Показати схожі тендери

Закупівля Респіратори; Пожежні стенди закритого типу; Шланг до вогнегасника; Кріплення до вогнегасників стінове; Кріплення для вогнегасників підлогове від Комунальний заклад Львівської обласної ради "Львівський ліцей з посиленою військово-фізичною підготовкою імені Героїв Крут".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-08-12-012726-a
Id Tender ddcbe7ca4e034e54919a8d1364dd6a77
План UA-P-2025-08-12-015547-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 12.08.2025 23:18
Остання зміна 05.09.2025 14:42
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
244 235.39 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
1 221.18 грн. (0,50 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 12.08.2025 23:16 до 20.08.2025 01:00
Завершено
Період уточнень
з 12.08.2025 23:16
до 17.08.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 12.08.2025 23:16
до 17.08.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 21.08.2025 11:35
до 27.08.2025 12:22
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 27.08.2025 12:22
до 02.09.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 27.08.2025 12:22
до 05.09.2025 14:42
Період уточнень
з 12.08.2025 23:16 до 17.08.2025 00:00
Період оскарження
з 12.08.2025 23:16 до 17.08.2025 00:00
Період кваліфікації
з 21.08.2025 11:35 до 27.08.2025 12:22
Період кваліфікації
з 21.08.2025 11:35 до 27.08.2025 12:22
Основні параметри
Респіратори; Пожежні стенди закритого типу; Шланг до вогнегасника; Кріплення до вогнегасників стінове; Кріплення для вогнегасників підлогове
Закупівля здійснюється в межах реалізації ініціативи Ukraine Facility згідно Рамкової угоди між Україною та Європейським Союзом щодо спеціальних механізмів реалізації фінансування Союзу для України згідно з інструментом UKRAINE FACILITY, ратифікованої Законом № 3786-IX від 06.06.2024 року. Закупівля здійснюється шляхом проведення відкритих торгів. Даний перелік товарів відсутній в електронному каталозі Prozorro Market.
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
244 235.39 грн.
Респіратори; Пожежні стенди закритого типу; Шланг до вогнегасника; Кріплення до вогнегасників стінове; Кріплення для вогнегасників підлогове
Назва предмета закупівлі
Респіратори; Пожежні стенди закритого типу; Шланг до вогнегасника; Кріплення до вогнегасників стінове; Кріплення для вогнегасників підлогове
Очікувана вартість
244 235.39 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
1221,18
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
21.08.2025 11:12
Закінчення аукціону
21.08.2025 11:35
Позиції закупівлі 5
Позиція : №1 450 (штуки)
Респіратори
Опис предмета закупівлі
Респіратори
Код ДК 021:2015
35111100-6 - Пожежні респіратори
Кількість
450
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
79038, Україна, Львівська область, Львів, вул. Пасічна, 68
Дата постачання по
15.09.2025 00:00
Позиція : №2 5 (штуки)
Пожежні стенди закритого типу
Опис предмета закупівлі
Пожежні стенди закритого типу
Код ДК 021:2015
35111200-7 - Засоби пожежогасіння
Кількість
5
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
79038, Україна, Львівська область, Львів, вул. Пасічна, 68
Дата постачання по
15.09.2025 00:00
Позиція : №3 57 (штуки)
Шланг до вогнегасника
Опис предмета закупівлі
Шланг до вогнегасника
Код ДК 021:2015
35111000-5 - Протипожежне обладнання
Кількість
57
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
79038, Україна, Львівська область, Львів, вул. Пасічна, 68
Дата постачання по
15.09.2025 00:00
Позиція : №4 6 (штуки)
Кріплення до вогнегасників стінове
Опис предмета закупівлі
Кріплення до вогнегасників стінове
Код ДК 021:2015
35111000-5 - Протипожежне обладнання
Кількість
6
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
79038, Україна, Львівська область, Львів, вул. Пасічна, 68
Дата постачання по
15.09.2025 00:00
Позиція : №5 102 (штуки)
Кріплення для вогнегасників підлогове
Опис предмета закупівлі
Кріплення для вогнегасників підлогове
Код ДК 021:2015
35111000-5 - Протипожежне обладнання
Кількість
102
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
79038, Україна, Львівська область, Львів, вул. Пасічна, 68
Дата постачання по
15.09.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунок за поставлений Товар здійснюється в розмірі 100 % упродовж 30 (тридцяти) календарних днів з дати поставки Товару на адресу Замовника на підставі наданого оригіналу видаткової накладної .
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "КОНГРЕС БУД"
Пропозиція:
225 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП Стахов Кирило Євгенович
Пропозиція:
224 341 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 21.08.2025 11:12
Критерії закупівлі
Донор
ЄДРПОУ
55000
Назва
Ukraine facility
Повна назва
Ukraine facility
Адреса
1048, Королівство Бельгія, Brussel, Брюссель, Rue de la Loi / Wetstraat, 175
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Ірина Ключук
Електронна пошта
Телефон
+380509134914
Замовник
ЄДРПОУ
25556649
Повна назва
Комунальний заклад Львівської обласної ради "Львівський ліцей з посиленою військово-фізичною підготовкою імені Героїв Крут"
Поштовий індекс
79038
Країна
Україна
Область або регіон
Львівська область
Населений пункт
м. Львів
Адреса
вул. Пасічна, 68
Кваліфікація
Лот № 1 Респіратори; Пожежні стенди закритого типу; Шланг до вогнегасника; Кріплення до вогнегасників стінове; Кріплення для вогнегасників підлогове
Період вимог/скарг з 27.08.2025 12:22 по 02.09.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 21.08.2025 11:35 по 29.08.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
27.08.2025 12:22
Довідка НАЗК
27.08.2025 12:22
Повідомлення про рішення
21.08.2025 11:35
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
12.08.2025 23:16
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
12.08.2025 23:16
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Під час розгляду тендерної пропозиції учасника Фізична особа-підприємець Стахов Кирило Євгенович в процедурі відкритих торгів з особливостями на закупівлю ДК 021:2015: 35110000-8 Протипожежне, рятувальне та захисне обладнання (Респіратори; Пожежні стенди закритого типу; Шланг до вогнегасника; Кріплення до вогнегасників стінове; Кріплення для вогнегасників підлогове) виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією: 1) Перелік виявлених невідповідностей з посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1. Відповідно до пункту 2 розділу 1 Додатку 1 тендерної документації, для підтвердження наявності фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю, Учасник в складі пропозиції повинен надати: Для фізичних осіб-підприємців: - податкова декларація платника єдиного податку за останній звітній період; У випадку, якщо для Учасника законодавством не передбачено складання фінансової звітності, такий учасник, у складі своєї тендерної пропозиції подає пояснювальну записку з обґрунтуванням та причинами неподання зазначених документів з посиланнями на відповідні нормативно-правові акти. *Чистий дохід за попередній рік суб’єкта господарювання повинен становити не менше очікуваної вартості даного предмета закупівлі. Надати в складі тендерної пропозиції інформаційну довідку про обсяг чистого доходу за попередній рік. Учасник в складі пропозиції НЕ надає податкову декларацію платника єдиного податку за останній звітній період та довідку про обсяг чистого доходу за попередній рік. Таким чином, просимо привести інформацію та/або документи у відповідність. 2. Відповідно до підпункту 14 пункту 7 розділу 3 Додатку 1 тендерної документації, До учасника процедури закупівлі або його кінцевого бенефіціарного власника, його члена або учасника (акціонера) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не повинні бути застосовані обмежувальні заходи у вигляді санкцій Європейського Союзу та учасник процедури закупівлі або його кінцевий бенефіціарний власник, його член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не повинні знаходитися у санкційному списку Європейського Союзу. Зазначена інформація має бути підтверджена шляхом формування .pdf файлу, який надається у складі тендерної пропозиції, на сайті https://www.sanctionsmap.eu/#/main у відповідності до пункту 5 статті 1 Рамкової угоди щодо кожної особи, інформація про яку надана на виконання Статті 7 Рамкової угоди Учасник в складі пропозиції НЕ надає інформації у форматі .pdf файлу, з сайту https://www.sanctionsmap.eu/#/main Таким чином, просимо привести інформацію та/або документи у відповідність. 2) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. Надати для фізичних осіб-підприємців: - податкова декларація платника єдиного податку за останній звітній період; У випадку, якщо для Учасника законодавством не передбачено складання фінансової звітності, такий учасник, у складі своєї тендерної пропозиції подає пояснювальну записку з обґрунтуванням та причинами неподання зазначених документів з посиланнями на відповідні нормативно-правові акти. *Чистий дохід за попередній рік суб’єкта господарювання повинен становити не менше очікуваної вартості даного предмета закупівлі. Надати в складі тендерної пропозиції інформаційну довідку про обсяг чистого доходу за попередній рік. 2. Надати інформацію має бути підтверджена шляхом формування .pdf файлу, на сайті https://www.sanctionsmap.eu/#/main у відповідності до пункту 5 статті 1 Рамкової угоди щодо кожної особи, інформація про яку надана на виконання Статті 7 Рамкової угоди. 3) Усунення виявлених невідповідностей в інформації та/або документах здійснюється учасником процедури закупівлі шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених, або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Створено
26.08.2025 11:14
Надати до
27.08.2025 11:14
Договір
UA-2025-08-12-012726-a-c1
Підписаний і діє
Номер
149
224 341 грн.
224 341 грн.
Без ПДВ
Підписано
04.09.2025
Строк дії договору з
04.09.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
450 (штуки)
Респіратори
Номенклатура
Респіратори
Кількість
450
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
понеділок, 15 вересня 2025 р.
Номенклатура
5 (штуки)
Пожежні стенди закритого типу
Номенклатура
Пожежні стенди закритого типу
Кількість
5
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
понеділок, 15 вересня 2025 р.
Номенклатура
57 (штуки)
Шланг до вогнегасника
Номенклатура
Шланг до вогнегасника
Кількість
57
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
понеділок, 15 вересня 2025 р.
Номенклатура
6 (штуки)
Кріплення до вогнегасників стінове
Номенклатура
Кріплення до вогнегасників стінове
Кількість
6
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
понеділок, 15 вересня 2025 р.
Номенклатура
102 (штуки)
Кріплення для вогнегасників підлогове
Номенклатура
Кріплення для вогнегасників підлогове
Кількість
102
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
понеділок, 15 вересня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Комунальний заклад Львівської обласної ради "Львівський ліцей з посиленою військово-фізичною підготовкою імені Героїв Крут"
Повна назва
Комунальний заклад Львівської обласної ради "Львівський ліцей з посиленою військово-фізичною підготовкою імені Героїв Крут"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
25556649

Постачальник

Статус
Підтверджено
Коротка назва
ФОП Стахов Кирило Євгенович
Повна назва
Фізична особа-підприємець Стахов Кирило Євгенович
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
3062705535

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

IBAN
UA493052990262066400936367155
ПІБ підписанта
Кирило Стахов
Посада підписанта
ФОП
Діє на підставі
запису в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців №23820000000042526 від 20.02.12 р.
Номер телефону
0954332423
Електронна пошта
Документи договору
05.09.2025 14:42
-
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-10-01-000049
Дата створення проекту
01.10.2025 15:18
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
01.10.2025 16:19
Дата публікації висновку про результати
17.10.2025 16:29
Дата завершення усунення порушень
01.11.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
23.10.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Західний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 32) 297-02-35
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40479801
Назва
Західний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Львів
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Західний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 32) 297-02-35
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40479801
Назва
Західний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Львів
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 01.10.2025 №224 Львів Про початок моніторингу процедур закупівель/закупівель Відповідно до статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», з врахуванням пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23. НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у додатку до цього наказу. Начальник Роман КРОЛЯК Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 01.10.2025 №224. Витяг з переліку процедур закупівель/закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі/закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі/закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2025-08-12-012726-a, 12.08.2025. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Галина ГАВЧАК
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
01.10.2025 00:00
Документи рішення
01.10.2025 16:19
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
conclusion.other
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 17 жовтня 2025 року. Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності тендерної документації вимогам Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (у чинній для досліджуваної процедури закупівлі редакції, далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (у чинній для досліджуваної процедури закупівлі редакції, далі – Особливості №1178), а також умовам Рамкової угоди щодо спеціальних механізмів реалізації фінансування ЄС для України згідно з інструментом Ukraine Facility, підписаної між Україною та Європейським Союзом 21.05.2024 у м. Києві та 22.05.2024 у м. Брюсселі та ратифікованої Законом України від 06.06.2024 №3786-IX (далі – Рамкова угода); правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону та Особливостей №1178; розгляду тендерної пропозиції; надання переможцем тендеру документів; укладання договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов укладеного договору про закупівлю умовам тендерної документації та тендерній пропозиції переможця процедури закупівлі, а також умовам Рамкової угоди. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального закладу Львівської обласної ради «Львівський ліцей з посиленою військово-фізичною підготовкою імені Героїв Крут» (далі – Замовник) на 2025 рік (UA-P-2025-08-12-015547-a); оголошення про проведення відкритих торгів; звіт про результати проведення процедури закупівлі; оприлюднену інформацію щодо досліджуваної процедури закупівлі на вебсайті Замовника за наданим Замовником посиланням (https://ldl-gk.lviv.ua/informatsiya/publichna-informatsiya-2/derzhavni-zakupivli); тендерну документацію Замовника; реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття тендерних пропозицій; протокольне рішення уповноваженої особи Замовника від 27.08.2025; тендерну пропозицію фізичної особи – підприємця Стахова Кирила Євгеновича (далі – ФОП Стахов К.Є.); опубліковане повідомлення про усунення невідповідностей у тендерній пропозиції ФОП Стахова К.Є. та оприлюднені вказаним учасником документи на усунення таких невідповідностей; наявні у публічному доступі відомості у санкційних списках ЄС (джерело інформації: https://www.sanctionsmap.eu/#/main); повідомлення про намір укласти договір про закупівлю; оприлюднені ФОП Стаховим К.Є. як переможцем тендеру документи; договір від 04.09.2025 №149; опубліковані Замовником під час моніторингу інформацію та документи на запит органу державного фінансового контролю. Відповідно до норм частини 3-7 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз. За нормою пункту 3 Особливостей №1178 замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом. Одночасно, відповідно до вимог статті 6 Закону якщо міжнародним договором України, згоду на обов’язковість якого надано Верховною Радою України, передбачено інший порядок закупівлі, ніж визначений цим Законом, застосовуються положення міжнародного договору України, з урахуванням принципів, встановлених у частині першій статті 5 цього Закону. Так, з метою здійснення фінансової підтримки України від Європейського Союзу, спрямованої, зокрема, на фінансування державного бюджету, стимулювання інвестицій, між Україною та Європейським Союзом підписана Рамкова угода (ратифікованої Законом України від 06.06.2024 №3786-IX). Для реалізації ініціативи Європейського Союзу «Ukraine Facility» розпорядженням Кабінету Міністрів України від 18 березня 2024 року №244-р схвалено План України (далі – План України). Відповідно до пункту 20 Порядку управління, моніторингу та контролю за виконанням Плану України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 15.11.2024 №1318 «Деякі питання реалізації інструменту Ukraine Facility» (далі – Порядок №1318), Держаудитслужба здійснює державний фінансовий контроль видатків, передбачених на виконання кроків Плану України, зокрема для виконання яких необхідно здійснити публічні закупівлі у межах виконання Плану України, шляхом проведення державного фінансового аудиту, інспектування (ревізії), перевірки закупівель та моніторингу закупівель в установленому законодавством порядку. Моніторингом встановлено, що Замовником досліджувана процедура закупівлі здійснюється в рамках реалізації інструменту Ukraine Facility (виділення безповоротної фінансової підтримки в рамках Компоненту I Ukraine Facility для покриття потреб у відновленні, відбудові та модернізації регіональних органів влади України, зокрема місцевого самоврядування, крок 9.8 Плану України). Підпунктом 4 пункту 9 Порядку №1318 визначено, що відповідальні органи під час виконання Плану України забезпечують здійснення закупівель для виконання Плану України відповідно до законодавства в частині, що не суперечить положенням статті 5 Рамкової угоди. Одночасно, у пункті 8 Порядку №1318 зазначено, що відповідальні органи визначають структурні підрозділи, відповідальні за організацію виконання Плану України, проведення моніторингу, підготовку звітної документації та здійснення контролю за виконанням Плану України (відповідно до компетенції державного органу), а також забезпечення його безпосереднього виконання; для виконання Плану України відповідальні органи можуть залучати інші державні органи, органи місцевого самоврядування, підприємства, установи, організації незалежно від форми власності. Крім цього, у статті 16 Рамкової угоди визначено, що Україна повинна забезпечити, шляхом включення таких зобов’язань до договорів з відповідними особами та суб’єктами, щоб реципієнти фінансування Союзу під час виконання заходів Плану України, визнавали походження та забезпечували публічність, що включає, у разі потреби, зазначення емблеми Союзу та здійснення відповідної заяви про фінансування, що містить слова «фінансується Європейським Союзом - Ukraine Facility» або «співфінансується Європейським Союзом - Ukraine Facility», зокрема, у ході просування заходів та їх результатів, шляхом надання послідовної, дієвої та пропорційної цільової інформації для різних типів аудиторії, у тому числі для медіа та громадськості. Також, за вимогами статті 16 Рамкової угоди заходи із забезпечення публічності, комунікацій, оприлюднення та поширення інформації повинні здійснюватися в доступному форматі та відповідати Вимогам щодо комунікації та забезпечення публічності зовнішніх дій ЄС, викладених і опублікованих Європейською Комісією, у редакції, чинній на момент виконання заходів. Відповідно до вимог підпункту 9 пункту 9 Порядку №1318 відповідальні органи під час виконання Плану України забезпечують публічність інформування щодо реалізації інструменту Ukraine Facility та виконання Плану України, зокрема тендерної документації та договорів, відповідно до вимог, визначених додатком 4. За вимогами у додатку 4 (Вимоги щодо інформування про реалізацію інструменту Ukraine Facility та виконання Плану України) Порядку №1318, відповідальні органи та реципієнти у всіх публікаціях, інформаційних та комунікаційних матеріалах, розроблених у межах виконання кроків Плану України, під час організації заходів, виконання робіт і надання послуг, на закупленому обладнанні та інших товарах, які стали результатом реалізації інструменту Ukraine Facility та виконання Плану України, повинні використовувати емблему Європейського Союзу, яка розміщена на сайті Європейського Союзу без будь-яких змін, зокрема кольору, чи додавання будьяких елементів до емблеми. Водночас, аналізом оприлюдненої Замовником інформації щодо досліджуваної процедури закупівлі на вебсайті Замовника за наданим Замовником посиланням: (https://ldl-gk.lviv.ua/informatsiya/publichna-informatsiya-2/derzhavni-zakupivli) встановлено, що при публікації вказаної інформації про закупівлю Замовником не враховано положення додатку 4 та підпункту 9 пункту 9 Порядку №1318, а також положення статті 16 Рамкової угоди, а саме не використано емблеми Європейського Союзу.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю встановлено неврахування Замовником положень додатку 4 та підпункту 9 пункту 9 Порядку №1318, а також статті 16 Рамкової угоди стосовно публічності інформування щодо реалізації інструменту Ukraine Facility та виконання Плану України. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; відповідності тендерної документації вимогам Закону та Особливостей №1178; правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону та Особливостей №1178; розгляду тендерної пропозиції; надання переможцем тендеру документів; своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов укладеного договору про закупівлю умовам тендерної документації та тендерній пропозиції переможця тендеру – порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлене моніторингом, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Західний офіс Держаудитслужби зобов’язує вжити заходи (зокрема, проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань тощо), направлені на недопущення у подальшому аналогічних порушень, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Дата висновку
17.10.2025 00:00
Дата публікації
17.10.2025 16:29
Документи висновку
17.10.2025 16:29
-
Інформація про усунення порушення
Зміст
У відповідь на ваш висновок про результати моніторингу закупівлі повідомляємо наступне. Звертаємо Вашу увагу, що жодним чинним нормативно-правовим актом не передбачено імперативного обов’язку розміщення уповноваженою особою та/або особою відповідальною за закупівлю в електронній системі закупівель емблеми Європейського Союзу на власному веб-сайті Замовника. Крім того, повідомляємо, що Замовником вжито заходи (зокрема, проведено роз’яснювальну роботу, уповноважену особу направлено на економічні навчання), направленні на недопущення порушень. Ми завдячуємо проведеній вами роботі та звертаємо вашу увагу на те, що Замовником повністю виконано висновок за результатами моніторингу закупівлі. Згідно ч. 9 ст.8 Закону України «Про публічні закупівлі»: У разі підтвердження органом державного фінансового контролю факту усунення замовником порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, про що цей орган зазначає в електронній системі закупівель протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення замовником відповідної інформації в електронній системі закупівель, службова (посадова) особа замовника та/або уповноважена особа замовника не притягається до адміністративної відповідальності за порушення законодавства у сфері закупівель з порушень, що були усунуті замовником відповідно до висновку.
Дата публікації
17.10.2025 20:05
Документи інформації про усунення порушення
17.10.2025 20:08
-
Повідомлення
Запит
Про надання пояснення
Дата: 06.10.2025 Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ІD: UA-2025-08-12-012726-a, яка проведена Комунальним закладом Львівської обласної ради «Львівський ліцей з посиленою військово-фізичною підготовкою імені Героїв Крут» (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень. Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань: 1. Надати інформацію про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. 2. Надати посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі (у разі такого розміщення). 3. Надати інформацію з підтвердними документами (рішення, розпорядження, листування тощо) стосовно джерел фінансування закупівлі, у тому числі із зазначенням відповідного КПКВ. Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження. Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
06.10.2025 15:29
Орган перевірки
10.10.2025 00:00
Документи повідомлення
06.10.2025 15:29
-
Відповідь
Відповідь на звернення
У відповідь на ваш запит про надання пояснень повідомляємо наступне. 1. Надати інформацію про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Розмір бюджетного призначення визначений виходячи з потреб замовника. Закупівля здійснюється в межах реалізації ініціативи Ukraine Facility згідно Рамкової угоди між Україною та Європейським Союзом щодо спеціальних механізмів реалізації фінансування Союзу для України згідно з інструментом UKRAINE FACILITY, ратифікованої Законом № 3786-IX від 06.06.2024 року. ТПКВКМБ: 1231 – Співфінансування заходів, що реалізуються за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію публічного інвестиційного проекту на облаштування безпечних умов у закладах, що надають загальну середню освіту (протипожежний захист), зокрема військових (військово-морських, військово-спортивних) ліцеях, ліцеях із посиленою військовофізичною підготовкою. Кошти місцевого бюджету. 2. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначено відповідно до потреб замовника у закупівлі з урахуванням вимог законодавства. Респіратори 450 шт. Респіратори РУ-60М. Пожежні стенди закритого типу 5 шт. Пожежні стенди закритого типу з наповненнямм : • Відро пожежне, • Лопата пожежна (штикова), • Лопата пожежна (совкова), • Сокира МК11-001, • Багор пожежний, • Протипожежне покривало, розмір 1,5х1,5м, повинно відповідати ДСТУ EN 1869:2021 Протипожежні покривала (EN 1869:2019, IDT). Шланг до вогнегасника 57 шт. Шланг до вогнегасника з раструбом з різьбою М13. Кріплення до вогнегасників стінове 6 шт. Кріплення до вогнегасника ВП-5, ВП-6 (кошик) . Кріплення для вогнегасників підлогове 102 шт. Підставка до ВП-5 металева. 3. Обґрунтування очікуваної вартості: Замовником здійснено розрахунок очікуваної вартості товару методом порівняння ринкових цін відповідно до примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, яка затверджена наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 із змінами, а саме методом порівняння ринкових цін. Відповідно до п. 4 ст. 4 Закону України «Про публічні закупівлі», для планування закупівель та підготовки до проведення закупівель замовники можуть проводити попередні ринкові консультації з метою аналізу ринку, у тому числі запитувати й отримувати рекомендації та інформацію від суб’єктів господарювання. Такі рекомендації та інформація можуть використовуватися замовником під час підготовки до проведення закупівлі, якщо вони не призводять до порушення статті 5 цього Закону. Консультації з ринком можуть проводитися через електронну систему закупівель шляхом надсилання запитань замовником та отримання відповідей від суб’єктів господарювання або шляхом організації зустрічей з потенційними учасниками. Проведення попередніх ринкових консультацій замовником не вважається участю суб’єктів господарювання у підготовці вимог до тендерної документації. З урахуванням зазначеного Замовником здійснювались вказані вище заходи, запит інформації та аналіз існуючого товару на ринку. Згідно примірної методини визначення очікуваної вартості: Розрахунок очікуваної вартості товарів/послуг методом порівняння ринкових цін. Метод порівняння ринкових цін – це метод визначення очікуваної вартості на підставі даних ринку, а саме загальнодоступної відкритої інформації про ціни та інформації з отриманих цінових пропозицій та прайс-листів на момент вивчення ринку. Способи, що рекомендуються для отримання інформації про ціну товарів та послуг: 2) направити не менше 3-х письмових запитів цінових пропозицій (електронною поштою) виробникам, офіційним представникам та дилерам, постачальникам конкретного товару, надавачам послуг. Так, в даному випадку визначення очікуваної вартості предмета закупівлі здійснювалося на підставі отриманих трьох цінових пропозицій від різних постачальників, які здійснюють постачання товару, що є предметом закупівлі. Надаємо відповідні документи в складі пояснення. 2. Надати посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі (у разі такого розміщення). Надаємо посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі: https://ldl-gk.lviv.ua/informatsiya/publichna-informatsiya-2/derzhavni-zakupivli/ 3. Надати інформацію з підтвердними документами (рішення, розпорядження, листування тощо) стосовно джерел фінансування закупівлі, у тому числі із зазначенням відповідного КПКВ. Надаємо відповідні документи разом з поясненням. А саме: Лист Департаменту освіти і науки Львівської обласної державної адміністрації від 17.02.2025 р. № 03-02/09/355; кошторис на 2025 р. по КПКВ 0611232; кошторис на 2025 р. по КПКВ 0611231, тощо. Просимо прийняти надані пояснення. З повагою.
Рішеня
08.10.2025 11:58
Замовник
Завершена закупівля
Очікувана вартість
244 235.39 грн.
Період подання пропозицій
до 20.08.2025 01:00
Замовник:
Комунальний заклад Львівської обласної ради "Львівський ліцей з посиленою військово-фізичною підготовкою імені Героїв Крут"
Контактний телефон:
+380509134914
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
244 235.39 грн.
Період подання пропозицій
до 20.08.2025 01:00
Замовник:
Комунальний заклад Львівської обласної ради "Львівський ліцей з посиленою військово-фізичною підготовкою імені Героїв Крут"
Контактний телефон:
+380509134914
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності