - Інформація про ціни та матеріальні ресурси» (інформація про ціни на матеріальні ресурси повинна містити: найменування матеріального ресурсу (з характеристиками), одиницю його виміру, кількість, відпускну ціну, вартість транспортування та заготівельно-складські витрати, а також країну походження товару щодо кожної номенклатурної позиції). Учасник не надав Інформацію про ціни та матеріальні ресурси» (інформація про ціни на матеріальні ресурси повинна містити: найменування матеріального ресурсу (з характеристиками), одиницю його виміру, кількість, відпускну ціну, вартість транспортування та заготівельно-складські витрати, а також країну походження товару щодо кожної номенклатурної позиції) Надати Інформацію про ціни та матеріальні ресурси» (інформація про ціни на матеріальні ресурси повинна містити: найменування матеріального ресурсу (з характеристиками), одиницю його виміру, кількість, відпускну ціну, вартість транспортування та заготівельно-складські витрати, а також країну походження товару щодо кожної номенклатурної позиції) ІV. Відповідно до п.8 Додатку 5 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» учасник надає копії Свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану вартість (або про сплату єдиного податку), або Витягу з реєстру платників ПДВ (або платників єдиного податку) ( у разі , якщо учасник не є платником податку на додану вартість та платником єдиного податку, тоді він повинен подати довідку у довільній формі з посиланням на конкретні статті законодавства України про те, що відповідно до законодавства України не передбачено наявність у нього зазначеного свідоцтва). Учасник не надав відповідні документи. Надати копію Свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану вартість (або про сплату єдиного податку), або Витягу з реєстру платників ПДВ (або платників єдиного податку) ( у разі , якщо учасник не є платником податку на додану вартість та платником єдиного податку, тоді він повинен подати довідку у довільній формі з посиланням на конкретні статті законодавства України про те, що відповідно до законодавства України не передбачено наявність у нього зазначеного свідоцтва).
Створено
02.09.2025 16:21
Надати до
03.09.2025 16:21
Період вимог/скарг з 05.09.2025 13:18 по 11.09.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 04.09.2025 14:07 по 12.09.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
05.09.2025 13:18
Довідка НАЗК
05.09.2025 13:18
Повідомлення про рішення
04.09.2025 14:08
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2025-08-13-005459-a-b1
Очікує підписання
1 649 999 грн.
1 649 999 грн.
З ПДВ
Номенклатура
1 (роботи)
Капітальний ремонт адміністративної будівлі по вулиці Чернігівська 57, с. Петрушин Чернігівського району Чернігівської області
Номенклатура
Капітальний ремонт адміністративної будівлі по вулиці Чернігівська 57, с. Петрушин Чернігівського району Чернігівської області
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
неділя, 30 листопада 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
КИСЕЛІВСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА ЧЕРНІГІВСЬКОГО РАЙОНУ ЧЕРНІГІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Повна назва
КИСЕЛІВСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА ЧЕРНІГІВСЬКОГО РАЙОНУ ЧЕРНІГІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
04412018

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "ОМЕГА-СІ"
Повна назва
ТОВ "ОМЕГА-СІ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
31476352

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
2 002 240.4 грн.
Період подання пропозицій
до 28.08.2025 00:00
Замовник:
КИСЕЛІВСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА ЧЕРНІГІВСЬКОГО РАЙОНУ ЧЕРНІГІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Контактний телефон:
+380964638614
Статус
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
2 002 240.4 грн.
Період подання пропозицій
до 28.08.2025 00:00
Замовник:
КИСЕЛІВСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА ЧЕРНІГІВСЬКОГО РАЙОНУ ЧЕРНІГІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Контактний телефон:
+380964638614
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності