Показати схожі тендери

Закупівля Придбання комплектуючих виробів до комп’ютерної техніки (системний блок) від Комунальна установа "Будинок милосердя" Криворізької міської ради.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-08-13-001574-a
Id Tender f7e97615441c4688bdf206e975e04005
План UA-P-2025-08-13-001949-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 13.08.2025 10:11
Остання зміна 11.09.2025 14:26
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
57 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
285 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
408 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 13.08.2025 10:09 до 21.08.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 13.08.2025 10:09
до 18.08.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 13.08.2025 10:09
до 18.08.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 21.08.2025 12:04
до 27.08.2025 16:31
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 27.08.2025 12:13
до 02.09.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 27.08.2025 16:31
до 11.09.2025 14:26
Період уточнень
з 13.08.2025 10:09 до 18.08.2025 00:00
Період оскарження
з 13.08.2025 10:09 до 18.08.2025 00:00
Період кваліфікації
з 21.08.2025 12:04 до 27.08.2025 16:31
Період кваліфікації
з 21.08.2025 12:04 до 27.08.2025 16:31
Основні параметри
Придбання комплектуючих виробів до комп’ютерної техніки (системний блок)
Категорія замовника - підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Мова(мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - українська.
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
57 000 грн.
Придбання комплектуючих виробів до комп’ютерної техніки (системний блок)
Назва предмета закупівлі
Придбання комплектуючих виробів до комп’ютерної техніки (системний блок)
Очікувана вартість
57 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
285,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
21.08.2025 11:41
Закінчення аукціону
21.08.2025 12:04
Позиція
Опис предмета закупівлі
Придбання комплектуючих виробів до комп’ютерної техніки (системний блок)
Код ДК 021:2015
30210000-4 - Машини для обробки даних (апаратна частина)
Кількість
3
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
50089, Україна, Дніпропетровська область, Кривий Ріг, Героїв Маріуполя, 66
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП "Різніченко Андрій Сергійович"
Пропозиція:
55 548 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ «ПБГ19»
Пропозиція:
54 486 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 21.08.2025 11:41
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
13.08.2025 11:16
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Расторгуєва Яна Олександрівна
Електронна пошта
Телефон
380981253423
Замовник
ЄДРПОУ
25841054
Назва (англійською мовою)
Komunalna ustanova "Budinok miloserdya" Krivorizkoyi miskoyi radi
Повна назва
Комунальна установа "Будинок милосердя" Криворізької міської ради
Повна назва (англійською мовою)
Komunalna ustanova "Budinok miloserdya" Krivorizkoyi miskoyi radi
Поштовий індекс
50089
Країна
Україна
Область або регіон
Дніпропетровська область
Населений пункт
Кривий Ріг
Адреса
вул. Героїв Маріуполя, будинок 66
Кваліфікація
Лот № 1 Придбання комплектуючих виробів до комп’ютерної техніки (системний блок)
Період вимог/скарг з 27.08.2025 12:13 по 02.09.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 21.08.2025 12:04 по 29.08.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Учасник процедури закупівлі зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів відкритих торгів, яку замовником виявлено згідно з абзацом першим пункту 42 Особливостей, Тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей
Зміст
Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у випадках, передбачених пунктами 1, 2 частини 1 статті 31 Закону та пунктом 41 Особливостей. За результатами аукціону у закупівлі за предметом «Придбання комплектуючих виробів до комп’ютерної техніки (системний блок)», ідентифікатор закупівлі - UA-2025-08-13-001574-a, найбільш економічно вигідною пропозицію визначено тендерну пропозицію учасника ТОВ «ПБГ19». Розглянувши документи тендерної пропозиції учасника ТОВ «ПБГ19» була виявлена наступна невідповідність вимогам тендерної документації: У п.6 Розділу III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» зазначено, що Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація до предмета закупівлі викладена у Додатку № 4. Згідно Додатку № 4 «Якісні та кількісні характеристики опис та основні вимоги до предмету закупівлі» замовником вимагалося надати у складі пропозиції – «Учасник у складі тендерної пропозиції має надати авторизаційний лист-підтвердження від офіційного дистриб'ютора Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару (ОС Windows) в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро. У разі, якщо програмне забезпечення Windows встановлене безпосередньо виробником обладнання-прямим партнером Microsoft, при цьому обладнання було вироблено в Україні або імпортовано, Учасник у складі тендерної пропозиції має підтвердити таке партнерство (Листом від компанії Microsoft чи представництва Microsoft в Україні про підтвердження права виробника на встановлення програмного забезпечення з використанням технології ОЕМ активації ОА 3.0)». Проте, у супереч вимогам замовника, учасник ТОВ «ПБГ19» надав у складі пропозиції сфальсифікований лист від компанії. Виробником товару, який Учасник пропонує, а саме: Системний блок Office PC A-01, згідно їхньої довідки, яка знаходиться у складі пропозиції, є ТОВ «МІКРОТРОН», а, отже, у складі пропозиції повинно було бути наданий лист від компанії Microsoft саме на ТОВ «МІКРОТРОН» (У разі, якщо програмне забезпечення Windows встановлене безпосередньо виробником обладнання-прямим партнером Microsoft, при цьому обладнання було вироблено в Україні або імпортовано, Учасник у складі тендерної пропозиції має підтвердити таке партнерство (Листом від компанії Microsoft чи представництва Microsoft в Україні про підтвердження права виробника на встановлення програмного забезпечення з використанням технології ОЕМ активації ОА 3.0), оскільки саме вони є виробниками запропонованого системного блоку. Також, згідно сайту Microsoft – https://partner.microsoft.com/ru-ua/solutions/genuine-partner-oem-cds, ТОВ «МІКРОТРОН» та ТОВ «ПБГ19» не є партнерами, тобто, наданий лист у складі пропозиції – ПІДРОБЛЕНИЙ. Отже, підсумовуючи усе вищевказане, учасник ТОВ «ПБГ19» надав інформацію, яка не відповідає дійсності. Варто зазначити, що відповідно до п. 41 Особливостей, розгляд та оцінка тендерних пропозицій відбуваються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 цих Особливостей. Відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Відповідно до пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли: тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих Особливостей. Крім того, для отримання інформації було зроблено запит 21.08.2025 р. та 25.08.2025 р. (повторно) на ел. пошту [email protected] – ТОВ «МІКРОТРОН», що є виробником запропонованого системного блоку, на що було надані ті ж самі документи, які не відповідають дійсності та вимогам Замовника. Враховуючи вищевказане, в зв’язку з необхідністю відхилення тендерної пропозиції, поданої на участь у процедурі відкритих торгів «UA-2025-08-13-001574-a»: ВИРІШИЛА: 1. Відхилити тендерну пропозицію учасника процедури відкритих торгів «UA-2025-08-13-001574-a» – ТОВ "ПБГ19" з підстав зазначених у абз.1 пп.2 п.44 Особливостей. 2. Оприлюднити в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня ухвалення цього рішення інформацію про відхилення тендерної пропозиції учасника з урахуванням статті 10 та частини 2 статті 31 Закону.
Документи кваліфікації
27.08.2025 12:10
Повідомлення про рішення
Скарги та рішення
21.08.2025 12:04
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
13.08.2025 10:09
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
13.08.2025 10:09
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Період вимог/скарг з 27.08.2025 16:31 по 02.09.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 27.08.2025 12:13 по 04.09.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
27.08.2025 16:31
Довідка НАЗК
27.08.2025 16:31
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
27.08.2025 12:13
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2025-08-13-001574-a-c1
Підписаний і діє
Номер
146
55 548 грн.
55 548 грн.
Без ПДВ
Підписано
11.09.2025
Строк дії договору з
11.09.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
3 (штуки)
Придбання комплектуючих виробів до комп’ютерної техніки (системний блок)
Номенклатура
Придбання комплектуючих виробів до комп’ютерної техніки (системний блок)
Кількість
3
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Комунальна установа "Будинок милосердя" Криворізької міської ради
Повна назва
Комунальна установа "Будинок милосердя" Криворізької міської ради
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
25841054

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ФОП "Різніченко Андрій Сергійович"
Повна назва
ФОП "Різніченко Андрій Сергійович"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
3430606990

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
11.09.2025 14:26
-
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
57 000 грн.
Період подання пропозицій
до 21.08.2025 00:00
Замовник:
Комунальна установа "Будинок милосердя" Криворізької міської ради
Контактний телефон:
380981253423
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
57 000 грн.
Період подання пропозицій
до 21.08.2025 00:00
Замовник:
Комунальна установа "Будинок милосердя" Криворізької міської ради
Контактний телефон:
380981253423
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності