Показати схожі тендери

Закупівля Експлуатаційне утримання вулиць і доріг комунальної власності в населених пунктах: послуги з встановлення та заміни дорожніх знаків по м. Дніпро від КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТРАНСПОРТНА ІНФРАСТРУКТУРА МІСТА" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-08-12-011577-a
Id Tender 79b1e208da4a4acd895da7d1b5106ccd
План UA-P-2025-08-12-014347-a link
Статус Торги відмінено
Дата публікації оголошення 12.08.2025 17:04
Остання зміна 15.09.2025 00:00
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
1 400 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
7 000 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 12.08.2025 17:04 до 20.08.2025 01:00
Завершено
Період уточнень
з 12.08.2025 17:04
до 17.08.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 12.08.2025 17:04
до 17.08.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 20.08.2025 01:00
до 25.08.2025 15:02
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 25.08.2025 15:02
до 31.08.2025 00:00
wait
Підписання договору
з 25.08.2025 15:02
-
Період уточнень
з 12.08.2025 17:04 до 17.08.2025 00:00
Період оскарження
з 12.08.2025 17:04 до 17.08.2025 00:00
Період кваліфікації
з 20.08.2025 01:00 до 25.08.2025 15:02
Період кваліфікації
з 20.08.2025 01:00 до 25.08.2025 15:02
Основні параметри
Експлуатаційне утримання вулиць і доріг комунальної власності в населених пунктах: послуги з встановлення та заміни дорожніх знаків по м. Дніпро
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
1 400 000 грн.
Експлуатаційне утримання вулиць і доріг комунальної власності в населених пунктах: послуги з встановлення та заміни дорожніх знаків по м. Дніпро
Назва предмета закупівлі
Експлуатаційне утримання вулиць і доріг комунальної власності в населених пунктах: послуги з встановлення та заміни дорожніх знаків по м. Дніпро
Очікувана вартість
1 400 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
7000,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
14 000
Позиція
Опис предмета закупівлі
Експлуатаційне утримання вулиць і доріг комунальної власності в населених пунктах: послуги з встановлення та заміни дорожніх знаків по м. Дніпро
Код ДК 021:2015
45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, по м. Дніпро
Дата постачання по
25.12.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Документи лота
Проект договору
Тендерна документація
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП "Бурчак Євген Олександрович"
Пропозиція:
1 390 495.92 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
12.08.2025 17:04
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Скасування
15.09.2025 00:00
виправлення технічної помилки
04.09.2025 13:19
-
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Ірина Юрчишина
Електронна пошта
Телефон
+380931126230
Замовник
ЄДРПОУ
23357437
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТРАНСПОРТНА ІНФРАСТРУКТУРА МІСТА" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Поштовий індекс
49003
Країна
Україна
Область або регіон
Дніпропетровська область
Населений пункт
місто Дніпро
Адреса
вулиця 128-ї Бригади Тероборони (Курчатова), будинок 8
Кваліфікація
Лот № 1 Експлуатаційне утримання вулиць і доріг комунальної власності в населених пунктах: послуги з встановлення та заміни дорожніх знаків по м. Дніпро
Період вимог/скарг з 25.08.2025 15:02 по 31.08.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 20.08.2025 01:00 по 28.08.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
25.08.2025 15:02
Довідка НАЗК
25.08.2025 15:02
Повідомлення про рішення
20.08.2025 01:00
Витяг з ЄДР
20.08.2025 01:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
12.08.2025 17:04
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
12.08.2025 17:04
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Перелік виявлених невідповідностей: Учасник надав забезпечення тендерної пропозиції - банківську гарантію, що не відповідає вимогам тендерної документації, оскільки у складі банківської гарантії відсутня виписка з Банку по рахунку покриття, яка підтверджує зачислення грошового покриття на рахунок покриття, видану Банком- гарантом, завірену печаткою Банка-гаранта та підписом уповноваженої особи від Банку гаранта. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: у пункті 7 Додатку №1 та у пункті 2 розділу 3 Тендерної документації. Перелік документів, які повинен подати Учасник для усунення виявлених невідповідностей: Виписка з Банку по рахунку покриття, яка підтверджує зачислення грошового покриття на рахунок покриття, видану Банком- гарантом, завірену печаткою Банка-гаранта та підписом уповноваженої особи від Банку гаранта.
Створено
21.08.2025 16:03
Надати до
22.08.2025 16:03
Торги відмінено
Очікувана вартість
1 400 000 грн.
Період подання пропозицій
до 20.08.2025 01:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТРАНСПОРТНА ІНФРАСТРУКТУРА МІСТА" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
+380931126230
Статус
Торги відмінено
Очікувана вартість
1 400 000 грн.
Період подання пропозицій
до 20.08.2025 01:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТРАНСПОРТНА ІНФРАСТРУКТУРА МІСТА" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
+380931126230
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності