Показати схожі тендери

Закупівля Частини до секцій механізованого комплексу 2КМ87-УМН від Державне підприємство "Львіввугілля".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-08-12-010966-a
Id Tender 35b225cbc3a345949f4c7da8fe56e462
План UA-P-2025-08-12-013525-a link
Статус Пропозиції розглянуто
Дата публікації оголошення 12.08.2025 16:37
Остання зміна 12.09.2025 16:27
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
6 552 000 грн. (Без ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
32 760 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 12.08.2025 16:36 до 20.08.2025 13:00
Завершено
Період уточнень
з 12.08.2025 16:36
до 17.08.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 12.08.2025 16:36
до 17.08.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 21.08.2025 12:12
до 08.09.2025 15:02
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 04.09.2025 17:16
до 14.09.2025 00:00
Поточний період
Підписання договору
з 08.09.2025 15:02
-
Період уточнень
з 12.08.2025 16:36 до 17.08.2025 00:00
Період оскарження
з 12.08.2025 16:36 до 17.08.2025 00:00
Період кваліфікації
з 21.08.2025 12:12 до 08.09.2025 15:02
Період кваліфікації
з 21.08.2025 12:12 до 08.09.2025 15:02
Основні параметри
Частини до секцій механізованого комплексу 2КМ87-УМН
Закупівля здійснюється відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету міністрів України від 12.10.2022 №1178 (зі змінами). Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та підготовлені безпосередньо учасником для участі у цій процедурі закупівлі, викладаються українською мовою. * Примітка У разі надання учасником у складі тендерної пропозиції будь-яких документів іноземною мовою, виданих органами державної влади, підприємствами/установами/ організаціями, такі документи повинні бути перекладені українською мовою та обов’язково завірені підписом і печаткою (у разі її використання) учасника, або бюро перекладів/перекладачем, або нотаріусом. (відповідальність за якість та достовірність перекладу несе учасник). Проектна, технічна документація, особисті документи (водійські посвідчення, паспорти, трудові книжки) які викладені в оригіналі російською мовою, не потребує перекладу українською мовою. Не перекладаються документи, текст яких викладено іноземною мовою з одночасним його викладенням українською мовою та інші друковані джерела літературної інформації: буклети, паспорти на обладнання, інструкції з експлуатації обладнання тощо.
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
6 552 000 грн.
Частини до секцій механізованого комплексу 2КМ87-УМН
Назва предмета закупівлі
Частини до секцій механізованого комплексу 2КМ87-УМН
Примітки
Для створення рівного конкурентного середовища в оголошенні про проведення процедури закупівлі очікувана вартість зазначається без ПДВ, учасник повинен вказати ціну пропозиції без ПДВ. Включення чи не включення ПДВ до ціни договору, що укладатиметься з переможцем, визначатиметься згідно з діючим податковим законодавством.
Очікувана вартість
6 552 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
32760,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
21.08.2025 11:49
Закінчення аукціону
21.08.2025 12:12
Позиція
Опис предмета закупівлі
Ресора М87УМ26.10.050
Код ДК 021:2015
43328100-9 - Гідравлічне обладнання
Кількість
560
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
80051, Україна, Львівська область, с. Острів, ВП «Управління «Західвуглепостач» ДП «Львіввугілля»
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Частини до секцій механізованого комплексу 2КМ87-УМН. Умови оплати – Оплата за отриманий Товар проводиться Покупцем шляхом перерахування коштів протягом 30 робочих днів з моменту отримання узгодженої партії Товару. Оплату за Товар може здійснювати, як Покупець так і Вантажоодержувач. Джерело фінансування - кошти підприємства.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ «Селидовбудінвест»
Пропозиція:
6 440 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ПП фірма "Спецреммаш"
Пропозиція:
6 552 000 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 21.08.2025 11:49
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
12.08.2025 16:37
Оголошення про проведення закупівлі
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Андрій МОДЕНКО
Електронна пошта
Телефон
380672150077
Замовник
ЄДРПОУ
32323256
Назва (англійською мовою)
State enterprise Lvivvughiliya
Повна назва
Державне підприємство "Львіввугілля"
Повна назва (англійською мовою)
State enterprise Lvivvughiliya
Поштовий індекс
80000
Країна
Україна
Область або регіон
Львівська область
Населений пункт
Сокаль
Адреса
вул.Б.Хмельницького,26
Кваліфікація
Лот № 1 Частини до секцій механізованого комплексу 2КМ87-УМН
Період вимог/скарг з 04.09.2025 17:16 по 10.09.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 21.08.2025 12:12 по 19.09.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей
Зміст
21.08.2025р. в електронній системі закупівель відбувся електронний аукціон із закупівлі товару, а саме: Частини до секцій механізованого комплексу 2КМ87-УМН за кодом ДК 021:2015, 43320000-2 Будівельне обладнання (43328000-8 Гідравлічні установки, 43328100-9 Гідравлічне обладнання). За результатами електронного аукціону найбільш економічно вигідною пропозицією визначено пропозицію ТОВ «Селидовбудінвест» (Код ЄДРПОУ 34399870). Під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «Селидовбудінвест» виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією: Невідповідність 1: - у складі тендерної пропозиції учасника відсутні документи згідно п. 8 Додатку 1 тендерної документації Вимога тендерної документації: п. 8 Додатку 1 тендерної документації (Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору): Учасник у своїй тендерній пропозиції повинен надати документи, які підтверджують виконання аналогічних договорів. З метою недопущення участі у процедурі закупівлі недобросовісних учасників, у складі тендерної пропозиції учасник повинен надати: - Не менше трьох копій договорів на поставку аналогічного товару, укладених із замовником/ами у сфері вугільної галузі. - документи, що підтверджують факт виконання аналогічних договорів (акти приймання-передачі товару та/або видаткові накладні які підтверджують повне/часткове виконання договору). Аналогічними вважаються договори поставки частин секцій механізованого кріплення укладені із замовником/ами у сфері вугільної галузі. Документ який має надати учасник у складі тендерної пропозиції: - Не менше трьох копій договорів на поставку аналогічного товару, укладених із замовником/ами у сфері вугільної галузі та документи, що підтверджують факт виконання аналогічних договорів (акти приймання-передачі товару та/або видаткові накладні які підтверджують повне/часткове виконання договору). Аналогічними вважаються договори поставки частин секцій механізованого кріплення укладені із замовником/ами у сфері вугільної галузі. Невідповідність 2: - у складі тендерної пропозиції учасника відсутні копія Дозволу Держгірпромнагляду або Дозволу Державної служби України з питань праці виданого на ім’я виробника товару. Вимога тендерної документації: п. 10.4 Додатку 1 тендерної документації (Перелік документів для підтвердження умов в частині технічних та якісних характеристик предмета закупівлі): 10.4. копію Дозволу Держгірпромнагляду або Дозволу Державної служби України з питань праці виданого на ім’я виробника товару (дозвіл надається на товар який є предметом закупівлі та/або на обладнання в якому застосовується товар який є предметом закупівлі); Документ який має надати учасник у складі тендерної пропозиції: - копію Дозволу Держгірпромнагляду або Дозволу Державної служби України з питань праці виданого на ім’я виробника товару (дозвіл надається на товар який є предметом закупівлі та/або на обладнання в якому застосовується товар який є предметом закупівлі); Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, проте учасник закупівлі не виправив виявлені замовником невідповідності у встановлений термін.
Документи кваліфікації
04.09.2025 17:15
Повідомлення про рішення
Скарги та рішення
26.08.2025 12:16
Електроний протокол про продовження строку
Скарги та рішення
21.08.2025 12:12
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
12.08.2025 16:36
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
12.08.2025 16:36
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
21.08.2025р. в електронній системі закупівель відбувся електронний аукціон із закупівлі товару, а саме: Частини до секцій механізованого комплексу 2КМ87-УМН за кодом ДК 021:2015, 43320000-2 Будівельне обладнання (43328000-8 Гідравлічні установки, 43328100-9 Гідравлічне обладнання). За результатами електронного аукціону найбільш економічно вигідною пропозицією визначено пропозицію ТОВ «Селидовбудінвест» (Код ЄДРПОУ 34399870). Відповідно до пункту 41 Особливостей розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 цих особливостей. Згідно положень частини 10 статті 29 Строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. З метою всебічного розгляду тендерної пропозиції учасника, а також у зв’язку з великим об’ємом інформації, що в свою чергу унеможливлює повноцінно провести розгляд тендерної пропозиції учасника, зокрема ретельного вивчення технічної частини тендерної пропозиції протягом п’яти робочих днів, у замовника виникла необхідність продовжити строк розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Селидовбудінвест» до 20 робочих днів.
Дата продовження строку розгляду
26.08.2025 12:15
Дата кінця розгляду
19.09.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «Селидовбудінвест» виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією: Невідповідність 1: - у складі тендерної пропозиції учасника відсутні документи про наявність обладнання для виготовлення товару. Вимога тендерної документації: п. 8 Додатку 1 тендерної документації (Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору): Учасник у своїй тендерній пропозиції повинен надати документи, які підтверджують виконання аналогічних договорів. З метою недопущення участі у процедурі закупівлі недобросовісних учасників, у складі тендерної пропозиції учасник повинен надати: - Не менше трьох копій договорів на поставку аналогічного товару, укладених із замовником/ами у сфері вугільної галузі. - документи, що підтверджують факт виконання аналогічних договорів (акти приймання-передачі товару та/або видаткові накладні які підтверджують повне/часткове виконання договору). Аналогічними вважаються договори поставки частин секцій механізованого кріплення укладені із замовником/ами у сфері вугільної галузі. Документ який має надати учасник у складі тендерної пропозиції: - Не менше трьох копій договорів на поставку аналогічного товару, укладених із замовником/ами у сфері вугільної галузі та документи, що підтверджують факт виконання аналогічних договорів (акти приймання-передачі товару та/або видаткові накладні які підтверджують повне/часткове виконання договору). Аналогічними вважаються договори поставки частин секцій механізованого кріплення укладені із замовником/ами у сфері вугільної галузі. Невідповідність 2: - у складі тендерної пропозиції учасника відсутні копія Дозволу Держгірпромнагляду або Дозволу Державної служби України з питань праці виданого на ім’я виробника товару. Вимога тендерної документації: п. 10.4 Додатку 1 тендерної документації (Перелік документів для підтвердження умов в частині технічних та якісних характеристик предмета закупівлі): 10.4. копію Дозволу Держгірпромнагляду або Дозволу Державної служби України з питань праці виданого на ім’я виробника товару (дозвіл надається на товар який є предметом закупівлі та/або на обладнання в якому застосовується товар який є предметом закупівлі); Документ який має надати учасник у складі тендерної пропозиції: - копію Дозволу Держгірпромнагляду або Дозволу Державної служби України з питань праці виданого на ім’я виробника товару (дозвіл надається на товар який є предметом закупівлі та/або на обладнання в якому застосовується товар який є предметом закупівлі);
Створено
03.09.2025 16:31
Надати до
04.09.2025 16:31
Період вимог/скарг з 08.09.2025 15:02 по 14.09.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 04.09.2025 17:16 по 12.09.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
08.09.2025 15:03
Довідка НАЗК
08.09.2025 15:02
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
04.09.2025 17:16
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2025-08-12-010966-a-a1
Очікує підписання
6 552 000 грн.
6 552 000 грн.
Без ПДВ
Номенклатура
560 (штуки)
Ресора М87УМ26.10.050
Номенклатура
Ресора М87УМ26.10.050
Кількість
560
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Державне підприємство "Львіввугілля"
Повна назва
Державне підприємство "Львіввугілля"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
32323256

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ПП фірма "Спецреммаш"
Повна назва
ПП фірма "Спецреммаш"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
43227878

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
6 552 000 грн.
Період подання пропозицій
до 20.08.2025 13:00
Замовник:
Державне підприємство "Львіввугілля"
Контактний телефон:
380672150077
Статус
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
6 552 000 грн.
Період подання пропозицій
до 20.08.2025 13:00
Замовник:
Державне підприємство "Львіввугілля"
Контактний телефон:
380672150077
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності