Показати схожі тендери

Закупівля Двері код ДК 021:2015:44220000-8 Столярні вироби від 1 ДЕРЖАВНИЙ ПОЖЕЖНО-РЯТУВАЛЬНИЙ ЗАГІН ГОЛОВНОГО УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ У КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-08-13-000847-a
Id Tender 94d1793f429d4ee389137c9d17d14637
План UA-P-2025-08-13-000503-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 13.08.2025 09:30
Остання зміна 01.09.2025 15:30
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
218 333 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
1 091.67 грн. (0,50 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 13.08.2025 09:28 до 22.08.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 13.08.2025 09:28
до 19.08.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 13.08.2025 09:28
до 19.08.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 22.08.2025 11:55
до 26.08.2025 12:51
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 26.08.2025 12:51
до 01.09.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 26.08.2025 12:51
до 01.09.2025 15:30
Період уточнень
з 13.08.2025 09:28 до 19.08.2025 00:00
Період оскарження
з 13.08.2025 09:28 до 19.08.2025 00:00
Період кваліфікації
з 22.08.2025 11:55 до 26.08.2025 12:51
Період кваліфікації
з 22.08.2025 11:55 до 26.08.2025 12:51
Основні параметри
Двері код ДК 021:2015:44220000-8 Столярні вироби
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
218 333 грн.
Двері
Назва предмета закупівлі
Двері
Примітки
Товар закуповується без послуг з монтажу
Очікувана вартість
218 333 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
1091,67
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
22.08.2025 11:20
Закінчення аукціону
22.08.2025 11:55
Позиція
Опис предмета закупівлі
двері
Код ДК 021:2015
44221200-7 - Двері
Кількість
11
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
25006, Україна, Кіровоградська область, м. Кропивницький, вул. Пашутінська, 1
Дата постачання по
25.10.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 5 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється упродовж 5 (п’яти) робочих днів з дати отримання Замовником бюджетного фінансування на зазначені цілі.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Документи лота
Тендерна документація
Реєстр пропозицій
Учасник:
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВК НІКС"
Пропозиція:
162 315 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП ВАСИЛЬЧЕНКО ВАЛЕНТИНА АНАТОЛІЇВНА
Пропозиція:
188 800 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "ПСВ ГРУП"
Пропозиція:
160 369 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МД ОПТ"
Пропозиція:
183 364 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 22.08.2025 11:20
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
13.08.2025 09:30
Оголошення про проведення закупівлі
Критерії прийнятності
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Тендерна документація
Проект договору
Тендерна документація
13.08.2025 09:28
-
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Алла Марченко
Електронна пошта
Телефон
+380522557516
Замовник
ЄДРПОУ
38212105
Повна назва
1 ДЕРЖАВНИЙ ПОЖЕЖНО-РЯТУВАЛЬНИЙ ЗАГІН ГОЛОВНОГО УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ У КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Поштовий індекс
25003
Країна
Україна
Область або регіон
Кіровоградська область
Населений пункт
місто Кропивницький
Адреса
вулиця Героїв-рятувальників, будинок 34
Кваліфікація
Лот № 1 Двері
Період вимог/скарг з 26.08.2025 12:51 по 01.09.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 22.08.2025 11:55 по 30.08.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
26.08.2025 12:52
Довідка НАЗК
26.08.2025 12:51
Повідомлення про рішення
22.08.2025 12:12
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
13.08.2025 09:28
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
13.08.2025 09:28
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Повідомлення про усунення невідповідностей у тендерній пропозиції За результатами розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ПСВ ГРУП», ідентифікаційний код в ЄДР 38435922 (надалі – Учасник 1) у закупівлі за ідентифікатором UA-2025-08-13-000847-a Замовник встановив наступні невідповідності. Пункт 9 Розділу ІУ Додатку 1 до тендерної документації містить вимогу до учасника надати документи, що підтверджують інформацію про його відповідність встановленому замовником кваліфікаційному критерію згідно із вимогами, визначеними в Розділі ІІ Додатку 1 до тендерної документації. На виконання вимог, встановлених Замовником в Розділі ІІ Додатку 1 до тендерної документації, в складі тендерної пропозиції Учасник 1 через електронну систему закупівель завантажив файл «9.1 Договір 08-12_22.pdf». У вказаному файлі наявний документ «Договір № 08-12/2022 по наданню послуг від 08 грудня 2022 року» (надалі – Договір) предметом якого є роботи по виготовленню, поставці та монтажу металопластикових виробів, будівлі АПК згідно робочих креслень, шифр 183/2-АР-1: «Реконструкція комплексу будівель ТОВ «Придніпровський ОЕЗ» з добудовою паросилової дільниці з когенераційною установкою електричною потужністю до 26 МВт за адресою: вул. Мурманська,53 м. Кропивницький, Кіровоградська область» (Розділ 1 договору). З умов вказаного Договору слідує, що його предметом є роботи по виготовленню, поставці та монтажу металопластикових виробів. В п.1 Розділу ІІ Додатку 1 до тендерної документації на підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Замовник встановив вимогу до учасника надати договір або договори разом із додатком(ами), додатковими угодами/угодою (додатки та/або додаткова угода/додаткові угоди надаються у разі їх укладення), за якими учасник своєчасно і повністю виконав свої зобов’язання. До договору (договорів) необхідно долучити акт(и) приймання передачі товару та/або видаткову накладну (видаткові накладні) на товар. Під аналогічним договором слід розуміти договір, за яким учасник передав контрагенту товар, двері металопластикові. З аналізу Договору та вимог тендерної документації слідує, що вид предмета закупівлі Договору, наданого Учасником 1, не відповідає вимогам, зазначеним в п. 1 Розділу ІІ Додатку 1 до тендерної документації. Встановлена Замовником невідповідність підлягає виправленню згідно п. 43 Особливостей. На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник 1 має надати через електронну систему закупівель інший аналогічний договір (аналогічні договори) з урахуванням вимог Замовника, наведених в п. 1 Розділу ІІ Додатку 1 до тендерної документації. Замовник пропонує Учаснику 1 виправити встановлену вище невідповідність в тендерній пропозиції протягом 24 годин з моменту розміщення Замовником повідомлення в електронній системі закупівель. Уповноважена особа Алла МАРЧЕНКО
Створено
25.08.2025 12:15
Надати до
26.08.2025 12:15
Договір
UA-2025-08-13-000847-a-c1
Підписаний і діє
Номер
153/2025
160 369 грн.
133 640.83 грн.
З ПДВ
Підписано
01.09.2025
Строк дії договору з
01.09.2025
по
30.10.2025
Номенклатура
11 (штуки)
двері
Номенклатура
двері
Кількість
11
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
субота, 25 жовтня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
1 ДЕРЖАВНИЙ ПОЖЕЖНО-РЯТУВАЛЬНИЙ ЗАГІН ГОЛОВНОГО УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ У КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Повна назва
1 ДЕРЖАВНИЙ ПОЖЕЖНО-РЯТУВАЛЬНИЙ ЗАГІН ГОЛОВНОГО УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ У КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
38212105

Постачальник

Статус
Підтверджено
Коротка назва
ТОВ "ПСВ ГРУП"
Повна назва
ТОВ "ПСВ ГРУП"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
38435922

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

IBAN
383204780000026003212004729
ПІБ підписанта
Петренко Володимир Олександрович
Посада підписанта
директор
Діє на підставі
Статуту
Номер телефону
+380505792407
Електронна пошта
Документи договору
Підписаний договір
01.09.2025 15:30
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
218 333 грн.
Період подання пропозицій
до 22.08.2025 00:00
Замовник:
1 ДЕРЖАВНИЙ ПОЖЕЖНО-РЯТУВАЛЬНИЙ ЗАГІН ГОЛОВНОГО УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ У КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Контактний телефон:
+380522557516
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
218 333 грн.
Період подання пропозицій
до 22.08.2025 00:00
Замовник:
1 ДЕРЖАВНИЙ ПОЖЕЖНО-РЯТУВАЛЬНИЙ ЗАГІН ГОЛОВНОГО УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ У КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Контактний телефон:
+380522557516
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності