Показати схожі тендери

Закупівля Матеріали для благоустрою населених пунктів: бітум нафтовий дорожній БНД 50/70 від КП по будівництву, ремонту та експлуатації доріг виконавчого комітету Хмельницької міської ради.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-08-13-002377-a
Id Tender e07a67e89a59444b830876fdee3b3e24
План UA-P-2025-08-13-002724-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 13.08.2025 10:44
Остання зміна 01.09.2025 13:01
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
3 168 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
31 680 грн. (1 %)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 13.08.2025 10:43 до 21.08.2025 16:00
Завершено
Період уточнень
з 13.08.2025 10:43
до 18.08.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 13.08.2025 10:43
до 18.08.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 22.08.2025 11:33
до 25.08.2025 08:30
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 25.08.2025 08:30
до 31.08.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 25.08.2025 08:30
до 01.09.2025 13:01
Період уточнень
з 13.08.2025 10:43 до 18.08.2025 00:00
Період оскарження
з 13.08.2025 10:43 до 18.08.2025 00:00
Період кваліфікації
з 22.08.2025 11:33 до 25.08.2025 08:30
Період кваліфікації
з 22.08.2025 11:33 до 25.08.2025 08:30
Основні параметри
Матеріали для благоустрою населених пунктів: бітум нафтовий дорожній БНД 50/70
Закупівля здійснюється відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII у редакції № 114-IX від 19.09.2019 з урахуванням особливестей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених Постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178, Категорія замовника: відповідно до п.3 ч.1 ст. 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Джерело фінансування - кошти бюджету Хмельницької міської територіальної громади та власні кошти підприємства. Під час подання тендерних пропозицій та створені даних, особа, яка має повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції, повинна пройти електронну ідентифікацію в електронній системі закупівель за допомогою кваліфікованого підпису (автентифікацію) (тобто обов’язково накладається КЕП на пропозицію в електронній системі закупівель). Замовник не приймає до розгляду тендерну пропозицію, ціна якої перевищує очікувану вартість предмета закупівлі, визначену Замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів.
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
3 168 000 грн.
Матеріали для благоустрою населених пунктів: бітум нафтовий дорожній БНД 50/70
Назва предмета закупівлі
Матеріали для благоустрою населених пунктів: бітум нафтовий дорожній БНД 50/70
Очікувана вартість
3 168 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
31680,0
1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
22.08.2025 11:04
Закінчення аукціону
22.08.2025 11:33
Позиція
Опис предмета закупівлі
Бітум нафтовий дорожній БНД 50/70
Код ДК 021:2015
44113610-4 - Бітум
Кількість
96
Одиниця виміру
тонни
Адреса постачання
29025, Україна, Хмельницька область, м.Хмельницький, вул. Романа Шухевича, 105
Дата постачання по
31.12.2025 10:45
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 14 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ фірма "АЛЕКО"
Пропозиція:
2 783 999 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "БАЗИС-РЕЄСТР"
Пропозиція:
2 889 600 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АДР-ТРАНС-ГРУП"
Пропозиція:
2 784 000 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 22.08.2025 11:04
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Кітнік Олександр Миколайович
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Kitnik Oleksandr Mykolayovych
Електронна пошта
Телефон
+380969718948
Факс
+380382641851
Сайт:
http://www.kpbred.com.ua
Замовник
ЄДРПОУ
03335445
Назва (англійською мовою)
ME for construction, repair and maintenance of roads Executive Committee Khmelnytsky city council
Повна назва
КП по будівництву, ремонту та експлуатації доріг виконавчого комітету Хмельницької міської ради
Повна назва (англійською мовою)
ME for construction, repair and maintenance of roads Executive Committee Khmelnytsky city council
Поштовий індекс
29009
Країна
Україна
Область або регіон
Хмельницька область
Населений пункт
місто Хмельницький
Адреса
вулиця Ярослава Мудрого, 5
Кваліфікація
Лот № 1 Матеріали для благоустрою населених пунктів: бітум нафтовий дорожній БНД 50/70
Період вимог/скарг з 25.08.2025 08:30 по 31.08.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 22.08.2025 11:33 по 30.08.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
25.08.2025 08:30
Довідка НАЗК
25.08.2025 08:30
Повідомлення про рішення
25.08.2025 08:16
-
22.08.2025 11:33
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
13.08.2025 10:40
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
13.08.2025 10:40
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ фірма "АЛЕКО" (код ЄДРПОУ 20641422) в процедурі відкритих торгів за предметом: «Матеріали для благоустрою населених пунктів: бітум нафтовий дорожній БНД 50/70», код ДК 021:2015:44110000-4 – Конструкційні матеріали (номенклатурна позиція: 44113610-4 Бітум), ідентифікатор закупівлі UA-2025-08-13-002377-a, виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, а саме: 1) Відповідно до п.3.1. Розділу ІІІ тендерної документації «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» замовником вимагалось надати підтвердження можливості поставки товару на бази Замовника автомобільним транспортом щляхом надання гарантійного листа Замовнику, у разі використання техніки на договірних умовах надати додатково копію такого договору/договорів. У складі тендерної пропозиції учасника ТОВ фірма "АЛЕКО" (код ЄДРПОУ 20641422) наявний лист-підтвердження №005 від 21.08.2025 року та Договір транспортного перевезення №01/07-22 ТР від 01.07.2022 року, який втратив чинність 01.07.2023 року. Відповідно до п.43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Відповідно до абзацу першого пункту 31 Особливостей тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону. Згідно з частиною дев’ятою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей. Таким чином замовник зобов’язаний розмістити повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Тому з метою усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі» у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, учаснику ТОВ фірма "АЛЕКО" (код ЄДРПОУ 20641422) необхідно надати наступні документи: - Чинний договір транспортного перевезення вантажів або договору оренди транспортних засобів/надання послуг, на підставі якого будуть задіяні транспортні засоби для перевезення товару, що є предметом закупівлі.
Створено
22.08.2025 14:47
Надати до
23.08.2025 14:47
Договір
UA-2025-08-13-002377-a-b1
Підписаний і діє
Номер
630
2 783 998.08 грн.
2 319 998.4 грн.
З ПДВ
Підписано
01.09.2025
Строк дії договору з
01.09.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
96 (тонни)
Бітум нафтовий дорожній БНД 50/70
Номенклатура
Бітум нафтовий дорожній БНД 50/70
Кількість
96
Одиниця виміру
тонни
Ціна за одиницю
28 999.98
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
КП по будівництву, ремонту та експлуатації доріг виконавчого комітету Хмельницької міської ради
Повна назва
КП по будівництву, ремонту та експлуатації доріг виконавчого комітету Хмельницької міської ради
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
03335445

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ фірма "АЛЕКО"
Повна назва
ТОВ фірма "АЛЕКО"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
20641422

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
01.09.2025 13:01
Повідомлення про договір
01.09.2025 13:00
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
3 168 000 грн.
Період подання пропозицій
до 21.08.2025 16:00
Замовник:
КП по будівництву, ремонту та експлуатації доріг виконавчого комітету Хмельницької міської ради
Контактний телефон:
+380969718948
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
3 168 000 грн.
Період подання пропозицій
до 21.08.2025 16:00
Замовник:
КП по будівництву, ремонту та експлуатації доріг виконавчого комітету Хмельницької міської ради
Контактний телефон:
+380969718948
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності