Показати схожі тендери

Закупівля Встановлення та заміна дорожніх знаків, місто Сміла, Черкаська область від УПРАВЛІННЯ ЖИТЛОВО - КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ СМІЛЯНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-08-13-004834-a
Id Tender 5a27a737202148fc9b371025d8236f31
План UA-P-2025-08-13-004670-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 13.08.2025 12:20
Остання зміна 05.09.2025 11:00
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
607 947.6 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
6 079.48 грн. (1,00 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 13.08.2025 12:19 до 21.08.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 13.08.2025 12:19
до 18.08.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 13.08.2025 12:19
до 18.08.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 21.08.2025 00:00
до 27.08.2025 16:32
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 27.08.2025 16:32
до 02.09.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 27.08.2025 16:32
до 05.09.2025 11:00
Період уточнень
з 13.08.2025 12:19 до 18.08.2025 00:00
Період оскарження
з 13.08.2025 12:19 до 18.08.2025 00:00
Період кваліфікації
з 21.08.2025 00:00 до 27.08.2025 16:32
Період кваліфікації
з 21.08.2025 00:00 до 27.08.2025 16:32
Основні параметри
Встановлення та заміна дорожніх знаків, місто Сміла, Черкаська область
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
607 947.6 грн.
Встановлення та заміна дорожніх знаків, місто Сміла, Черкаська область
Назва предмета закупівлі
Встановлення та заміна дорожніх знаків, місто Сміла, Черкаська область
Очікувана вартість
607 947.6 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
6079,48
1,00 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Встановлення та заміна дорожніх знаків, місто Сміла, Черкаська область
Код ДК 021:2015
45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, Черкаська область, місто Сміла
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Оплата наданих Послуг здійснюється Замовником у безготівковій формі, шляхом переказу грошових коштів на поточний рахунок Виконавця на підставі підписаних Виконавцем і Замовником актів приймання виконаних будівельних робіт (Форми - КБ-2в), довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (Форми - КБ-3) і рахунку на оплату Послуг, протягом 10 (десяти) робочих днів
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ПП "ІНТЕРЕТ"
Пропозиція:
599 106 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
13.08.2025 12:20
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Соколовський Олександр
Електронна пошта
Телефон
+380939192191
Замовник
ЄДРПОУ
25673697
Повна назва
УПРАВЛІННЯ ЖИТЛОВО - КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ СМІЛЯНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Поштовий індекс
20700
Країна
Україна
Область або регіон
Черкаська область
Населений пункт
місто Сміла
Адреса
ВУЛИЦЯ СЕВАСТОПОЛЬСЬКА, будинок 58
Кваліфікація
Лот № 1 Встановлення та заміна дорожніх знаків, місто Сміла, Черкаська область
Період вимог/скарг з 27.08.2025 16:32 по 02.09.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 21.08.2025 00:00 по 29.08.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
27.08.2025 16:32
Довідка НАЗК
27.08.2025 16:32
Повідомлення про рішення
27.08.2025 16:29
-
21.08.2025 00:01
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
13.08.2025 12:19
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
13.08.2025 12:19
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
1. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1.1. Відповідно до вимог тендерної документації встановленим в підпункті 1.2. пункту 1 розділу 1 Додатку 2 до тендерної документації для підтвердження інформації, що зазначена у інформаційній довідці про наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), учасник в складі тендерної пропозиції надає аналогічний(і) договір(ори) з усіма додатками та невід’ємними частинами до договору. 1.2. Відповідно до вимог тендерної документації встановленим в підпункті 2.3 пункту 2 розділу 1 Додатку 2 до тендерної документації для підтвердження інформації, що зазначена у інформаційній довідці про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт/надання послуг за предметом закупівлі учасник в складі тендерної пропозиції надає документи, що підтверджують наявність відповідної кваліфікації працівників для виконання певного виду робіт/надання послуг за предметом закупівлі (копії диплома та/або сертифіката та/або свідоцтва та/або посвідчення та/або протоколу перевірки знань тощо). 1.3. Відповідно до вимог тендерної документації встановленим в підпунктах 3.3.та 3.3.2. пункту 3 розділу 1 Додатку 2 до тендерної документації для підтвердження інформації, що зазначена у інформаційній довідці про наявність в учасника обладнання, матеріально-технічної бази та технологій для виконання робіт/надання послуг за предметом закупівлі учасник в складі тендерної пропозиції надає документи, що підтверджують право власності або користування учасником обладнання, матеріально-технічної бази, технологій, а у разі якщо техніка не є власністю учасника, а залучена, учасник на всю, вказану у довідці техніку (транспортні засоби, машини, механізми, обладнання та устаткування), додатково надає договори дійсні та чинні, протягом всього строку виконання договору про закупівлю: оренди (лізингу), суборенди та ін. 1.4. Відповідно до вимог тендерної документації встановленим в пункті 3.2. розділу 3 Додатку 2 до тендерної документації учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати копію атестата акредитації органу з оцінки відповідності (органу з сертифікації), який видав сертифікат відповідності вимогам ДСТУ 4100:2021 на дорожні знакі. 2. Перелік виявлених невідповідностей: 2.1. Учасник на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції надав аналогічний договір в якому відсутній один з додатків який є його невід’ємною частиною, а саме «Дефектний акт». 2.2. Учасник на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції не надав документи, що підтверджують наявність відповідної кваліфікації працівників для виконання певного виду робіт/надання послуг за предметом закупівлі. 2.3. Учасник на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції надав договір № 01/08 на оренду автомобіля від 01 серпня 2025 р. (далі - договір) в якому виявлено невідповідності в інформації, а саме невідповідність номера шасі (кузова, рами) в договорі та акті приймання-передачі транспортного засобу. Також виявлено невідповідності в інформації, а саме у преамбулі договору посада представника Приватного підприємства «ІНТЕРЕТ» не відповідає посаді, вказаній у реквізитах та підписах договору. 2.4. Учасник на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції не надав копію атестата акредитації органу з оцінки відповідності (органу з сертифікації), який видав сертифікат відповідності вимогам ДСТУ 4100:2021 на дорожні знакі. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Для усунення зазначених невідповідностей Учаснику необхідно надати у порядку та строк, визначений частиною дев'ятою статті 26 Закону, наступні документи: 3.1. Документи які відповідатимуть вимогам тендерної документації встановленим в підпункті 1.2. пункту 1 розділу 1 Додатку 2 до тендерної документації, а саме додаток який є невід’ємною частиною аналогічного договору - «Дефектний акт». 3.2. Документи які відповідатимуть вимогам тендерної документації встановленим в підпункті 2.3. пункту 2 розділу 1 Додатку 2 до тендерної документації, а саме документи, що підтверджують наявність відповідної кваліфікації працівників для виконання певного виду робіт/надання послуг за предметом закупівлі (копії диплома та/або сертифіката та/або свідоцтва та/або посвідчення та/або протоколу перевірки знань тощо). 3.3. Документи які відповідатимуть вимогам тендерної документації встановленим в пункті 3 розділу 1 Додатку 2 до тендерної документації. 3.4. Документи які відповідатимуть вимогам тендерної документації встановленим в пункті 3.2. розділу 3 Додатку 2 до тендерної документації, а саме копію атестата акредитації органу з оцінки відповідності (органу з сертифікації), який видав сертифікат відповідності вимогам ДСТУ 4100:2021 на дорожні знакі.
Створено
26.08.2025 16:21
Надати до
27.08.2025 16:21
Договір
UA-2025-08-13-004834-a-b1
Підписаний і діє
Номер
10-6030
599 106 грн.
499 255 грн.
З ПДВ
Підписано
05.09.2025
Строк дії договору з
05.09.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (послуга)
Встановлення та заміна дорожніх знаків, місто Сміла, Черкаська область
Номенклатура
Встановлення та заміна дорожніх знаків, місто Сміла, Черкаська область
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
УПРАВЛІННЯ ЖИТЛОВО - КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ СМІЛЯНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Повна назва
УПРАВЛІННЯ ЖИТЛОВО - КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ СМІЛЯНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
25673697

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ПП "ІНТЕРЕТ"
Повна назва
ПП "ІНТЕРЕТ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
42436581

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
05.09.2025 11:00
-
05.09.2025 10:58
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-09-08-000008
Дата створення проекту
08.09.2025 11:55
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
08.09.2025 12:44
Дата публікації висновку про результати
16.09.2025 15:13
Дата завершення усунення порушень
01.10.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
30.09.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 47) 263-16-14
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40919584
Назва
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Черкаси
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 08.09.2025 № 87-З Черкаси Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, згідно з підпунктом 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18, та на виконання доручення Державної аудиторської служби України від 25.08.2025 № 003100-18/10589-2025, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. В. о. начальника Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області Сергій МЕЛЬНИК Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області «Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі UA-2025-08-13-004834-a, 13.08.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
08.09.2025 00:00
Документи рішення
08.09.2025 12:44
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
conclusion.other
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 16 вересня 2025 року. Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; повноти відображення/розміщення інформації про закупівлю; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в України та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (у редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Особливості); розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця процедури закупівлі; дотримання вимог законодавства під час укладення договору про закупівлю. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управління житлово-комунального господарства виконавчого комітету Смілянської міської ради (далі – Замовник) на 2025 рік; оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 13.08.2025 № 64; реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття тендерних пропозицій; тендерну пропозицію приватного підприємства «ІНТЕРЕТ» (далі – ПП «ІНТЕРЕТ»); повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі ПП «ІНТЕРЕТ» у тендерній пропозиції; документи, що подані учасником процедури закупівлі ПП «ІНТЕРЕТ» протягом 24 годин для виправлення невідповідностей в інформації та/або документах; протокольне рішення уповноваженої особи від 27.08.2025 № 70; повідомлення про намір укласти договір про закупівлю; документи, надані переможцем відкритих торгів з особливостями ПП «ІНТЕРЕТ», що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктом 47 Особливостей; договір від 05.09.2025 № 10-6030; звіт про результати проведення процедури закупівлі; пояснення Замовника, отримане 10.09.2025 в електронній системі закупівель. Відповідно до пункту 3 Особливостей замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом. Моніторингом встановлено, що згідно з вимогою пункту 3.2 розділу 3 «Документи, що підтверджують відповідність тендерної пропозиції вимогам до технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі згідно Розділу 7 тендерної документації» Додатку 2 до тендерної документації учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати: оформлений відповідно до вимог чинного законодавства України чинний сертифікат відповідності вимогам ДСТУ 4100:2021 на дорожні знакі, виданий виробнику дорожніх знаків органом з оцінки відповідності (органом з сертифікації), який акредитований в установленому Національним агентством з акредитації України порядку; копію атестата про акредитацію органу з оцінки відповідності (органу з сертифікації), який видав вищезазначений сертифікат. У складі тендерної пропозиції учасника відкритих торгів з особливостями ПП «ІНТЕРЕТ» була відсутня копія атестата про акредитацію органу з оцінки відповідності (ДП «ДОРЦЕНТР», код ЄДРПОУ 21476215), який видав сертифікат відповідності № CВ.ОДС.044.079-25, виданий 17.06.2025. Отже, аналізом питання розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця процедури закупівлі встановлено, що на порушення абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей тендерну пропозицію ПП «ІНТЕРЕТ» не відхилено як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей. В електронній системі закупівель 10.09.2025 Замовник надав пояснення, які не спростовують наявність порушення, а саме: «… У складі тендерної пропозиції ПП «ІНТЕРЕТ» було надано чинний сертифікат відповідності вимогам ДСТУ 4100:2021 на дорожні знаки № CВ.ОДС.044.079-25 від 17.06.2025, виданий органом з оцінки відповідності (орган з сертифікації) ДП «ДОРЦЕНТР» та сферу акредитації ДП «ДОРЦЕНТР» Додаток до атестата про акредитацію № 201831 від 16.03.2023 р., що підтверджує право органу з оцінки відповідності (органу з сертифікації) здійснювати сертифікацію саме дорожніх знаків відповідно до ДСТУ 4100:2021. При цьому відсутня копія атестата акредитації органу з оцінки відповідності (органу з сертифікації), який видав вищезазначений сертифікат. Замовником при розгляді тендерної пропозиції встановлено, що невідповідність стосується відсутності одного із документів (копії атестата про акредитацію), що підтверджує правомочність органу з сертифікації, а не відсутності самого сертифіката відповідності на продукцію. Враховуючи приписи пункту 43 Особливостей, замовник відніс зазначену невідповідність до такої, що не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі та може бути усунена учасником у визначений строк шляхом подання відповідного документа…». Відповідно до пункту 43 Особливостей якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Проте, Замовник розмістив повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей щодо документів про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, які відсутні у тендерній пропозиції (копія атестату про акредитацію органу з оцінки відповідності (органу з сертифікації), чим не дотримано вимоги пункту 43 Особливостей. Слід зазначити, що відсутність інформації та/або документів, яка/які підтверджує/підтверджують технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, не є невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, і не може бути усунута учасником відповідно до пункту 43 Особливостей. Враховуючи викладене вище, тендерна пропозиція ПП «ІНТЕРЕТ» мала бути відхилена на підставі абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ПП «ІНТЕРЕТ» та визначення переможця процедури закупівлі встановлено порушення пункту 43 та абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей. За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; повноти відображення/розміщення інформації про закупівлю; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей; дотримання вимог законодавства під час укладення договору про закупівлю – порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пунктом 5 частини сьомої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктом 14 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 р. № 18, Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області зобов’язує вжити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законом порядку, зокрема, шляхом припинення зобов’язань за договором з дотриманням вимог Цивільного кодексу України, надалі не допускати таких порушень, та відповідно до частини восьмої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Дата висновку
16.09.2025 00:00
Дата публікації
16.09.2025 15:13
Документи висновку
16.09.2025 15:13
-
Повідомлення
Запит
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом «ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2025-08-13-004834-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості), та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) з питань щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі: 1. Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат та визначено очікувану вартість цієї закупівлі? 2. Чи забезпечено відповідно до пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному вебсайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель? Якщо так, то надайте посилання; 3. Чому не відхилено тендерну пропозицію учасника відкритих торгів з особливостями ПП «ІНТЕРЕТ» відповідно до підпункту 2 пункту 44 Особливостей, якщо вона не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей? Зокрема, на вимогу пункту 3.2 розділу 3 «Документи, що підтверджують відповідність тендерної пропозиції вимогам до технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі згідно Розділу 7 тендерної документації» Додатку 2 до тендерної документації учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати: оформлений відповідно до вимог чинного законодавства України чинний сертифікат відповідності вимогам ДСТУ 4100:2021 на дорожні знакі, виданий виробнику дорожніх знаків, органом з оцінки відповідності (органом з сертифікації), який акредитований в установленому Національним агентством з акредитації України порядку; копію атестата про акредитацію органу з оцінки відповідності (органу з сертифікації), який видав вищезазначений сертифікат. У складі тендерної пропозиції учасника відкритих торгів з особливостями ПП «ІНТЕРЕТ» була відсутня копія атестата про акредитацію органу з оцінки відповідності (ДП «ДОРЦЕНТР»), який видав сертифікат відповідності № CВ.ОДС.044.079-25, виданий 17.06.2025. Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідома неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
09.09.2025 15:59
Орган перевірки
13.09.2025 00:00
Документи повідомлення
09.09.2025 16:00
-
Відповідь
Про надання пояснення та інформації
1. Обґрунтування розміру витрат та визначення очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено на підставі розробленої кошторисної документації яка затверджена наказом начальника управління (підтверджуючі документи додаються). 2. Посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» - https://smila-rada.gov.ua/content/obgruntuvannya-tehnichnyh-ta-yakisnyh-harakterystyk-predmeta-zakupivli-rozmiru-27. 3. Відповідно до вимог пункту 3.2 розділу 3 Додатку 2 до тендерної документації учасник у складі тендерної пропозиції мав надати оформлений відповідно до вимог чинного законодавства України чинний сертифікат відповідності вимогам ДСТУ 4100:2021 на дорожні знаки, виданий виробнику дорожніх знаків, органом з оцінки відповідності (органом з сертифікації), який акредитований в установленому Національним агентством з акредитації України порядку, а також копію атестата акредитації органу з оцінки відповідності (органу з сертифікації), який видав вищезазначений сертифікат та витяг із сфери акредитації, що підтверджує право органу з оцінки відповідності (органу з сертифікації) здійснювати сертифікацію саме дорожніх знаків відповідно до ДСТУ 4100:2021. У складі тендерної пропозиції ПП «ІНТЕРЕТ» було надано чинний сертифікат відповідності вимогам ДСТУ 4100:2021 на дорожні знаки № CВ.ОДС.044.079-25 від 17.06.2025, виданий органом з оцінки відповідності (орган з сертифікації) ДП «ДОРЦЕНТР» та сферу акредитації ДП «ДОРЦЕНТР» Додаток до атестата про акредитацію № 201831 від 16.03.2023 р., що підтверджує право органу з оцінки відповідності (органу з сертифікації) здійснювати сертифікацію саме дорожніх знаків відповідно до ДСТУ 4100:2021. При цьому відсутня копія атестата акредитації органу з оцінки відповідності (органу з сертифікації), який видав вищезазначений сертифікат. Замовником при розгляді тендерної пропозиції встановлено, що невідповідність стосується відсутності одного із документів (копії атестата про акредитацію), що підтверджує правомочність органу з сертифікації, а не відсутності самого сертифіката відповідності на продукцію. Враховуючи приписи пункту 43 Особливостей, замовник відніс зазначену невідповідність до такої, що не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі та може бути усунена учасником у визначений строк шляхом подання відповідного документа. Таким чином, підстав для відхилення тендерної пропозиції ПП «ІНТЕРЕТ» відповідно до підпункту 2 пункту 44 Особливостей не було, оскільки: • учасником надано основний документ (сертифікат відповідності на дорожні знаки); • відсутність копії атестата про акредитацію є формальною невідповідністю в інформації/документах, яка підлягає усуненню за процедурою, передбаченою пунктом 43 Особливостей. З огляду на викладене, замовником дотримано вимоги Особливостей при розгляді тендерної пропозиції ПП «ІНТЕРЕТ», а відхилення такої пропозиції з наведених підстав не здійснювалось.
Рішеня
10.09.2025 16:49
Замовник
Документи повідомлення
Завершена закупівля
Очікувана вартість
607 947.6 грн.
Період подання пропозицій
до 21.08.2025 00:00
Замовник:
УПРАВЛІННЯ ЖИТЛОВО - КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ СМІЛЯНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
+380939192191
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
607 947.6 грн.
Період подання пропозицій
до 21.08.2025 00:00
Замовник:
УПРАВЛІННЯ ЖИТЛОВО - КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ СМІЛЯНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
+380939192191
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності