Показати схожі тендери

Закупівля 33110000-4 Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини від КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВСЬКА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ №1" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ).

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-08-12-010691-a
Id Tender ec842bb4c19a46e9ac0e784d76655455
План UA-P-2025-08-12-012855-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 12.08.2025 16:23
Остання зміна 25.09.2025 12:15
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
89 068 500 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
445 342.5 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 12.08.2025 16:22 до 01.09.2025 10:00
Завершено
Період уточнень
з 12.08.2025 16:22
до 29.08.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 12.08.2025 16:22
до 29.08.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 02.09.2025 14:16
до 11.09.2025 17:47
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 08.09.2025 17:08
до 17.09.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 11.09.2025 17:47
до 25.09.2025 12:15
Період уточнень
з 12.08.2025 16:22 до 29.08.2025 00:00
Період оскарження
з 12.08.2025 16:22 до 29.08.2025 00:00
Період кваліфікації
з 02.09.2025 14:16 до 11.09.2025 17:47
Період кваліфікації
з 02.09.2025 14:16 до 11.09.2025 17:47
Основні параметри
33110000-4 Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
89 068 500 грн.
33110000-4 Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини
Назва предмета закупівлі
33110000-4 Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини
Очікувана вартість
89 068 500 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
445342,5
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
02.09.2025 13:53
Закінчення аукціону
02.09.2025 14:16
Позиція
Опис предмета закупівлі
Двопроекційна (біпланова) ангіографічна система для проведення повної ангіографічної діагностики та інвазивного лікування пацієнтів в розширеній комплектації для інтервенційної нейроангіографії, онкології, кардіології та загальної ангіографії
Код ДК 021:2015
33111720-4 - Ангіографічні апарати
Код НК 024:2023
37623 Система рентгенівська ангіографічна стаціонарна цифрова
Кількість
1
Одиниця виміру
комплект
Адреса постачання
02091, Україна, Київська область, Київ, вул. Харківське шоссе 121
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ БИО-ТЕХНОЛОГИИ
Пропозиція:
89 068 499.16 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КІНД ІНТЕРСЛУХ КИЇВ"
Пропозиція:
81 000 000 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 02.09.2025 13:53
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
26.08.2025 16:21
Оголошення про проведення закупівлі
26.08.2025 16:16
-
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
26.08.2025 16:15
Тендерна документація
12.08.2025 16:22
Критерії прийнятності
12.08.2025 16:22
Проект договору
Критерії оцінки
Критерії прийнятності
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Хмельницька Наталя Сергіївна
Електронна пошта
Телефон
380445633879
Замовник
ЄДРПОУ
01981738
Назва (англійською мовою)
Komunalne nekomerciine pidpriyemstvo "Kiyivska miska klinichna likarnya №1" vikonavchogo organu Kiyivskoyi miskoyi radi (Kiyivskoyi miskoyi derzhavnoyi administraciyi)
Повна назва
Комунальне некомерційне підприємство "Київська міська клінічна лікарня №1" виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
Поштовий індекс
02091
Країна
Україна
Область або регіон
Київська область
Населений пункт
Київ
Адреса
вул. Харківське шоссе 121
Кваліфікація
Лот № 1 33110000-4 Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини
Період вимог/скарг з 08.09.2025 17:08 по 14.09.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 02.09.2025 14:16 по 10.09.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей
Зміст
Тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації
Документи кваліфікації
08.09.2025 16:52
Повідомлення про рішення
Скарги та рішення
02.09.2025 14:16
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
12.08.2025 16:22
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
12.08.2025 16:22
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Період вимог/скарг з 11.09.2025 17:47 по 17.09.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 08.09.2025 17:08 по 16.09.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
11.09.2025 17:48
Довідка НАЗК
11.09.2025 17:47
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
Скарги та рішення
08.09.2025 17:08
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
12.08.2025 16:22
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
12.08.2025 16:22
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
За результатами розгляду на відповідність вимогам тендерної документації тендерної пропозиції наступного учасника - товариства з обмеженою відповідальністю "БИО-ТЕХНОЛОГИИ", Україна, 49000, Дніпропетровська обл., місто Дніпро, ПРОСПЕКТ ДМИТРА ЯВОРНИЦЬКОГО, будинок 90, офіс 5, код ЄДРПОУ 38677809, виявлено наступну невідповідність. Згідно пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації та пункту 5 Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції у додатку 6 до тендерної документації учасник надає у складі документів тендерної пропозиції копію Статуту (зі змінами – в разі наявності). У разі, якщо державна реєстрація установчого документу чи змін до нього, була здійснена після 13.12.2015 року додатково необхідно надати копію «Опису документів, що надаються юридичною особою державному реєстратору для проведення реєстраційної дії» з відповідним кодифікатором реєстраційної дії в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань. У складі документів тендерної пропозиції учасник надав копію Статуту (нова редакція), затвердженого рішенням Учасника № 30/07/19 від 30.07.2019 р. та Опис документiв, що подаються заявником для проведення державної ресстрацiї в Єдиному державному peєcтpi юридичних осiб, фiзичних осiб - пiдприємцiв та громадських формувань "Державна ресстрацiя змiн до вiдомостей про юридичну особу'', сформованого 17.02.2025 року, який не стосується реєстраційної дії, пов’язаної із зміною установчого документу. Згідно пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 р. № 1178, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей (п. 44 Особливостей).
Створено
10.09.2025 17:31
Надати до
11.09.2025 17:31
Договір
UA-2025-08-12-010691-a-a1
Підписаний і діє
Номер
291
89 068 499.16 грн.
83 241 588 грн.
З ПДВ
Підписано
24.09.2025
Строк дії договору з
24.09.2025
по
30.06.2026
Номенклатура
1 (комплект)
Двопроекційна (біпланова) ангіографічна система для проведення повної ангіографічної діагностики та інвазивного лікування пацієнтів в розширеній комплектації для інтервенційної нейроангіографії, онкології, кардіології та загальної ангіографії
Номенклатура
Двопроекційна (біпланова) ангіографічна система для проведення повної ангіографічної діагностики та інвазивного лікування пацієнтів в розширеній комплектації для інтервенційної нейроангіографії, онкології, кардіології та загальної ангіографії
Кількість
1
Одиниця виміру
комплект
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Код НК 024:2023
37623 Система рентгенівська ангіографічна стаціонарна цифрова

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Комунальне некомерційне підприємство "Київська міська клінічна лікарня №1" виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВСЬКА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ №1" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ)
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
01981738

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ БИО-ТЕХНОЛОГИИ
Повна назва
ТОВ БИО-ТЕХНОЛОГИИ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
38677809

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
25.09.2025 12:15
-
25.09.2025 12:15
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-09-19-000036
Дата створення проекту
19.09.2025 15:38
Статус
завершено
Дата публікації моніторингу
19.09.2025 16:30
Дата публікації висновку про результати
08.10.2025 16:50
Дата завершення усунення порушень
14.10.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
11.10.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Повідомлення в засобах масової інформації, що містять відомості про наявність ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Етапи закупівельного процесу
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 44) 425-51-73
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40165856
Назва
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Київ
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 44) 425-51-73
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40165856
Назва
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Київ
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 19.09.2025 Київ № 243 Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, з урахуванням наказу Держаудитслужби від 15 вересня 2025 року № 131-к «Про відрядження» НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Заступник Голови Юлія СОЛЯНІК Додаток до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 29 UA-2025-08-12-010691-a 12.08.2025 повідомлення в засобах масової інформації, що містять відомості про наявність ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель Директор Департаменту моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
19.09.2025 00:00
Документи рішення
19.09.2025 16:30
-
Висновок про результати моніторингу
Не виявлено порушення
Типи порушень
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 07 жовтня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 (далі – Особливості) (в редакції станом на дату проведення торгів), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального некомерційного підприємства «Київська Міська Клінічна Лікарня №1» Виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію у новій редакції, затверджену рішенням уповноваженої особи від 26 серпня 2025 року № 226, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію товариств з обмеженою відповідальністю «КІНД ІНТЕРСЛУХ КИЇВ» (далі – ТОВ «КІНД ІНТЕРСЛУХ КИЇВ»), «БИО-ТЕХНОЛОГИИ» (далі – ТОВ «БИО-ТЕХНОЛОГИИ»), вимогу про усунення невідповідностей до 11 вересня 2025 року, протоколи уповноваженої особи від 08 вересня 2025 року № 238, від 10 вересня 2025 року № 240, від 11 вересня 2025 року № 245, повідомлення про намір укласти договір від 11 вересня 2025 року, договір від 24 вересня 2025 року № 291 на суму 89 068 499,16 гривень з ПДВ, рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 27 серпня 2025 року № 13205-р/пк-пз (далі – комісія АМКУ) пояснення та документи Замовника, надані 26 вересня 2025 року на запит Держаудитслужби через електронну систему закупівель. Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду комісії АМКУ, не здійснювався.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, розгляду тендерних пропозицій ТОВ «КІНД ІНТЕРСЛУХ КИЇВ», ТОВ «БИО-ТЕХНОЛОГИИ», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не установлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
-
Дата висновку
07.10.2025 00:00
Дата публікації
08.10.2025 16:50
Документи висновку
08.10.2025 16:50
-
Повідомлення
Запит
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «33110000-4 Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2025-08-12-010691-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів). Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі, тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Рішеня
23.09.2025 15:17
Орган перевірки
27.09.2025 00:00
Документи повідомлення
23.09.2025 15:17
-
Відповідь
Пояснення
З огляду на порушенні питання, які цікавлять орган державного фінансового контролю у межах проведення моніторингу процедури закупівлі товару «33110000-4 Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2025-08-12-010691-a), замовник надає наступну інформацію та пояснення. Частиною 1 статті 4 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) передбачено, що планування закупівель здійснюється на підставі наявної потреби у закупівлі товарів, робіт і послуг. Заплановані закупівлі включаються до річного плану закупівель. Умови проведення тендеру (відкритих торгів) зазначаються в тендерній документації, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель (пункт 31 частини 1 статті 31 Закону). Згідно пункту 33 частини 1 статті 1 Закону технічна специфікація до предмета закупівлі - встановлена замовником сукупність технічних умов, що визначають характеристики товару (товарів), послуги (послуг) або необхідні для виконання робіт щодо об’єкта будівництва, що можуть включати показники впливу на довкілля й клімат, особливості проектування (у тому числі щодо придатності для осіб із обмеженими фізичними можливостями), відповідності, продуктивності, ресурсоефективності, безпечності, процедури забезпечення якості, вимоги щодо найменування продукції, під яким вона продається, термінологію, символи, методику випробувань і тестування, вимоги до пакування, маркування й етикетування, інструкції для користувачів, технологічні процеси й технології виробництва на будь-яких етапах життєвого циклу робіт, товару чи послуги. Замовник визначив технічні та якісні характеристики предмета закупівлі з урахуванням потреб лікарні у забезпеченні надання ефективної та безпечної медичної допомоги пацієнтам. Під час визначення предмета закупівлі та його характеристик замовником вжито вичерпні заходи щодо забезпечення максимальної конкуренції на торгах та недопущення дискримінації учасників закупівлі, у тому числі шляхом визначення предмета закупівлі та його характеристик таким чином, щоб сукупність вимог не призвела до можливості здійснення закупівлі товару лише в одного постачальника. Необхідно зазначити, що в даній закупівлі відсутні дискримінаційні умови, оскільки учасники згідно існуючого законодавства у сфері публічних закупівель мали можливість запропонувати товар, технічні характеристики якого відповідають встановленим замовником вимогам, або характеристики якого є кращими. Крім того, учасники тендеру мали можливість запропонувати товар будь-якого виробника, що відповідає вимогам замовника і має не гірші технічні характеристики, ніж визначені у тендерній документації. Розмір очікуваної вартості предмета закупівлі визначений замовником відповідно до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» (далі за текстом – наказ №275). З урахуванням положень розділу ІІ наказу № 275 замовником було визначено очікувану вартість предмету закупівлі на підставі інформації, отриманої шляхом проведення ринкових консультацій. Отримана замовником інформація дозволила визначити обґрунтовану очікувану вартість предмета закупівлі методом порівняння ринкових цін.
Рішеня
26.09.2025 10:15
Замовник
Документи повідомлення
26.09.2025 10:15
-
26.09.2025 10:15
-
26.09.2025 10:15
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
89 068 500 грн.
Період подання пропозицій
до 01.09.2025 10:00
Замовник:
Комунальне некомерційне підприємство "Київська міська клінічна лікарня №1" виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
Контактний телефон:
380445633879
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
89 068 500 грн.
Період подання пропозицій
до 01.09.2025 10:00
Замовник:
Комунальне некомерційне підприємство "Київська міська клінічна лікарня №1" виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
Контактний телефон:
380445633879
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності