Показати схожі тендери

Закупівля Послуги з заправки та відновлення картриджів від ЕНЕРГЕТИЧНА МИТНИЦЯ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-08-12-009802-a
Id Tender efc1db7d45f84584b117b90fb31d8a96
План UA-P-2025-02-03-009312-a link
Статус Пропозиції розглянуто
Дата публікації оголошення 12.08.2025 15:48
Остання зміна 01.09.2025 15:05
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
128 875.67 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
644.38 грн. (0,50 %)
Вартість подання пропозиції:
408 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 12.08.2025 15:45 до 20.08.2025 01:00
Завершено
Період уточнень
з 12.08.2025 15:45
до 17.08.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 12.08.2025 15:45
до 17.08.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 21.08.2025 12:54
до 28.08.2025 16:26
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 27.08.2025 10:00
до 03.09.2025 00:00
Поточний період
Підписання договору
з 28.08.2025 16:26
-
Період уточнень
з 12.08.2025 15:45 до 17.08.2025 00:00
Період оскарження
з 12.08.2025 15:45 до 17.08.2025 00:00
Період кваліфікації
з 21.08.2025 12:54 до 28.08.2025 16:26
Період кваліфікації
з 21.08.2025 12:54 до 28.08.2025 16:26
Основні параметри
Послуги з заправки та відновлення картриджів
Закупівля проводиться відповідно до пункту 10 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, а саме здійснення закупівлі товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн гривень, шляхом застосування відкритих торгів у порядку, визначеному цими особливостями, та/або шляхом використання електронного каталогу для закупівлі товару відповідно до порядку, встановленого постановою Кабінету Міністрів України від 14 вересня 2020 р. № 822 “Про затвердження Порядку формування та використання електронного каталогу”, з урахуванням положень, визначених особливостями.
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
128 875.67 грн.
Послуги з заправки та відновлення картриджів
Назва предмета закупівлі
Послуги з заправки та відновлення картриджів
Примітки
Закупівля проводиться відповідно до пункту 10 собливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, а саме здійснення закупівлі товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн гривень, шляхом застосування відкритих торгів у порядку, визначеному цими особливостями, та/або шляхом використання електронного каталогу для закупівлі товару відповідно до порядку, встановленого постановою Кабінету Міністрів України від 14 вересня 2020 р. № 822 “Про затвердження Порядку формування та використання електронного каталогу”, з урахуванням положень, визначених особливостями.
Очікувана вартість
128 875.67 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
644,38
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
21.08.2025 12:31
Закінчення аукціону
21.08.2025 12:54
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги з заправки та відновлення картриджів
Код ДК 021:2015
50310000-1 - Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Інша подія
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 5 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
протягом 5 (п’яти) робочих днів з дати фактично отриманої Послуги, на підставі належним чином оформленого та підписаного Акту надання послуг при наявності бюджетних призначень Замовника на відповідні цілі
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП "ЛЕГЕЗА БОГДАН ВІКТОРОВИЧ"
Пропозиція:
66 710 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "ТЕХПРАЙМ ДІДЖИТАЛ"
Пропозиція:
66 250 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 21.08.2025 12:31
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
12.08.2025 15:48
Оголошення про проведення закупівлі
-
Проект договору
12.08.2025 15:45
-
12.08.2025 15:45
Критерії прийнятності
12.08.2025 15:45
Критерії прийнятності
12.08.2025 15:45
Критерії прийнятності
12.08.2025 15:45
Критерії прийнятності
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Березкіна Інна
Електронна пошта
Телефон
0958857598
Замовник
ЄДРПОУ
44029610
Повна назва
ЕНЕРГЕТИЧНА МИТНИЦЯ
Поштовий індекс
04215
Країна
Україна
Область або регіон
м. Київ
Населений пункт
м. Київ
Адреса
вул. Світлицького, 28 А
Кваліфікація
Лот № 1 Послуги з заправки та відновлення картриджів
Період вимог/скарг з 27.08.2025 10:00 по 02.09.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 21.08.2025 12:54 по 29.08.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей
Зміст
підпункт 1 пункту 44 ПКМУ 1178
Документи кваліфікації
27.08.2025 09:59
Повідомлення про рішення
21.08.2025 12:54
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
12.08.2025 15:45
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
12.08.2025 15:45
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Перелік виявлених невідповідностей: 1. У складі наданої тендерної пропозиції Учасника (ТОВ "ТЕХПРАЙМ ДІДЖИТАЛ", код ЄДРПОУ 43675253 – далі учасник), на підтвердження вимоги про наявність в учасника приміщення (офісу) де фактично знаходиться Учасник (здійснює свою діяльність) за предметом закупівлі, учасник надав довідку від 18 серпня 2025р № 18/08-02 з інформацією про договір оренди від 01.07.2023 №75/206 та додаткові угоди до договору оренди №1 від 20.12.2023, №2 від 20.06.2024, №3 від 09.08.2024, №4 від 20.12.2024, №6 від 31.03.2025. Проте сам договір та додаткова угода №1 не підписані сторонами договору та/або копії не завірені підписами. Також дані документи не є електронними документами оскільки не проходять перевірку на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify. Також при перевірці електронних підписів (далі - ЕЦП) на додаткову угоду № 4 до договору оренди встановлено, що ЕЦП Шульги Алли Анатоліївни від 02.01.2025 а ЕЦП диретрора ТОВ "ТЕХПРАЙМ ДІДЖИТАЛ" ЧАЩИНА МАКСИМА В’ЯЧЕСЛАВОВИЧА від 06.01.2025. Враховуючи, що додатковою угодою №2 договір оренди був пролонгований лише до 31.12.2024, додаткова угода № 4 була підписана після закінчення терміну договору оренди, тому є не легетимною, а договір оренди юридично закінчив свою дію 31.12.2024. Відтак всі дії описані в додаткових угодах 4 та 6 є юридично не парвомірними, а сам договір від 01.07.2023 №75/206 є нечинним. Тобто юридично учасник не має права користування приміщенням офісу, який зазначено у довідці наданої учасником від 18 серпня 2025р № 18/08-02. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: - «На підтвердження наявності в учасника приміщення (офісу) де фактично знаходиться Учасник (здійснює свою діяльність) за предметом закупівлі, учасник має надати довідку (примірна форма 2). Для підтвердження інформації, наведеної в довідці за примірною формою 2, учасник має надати документи, що підтверджують право власності або користування учасником приміщення (офісу)» Дані вимога розміщені у пункті 1.2 Додатку 1 до тендерної документації . - «Замовник не вимагає від учасників засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що подаються у складі тендерної пропозиції, печаткою та підписом уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням електронного підпису.» «Документи тендерної пропозиції, які надані не у формі електронного документа (без електронного підпису на документі) повинні бути оформлені належним чином, а саме: відмітка про засвідчення копії документа складається з таких елементів: слів “Згідно з оригіналом” (без лапок), найменування посади, особистого підпису особи, яка засвідчує копію, її власного імені та прізвища, дати засвідчення копії. Відмітку про засвідчення копії документа проставляють нижче реквізиту ”Підпис” на лицьовому боці останнього аркуша копії документа» Дані вимоги розміщена в пункті 1 розділу ІІІ тендерної документації на сторінках 4-5. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Учасник ТОВ "ТЕХПРАЙМ ДІДЖИТАЛ". На підтвердження наявності приміщення (офісу) де фактично знаходиться Учасник (здійснює свою діяльність) за предметом закупівлі, має надати довідку (примірна форма 2 додатку № 1 до тендерної документації0). Для підтвердження інформації, наведеної в довідці за примірною формою 2, учасник має надати документи, що підтверджують право власності або користування учасником приміщення (офісу). 2. У складі наданої тендерної пропозиції Учасника (ТОВ "ТЕХПРАЙМ ДІДЖИТАЛ", код ЄДРПОУ 43675253 – далі учасник), на підтвердження вимоги про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід виконання робіт / надання послуг надано довідку від 18.08.2025 № 18/08-03. У вище зазаначеній довідці наявна інформація про інженера з ремонту Макаренка Олександра Костянтиновича. Проте всупереч вимозі щодо надання документу, який підтверджує правовідносини з учасником – надано лилше частину документу (частину трудової книжки). Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: - «На підтвердження наявності в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід виконання робіт / надання послуг / постачання товару, учасник має надати довідку (примірна формою 3). Для підтвердження інформації, наведеної в довідці за примірною формою 3, учасник має надати документи, що підтверджують наявність правовідносин учасника з відповідними працівниками». Дані вимоги розміщена в пункті 1.3 на сторінці 13 та в інформації під Примірною формою 3 на сторінці 15 додатку 1 тендерної документації., Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Учасник ТОВ "ТЕХПРАЙМ ДІДЖИТАЛ" для виправлення невідповідності надати документи, що підтверджують наявність правовідносин ТОВ "ТЕХПРАЙМ ДІДЖИТАЛ" з Макаренком Олександром Костянтиновичем. 3. У складі наданої тендерної пропозиції Учасника (ТОВ "ТЕХПРАЙМ ДІДЖИТАЛ", код ЄДРПОУ 43675253 – далі учасник), на підтвердження вимоги щодо надання документів про походження товарів (на витратні матеріали), які будуть використані для виконання робіт (тонери, фотоциліндри, очищувальні та дозуючі леза, вали магнітні та первинного заряду) учасником не надано документи, що підтверджують походження валів первинного заряду. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: - «Замовникам забороняється здійснювати публічні закупівлі товарів походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран, за винятком товарів походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь, необхідних для ремонту та обслуговування товарів, придбаних до набрання чинності ПОСТАНОВИ КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ від 12 жовтня 2022 р. № 1178. Учасник повинен надати документ, що підтверджує походження товарів (на витратні матеріали), які будуть використані для виконання робіт (тонери, фотоциліндри, очищувальні та дозуючі леза, вали магнітні та первинного заряду)». Дана вимога розміщена в пункті 7.1 розділу на сторінках 19 додатку 1.1. до тендерної документації. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Учасник ТОВ "ТЕХПРАЙМ ДІДЖИТАЛ". Учасник повинен надати документ, що підтверджує походження валів первинного заряду.
Створено
25.08.2025 16:32
Надати до
26.08.2025 16:32
Період вимог/скарг з 28.08.2025 16:26 по 03.09.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 27.08.2025 10:00 по 04.09.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
28.08.2025 16:26
Довідка НАЗК
28.08.2025 16:26
Повідомлення про рішення
27.08.2025 10:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
12.08.2025 15:45
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
12.08.2025 15:45
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
У складі наданої тендерної пропозиції Учасника (ФОП "ЛЕГЕЗА БОГДАН ВІКТОРОВИЧ", код 3374613792 – далі учасник), не надано довідку в довільній формі про наявний резерв ресурсних запасних частин і витратних матеріалів для планової заміни. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: «На складі учасника повинен бути певний резерв ресурсних запасних частин і витратних матеріалів для планової заміни. Усі запчастини повинні бути новими, оригінальними (або аналогічними, але не гіршими, ніж оригінальні) та у працездатному стані. Для підтвердження надати довідку в довільній формі». Дана вимога розміщена в пункті 8 додатку 1.1 до тендерної документації. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Учасник ФОП "ЛЕГЕЗА БОГДАН ВІКТОРОВИЧ" повинен надати довідку в довільній формі про наявний резерв ресурсних запасних частин і витратних матеріалів для планової заміни.
Створено
27.08.2025 14:03
Надати до
28.08.2025 14:03
Договір
UA-2025-08-12-009802-a-c1
Очікує підписання
66 710 грн.
66 710 грн.
З ПДВ
Номенклатура
1 (послуга)
Послуги з заправки та відновлення картриджів
Номенклатура
Послуги з заправки та відновлення картриджів
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ЕНЕРГЕТИЧНА МИТНИЦЯ
Повна назва
ЕНЕРГЕТИЧНА МИТНИЦЯ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
44029610

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ФОП "ЛЕГЕЗА БОГДАН ВІКТОРОВИЧ"
Повна назва
ФОП "ЛЕГЕЗА БОГДАН ВІКТОРОВИЧ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
3374613792

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
128 875.67 грн.
Період подання пропозицій
до 20.08.2025 01:00
Замовник:
ЕНЕРГЕТИЧНА МИТНИЦЯ
Контактний телефон:
0958857598
Статус
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
128 875.67 грн.
Період подання пропозицій
до 20.08.2025 01:00
Замовник:
ЕНЕРГЕТИЧНА МИТНИЦЯ
Контактний телефон:
0958857598
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності