Показати схожі тендери

Закупівля Поточний ремонт (утеплення) фасаду будівлі Первомайського міськрайонного суду Миколаївської області за адресою: м. Первомайськ, вул. Івана Виговського,18 від Територіальне управління державної судової адміністрації України в Миколаївській області.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-08-12-010734-a
Id Tender f6634c6c536944b2b94efc85022b503a
План UA-P-2025-08-12-004162-a link
Статус Пропозиції розглянуто
Дата публікації оголошення 12.08.2025 16:21
Остання зміна 31.08.2025 11:07
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
1 644 140 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
8 220.7 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 12.08.2025 16:21 до 20.08.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 12.08.2025 16:21
до 17.08.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 12.08.2025 16:21
до 17.08.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 20.08.2025 16:02
до 28.08.2025 09:28
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 28.08.2025 09:28
до 03.09.2025 00:00
Поточний період
Підписання договору
з 28.08.2025 09:28
-
Період уточнень
з 12.08.2025 16:21 до 17.08.2025 00:00
Період оскарження
з 12.08.2025 16:21 до 17.08.2025 00:00
Період кваліфікації
з 20.08.2025 16:02 до 28.08.2025 09:28
Період кваліфікації
з 20.08.2025 16:02 до 28.08.2025 09:28
Основні параметри
Поточний ремонт (утеплення) фасаду будівлі Первомайського міськрайонного суду Миколаївської області за адресою: м. Первомайськ, вул. Івана Виговського,18
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
1 644 140 грн.
Поточний ремонт (утеплення) фасаду будівлі Первомайського міськрайонного суду Миколаївської області за адресою: м. Первомайськ, вул. Івана Виговського,18
Назва предмета закупівлі
Поточний ремонт (утеплення) фасаду будівлі Первомайського міськрайонного суду Миколаївської області за адресою: м. Первомайськ, вул. Івана Виговського,18
Очікувана вартість
1 644 140 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
8220,7
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
20.08.2025 15:39
Закінчення аукціону
20.08.2025 16:02
Позиція
Опис предмета закупівлі
Поточний ремонт (утеплення) фасаду будівлі Первомайського міськрайонного суду Миколаївської області за адресою: м. Первомайськ, вул. Івана Виговського,18
Код ДК 021:2015
45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
30.11.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 20 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП "ІЩЕНКО ІГОР ЄВГЕНОВИЧ"
Пропозиція:
1 453 972 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП "Подолян Володимир Валерійович"
Пропозиція:
1 453 970 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 20.08.2025 15:39
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
12.08.2025 16:21
Оголошення про проведення закупівлі
12.08.2025 16:21
Критерії оцінки
Проект договору
12.08.2025 16:21
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
12.08.2025 16:21
-
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Кугут Наталя Ярославівна
Електронна пошта
Телефон
+380973348521
Замовник
ЄДРПОУ
26299835
Повна назва
ТУ ДСА України в Миколаївській області
Поштовий індекс
54009
Країна
Україна
Область або регіон
Миколаївська область
Населений пункт
вулиця 68 Десантників, 2
Адреса
Кваліфікація
Лот № 1 Поточний ремонт (утеплення) фасаду будівлі Первомайського міськрайонного суду Миколаївської області за адресою: м. Первомайськ, вул. Івана Виговського,18
Період вимог/скарг з 28.08.2025 09:28 по 03.09.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 20.08.2025 16:02 по 28.08.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
28.08.2025 09:29
Довідка НАЗК
28.08.2025 09:28
Повідомлення про рішення
28.08.2025 09:26
Пропозиція, що перемогла
20.08.2025 16:02
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
12.08.2025 16:21
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
12.08.2025 16:21
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей Відповідно до пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету міністрів України від 12.10.2022 № 1178 зі змінами), (далі – Особливості)., «якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.». Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника ФОП "Подолян Володимир Валерійович" (далі Учасник) були виявлені невідповідності в інформації та документах, та/або подання яких передбачалося тендерною документацією. 1.Перелік виявлених невідповідностей та посилання на вимогу(вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1.1. Учасником у складі тендерної пропозиції на виконання вимог пункту 1 Додатку №1 до тендерної документації надана копія довідки в довільній формі, за підписом Учасника з інформацією про виконання аналогічних договорів. Копія не засвідчена належним чином та не відповідає вимогам тендерної документації, а саме абз. 13 пункту 1 Розділу ІІІ тендерної документації «…Документи тендерної пропозиції, які надані не у формі електронного документа (без електронного підпису на документі) повинні бути оформлені належним чином, а саме: відмітка про засвідчення копії документа складається з таких елементів: слів «Згідно з оригіналом» (без лапок), найменування посади, особистого підпису особи, яка засвідчує копію, її власного імені та прізвища, дати засвідчення копії. Відмітку про засвідчення копії документів проставляють нижче реквізиту «Підпис» на лицьовому боці останнього аркуша копії документа..». 1.2. Учасником у складі тендерної пропозиції для підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (пункт 1 Додатку №1 до тендерної документації) надано договір підряду №3 від 04.12.2023 року за предметом «Капітальний ремонт частини хірургічного відділення (осі 1-9) хірургічного корпусу КП «КНП Вознесенська багатопрофільна лікарня ВМР по вул. 228-ї стрілецької дивізії, 26 в м. Вознесенськ Миколаївської області», укладеного з ТОВ «Господар-2». Оскільки Учасник виконував роботи у якості субпідрядника, Учасником не завантажено основний договір, в рамках якого виконувались субпідрядні роботи, а також оригінали відгуків від генпідрядника та/або замовника робіт основного договору із зазначенням дати і номера договору (на який надано відгук) та інформації про належне виконання договору, у тому числі стосовно якості та строків, що не відповідає вимогам абзацу 3 «Документального підтвердження наявності кваліфікаційних критеріїв» пункту 1 Додатку №1 до тендерної документації, а саме «…Якщо Учасник виконував аналогічні роботи у якості субпідрядника, то в складі тендерної пропозиції такий Учасник повинен завантажити договір субпідряду, основний договір в рамках якого виконувались аналогічні роботи, а також оригінал відгуків від генпідрядника та/або замовника робіт основного договору із зазначенням дати і номера договору (на який надано відгук) та інформації про належне виконання договору, у тому числі стосовно якості та строків.». 1.3. Для підтвердження факту виконання договору підряду №3 від 04.12.2023 року Учасник не надав копії документів, що підтверджують факт виконання вищезазначеного договору, чим не виконав вимоги абзацу 1 «Документального підтвердження наявності кваліфікаційних критеріїв» пункту 1 Додатку №1 до тендерної документації, а саме: «…копії документів, що підтверджують факт виконання даних договорів (акту(ів) приймання наданих послуг (робіт), що підтверджують виконання зазначеного(их) аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) або ін.)». Надані Учасником в складі тендерної пропозиції документи (довідка про вартість виконаних будівельних робіт, акт приймання виконання будівельних робіт, розрахунок загальновиробничих витрат до Акту, підсумкову відомість ресурсів (витрати – по факту)) не можуть розглядатися підтвердженням виконання договору, оскільки довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати, акт приймання виконання будівельних робіт не містять дати підписання та підписів (печатка) замовника Комунальне підприємство «Комунальне некомерційне підприємство Вознесенська багатопрофільна лікарня» Вознесенської міської ради. Зазначені документи є первинними документами у договорі підряду, що підтверджують господарську операцію, а тому повинні бути присутні всі обов'язкові реквізити первинного документа, включаючи дату складання, опис робіт та підписи, печатки (у разі її використання) усіх уповноважених сторін «Замовник», «Генпідрядник», «Субпідрядник». Крім того, розрахунок загальновиробничих витрат до Акту та підсумковій відомісті ресурсів (витрати – по факту) не містять взагалі підписів осіб «Склав» та «Перевірив». 2. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - до п.1.1. переліку виявлених невідповідностей: надати належним чином оформлений документ відповідно до абзацу 13 пункту 1 Розділу ІІІ тендерної документації; - до п.1.2. переліку виявлених невідповідностей: завантажити основний договір в рамках якого виконувались субпідрядні роботи, а також оригінал відгуків від генпідрядника та/або замовника робіт основного договору із зазначенням дати і номера договору (на який надано відгук) та інформації про належне виконання договору, у тому числі стосовно якості та строків відповідно до вимог абзацу 3 «Документального підтвердження наявності кваліфікаційних критеріїв» пункту 1 Додатку №1 до тендерної документації; - до п.1.3. переліку невідповідностей: надати копії документів, що підтверджують факт виконання договору підряду №3 від 04.12.2023 року за предметом «Капітальний ремонт частини хірургічного відділення (осі 1-9) хірургічного корпусу КП «КНП Вознесенська багатопрофільна лікарня ВМР по вул. 228-ї стрілецької дивізії, 26 в м. Вознесенськ Миколаївської області», укладеного з ТОВ «Господар-2» відповідно до вимог абзацу 1 «Документального підтвердження наявності кваліфікаційних критеріїв» пункту 1 Додатку №1 до тендерної документації
Створено
22.08.2025 16:12
Надати до
23.08.2025 16:12
Договір
UA-2025-08-12-010734-a-c1
Очікує підписання
1 453 970 грн.
1 453 970 грн.
З ПДВ
Номенклатура
1 (послуга)
Поточний ремонт (утеплення) фасаду будівлі Первомайського міськрайонного суду Миколаївської області за адресою: м. Первомайськ, вул. Івана Виговського,18
Номенклатура
Поточний ремонт (утеплення) фасаду будівлі Первомайського міськрайонного суду Миколаївської області за адресою: м. Первомайськ, вул. Івана Виговського,18
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
неділя, 30 листопада 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТУ ДСА України в Миколаївській області
Повна назва
Територіальне управління державної судової адміністрації України в Миколаївській області
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
26299835

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ФОП "Подолян Володимир Валерійович"
Повна назва
ФОП "Подолян Володимир Валерійович"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
3056321613

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
1 644 140 грн.
Період подання пропозицій
до 20.08.2025 00:00
Замовник:
ТУ ДСА України в Миколаївській області
Контактний телефон:
+380973348521
Статус
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
1 644 140 грн.
Період подання пропозицій
до 20.08.2025 00:00
Замовник:
ТУ ДСА України в Миколаївській області
Контактний телефон:
+380973348521
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності