Показати схожі тендери

Закупівля КОМПЛЕКТИ ОБЛАДНАННЯ ДЛЯ НАВЧАЛЬНИХ КАБІНЕТІВ ФІЗИКИ, ХІМІЇ, МАТЕМАТИКИ, БІОЛОГІЇ від Відділ освіти Пустомитівської міської ради.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-08-12-010981-a
Id Tender 7d4dd6bf7a8d42d1ae90be443668ac97
План UA-P-2025-08-12-012919-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 12.08.2025 16:44
Остання зміна 05.09.2025 16:15
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
925 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
4 625 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 12.08.2025 16:44 до 21.08.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 12.08.2025 16:44
до 18.08.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 12.08.2025 16:44
до 18.08.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 21.08.2025 00:00
до 27.08.2025 17:03
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 27.08.2025 17:03
до 02.09.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 27.08.2025 17:03
до 05.09.2025 16:15
Період уточнень
з 12.08.2025 16:44 до 18.08.2025 00:00
Період оскарження
з 12.08.2025 16:44 до 18.08.2025 00:00
Період кваліфікації
з 21.08.2025 00:00 до 27.08.2025 17:03
Період кваліфікації
з 21.08.2025 00:00 до 27.08.2025 17:03
Основні параметри
КОМПЛЕКТИ ОБЛАДНАННЯ ДЛЯ НАВЧАЛЬНИХ КАБІНЕТІВ ФІЗИКИ, ХІМІЇ, МАТЕМАТИКИ, БІОЛОГІЇ
Закупівля співфінансується Європейським Союзом — Ukraine Facility
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
925 000 грн.
КОМПЛЕКТИ ОБЛАДНАННЯ ДЛЯ НАВЧАЛЬНИХ КАБІНЕТІВ ФІЗИКИ, ХІМІЇ, МАТЕМАТИКИ, БІОЛОГІЇ
Назва предмета закупівлі
КОМПЛЕКТИ ОБЛАДНАННЯ ДЛЯ НАВЧАЛЬНИХ КАБІНЕТІВ ФІЗИКИ, ХІМІЇ, МАТЕМАТИКИ, БІОЛОГІЇ
Примітки
Закупівля співфінансується Європейським Союзом — Ukraine Facility
Очікувана вартість
925 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
4625,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиції закупівлі 4
Позиція : №1 1 (комплект)
Комплект навчального обладнання для кабінету фізики
Опис предмета закупівлі
Комплект навчального обладнання для кабінету фізики
Код ДК 021:2015
39162100-6 - Навчальне обладнання
Кількість
1
Одиниця виміру
комплект
Адреса постачання
81100, Україна, Львівська область, м.Пустомити, • Пустомитівський ліцей №1 Пустомитівської міської ради Львівської області (м.Пустомити, вул. Паркова, 2) • Пустомитівський ліцей №2 імені Василя Кучабського Пустомитівської міської ради Львівської області (м.Пустомити, вул. Вознесінння, 17) • Наварійський ліцей Пустомитівської міської ради Львівської області (с.Наварія, ал. Музична, 20) • Містківський ліцей Пустомитівської міської ради Львівської області 81119 с.Містки, ал. Центральна, 31а/1 • Семенівський ліцей Пустомитівської міської ради Львівського району Львівської області с.Семенівка, вул. Шевченка, 1
Дата постачання по
30.11.2025 16:36
Позиція : №2 1 (комплект)
Комплект навчального обладнання для кабінету хімії
Опис предмета закупівлі
Комплект навчального обладнання для кабінету хімії
Код ДК 021:2015
39162100-6 - Навчальне обладнання
Кількість
1
Одиниця виміру
комплект
Адреса постачання
81100, Україна, Львівська область, м.Пустомити, • Пустомитівський ліцей №1 Пустомитівської міської ради Львівської області (м.Пустомити, вул. Паркова, 2) • Пустомитівський ліцей №2 імені Василя Кучабського Пустомитівської міської ради Львівської області (м.Пустомити, вул. Вознесінння, 17) • Наварійський ліцей Пустомитівської міської ради Львівської області (с.Наварія, ал. Музична, 20) • Містківський ліцей Пустомитівської міської ради Львівської області 81119 с.Містки, ал. Центральна, 31а/1 • Семенівський ліцей Пустомитівської міської ради Львівського району Львівської області с.Семенівка, вул. Шевченка, 1
Дата постачання по
30.11.2025 16:36
Позиція : №3 1 (комплект)
Комплект навчального обладнання для кабінету математики
Опис предмета закупівлі
Комплект навчального обладнання для кабінету математики
Код ДК 021:2015
39162100-6 - Навчальне обладнання
Кількість
1
Одиниця виміру
комплект
Адреса постачання
81100, Україна, Львівська область, м.Пустомити, • Пустомитівський ліцей №1 Пустомитівської міської ради Львівської області (м.Пустомити, вул. Паркова, 2) • Пустомитівський ліцей №2 імені Василя Кучабського Пустомитівської міської ради Львівської області (м.Пустомити, вул. Вознесінння, 17) • Наварійський ліцей Пустомитівської міської ради Львівської області (с.Наварія, ал. Музична, 20) • Містківський ліцей Пустомитівської міської ради Львівської області 81119 с.Містки, ал. Центральна, 31а/1 • Семенівський ліцей Пустомитівської міської ради Львівського району Львівської області с.Семенівка, вул. Шевченка, 1
Дата постачання по
30.11.2025 16:36
Позиція : №4 1 (комплект)
Комплект навчального обладнання для кабінету біології
Опис предмета закупівлі
Комплект навчального обладнання для кабінету біології
Код ДК 021:2015
39162100-6 - Навчальне обладнання
Кількість
1
Одиниця виміру
комплект
Адреса постачання
81100, Україна, Львівська область, м.Пустомити, • Пустомитівський ліцей №1 Пустомитівської міської ради Львівської області (м.Пустомити, вул. Паркова, 2) • Пустомитівський ліцей №2 імені Василя Кучабського Пустомитівської міської ради Львівської області (м.Пустомити, вул. Вознесінння, 17) • Наварійський ліцей Пустомитівської міської ради Львівської області (с.Наварія, ал. Музична, 20) • Містківський ліцей Пустомитівської міської ради Львівської області 81119 с.Містки, ал. Центральна, 31а/1 • Семенівський ліцей Пустомитівської міської ради Львівського району Львівської області с.Семенівка, вул. Шевченка, 1
Дата постачання по
30.11.2025 16:36
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 20 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДНІПРОБІЗНЕСКОНСАЛТИНГ"
Пропозиція:
923 820 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Донор
ЄДРПОУ
55000
Назва
Ukraine facility
Повна назва
Ukraine facility
Адреса
1048, Королівство Бельгія, Brussel, Брюссель, Rue de la Loi / Wetstraat, 175
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Демура Світлана Ігорівна
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Електронна пошта
Телефон
+380968133866
Замовник
ЄДРПОУ
44069391
Повна назва
Відділ освіти Пустомитівської міської ради
Поштовий індекс
81100
Країна
Україна
Область або регіон
Львівська область
Населений пункт
Пустомити
Адреса
вул. Грушевського Михайла, будинок 46
Кваліфікація
Лот № 1 КОМПЛЕКТИ ОБЛАДНАННЯ ДЛЯ НАВЧАЛЬНИХ КАБІНЕТІВ ФІЗИКИ, ХІМІЇ, МАТЕМАТИКИ, БІОЛОГІЇ
Період вимог/скарг з 27.08.2025 17:03 по 02.09.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 21.08.2025 00:00 по 29.08.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
27.08.2025 17:03
Довідка НАЗК
27.08.2025 17:03
Повідомлення про рішення
21.08.2025 00:00
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2025-08-12-010981-a-c1
Підписаний і діє
Номер
04/09
923 820 грн.
769 850 грн.
З ПДВ
Підписано
04.09.2025
Строк дії договору з
04.09.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (комплект)
Комплект навчального обладнання для кабінету фізики
Номенклатура
Комплект навчального обладнання для кабінету фізики
Кількість
1
Одиниця виміру
комплект
Ціна за одиницю
578 990
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
неділя, 30 листопада 2025 р.
Номенклатура
1 (комплект)
Комплект навчального обладнання для кабінету хімії
Номенклатура
Комплект навчального обладнання для кабінету хімії
Кількість
1
Одиниця виміру
комплект
Ціна за одиницю
139 530
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
неділя, 30 листопада 2025 р.
Номенклатура
1 (комплект)
Комплект навчального обладнання для кабінету математики
Номенклатура
Комплект навчального обладнання для кабінету математики
Кількість
1
Одиниця виміру
комплект
Ціна за одиницю
143 270
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
неділя, 30 листопада 2025 р.
Номенклатура
1 (комплект)
Комплект навчального обладнання для кабінету біології
Номенклатура
Комплект навчального обладнання для кабінету біології
Кількість
1
Одиниця виміру
комплект
Ціна за одиницю
62 030
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
неділя, 30 листопада 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Відділ освіти Пустомитівської міської ради
Повна назва
Відділ освіти Пустомитівської міської ради
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
44069391

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДНІПРОБІЗНЕСКОНСАЛТИНГ"
Повна назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДНІПРОБІЗНЕСКОНСАЛТИНГ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
36639379

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
05.09.2025 16:15
Повідомлення про договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-09-08-000031
Дата створення проекту
08.09.2025 12:30
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
08.09.2025 15:36
Дата публікації висновку про результати
17.09.2025 14:23
Дата завершення усунення порушень
02.10.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
30.09.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Західний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 32) 297-02-35
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40479801
Назва
Західний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Львів
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Західний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 32) 297-02-35
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40479801
Назва
Західний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Львів
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 08.09.2025 №214 Львів Про початок моніторингу процедур закупівель/закупівель Відповідно до статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», з врахуванням пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23. НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у додатку до цього наказу. В.о. начальника Володимир ВОЇНСЬКИЙ Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби 08.09.2025 №214. Витяг з переліку процедур закупівель/закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі/закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі/закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2025-08-12-010981-a, 12.08.2025. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
08.09.2025 00:00
Документи рішення
08.09.2025 15:36
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
conclusion.other
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 17 вересня 2025 року. Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності тендерної документації вимогам Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (у чинній для досліджуваної процедури закупівлі редакції, далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (у чинній для досліджуваної процедури закупівлі редакції, далі – Особливості №1178), а також умовам Рамкової угоди щодо спеціальних механізмів реалізації фінансування ЄС для України згідно з інструментом Ukraine Facility, підписаної між Україною та Європейським Союзом 21.05.2024 у м. Києві та 22.05.2024 у м. Брюсселі та ратифікованої Законом України від 06.06.2024 №3786-IX (далі – Рамкова угода); правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону та Особливостей №1178; розгляду тендерної пропозиції; надання переможцем тендеру документів; укладання договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов укладеного договору про закупівлю умовам тендерної документації та тендерній пропозиції переможця процедури закупівлі, а також умовам Рамкової угоди. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Відділу освіти Пустомитівської міської ради (далі – Замовник) на 2025 рік (UA-P-2025-08-12-012919-a); оголошення про проведення відкритих торгів; звіт про результати проведення процедури закупівлі; оприлюднену інформацію щодо досліджуваної процедури закупівлі на вебсайті Замовника (https://gromada.org.ua/gromada/pustomytivska/viddil-osviti-14-59-33-26-02-2021/); тендерну документацію Замовника; реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття тендерної пропозиції; протокольне рішення уповноваженої особи Замовника від 27.08.2025; тендерну пропозицію ТОВ «ДніпроБізнесКонсалтинг»; наявні у вільному публічному доступі відомості у санкційних списках ЄС (джерело інформації: https://www.sanctionsmap.eu/#/main); повідомлення про намір укласти договір про закупівлю; оприлюднені ТОВ «ДніпроБізнесКонсалтинг» як переможцем тендеру документи, договір від 04.09.2025 №04/09; опубліковані Замовником під час моніторингу інформацію та документи на запит органу державного фінансового контролю. Відповідно до норм частини 3-7 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз. Так, постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 затверджено Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування. За нормою пункту 3 Особливостей №1178 замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом. Одночасно, відповідно до вимог статті 6 Закону якщо міжнародним договором України, згоду на обов’язковість якого надано Верховною Радою України, передбачено інший порядок закупівлі, ніж визначений цим Законом, застосовуються положення міжнародного договору України, з урахуванням принципів, встановлених у частині першій статті 5 цього Закону. Так, з метою здійснення фінансової підтримки України від Європейського Союзу, спрямованої, зокрема, на фінансування державного бюджету, стимулювання інвестицій, між Україною та Європейським Союзом підписана Рамкова угода (ратифікованої Законом України від 06.06.2024 №3786-IX). Для реалізації ініціативи Європейського Союзу «Ukraine Facility» розпорядженням Кабінету Міністрів України від 18 березня 2024 року №244-р схвалено План України (далі – План України). Відповідно до пункту 2 постанови Кабінету Міністрів України від 15.11.2024 №1318 «Деякі питання реалізації інструменту Ukraine Facility» (далі – Постанова КМУ №1318) Державну аудиторську службу визначено органом, який здійснює в установленому законодавством порядку державний фінансовий контроль за видатками, передбаченими у межах виконання Плану України, зокрема під час здійснення публічних закупівель, а також відповідно до пункту 20 Порядку управління, моніторингу та контролю за виконанням Плану України, затвердженого Постановою КМУ №1318 (далі – Порядок №1318), Держаудитслужба здійснює державний фінансовий контроль видатків, передбачених на виконання кроків Плану України, зокрема для виконання яких необхідно здійснити публічні закупівлі у межах виконання Плану України, шляхом проведення державного фінансового аудиту, інспектування (ревізії), перевірки закупівель та моніторингу закупівель в установленому законодавством порядку. Моніторингом встановлено, що відповідно до інформації у річному плані закупівель (UA-P-2025-08-12-012919-a) Замовником досліджувана процедура закупівлі здійснюється в рамках реалізації інструменту Ukraine Facility (забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти, крок 7.12 Плану України). Підпунктом 4 пункту 9 Порядку №1318 визначено, що відповідальні органи під час виконання Плану України забезпечують здійснення закупівель для виконання Плану України відповідно до законодавства в частині, що не суперечить положенням статті 5 Рамкової угоди. Одночасно, у пункті 8 Порядку №1318 зазначено, що відповідальні органи визначають структурні підрозділи, відповідальні за організацію виконання Плану України, проведення моніторингу, підготовку звітної документації та здійснення контролю за виконанням Плану України (відповідно до компетенції державного органу), а також забезпечення його безпосереднього виконання; для виконання Плану України відповідальні органи можуть залучати інші державні органи, органи місцевого самоврядування, підприємства, установи, організації незалежно від форми власності. У підпункті 3 пункту 9 Порядку №1318 визначено, що відповідальні органи під час виконання Плану України на етапі формування річного плану закупівель та внесення змін до нього передбачають деталізацію інформації за позицією «джерело фінансування закупівлі» (у разі, коли в позиції «джерело фінансування закупівлі» зазначено державний або місцевий бюджет, зазначають код бюджету та код програмної класифікації видатків та кредитування). В опублікованому річному плані закупівель Замовника (UA-P-2025-08-12-012919-a) джерелом фінансування досліджуваної процедури закупівлі визначено місцевий бюджет із зазначенням ТПКВКМБ: 1183 – Співфінансування заходів, що реалізуються за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію публічного інвестиційного проекту на забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти «Нова українська школа». Водночас, відповідно до затвердженої наказом Міністерства фінансів України від 20.09.2017 №793 «Про затвердження складових Програмної класифікації видатків та кредитування місцевого бюджету» структури кодування Програмної класифікації видатків та кредитування місцевих бюджетів, код Програмної класифікації містить сім знаків (перших два – ознака головного розпорядника бюджетних коштів, третій знак - відповідальний виконавець бюджетної програми у системі головного розпорядника, наступні чотири – номер бюджетної програми). Замовником під час моніторингу щодо обгрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі надано посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі (https://gromada.org.ua/gromada/pustomytivska/viddil-osviti-14-59-33-26-02-2021/), згідно з яким джерелом фінансування досліджуваної процедури закупівлі визначено місцевий бюджет із зазначенням ТПКВКМБ: 1183 – Співфінансування заходів, що реалізуються за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію публічного інвестиційного проекту на забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти «Нова українська школа», а також джерело фінансування – інше із зазначенням ТПКВКМБ: 0611184 – Виконання заходів, спрямованих на реалізацію публічного інвестиційного проекту на забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти «Нова українська школа» за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам. Крім того, на підтвердження джерел фінансування закупівлі до моніторингу надано рішення Пустомитівської міської ради Львівського району Львівської області від 23.01.2025 №3202 та від 26.03.2025 №3284 відповідно до яких фінансування закупівель засобів навчання та обладнання, комп'ютерного та мультимедійного обладнання здійснюватиметься за КПКВКМБ: 0611183 та КПКВКМБ: 0611184. З врахуванням вищенаведеного, Замовником у річному плані закупівель на 2025 рік (UA-P-2025-08-12-012919-a) зазначено неповну інформацію щодо коду бюджету та коду програмної класифікації видатків та кредитування бюджету, що не відповідає положенням підпункту 3 пункту 9 Порядку №1318.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання відображення закупівлі у річному плані встановлено не врахування положень підпункту 3 пункту 9 Постанови КМУ №1318. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі; розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю (в тому числі щодо дотримання вимог законодавства стосовно публічності інформування щодо реалізації інструменту Ukraine Facility); відповідності тендерної документації вимогам Закону та Особливостей №1178, а також умовам Рамкової угоди; розгляду тендерної пропозиції; надання переможцем тендеру документів; укладання договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов укладеного договору про закупівлю умовам тендерної документації та тендерній пропозиції переможця процедури закупівлі, а також умовам Рамкової угоди – порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлене моніторингом, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Західний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань тощо), направлені на дотримання норм Рамкової угоди, а також Постанови КМУ №1318 та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Дата висновку
17.09.2025 00:00
Дата публікації
17.09.2025 14:23
Документи висновку
17.09.2025 14:23
-
Повідомлення
Запит
Запит про надання пояснення Замовнику – Відділу освіти Пустомитівської міської ради
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ІD: UA-2025-08-12-010981-a, яка проводилась Відділом освіти Пустомитівської міської ради (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень. Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань: 1. Надати інформацію про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. 2. Надати посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі (у разі такого розміщення). 3. Надати інформацію з підтвердними документами (рішення, розпорядження, листування тощо) стосовно джерел фінансування закупівлі. Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження. Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
10.09.2025 12:46
Орган перевірки
16.09.2025 00:00
Документи повідомлення
10.09.2025 12:47
-
Відповідь
ПОЯСНЕННЯ на запит у межах проведення моніторингу UA-2025-08-12-010981-a
ПОЯСНЕННЯ на запит у межах проведення моніторингу UA-2025-08-12-010981-a На виконання вимог, викладених у запиті Західного офісу Держаудитслужби 10.09.2025 року. Відповідно до частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (надалі по тексту - Закон) надаємо пояснення на вищезазначений Запит. 1. Щодо обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення очікуваної вартості. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості здійснювалось відповідно до чинних нормативно-правових актів та потреб Замовника. Так, враховуючи вимоги п. 28 «ОСОБЛИВОСТЕЙ здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі по тексту - Особливості), тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. На виконання вимог Особливостей та Закону України «Про публічні закупівлі» 12 серпня 2025 року на веб-порталі Уповноваженого органу оприлюднено оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями на закупівлю: «КОМПЛЕКТИ ОБЛАДНАННЯ ДЛЯ НАВЧАЛЬНИХ КАБІНЕТІВ ФІЗИКИ, ХІМІЇ, МАТЕМАТИКИ, БІОЛОГІЇ (ДК 021:2015:39160000-1: Шкільні меблі)». Тендерна документація була розроблена відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі», Особливостей та інших нормативних документів. Додатком 2 до тендерної документації передбачена інформація про необхідні технічні, якісні, кількісні та інші характеристики предмета закупівлі. Так, в Додатку 2 встановлено перелік та вимоги до товару, який є предметом закупівлі. Також, для забезпечення візуалізації ЄС згідно зі статтею 16 Рамкової угоди щодо спеціальних механізмів реалізації фінансування ЄС для України згідно з інструментом Ukraine Facility, ратифікованої Законом України від 06.06.2024 № 3786-IX, товар, який буде поставлено, має містити емблему Європейського Союзу та напис «Фінансується Європейським Союзом — Ukraine Facility» Напис «Фінансується Європейським Союзом» або «Співфінансується Європейським Союзом» завжди повинен бути вказаний повністю і розміщений поруч з емблемою. Шрифт, який буде використовуватися разом з емблемою ЄС, повинен залишатися простим і легко читабельним. Рекомендованими шрифтами є Arial, Auto, Calibri, Garamond, Tahoma, Trebuchet, Ubuntu та Verdana. Використання підкреслення та інших шрифтових ефектів заборонено. Розташування тексту відносно емблеми ЄС не повинно жодним чином перешкоджати зображенню емблеми ЄС. Рекомендовано учасникам ознайомитись із посібником «Використання емблеми ЄС у контексті програм ЄС 2021-2027». Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі обумовлено аналізом загальнодоступної інформації про ціну предмета закупівлі на підставі затвердженої центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері публічних закупівель, примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, а саме: згідно з пунктом 1 розділу ІІІ наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 із змінами, відповідно до якого встановлено наступне: Визначення замовником очікуваної вартості предмета закупівлі може здійснюватися наступними методами: Розрахунок очікуваної вартості товарів/послуг методом порівняння ринкових цін. Метод порівняння ринкових цін - це метод визначення очікуваної вартості на підставі даних ринку, а саме загальнодоступної відкритої інформації про ціни та інформації з отриманих цінових пропозицій та прайс-листів на момент вивчення ринку. Також, хочемо зазначити про те, що нами було проаналізовано щонайменше три комерційні пропозиції, а саме від: ТОВ «Освітні рішення та технології», ТОВ «СТЕМКЛАС.КОМ.ЮА» та ТОВ «ВЕКТОР-СТМ». Отже, на підставі пункту 1 розділу ІІІ наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 із змінами та даних, які містяться в зазначених комерційних пропозиціям було здійснено визначення розміру очікуваної вартості предмета закупівлі. Очікувана вартість предмета закупівлі становить: 925 000,00 грн. 2. Щодо посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. Надаємо посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі: https://gromada.org.ua/gromada/pustomytivska/viddil-osviti-14-59-33-26-02-2021/ 3. Щодо інформації з підтвердними документами (рішення, розпорядження, листування тощо) стосовно джерел фінансування закупівлі. Щодо підтвердження джерел фінансування закупівлі надаємо наступні документи: Рішення Пустомитівської міської ради Львівського району Львівської області №3202 від 23.01.2025 р. та Рішення Пустомитівської міської ради Львівської ради Львівської області Рішення №3284 від 26.03.2025 р. Джерела фінансування: місцевий бюджет та субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію публічного інвестиційного проекту на забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти «Нова українська школа»
Рішеня
15.09.2025 15:34
Замовник
Завершена закупівля
Очікувана вартість
925 000 грн.
Період подання пропозицій
до 21.08.2025 00:00
Замовник:
Відділ освіти Пустомитівської міської ради
Контактний телефон:
+380968133866
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
925 000 грн.
Період подання пропозицій
до 21.08.2025 00:00
Замовник:
Відділ освіти Пустомитівської міської ради
Контактний телефон:
+380968133866
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності