Закупівля ДК 021:2015 39140000-5 Меблі для дому (комплект меблів для їдальні стіл 1 шт. + стілець 6 шт.) від КУ "КОМУНАЛЬНА ОБЛАСНА СПЕЦІАЛІЗОВАНА ШКОЛА-ІНТЕРНАТ ІІ-ІІІ СТУПЕНІВ З ПОГЛИБЛЕНИМ ВИВЧЕННЯМ ОКРЕМИХ ПРЕДМЕТІВ "БАГАТОПРОФІЛЬНИЙ ЛІЦЕЙ ДЛЯ ОБДАРОВАНИХ ДІТЕЙ"".
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
12.08.2025 18:35
Група вимог
При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобов?язався сплатити відповідні зобов?язання та відшкодування завданих збитків
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України 'Про санкції', крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України 'Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань'
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
12.08.2025 18:35
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
12.08.2025 18:35
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Група вимог
Фізичною особою підтверджується, що
Вимога
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
12.08.2025 18:35
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Група вимог
Юридичною особою підтверджується, що
Вимога
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
12.08.2025 18:35
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Група вимог
Юридичною особою підтверджується, що
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
КУ "КОМУНАЛЬНА ОБЛАСНА СПЕЦІАЛІЗОВАНА ШКОЛА-ІНТЕРНАТ ІІ-ІІІ СТУПЕНІВ З ПОГЛИБЛЕНИМ ВИВЧЕННЯМ ОКРЕМИХ ПРЕДМЕТІВ "БАГАТОПРОФІЛЬНИЙ ЛІЦЕЙ ДЛЯ ОБДАРОВАНИХ ДІТЕЙ""
Поштовий індекс
58000
Країна
Україна
Область або регіон
Чернівецька область
Населений пункт
місто Чернівці
Адреса
Вул. Винниченка Володимира, 119
ДК 021:2015 39140000-5 Меблі для дому (комплект меблів для їдальні стіл 1 шт. + стілець 6 шт.)
Тендер:
UA-2025-08-12-012188-a
Кваліфікований електронний підпис накладено.
Тип:
скарга
За тендером
UA-2025-08-12-012188-a.b1
Дата:
15.08.2025 15:53
Стан:
Прийнято до розгляду
Скарга на дискримінаційні умови тендерної документації
1. В пункті 6 Загальних вимог до предмета закупівлі Додатку 2 до Документації зазначено, що Замовник під час розгляду тендерної пропозиції має право запросити в Учасника закупівлі зразок товару на вибір Замовника, для проведення його фактичного (натурального) огляду та перевірки на відповідність технічним вимогам. Учасник зобов’язаний надати у складі своєї пропозиції гарантійний лист, що підтверджує можливість надання такого зразку протягом 2-х робочих днів, з моменту надання вимоги Замовником. У разі відсутності можливості Учасника надати запрошуваний зразок Замовнику, пропозиція може бути відхилена, як така, що не відповідає технічним вимогам Замовника. В разі якщо товар не відповідає технічним вимогам Замовника, відсутні вищевказані документи, що підтверджують якість товару або Учасник не в змозі виконати умови поставки, які визначені Замовником, пропозиція відхиляється.
Щодо вимоги надання учасниками зразків товару та гарантійного листа, що підтверджує можливість надання такого зразку, зазначаємо наступне: Згідно частини 1 статті 26 Закону та відповідно до пункту 1 Розділу 3 « Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Документації «Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення), наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації.»
Згідно пункту 6 Розділу 3 « Інструкція з підготовки тендерної пропозиції" Документації «Вимоги до предмета закупівлі (технічні, якісні та кількісні характеристики) згідно з пунктом третім частини другої статті 22 Закону зазначено в Додатку 2 до цієї тендерної документації. У Додатку 2 Документації міститься технічне завдання, інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація до предмета закупівлі.
Ми як Учасник, можемо у вказані строки надати зразки товару виготовлені згідно технічних та якісних вимог Замовника, для огляду та ознайомлення. Проте вказані зразки товарів не є частиною тендерної пропозиції та їх відповідність\не відповідність (на суб’єктивну думку Замовника) не можуть слугувати причиною для прийняття\відхилення пропозиції учасника. Адже, відповідно до частини 1 статті 26 Закону тендерна пропозиція подається в електронному вигляді, відповідно зразок не може вважатися її невід’ємною частиною. Окрім того, в Документації не зазначено кількості та порядку, в якому ці зразки повинні надаватись. Також Замовник не встановив строку повернення зразків, порядку й тривалості користування ними, порядку оформлення факту передання зразків і факту їх повернення, мети й порядку їх дослідження Замовником. У Документації також не визначено порядку контролю з боку інших учасників (чи дійсно учасник з найменшою ціновою пропозицією надав зразки), що створює умови для зловживань і суперечить принципу прозорості й частині 1 статті 5 Закону.
Вимагаємо внести зміни до Документації, щодо визначення порядку надання, найменування, кількості зразків продукції, яку необхідно надавати учасникам; порядку й тривалості користування ними, порядку оформлення факту передання зразків і факту їх повернення. Документація конкурсних торгів не містить переліку технічних вимог, на відповідність яких перевірятимуться зразки та не містить порядку проведення відповідності зразка, що може призвести до неоднозначності оцінки критеріїв відповідності зразків технічним вимогам Документації, як наслідок до непрозорої оцінки пропозиції учасників закупівлі, та, відповідно до порушення одного з принципів здійснення закупівель, визначено статтею 5 Закону, а саме – відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Окрім того, Замовник ніде не вказав, що він має необхідні знання, відповідний компетентний персонал, технічні можливості тощо для визначення технічних характеристик меблів, що може призвести до неоднозначної та непрозорої оцінки з боку Замовника вказаною вище вимогою під час розгляду пропозиції учасника.
Вимагаємо вилучити вимогу в частині «У разі відсутності можливості Учасника надати запрошуваний зразок Замовнику, пропозиція може бути відхилена, як така, що не відповідає технічним вимогам Замовника. В разі якщо товар не відповідає технічним вимогам Замовника, відсутні вищевказані документи, що підтверджують якість товару або Учасник не в змозі виконати умови поставки, які визначені Замовником, пропозиція відхиляється». Оскільки, стаття 31 Закону та п.41 Особливостей містять перелік підстав для відхилення тендерних пропозицій учасників. Відповідно до статті 31 Закону, пункту 44 та пункту 45 Особливостей відсутність чи не відповідність зразку предмету закупівлі не може бути підставою для відхилення тендерних пропозицій учасників. Слід також зазначити, що зразок предмета закупівлі (у відповідності до вимог) не є складовою пропозицією учасника.
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
Зобов’язати Замовника усунути дискримінаційні умови шляхом внесення змін до Додатку 2 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» Документації у відповідності до обставин та пунктів, викладених у даній Скарзі
2. В пункті 7 Загальних вимог до предмета закупівлі Додатку 2 до Документації зазначено, що «з метою одержання всієї інформації, яка є необхідною для підготовки Пропозиції та підписання Договору, а також його виконання, Учасникам пропонується:
· обов’язково обстежити об’єкти (місця, де буде встановлене обладнання на відповідність умов експлуатації в рамках технічних вимог, передбачених для експлуатації обладнання та дотримання умов експлуатації устаткування/обладнання для дотримання гарантійних зобов’язань), на якому має бути встановлено дане обладнання із складанням акту обстеження підписаного у двосторонньому порядку;
· одержати у Замовника додаткову технічну документацію щодо об’єктів, яка, з точки зору Учасника, може бути необхідною для підготовки пропозиції»
Ця вимога є дискримінаційною для Скаржника, оскільки її встановлення несе у собі корупційні ризики, адже, задля участі в закупівлі учаснику необхідно отримати доступ на територію приміщення Замовника в супроводі представника(ів) Замовника, скласти відповідний акт та отримати підпис Замовника.
Замовник порушує право Скаржника на конфіденційність інформації, що є незаконним, дискримінаційним та суперечить таким принципам закупівель як максимальна економія та ефективність, запобігання корупційним діям і зловживанням та добросовісна конкуренція серед учасників.
Встановлення Замовником вищезазначеної вимоги необґрунтоване та таке, що суперечить вимогам Закону, адже за таких умов, з підстав, незалежних від Скаржника
Замовник може не допустити його на територію об’єкту та не підписати акт, що в подальшому може стати з не залежних від учасника торгів підстав для відхилення його тендерної пропозиції, що є дискримінаційним по відношенню до Скаржника та інших суб'єктів господарювання.
Також звертаємо Вашу увагу, що предметом закупівлі є меблі - Комплект меблів для їдальні стіл 1 шт. + стілець 6 шт.. Перелік технічних, якісних та кількісних характеристик до меблів викладено у Додатку 2 до Документації, в тому числі зазначено габаритні розміри, визначено з яких матеріалів виготовляється та якою фурнітурою укомплектовується.
Відповідно, ознайомитись з вимогами до товару учасник може з інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (додаток 2 до Документації), що надається Замовником у складі Документації.
Відповідно до частини першої ст. 23 Закону, технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг). Таким чином, необхідність відвідування об'єкту є недоречною та обмежує коло потенційних учасників.
Окремо наголошуємо, що у випадку наявності нагальної потреби у Замовника уточнити розміри меблів згідно з розмірами приміщень, заміри можуть бути здійснені постачальником товару після підписання договору про закупівлю перед виготовленням меблів, що задовольнить потребу Замовника і не порушуватиме вимоги чинного законодавства.
Відповідно до частини першої ст. 12 Закону електронна система закупівель повинна бути загальнодоступною та гарантувати недискримінацію, рівні права під час реєстрації всім заінтересованим особам та рівний доступ до інформації всім особам. Обмін і збереження інформації та документів має відбуватися з гарантуванням цілісності даних про учасників і їхніх тендерних пропозицій/пропозицій під час проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі та їх конфіденційність до моменту розкриття тендерних пропозицій/пропозицій. Огляд об'єкта потенційним учасником разом із Замовником до подання пропозиції та проведення аукціону, прямо порушує норми чинного законодавства у сфері публічних закупівель, адже Замовник та потенційні учасники (без ідентифікації особи) мають право на електронне спілкування (роз'яснення) лише на веб-порталі Уповноваженого органу, а не при особистій зустрічі, зі складанням та погодженням довідки/акту за результатами огляду об'єкта надання послуг. Дії Замовника щодо ініціювання, а тим більше проведення переговорів з потенційними учасниками щодо огляду об'єкта та підписання за результатами зустрічі відповідного документа до моменту розкриття їх пропозицій - є неправомірними, оскільки здійснюють вплив на кількість учасників та їх склад.
Згідно з частиною першою статті 5 Закону закупівлі здійснюються за такими принципами, зокрема, недискримінація учасників та рівне ставлення до них.
Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Відповідно до абзацу першого пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також
права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінація учасників та рівне ставлення до них, передбачені статтею 5 Закону.
Враховуючи вище викладене, вважаємо, що Замовник повинен усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині.
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
Зобов’язати Замовника усунути дискримінаційні умови шляхом внесення змін до Додатку 2 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» Документації у відповідності до обставин та пунктів, викладених у даній Скарзі.
Автор:
03972749, РІВНЕНСЬКЕ НВП УТОГ
33024, Україна, Рівненська область, м. Рівне, вул. Млинівська, буд. 29
ДК 021:2015 39140000-5 Меблі для дому (комплект меблів для їдальні стіл 1 шт. + стілець 6 шт.)
Звернення:
За тендером : ДК 021:2015 39140000-5 Меблі для дому (комплект меблів для їдальні стіл 1 шт. + стілець 6 шт.)
Тема:
Зразок
Зміст:
Замовник на етапі кваліфікації може запросити зразок товару.
Вимога надати зразок товар є дискримінаційною згідно із Законом України «Про публічні закупівлі».
Закон вимагає, щоб замовник встановлював умови, які не обмежують конкуренцію (ст. 5 ч. 4).
Вимога мати товар уже у наявності та надати його на етапі кваліфікації необґрунтовано обмежує коло учасників тільки тими, хто вже має цей товар на складі.
Просимо внести зміни, або будемо змушені звернутись АКМУ
Дата оприлюднення звернення:
13.08.2025 15:42
Замовником внесено зміни в Тендерну документацію
Дата оприлюднення відповіді:
15.08.2025 19:47
Звернення:
За тендером : ДК 021:2015 39140000-5 Меблі для дому (комплект меблів для їдальні стіл 1 шт. + стілець 6 шт.)
Тема:
Акт обстеження дискримінація
Зміст:
Замовник в документації вимагає:
· обов’язково обстежити об’єкти (місця, де буде встановлене обладнання на відповідність умов експлуатації в рамках технічних вимог, передбачених для експлуатації обладнання та дотримання умов експлуатації устаткування/обладнання для дотримання гарантійних зобов’язань), на якому має бути встановлено дане обладнання із складанням акту обстеження підписаного у двосторонньому порядку.
Дана вимога - це порушення принципу недискримінації (ч.4 ст.5 Закону «Про публічні закупівлі»)
Замовник не має права створювати умови, що надають перевагу окремим учасникам.
Вимога приїхати на об’єкт, узгодити час, підписати акт — фактично змушує учасника контактувати з замовником до визначення переможця, що порушує принцип рівного доступу.
Подібні умови є незаконними, оскільки вони призводять до зустрічі учасників із замовником ще до подання пропозицій (порушення ст.5 ЗУ Про публічні закупівлі).
Також дана вимога не мають прямої необхідності, адже огляд можна провести після визначення переможця.
Просимо внести зміни.
---
?? Як правильно
Якщо замовнику потрібно впевнитися, що учасник ознайомлений з об’єктом, він може вказати в документації, що переможець повинен провести огляд і підписати акт перед укладенням договору.
Акт обстеження на етапі подання пропозицій — це вже дискримінаційна вимога.
Дата оприлюднення звернення:
13.08.2025 15:53
Замовником внесено зміни в Тендерну документацію
Дата оприлюднення відповіді:
15.08.2025 19:47
Звернення:
За тендером : ДК 021:2015 39140000-5 Меблі для дому (комплект меблів для їдальні стіл 1 шт. + стілець 6 шт.)
Тема:
ДВП
Зміст:
Замовник вимагає надати у складі тендерної пропозиції копії діючих на дату подання пропозицій висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи та протоколу дослідження вмісту радіонуклідів та формальдегідів на плити деревоволокнисті.
Хоча предмет закуплівлі не виготовляється із плити деревоволокнисті, тобто ДВП.
Додатково в документації встановлена вимога, на які матеріали потрібно надати підтвердження: копію висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи на відповідність матеріалів, з яких виготовляються меблі, вимогам діючого санітарного законодавства: ДСП, фурнітура, крайка, лак, клей, фанера, тощо;
Внесіть зміни.
Дата оприлюднення звернення:
13.08.2025 16:06
Згідно вимог ТД учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції копії діючих на дату подання пропозицій висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи та протоколу дослідження вмісту радіонуклідів та формальдегідів на плити деревоволокнисті. Ваше твердження потребує роз'яснення
Дата оприлюднення відповіді:
15.08.2025 19:53
Звернення:
За тендером : ДК 021:2015 39140000-5 Меблі для дому (комплект меблів для їдальні стіл 1 шт. + стілець 6 шт.)
Тема:
контактні номери
Зміст:
Вкажіть в тендерній документації і на майданчику актуальні номери телефонів. Оскільки вони є НЕ ДІЙСНИМИ!!!!!!!!!!!!
Дата оприлюднення звернення:
14.08.2025 14:05
Звертаємо увагу, що згідно чинного законодавства фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів.
Дата оприлюднення відповіді:
15.08.2025 19:50
Звернення:
За тендером : ДК 021:2015 39140000-5 Меблі для дому (комплект меблів для їдальні стіл 1 шт. + стілець 6 шт.)
Тема:
Щодо обстеження
Зміст:
Шановний Замовник. Обгрунтуйте свою вимогу, щодо акту огляду приміщення!! Якщо предметом закупівлі є стіл та стільці, для чого робити огляд та/або заміри?? У вас там немає підлоги? Це не є стінка чи певні шафи/стелажі/пенали/тумби навісні, чи ті які мають бути встановлені в певні ніші. ДЛЯ ЧОГО?? Щоб знати кількість учасників? Знати їх найменування??
Дата оприлюднення звернення:
14.08.2025 14:53
Замовником внесено зміни в Тендерну документацію
Дата оприлюднення відповіді:
15.08.2025 19:50
Звернення:
За тендером : ДК 021:2015 39140000-5 Меблі для дому (комплект меблів для їдальні стіл 1 шт. + стілець 6 шт.)
Тема:
предмет закупівлі
Зміст:
В тех. описі зазначено висоту стільця 380 х 380 х 450 мм, стілець типу табурет, нижче в описі зазначено, що стілець зі спинкою. Також матеріал на стільці - Штучна шкіра, нижче оббивка з будь-якого іншого матеріалу. Просимо внести зміни на написати конкретні характеристики предмету закупівлі, оскільки від цього залежить вартість товару.
Дата оприлюднення звернення:
15.08.2025 13:32
Замовником внесено зміни в Тендерну документацію
Дата оприлюднення відповіді:
15.08.2025 19:50
На даному тендері відміни не були знайдені.
Перелік вимог порожній. Якщо Ви бажаєте подати вимогу
Увійти
або
Підписатися.
Очікування пропозицій
Очікувана вартість
295 110
грн.
Період подання пропозицій
до
20.08.2025 00:00
Замовник:
КУ "КОМУНАЛЬНА ОБЛАСНА СПЕЦІАЛІЗОВАНА ШКОЛА-ІНТЕРНАТ ІІ-ІІІ СТУПЕНІВ З ПОГЛИБЛЕНИМ ВИВЧЕННЯМ ОКРЕМИХ ПРЕДМЕТІВ "БАГАТОПРОФІЛЬНИЙ ЛІЦЕЙ ДЛЯ ОБДАРОВАНИХ ДІТЕЙ""
КУ "КОМУНАЛЬНА ОБЛАСНА СПЕЦІАЛІЗОВАНА ШКОЛА-ІНТЕРНАТ ІІ-ІІІ СТУПЕНІВ З ПОГЛИБЛЕНИМ ВИВЧЕННЯМ ОКРЕМИХ ПРЕДМЕТІВ "БАГАТОПРОФІЛЬНИЙ ЛІЦЕЙ ДЛЯ ОБДАРОВАНИХ ДІТЕЙ""