Показати схожі тендери

Закупівля Послуга по встановленню пам’ятників на могилах загиблих (померлих )Захисників та Захисниць на Алеї Пам’яті в с.Зоря. (Код ДК 021:2015- 45212314-0 Будівництво історичних пам’ятників або меморіалів)). від Зорянська сільська рада.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-08-12-010760-a
Id Tender da6027b76ce148bba82b8523231427f3
План UA-P-2025-08-12-012628-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 12.08.2025 16:29
Остання зміна 04.09.2025 08:25
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
565 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
2 825 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 12.08.2025 16:22 до 20.08.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 12.08.2025 16:22
до 17.08.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 12.08.2025 16:22
до 17.08.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 20.08.2025 00:00
до 21.08.2025 12:26
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 21.08.2025 12:26
до 27.08.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 21.08.2025 12:26
до 04.09.2025 08:25
Період уточнень
з 12.08.2025 16:22 до 17.08.2025 00:00
Період оскарження
з 12.08.2025 16:22 до 17.08.2025 00:00
Період кваліфікації
з 20.08.2025 00:00 до 21.08.2025 12:26
Період кваліфікації
з 20.08.2025 00:00 до 21.08.2025 12:26
Основні параметри
Послуга по встановленню пам’ятників на могилах загиблих (померлих )Захисників та Захисниць на Алеї Пам’яті в с.Зоря. (Код ДК 021:2015- 45212314-0 Будівництво історичних пам’ятників або меморіалів)).
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
565 000 грн.
Послуга по встановленню пам’ятників на могилах загиблих (померлих )Захисників та Захисниць на Алеї Пам’яті в с.Зоря. (Код ДК 021:2015- 45212314-0 Будівництво історичних пам’ятників або меморіалів) ).
Назва предмета закупівлі
Послуга по встановленню пам’ятників на могилах загиблих (померлих )Захисників та Захисниць на Алеї Пам’яті в с.Зоря. (Код ДК 021:2015- 45212314-0 Будівництво історичних пам’ятників або меморіалів) ).
Очікувана вартість
565 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
2825,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуга по встановленню пам’ятників на могилах загиблих (померлих )Захисників та Захисниць на Алеї Пам’яті в с.Зоря. (Код ДК 021:2015- 45212314-0 Будівництво історичних пам’ятників або меморіалів) ).
Код ДК 021:2015
45212314-0 - Будівництво історичних пам’ятників або меморіалів
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
35314, Україна, Рівненська область, Зоря, площа Володимира Плютинського,1
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Документи лота
12.08.2025 16:22
Критерії оцінки
12.08.2025 16:22
Критерії оцінки
12.08.2025 16:22
Критерії прийнятності
12.08.2025 16:22
Технічні специфікації
12.08.2025 16:22
Проект договору
12.08.2025 16:22
-
12.08.2025 16:22
-
12.08.2025 16:22
-
Тендерна документація
Реєстр пропозицій
Учасник:
Комунальне підприємство "Спецкомбінат-ритуальна служба" Рівненської міської ради
Пропозиція:
478 614.56 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
12.08.2025 16:29
Оголошення про проведення закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Іванна Селегей
Електронна пошта
Телефон
+380362279570
Замовник
ЄДРПОУ
04387220
Повна назва
Зорянська сільська рада
Поштовий індекс
35314
Країна
Україна
Область або регіон
Рівненська область
Населений пункт
Рівненський р-н, село Зоря
Адреса
Пл. Володимира Плютинського, 1
Кваліфікація
Лот № 1 Послуга по встановленню пам’ятників на могилах загиблих (померлих )Захисників та Захисниць на Алеї Пам’яті в с.Зоря. (Код ДК 021:2015- 45212314-0 Будівництво історичних пам’ятників або меморіалів) ).
Період вимог/скарг з 21.08.2025 12:26 по 27.08.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 20.08.2025 00:00 по 28.08.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
21.08.2025 12:26
Довідка НАЗК
21.08.2025 12:26
Повідомлення про рішення
20.08.2025 00:02
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2025-08-12-010760-a-b1
Підписаний і діє
Номер
181
478 614.56 грн.
398 845.47 грн.
З ПДВ
Підписано
02.09.2025
Строк дії договору з
02.09.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (послуга)
Послуга по встановленню пам’ятників на могилах загиблих (померлих )Захисників та Захисниць на Алеї Пам’яті в с.Зоря. (Код ДК 021:2015- 45212314-0 Будівництво історичних пам’ятників або меморіалів) ).
Номенклатура
Послуга по встановленню пам’ятників на могилах загиблих (померлих )Захисників та Захисниць на Алеї Пам’яті в с.Зоря. (Код ДК 021:2015- 45212314-0 Будівництво історичних пам’ятників або меморіалів) ).
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Зорянська сільська рада
Повна назва
Зорянська сільська рада
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
04387220

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Комунальне підприємство "Спецкомбінат-ритуальна служба" Рівненської міської ради
Повна назва
Комунальне підприємство "Спецкомбінат-ритуальна служба" Рівненської міської ради
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
05478841

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
04.09.2025 08:25
-
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-09-08-000059
Дата створення проекту
08.09.2025 12:49
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
08.09.2025 13:17
Дата публікації висновку про результати
26.09.2025 12:39
Дата завершення усунення порушень
11.10.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
30.09.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Дані автоматичних індикаторів ризиків
Етапи закупівельного процесу
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Північно-східний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 66) 991-70-21
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
41127015
Назва
Північно-східний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Сєвєродонецьк
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Північно-східний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 99) 776-92-62
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
41127015
Назва
Північно-східний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Сєвєродонецьк
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЛУГАНСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 08.09.2025 № 38-З Сіверськодонецьк Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 14 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2 зі змінами, внесеними наказом від 17 грудня 2018 року № 255 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області Тетяна ЖИХАР Додаток до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області від 08.09.2025 № 38-З Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 7 UA-2025-08-12-010760-a 12.08.2025 дані автоматичних індикаторів ризиків Заступник начальника Управління - начальник відділу контролю у сфері закупівель Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області Ірина БУГЕРА
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
08.09.2025 00:00
Документи рішення
08.09.2025 13:17
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
conclusion.other
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 26 вересня 2025 року. Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 (в редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору, відповідь на запит Управління. Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель Зорянської сільської ради (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 12.08.2025 № б/н, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерну пропозицію комунального підприємства «Спецкомбінат-ритуальна служба» Рівненської міської ради (далі – КП «Спецкомбінат-ритуальна служба»), протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою про визначення переможця від 21.08.2025 № б/н, повідомлення про намір укласти договір від 21.08.2025, договір про закупівлю від 02.09.2025 № 181, додаткова угода до договору від 15.09.2025, пояснення Замовника, надані 12.09.2025 та 15.09.2025 через електронну систему закупівель. Згідно з пунктом 3 Особливостей Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом. Відповідно до абзацу п’ятнадцятого пункту 47 Особливостей переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 цього пункту. Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, крім випадків, коли доступ до такої інформації є обмеженим на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів. Також у розділі 2 Додатку 2 «Перелік документів та інформації для підтвердження відсутності підстав для відхилення учасника/переможця відповідно до вимог, визначених пунктом 47 Особливостей» (далі – Додаток 2) до тендерної документації, Замовником зазначено, що Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей. Згідно наявної в електронній системі закупівель інформації встановлено, що повідомлення про намір укласти договір про закупівлю оприлюднено Замовником 21.08.2025 року. При цьому КП «Спецкомбінат-ритуальна служба», як переможцем процедури закупівлі, документи на підтвердження вимог, визначених підпунктами 6 і 12 пункту 47 Особливостей надано 26.08.2025 року, (на п’ятий день), тобто з порушенням строків, визначених абзацом п’ятнадцятим пункту 47 Особливостей. Відповідно до вимог абзацу третього підпункту 3 пункту 44 Особливостей Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 цих особливостей. Постановою Касаційного адміністративного суду Верховного Суду України від 02.03.2023 у справі 640/26603/21 (далі – Постанова) суд визнав, що публічна закупівля здійснюється поетапно, завершальним етапом якого є укладення та виконання договору. Враховуючи те, що принцип прозорості повинен застосовуватись на усіх етапах закупівель, а електронна система закупівель забезпечує, зокрема обмін інформацією і документами саме в електронному вигляді, виключним способом взаємодії між учасниками закупівлі та Замовником є електронна система закупівель. Окрім цього, в цій же Постанові наголошено, що дана правова норма стосується як учасників так і переможця/ів торгів. Отже, на порушення вищезазначених вимог Замовник не відхилив тендерну пропозицію переможця торгів КП «Спецкомбінат-ритуальна служба», як такого, що не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 6 і 12 пункту 47 Особливостей та уклав з ним договір про закупівлю на суму 478 614,56 гривень. Під час проведення моніторингу на запит Управління Замовником 15.09.2025 надано відповідь з інформацією, що для усунення помилки, було вирішено достроково розірвати договір, шляхом укладання Додаткової угоди від 15.09.2025р до Договору №181 від 02.09.2025р. (Додаткова угода в сканованому вигляді долучається). А також в електронній системі закупівель було оприлюднено звіт про виконання договору, в якому зазначено, що договір розірвано за згодою сторін.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції КП «Спецкомбінат-ритуальна служба», встановлено порушення вимог абзацу третього підпункту 3 пункту 44 Особливостей. За результатами аналізу питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями відповідно до вимог Закону та вимог Особливостей, відповідність вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору, надання відповіді на запит – порушень не установлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
-
Дата висновку
26.09.2025 00:00
Дата публікації
26.09.2025 12:39
Документи висновку
26.09.2025 12:39
-
Повідомлення
Запит
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуг по встановленню пам’ятників на могилах загиблих (померлих ) Захисників та Захисниць на Алеї Пам’яті в с. Зоря за кодом ДК 021:2015: 45212314-0 — Будівництво історичних пам’ятників або меморіалів (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-08-12-010760-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) на наступні питання: 1. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на послуги, що є предметом даної закупівлі, тощо) на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. 2. Також просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 41 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), та яка буде доступна для перегляду. 3. Замовником у пункт 12.2 Розділу 12 Додатку 5 «Проєкт договору» до тендерної документації та в пункт 12.2 Розділу 12 укладеного Договору від 02.09.2025 № 181 включений підпункт 9 пункту 19 Особливостей № 1178. Водночас предметом закупівлі є послуги. При цьому, вказана підстава зміни істотних умов договору про закупівлю застосовується виключно при закупівлі, предметом якої є роботи для відбудови (відновлення) населених пунктів, які постраждали внаслідок збройної агресії Російської Федерації. Просимо надати пояснення стосовно цього питання. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351? Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
09.09.2025 16:11
Орган перевірки
13.09.2025 00:00
Документи повідомлення
09.09.2025 16:12
-
Відповідь
Відповідь на моніторинг UA-M-2025-09-08-000059
На Ваш запит про надання інформації у межах проведення моніторингу закупівлі Послуга по встановленню пам’ятників на могилах загиблих (померлих )Захисників та Захисниць на Алеї Пам’яті в с.Зоря. (Код ДК 021:2015- 45212314-0 Будівництво історичних пам’ятників або меморіалів)). - (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro ідентифікатор закупівлі UA-2025-08-12-010760-a) пояснюємо наступне : 1.Очікувану вартість закупівлі за предметом закупівлі Послуга по встановленню пам’ятників на могилах загиблих (померлих )Захисників та Захисниць на Алеї Пам’яті в с.Зоря. (Код ДК 021:2015- 45212314-0 Будівництво історичних пам’ятників або меморіалів) було визначено відповідно до Наказу Мінекономіки №275 від 18.02.20р, а саме шляхом розрахунку вартості товарів /послуг методом порівняння ринкових цін . Для потенційних учасників: Комунальне підприємство «Спецкомбінат-ритуальна служба» Рівненської міської ради, Комунальне підприємство «Дядьковицьке» Дядьковицької сільської ради, Комунальне підприємство «ЗОРЯ-СЕРВІС» Зорянської сільської ради було надіслано ЗАПИТ ЦІНОВОЇ ПРОПОЗИЦІЇ(сканована копія ЗАПИТУ ЦІНОВОЇ ПРОПОЗИЦІЇ додається) з зазначенням обсягів робіт ,що необхідно провести для надання послуги. Ознайомившись з обсягами робіт ,що необхідно провести, потенційними Учасниками були надані відповіді на даний ЗАПИТ у вигляді листа із зазначенням прогнозованої (планової) вартості виконання даної послуги ( скановані копії листів від потенційних Учасників додаються) : - №60/01 від 07.07.2025р Комунальне підприємство «ЗОРЯ-СЕРВІС» Зорянської сільської ради, прогнозована (планова) вартість - 635000,00грн в т ч ПДВ 10583,33грн ; -№759/01-15/04 від 04.07.2025р. Комунальне підприємство «Спецкомбінат-ритуальна служба» Рівненської міської ради, прогнозована (планова) вартість - 478614,56 в т ч ПДВ 79769,10грн ; -№19/01-10/25 від 07.07.2025р Комунальне підприємство «ЗОРЯ-СЕРВІС» Зорянської сільської ради, прогнозована (планова) вартість - 580 000,00 в т ч ПДВ 96 666,67грн ; Відповідно до отриманої інформації, а саме планової вартості наданої потенційними учасниками було розраховано середню вартість виконання послуги по встановленню пам’ятників ,що становить 565000,00грн з ПДВ Надалі було сесійно виділено кошти відповідно до рішення Зорянської сільської ради № 2498 від 18.07.2025 «Про внесення змін до бюджету Зорянської сільської територіальної громади на 2025 рік» (Рішення сесії додається) для проведення даної закупівлі в розмірі 565000,00 грн по ТПКВКМБ:6030 -Організація благоустрою населених пунктів, КЕКВ:2240- Оплата послуг (крім комунальних) та 12.08.2025року уповноваженою особою було оприлюднено на порталі ПРОЗОРО Оголошення про проведення закупівлі із зазначення очікуваної вартості в розмірі 565000,00 грн. з ПДВ та тендерну документацію до неї. 2. У відповідь на друге запитання надаємо посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікувана вартість предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 41 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), та яке доступне для перегляду - https://zoryanska-gromada.gov.ua/news/1757417592/ 3. У відповідь на трете запитання надаємо інформацію: В тендерній документації було допущено механічну помилку , яку булувиправлено шляхом прийняття Уповноваженою особою протоколу від 09.09.25року. Також хочемо зазначити , що з метою усунення невідповідностей в Договорі №181 від 02.09.2025 , а саме виключення, пп. 9 п. 12.2. Розділу 12 Договору: “зменшення обсягів закупівлі та/або ціни згідно з договорами про закупівлю робіт з будівництва об’єктів нерухомого майна відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 25 квітня 2023 р. № 382 “Про реалізацію експериментального проекту щодо відновлення населених пунктів, які постраждали внаслідок збройної агресії Російської Федерації” (Офіційний вісник України, 2023 р., № 46, ст. 2466), якщо розроблення проектної документації покладено на підрядника, після проведення експертизи та затвердження проектної документації в установленому законодавством порядку.” нами було направлело лист №1705/06-03-11/25 від 10.09.2025р Комунальному підприємству «Спецкомбінат – ритуальна служба» Рівненської міської ради на погодження проєкту додаткової угоди до Договору від 02.09.2025 №181. У відповідь на який Комунальне підприємство «Спецкомбінат – ритуальна служба» Рівненської міської ради повідомило листом №976/01-15/08 від 11.09.2025р про погодження додаткової угоди Договору №181 від 02.09.2025 щодо закупівлі послуг по встановленню пам’ятників на могилах загиблих (померлих ) Захисників та Захисниць на Алеї Пам’яті в с. Зоря за кодом ДК 021:2015: 45212314-0 — Будівництво історичних пам’ятників або меморіалів (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-08-12-010760-a) та надає згоду на її підписання у найкоротший термін з метою приведення у відповідність положень договору.( Лист №1705/06-03-11/25 від 10.09.2025р, лист№976/01-15/08 від 11.09.2025р,Поєкт Додаткової угоди додаються)
Рішеня
12.09.2025 10:06
Замовник
Запит
Запит про надання пояснень.
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуг по встановленню пам’ятників на могилах загиблих (померлих ) Захисників та Захисниць на Алеї Пам’яті в с. Зоря за кодом ДК 021:2015: 45212314-0 — Будівництво історичних пам’ятників або меморіалів (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-08-12-010760-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) на наступні питання: 1. Надати пояснення щодо причин невідхилення тендерної пропозиції КП «Спецкомбінат-ритуальна служба» Рівненської міської ради, з огляду на ненадання ним як переможцем, шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель, документів, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей № 1178, у строки визначені пунктом 47 Особливостей № 1178? Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Поряд з тим інформуємо, що відповідно до вимог статті 351? Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
12.09.2025 14:26
Орган перевірки
18.09.2025 00:00
Документи повідомлення
12.09.2025 14:27
-
Відповідь
Відповідь на запит від 12.09.2025 року
У відповідь на запит ,що надійшов від 12.09.2025р надаємо інформацію : Переглянувши довідки ,що були доєднанні в систему ПРОЗОРО Учасником як переможцем, шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, як документів, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей № 1178, у строки визначені пунктом 47 Особливостей № 1178 , було виявлено допущену Учасником помилку ,а саме документи ,що вимагались відповідно до Тендерної документації були підвантаженні в електронну систему із запізнененням – 26.09.25року,коли кінцевий термін подання їх був 25.09.2025року. В зв’язку з цим для усунення помилки ,було вирішено достроково розірвати договір, шляхом укладання Додаткової угоди від 15.09.2025р до Договору №181 від 02.09.2025р. (Додадкова угода в сканованому вигляді долучається)
Рішеня
15.09.2025 16:05
Замовник
Документи повідомлення
Завершена закупівля
Очікувана вартість
565 000 грн.
Період подання пропозицій
до 20.08.2025 00:00
Замовник:
Зорянська сільська рада
Контактний телефон:
+380362279570
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
565 000 грн.
Період подання пропозицій
до 20.08.2025 00:00
Замовник:
Зорянська сільська рада
Контактний телефон:
+380362279570
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності