Показати схожі тендери

Закупівля Лещата слюсарні поворотні з наковальнею (код ДК 021:2015: 44510000-8 Знаряддя) (закупівля здійснюється в рамках Ukraine Facility) від ДНІПРОВСЬКИЙ ФАХОВИЙ КОЛЕДЖ ТЕХНОЛОГІЙ ТА ДИЗАЙНУ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-08-13-001846-a
Id Tender 9c5f780ddecf49f58d56198871774bb9
План UA-P-2025-08-13-000906-a link
Статус Торги не відбулися
Дата публікації оголошення 13.08.2025 10:37
Остання зміна 17.09.2025 00:00
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
120 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
600 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
408 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 13.08.2025 10:35 до 25.08.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 13.08.2025 10:35
до 22.08.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 13.08.2025 10:35
до 22.08.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 25.08.2025 14:00
до 11.09.2025 14:21
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 06.09.2025 20:41
до 17.09.2025 00:00
wait
Підписання договору
з 11.09.2025 14:21
-
Період уточнень
з 13.08.2025 10:35 до 22.08.2025 00:00
Період оскарження
з 13.08.2025 10:35 до 22.08.2025 00:00
Період кваліфікації
з 25.08.2025 14:00 до 11.09.2025 14:21
Період кваліфікації
з 25.08.2025 14:00 до 11.09.2025 14:21
Основні параметри
Лещата слюсарні поворотні з наковальнею (код ДК 021:2015: 44510000-8 Знаряддя) (закупівля здійснюється в рамках Ukraine Facility)
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - неуспішний лот закупівлі
120 000 грн.
Лещата слюсарні поворотні з наковальнею (код ДК 021:2015: 44510000-8 Знаряддя)
Назва предмета закупівлі
Лещата слюсарні поворотні з наковальнею (код ДК 021:2015: 44510000-8 Знаряддя)
Очікувана вартість
120 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
600,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
25.08.2025 13:31
Закінчення аукціону
25.08.2025 14:00
Позиція
Опис предмета закупівлі
Лещата слюсарні поворотні з наковальнею
Код ДК 021:2015
44512400-6 - Монтажні затискачі
Кількість
15
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
49000, Україна, Дніпропетровська область, місто Дніпро, провулок Ушинського, будинок 3
Дата постачання по
15.11.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 15 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Оплата проводиться після підписання Сторонами видаткової накладної протягом п’ятнадцяти робочих днів з дня поставки Товару.
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "СХІДПЛАСТ"
Пропозиція:
85 259.88 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ООО "Торговый Дом "Агро-Спектр"
Пропозиція:
65 250 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП ЄРЕЩЕНКО НАТАЛІЯ ВІКТОРІВНА
Пропозиція:
90 000 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 25.08.2025 13:31
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
19.08.2025 16:39
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
19.08.2025 16:38
-
14.08.2025 12:03
Проект договору
14.08.2025 12:03
-
14.08.2025 12:03
-
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Ігор Лисенко
Електронна пошта
Телефон
+0563757750
Сайт:
http://www.dktd.dp.ua/
Замовник
ЄДРПОУ
00301902
Повна назва
ДНІПРОВСЬКИЙ ФАХОВИЙ КОЛЕДЖ ТЕХНОЛОГІЙ ТА ДИЗАЙНУ
Поштовий індекс
49000
Країна
Україна
Область або регіон
Дніпропетровська область
Населений пункт
м. Дніпро
Адреса
провулок Ушинського, буд. 3
Кваліфікація
Лот № 1 Лещата слюсарні поворотні з наковальнею (код ДК 021:2015: 44510000-8 Знаряддя)
Період вимог/скарг з 06.09.2025 20:41 по 12.09.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 25.08.2025 14:00 по 23.09.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Зміст
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Документи кваліфікації
06.09.2025 20:41
Повідомлення про рішення
01.09.2025 16:44
Електроний протокол про продовження строку
25.08.2025 14:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
13.08.2025 10:19
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
13.08.2025 10:19
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
Чергова щорічна відпустка уповноваженої особи
Дата продовження строку розгляду
01.09.2025 16:42
Дата кінця розгляду
23.09.2025 00:00
Період вимог/скарг з 09.09.2025 16:20 по 15.09.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 06.09.2025 20:41 по 13.09.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Зміст
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Документи кваліфікації
09.09.2025 16:20
Повідомлення про рішення
06.09.2025 20:41
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
13.08.2025 10:19
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
13.08.2025 10:19
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією 1. Інформаційна довідка в довільній формі, яка повинна містити: номер та дату аналогічного договору, назву товару, первину та остаточну суму договору з урахуванням усіх змін, назву замовника, та посилання на закупівлю в електронній системі закупівлі (номер тендеру). За встановленим посиланням в електронній системі закупівлі, має відображатись наступна інформація: первина ціна договору має відповідати ціні договору який завантажено по даній процедурі закупівлі (договір може бути завантажений без додатків, або додаткових угод, тощо). 2.Оригінал позитивного листа відгуку, який видано суб’єкту господарювання з яким було укладено договір з інформацією про номер та дату договору, назву предмету закупівлі, первину ціну та остаточну ціну договору з урахуванням усіх змін. 3. Інформація в довільній формі про те що він не здійснює господарську діяльність або його місцезнаходження (місце проживання - для фізичних осіб-підприємців) не знаходиться на тимчасово окупованій території. У разі, якщо місцезнаходження учасника зареєстроване на тимчасово окупованій території, учасник має надати підтвердження зміни податкової адреси на іншу територію України видане уповноваженим на це органом. 4. Інформація у довільній формі, в якій учасник процедури закупівлі зазначає про те, що він особисто або його кінцевий(і) бенефіціарний(і) власники(и), його член(и) або учасник(и) (акціонер(и)) юридичної особи – учасника закупівлі є особами, до яких не застосовано обмежувальні заходи у вигляді санкцій Європейського Союзу та про те, що вони не знаходяться у санкційному списку Європейського Союзу. Зазначена інформація має містити найменування та ідентифікаційний код в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань (для юридичної особи - резидента), код/номер реєстраційного посвідчення місцевого органу влади іноземної держави про реєстрацію юридичної особи (для юридичної особи - нерезидента), або прізвище, ім’я, по батькові (за наявності) (для фізичної особи), та бути зазначеною українською мовою і транслітерацією (англійською мовою). або документ у форматі PDF, що сформований на сайті https://www.sanctionsmap.eu/#/main про те, що до нього, його кінцевого бенефіціарного(их) власника(ів) його члена(ів) або учасника(ів) (акціонера(ів)) юридичної особи – учасника закупівлі є особами, до яких не застосовано обмежувальні заходи у вигляді санкцій Європейського Союзу та про те, що вони не знаходяться у санкційному списку Європейського Союзу.
Створено
08.09.2025 14:47
Надати до
09.09.2025 14:47
Період вимог/скарг з 11.09.2025 14:21 по 17.09.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 09.09.2025 16:20 по 17.09.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Зміст
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Документи кваліфікації
11.09.2025 14:21
Повідомлення про рішення
09.09.2025 17:31
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
13.08.2025 10:19
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
13.08.2025 10:19
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією 1. Інформаційна довідка в довільній формі, яка повинна містити: номер та дату аналогічного договору, назву товару, первину та остаточну суму договору з урахуванням усіх змін, назву замовника, та посилання на закупівлю в електронній системі закупівлі (номер тендеру). За встановленим посиланням в електронній системі закупівлі, має відображатись наступна інформація: первина ціна договору має відповідати ціні договору який завантажено по даній процедурі закупівлі (договір може бути завантажений без додатків, або додаткових угод, тощо). Надати оновлену інформаційну довідку із зазначенням посилання на закупівлю в електронній системі закупівлі (номер тендеру). 2. Інформація у довільній формі, в якій учасник процедури закупівлі зазначає про те, що він особисто або його кінцевий(і) бенефіціарний(і) власники(и), його член(и) або учасник(и) (акціонер(и)) юридичної особи – учасника закупівлі є особами, до яких не застосовано обмежувальні заходи у вигляді санкцій Європейського Союзу та про те, що вони не знаходяться у санкційному списку Європейського Союзу. Зазначена інформація має містити найменування та ідентифікаційний код в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань (для юридичної особи - резидента), код/номер реєстраційного посвідчення місцевого органу влади іноземної держави про реєстрацію юридичної особи (для юридичної особи - нерезидента), або прізвище, ім’я, по батькові (за наявності) (для фізичної особи), та бути зазначеною українською мовою і транслітерацією (англійською мовою). або документ у форматі PDF, що сформований на сайті https://www.sanctionsmap.eu/#/main про те, що до нього, його кінцевого бенефіціарного(их) власника(ів) його члена(ів) або учасника(ів) (акціонера(ів)) юридичної особи – учасника закупівлі є особами, до яких не застосовано обмежувальні заходи у вигляді санкцій Європейського Союзу та про те, що вони не знаходяться у санкційному списку Європейського Союзу. Надати оновлену інформацію із зазначенням прізвища, ім’я, по батькові з транслітерацією (англійською мовою).
Створено
10.09.2025 12:11
Надати до
11.09.2025 12:11
Торги не відбулися
Очікувана вартість
120 000 грн.
Період подання пропозицій
до 25.08.2025 00:00
Замовник:
ДНІПРОВСЬКИЙ ФАХОВИЙ КОЛЕДЖ ТЕХНОЛОГІЙ ТА ДИЗАЙНУ
Контактний телефон:
+0563757750
Статус
Торги не відбулися
Очікувана вартість
120 000 грн.
Період подання пропозицій
до 25.08.2025 00:00
Замовник:
ДНІПРОВСЬКИЙ ФАХОВИЙ КОЛЕДЖ ТЕХНОЛОГІЙ ТА ДИЗАЙНУ
Контактний телефон:
+0563757750
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності