Звернення:
За тендером : Послуги з ремонту і технічного обслуговування транспортних засобів HYUNDAI SANTA FE, PEUGEOT RIFTER, HYUNDAI H350, VOLKSWAGEN TRANSPORTER (50110000-9 «Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання»)
Тема:
Дискримінаційні вимоги
Зміст:
Шановний Замовнику, вимагаємо від Вас прибрати дискримінаційні, та такі, що порушують принципи добросовісної конкуренції, наступні вимоги тендерної документації, а саме : 1. Вимогу тендерної документації (СТО учасника, що знаходиться у м. Києві, на відстані не більше 10 (десяти) кілометрів від виробничої бази замовника (м. Київ, вул. Електриків, 19–К). )як таку, що суттєво звужує коло учасників, які мають можливість приймати участь, якою нормою закону Замовник керується при висуванні таких вимог? Якщо така Вимога висунута, для зменшення витрат на доставку автомобілів до СТО, то Замовник, з метою дотримання законного принципу добросовісної конкуренції серед учасників та їх недискримінації, має внести зміни до тендерної документації, та як варіант вимагати від Учасника надання в складі тендерної пропозиції гарантійного листа, із зобов’язанням доставки автомобіля до СТО Учасника за свій рахунок, у випадку якщо відстань від місця знаходження Замовника до СТО Учасника складатиме більше 10-ти кілометрів Вимагаємо оперативної реакції та внесення змін до тендерної документації з врахуванням вимог потенційних учасників, та вимагаємо взагалі прибрати вимогу стосовно відстані до СТО. В разі відсутності реакції та реальних дій з Вашого боку, аналогічне звернення буде спрямовано до АМКУ, що призведе не тільки до блокування закупівлі, а й може спричини накладення штрафів відповідно до Закону на відповідальних осіб Замовника. Є приклади скарг, коли АМКУ в цій частині стає на сторону Скаржника
Дата оприлюднення звернення:
17.08.2025 21:41