Показати схожі тендери

Закупівля 34130000-7 Мототранспортні вантажні засоби. Вантажопасажирський автомобіль - 1 одиниця від КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДОБРОБУТ ПОЛТАВСЬКОЇ ГРОМАДИ ПОЛТАВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-08-13-001848-a
Id Tender b3ad8de0fa33450ca1af09acb970e2e9
План UA-P-2025-08-13-002275-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 13.08.2025 10:21
Остання зміна 10.09.2025 11:02
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
1 103 100 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
5 515.5 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 13.08.2025 10:19 до 23.08.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 13.08.2025 10:19
до 20.08.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 13.08.2025 10:19
до 20.08.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 23.08.2025 00:00
до 29.08.2025 09:32
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 29.08.2025 09:32
до 04.09.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 29.08.2025 09:32
до 10.09.2025 11:02
Період уточнень
з 13.08.2025 10:19 до 20.08.2025 00:00
Період оскарження
з 13.08.2025 10:19 до 20.08.2025 00:00
Період кваліфікації
з 23.08.2025 00:00 до 29.08.2025 09:32
Період кваліфікації
з 23.08.2025 00:00 до 29.08.2025 09:32
Основні параметри
34130000-7 Мототранспортні вантажні засоби. Вантажопасажирський автомобіль - 1 одиниця
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
1 103 100 грн.
34130000-7 Мототранспортні вантажні засоби. Вантажопасажирський автомобіль - 1 одиниця
Назва предмета закупівлі
34130000-7 Мототранспортні вантажні засоби. Вантажопасажирський автомобіль - 1 одиниця
Очікувана вартість
1 103 100 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
5515,5
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Вантажопасажирський автомобіль
Код ДК 021:2015
34130000-7 - Мототранспортні вантажні засоби
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна
Дата постачання по
30.11.2025 00:00
1. Створення передумов для сталого розвитку та модернізації вітчизняної промисловості
Має надати підтвердження по критерію Учасник
Чого стосується критерій Номенклатура
Група вимог
За наявності складових вітчизняного виробництва у собівартості товару, підтверджується, що
Вимога
Ступінь локалізації виробництва товару, що є предметом закупівлі, перевищує або дорівнює ступеню локалізації виробництва, встановленому на відповідний рік
Тип даних
Дробове число
Cтатус
Активна
Дата створення
13.08.2025 10:19
Значення, яке очікується
мін. 25,0
Група вимог
За відсутності складових вітчизняного виробництва у собівартості товару, підтверджується, що
Вимога
Товар походить з однієї з країн, що підписала Угоду про державні закупівлі Світової Організації торгівлі (GPA) або іншої країни з якою Україна має міжнародні договори про державні закупівлі
Тип даних
Текст
Cтатус
Активна
Дата створення
13.08.2025 10:19
Значення, яке очікується

Республіка Вірменія

Австралія

Канада

Австрійська Республіка

Королівство Бельгія

Республіка Болгарія

Республіка Хорватія

Республіка Кіпр

Республіка Естонія

Чеська Республіка

Королівство Данія

Республіка Фінляндія

Французька Республіка

Грецька Республіка

Королівство Іспанія

Королівство Нідерландів

Ірландія

Литовська Республіка

Велике Герцогство Люксембург

Латвійська Республіка

Республіка Мальта

Федеративна Республіка Німеччина

Республіка Польща

Португальська Республіка

Румунія

Словацька Республіка

Республіка Словенія

Королівство Швеція

Угорщина

Італійська Республіка

Держава Ізраїль

Республіка Молдова

Чорногорія

Особливий адміністративний район Китаю Гонконг

Республіка Ісландія

Японія

Республіка Корея

Князівство Ліхтенштейн

Аруба

Нова Зеландія

Республіка Македонія (колишня Югославська республіка)

Королівство Норвегія

Республіка Сингапур

Швейцарська Конфедерація

Тайвань, провінція Китайської Республіки

Сполучене Королівство Великої Британії та Північної Ірландії

Сполучені Штати Америки

Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Оплата за Товар здійснюється шляхом перерахування Покупцем грошових коштів на поточний рахунок Постачальника, протягом 30 (тридцяти) робочих днів після підписання Сторонами видаткової накладної та передачі Постачальником відповідних документів, передбачених Договором. Покупець здійснює оплату за умови наявності бюджетного фінансування. У випадку не відкриття бюджетних асигнувань Покупцю зобов’язання щодо оплати за даним Договором може бути відстрочено до моменту фактичного відкриття асигнувань. Термін оплати може змінюватися відповідно до чинного законодавства. У разі затримки бюджетного фінансування та/або здійснення платежів органами Державного казначейства України, розрахунок за надані послуги здійснюється протягом 7 (семи) банківських днів з дати отримання Покупцем бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Будь які штрафні санкції до Покупця в такому випадку не застосовуються.
Порядковий номер: 2
Умови поставки
Підписання договору
Тип оплати: Одноразова поставка
Період: 90 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Строк поставки – не більше 90 робочих днів з дати укладення Договору.
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАНІЯ "КОМПЛЕКТ-АВТО"
Пропозиція:
1 089 300 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
18.08.2025 15:44
Оголошення про проведення закупівлі
Проект договору
-
-
-
-
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Ірина ШАНЬКО
Електронна пошта
Телефон
+380993608715
Замовник
ЄДРПОУ
43965125
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДОБРОБУТ ПОЛТАВСЬКОЇ ГРОМАДИ ПОЛТАВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ"
Поштовий індекс
36039
Країна
Україна
Область або регіон
Полтавська область
Населений пункт
місто Полтава
Адреса
вул.Левченка Григорія, 6
Кваліфікація
Лот № 1 34130000-7 Мототранспортні вантажні засоби. Вантажопасажирський автомобіль - 1 одиниця
Період вимог/скарг з 29.08.2025 09:32 по 04.09.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 23.08.2025 00:00 по 30.08.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
29.08.2025 09:32
Довідка НАЗК
29.08.2025 09:32
Повідомлення про рішення
23.08.2025 00:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
13.08.2025 10:19
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
13.08.2025 10:19
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, виявлених під час розгляду тендерної пропозиції. Пунктом 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 визначено: якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ "КОМПАНІЯ "КОМПЛЕКТ-АВТО" (ЄДРПОУ 38324463) у процедурі закупівлі код ДК021:2015 - 34130000-7 Мототранспортні вантажні засоби. Вантажопасажирський автомобіль - 1 одиниця, ID закупівлі UA-2025-08-13-001848-a виявлена наступні невідповідністі: 1. Учасником в складі тендерної пропозиції надано Лист з переліком сервісних центрів та готовністю надавати можливість обслуговування та ремонту запропонованого Товару протягом гарантійного терміну експлуатації. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності зазначені в ппп.3.3.6 пп.3.3 п.3 «Перелік інших документів та/або інформації, які встановлено відповідно до законодавства для Учасників» Додатку 2 до Тендерної документації «3.3.6. Лист (у довільній формі), з переліком уповноважених сервісних (сервісного) центрів (центру), на яких (якому) можливе гарантійне та післягарантійне обслуговування транспортного засобу на території Полтавської області.». Для усунення зазначених невідповідностей Учасник повинен надати Лист (у довільній формі), з переліком уповноважених сервісних (сервісного) центрів (центру), на яких (якому) можливе гарантійне та післягарантійне обслуговування транспортного засобу на території Полтавської області. 2. Учасником в складі тендерної пропозиції надано Лист погодження з проектом Договору Додаток 3 ТД. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності зазначені в пп.3.6 п.3 «Перелік інших документів та/або інформації, які встановлено відповідно до законодавства для Учасників» Додатку 2 до Тендерної документації «3.6. Лист- погодження з істотними умовами проекту договору вказаного в Додатку 3 до Тендерної документації. Істотними умовами договору про закупівлю є предмет (найменування, кількість, якість, інші умови викладені в розділі 1 Предмет Договору), ціна та строк дії договору. Інші умови договору про закупівлю істотними не є та можуть змінюватися відповідно до норм Господарського та Цивільного кодексів.». Для усунення зазначених невідповідностей Учасник повинен надати Лист- погодження з істотними умовами проекту договору вказаного в Додатку 3 до Тендерної документації. 3. Учасником в складі тендерної пропозиції надані документи та загалом тендерна пропозиція підписані УЕП (тип носія особистого ключа — незахищений, тип підпису — удосконалений), що не відповідає вимогам Тендерної документації. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності зазначені в пункті 1 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації «УВАГА!!! Під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги». Учасники процедури закупівлі подають тендерні пропозиції у формі електронного документа чи скан-копій через електронну систему закупівель. Тендерна пропозиція учасника має відповідати ряду вимог: 1) документи мають бути чіткими та розбірливими для читання; 2) тендерна пропозиція учасника повинна бути підписана кваліфікованим електронним підписом (КЕП); 3) якщо тендерна пропозиція містить і скановані, і електронні документи, потрібно накласти КЕП на тендерну пропозицію в цілому та на кожен електронний документ окремо. Винятки: 1) якщо електронні документи тендерної пропозиції видано іншою організацією і на них уже накладено КЕП цієї організації, учаснику не потрібно накладати на нього свій КЕП. Зверніть увагу: документи тендерної пропозиції, які надані не у формі електронного документа (без КЕП на документі), повинні містити підпис уповноваженої особи учасника закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), а також відбитки печатки учасника (у разі використання) на кожній сторінці такого документа (окрім документів, виданих іншими підприємствами / установами / організаціями). Замовник не вимагає від учасників засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що подаються у складі тендерної пропозиції, печаткою та підписом уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням електронного підпису, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису. Замовник перевіряє КЕП учасника на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify. Під час перевірки КЕП повинні відображатися: прізвище та ініціали особи, уповноваженої на підписання тендерної пропозиції (власника ключа).» та в пп.3.8. п.3 «Перелік інших документів та/або інформації, які встановлено відповідно до законодавства для Учасників» Додатку 2 до Тендерної документації «Кваліфікований електронний підпис (КЕП), накладений на тендерну пропозицію відповідно до пункту 1 розділу 3 тендерної документації.» Для усунення зазначених невідповідностей Учасник повинен накласти Кваліфікований електронний підпис (КЕП) на документи, що подані в складі тендерної пропозиції та на Тендерну пропозицію в цілому.
Створено
27.08.2025 10:47
Надати до
28.08.2025 10:47
Договір
UA-2025-08-13-001848-a-b1
Підписаний і діє
Номер
72-КП/2025
1 089 300 грн.
907 750 грн.
З ПДВ
Підписано
10.09.2025
Строк дії договору з
10.09.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (штуки)
Вантажопасажирський автомобіль
Номенклатура
Вантажопасажирський автомобіль
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
неділя, 30 листопада 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДОБРОБУТ ПОЛТАВСЬКОЇ ГРОМАДИ ПОЛТАВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ"
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДОБРОБУТ ПОЛТАВСЬКОЇ ГРОМАДИ ПОЛТАВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
43965125

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАНІЯ "КОМПЛЕКТ-АВТО"
Повна назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАНІЯ "КОМПЛЕКТ-АВТО"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
38324463

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
10.09.2025 11:02
-
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
1 103 100 грн.
Період подання пропозицій
до 23.08.2025 00:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДОБРОБУТ ПОЛТАВСЬКОЇ ГРОМАДИ ПОЛТАВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ"
Контактний телефон:
+380993608715
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
1 103 100 грн.
Період подання пропозицій
до 23.08.2025 00:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДОБРОБУТ ПОЛТАВСЬКОЇ ГРОМАДИ ПОЛТАВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ"
Контактний телефон:
+380993608715
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності