Показати схожі тендери

Закупівля Кроляча сироватка та гемоглобін з бичачої крові сухий від Державна установа "Центр громадського здоров"я Міністерства охорони здоров"я України".

Тип закупівлі Закупівля без використання електронної системи
Тендер UA-2025-08-12-008452-a
Id Tender 8ea4516265a54395bd1504a8f095da71
План UA-P-2025-08-11-011312-a link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 12.08.2025 15:01
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
14 703 грн. (Без ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
20.4 грн.
Основні параметри
Кроляча сироватка та гемоглобін з бичачої крові сухий
товари
Підстава для використання процедури
Відмінено відкриті торги через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах, в тому числі за лотом
Обгрунтування використання процедури
Згідно з підпунктом 6 пункту 13 Особливостей придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн гривень, може здійснюватися шляхом укладання договору про закупівлю без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли відмінено відкриті торги через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах у строк, установлений замовником згідно з Особливостями, у тому числі за лотом. При цьому предмет закупівлі, його технічні, кількісні та якісні характеристики, проект договору про закупівлю, а також вимоги до суб’єкта, з яким укладається договір про закупівлю, не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації (крім вимог, визначених пунктом 47 Особливостей), та сума договору про закупівлю не може перевищувати очікувану вартість предмета закупівлі, зазначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, які відмінено через відсутність достатньої кількості учасників процедури закупівлі (учасника процедури закупівлі), з урахуванням прийнятного відсотка перевищення ціни тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі над очікуваною вартістю предмета закупівлі, якщо такий прийнятний відсоток був зазначений в тендерній документації. Тобто замовник застосовує виняток за Особливостями і укладає договір про закупівлю без використання електронної системи закупівель. За результатами закупівлі, здійсненої відповідно до цього пункту, замовники оприлюднюють в електронній системі закупівель звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, відповідно до пункту 38розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону. Найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, його категорія: Державна установа «Центр громадського здоров’я Міністерства охорони здоров’я України», місцезнаходження: 04071, Київська обл., м. Київ, вул. Ярославська, 41, ЄДРПОУ 40524109, категорія замовника: юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі й частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): ДК 021:2015: 24930000-2- Фотохімікати (Кроляча сироватка та гемоглобін з бичачої крові сухий). Розмір бюджетного призначення: 14 703,00 грн, джерело фінансування – кошти Загального фонду Державного бюджету на 2025 рік. Підстави для здійснення закупівлі: відповідно до підпункту 6 пункту 13 Особливостей придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн гривень, може здійснюватися шляхом укладання договору про закупівлю без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли відмінено відкриті торги через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах у строк, установлений замовником згідно з Особливостями, у тому числі за лотом. При цьому предмет закупівлі, його технічні, кількісні та якісні характеристики, проект договору про закупівлю, а також вимоги до суб’єкта, з яким укладається договір про закупівлю, не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації (крім вимог, визначених пунктом 47 Особливостей), та сума договору про закупівлю не може перевищувати очікувану вартість предмета закупівлі, зазначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, які відмінено через відсутність достатньої кількості учасників процедури закупівлі (учасника процедури закупівлі), з урахуванням прийнятного відсотка перевищення ціни тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі над очікуваною вартістю предмета закупівлі, якщо такий прийнятний відсоток був зазначений в тендерній документації. Тобто замовник застосовує виняток за Особливостями і укладає договір про закупівлю без використання електронної системи закупівель. За результатами закупівлі, здійсненої відповідно до цього пункту, замовники оприлюднюють в електронній системі закупівель звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, відповідно до пункту 38розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону. Підстави та обґрунтування здійснення закупівлі: Відповідно до статті 64 Конституції України в умовах воєнного або надзвичайного стану тимчасово можуть встановлюватись окремі обмеження прав і свобод із обов’язковим зазначенням строку дії цих обмежень. Указом Президента України від 24.02.2022 № 64 (зі змінами) термін дії воєнного стану встановлено до 05 листопада 2023 року. Статтею 4 Указу № 64 Кабінету Міністрів України постановлено невідкладно: 1) ввести в дію план запровадження та забезпечення заходів правового режиму воєнного стану в Україні; 2) забезпечити фінансування та вжити в межах повноважень інших заходів, пов'язаних із запровадженням правового режиму воєнного стану на території України. Стаття 121 Закону України «Про правовий режим воєнного стану» передбачає, що Кабінет Міністрів України в разі введення воєнного стану в Україні або окремих її місцевостях: 1) працює відповідно до Регламенту Кабінету Міністрів України в умовах воєнного стану; 2) розробляє та вводить в дію План запровадження та забезпечення заходів правового режиму воєнного стану в окремих місцевостях України з урахуванням загроз та особливостей конкретної ситуації, яка склалася. Згідно з сьомим абзацом пункту 5 частини 1 статті 20 Закону України від 27.02.2014 № 794 «Про Кабінет Міністрів України» Кабінет Міністрів України здійснює керівництво єдиною системою цивільного захисту України, мобілізаційною підготовкою національної економіки та переведенням її на режим роботи в умовах надзвичайного чи воєнного стану. З метою невідкладного забезпечення заходів правового режиму воєнного стану, до яких у тому числі входить здійснення публічних закупівель, частиною 37 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону встановлено, що на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз. На виконання даної норми Закону урядом були прийняті Особливості. Положеннями Особливостей передбачено, що придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн гривень, може здійснюватися шляхом укладання договору про закупівлю без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли відмінено відкриті торги через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах у строк, установлений замовником згідно з Особливостями, у тому числі за лотом. При цьому предмет закупівлі, його технічні, кількісні та якісні характеристики, проект договору про закупівлю, а також вимоги до суб’єкта, з яким укладається договір про закупівлю, не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації (крім вимог, визначених пунктом 47 Особливостей), та сума договору про закупівлю не може перевищувати очікувану вартість предмета закупівлі, зазначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, які відмінено через відсутність достатньої кількості учасників процедури закупівлі (учасника процедури закупівлі), з урахуванням прийнятного відсотка перевищення ціни тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі над очікуваною вартістю предмета закупівлі, якщо такий прийнятний відсоток був зазначений в тендерній документації. Тобто замовник застосовує виняток за Особливостями і укладає договір про закупівлю без використання електронної системи закупівель. За результатами закупівлі, здійсненої відповідно до цього пункту, замовники оприлюднюють в електронній системі закупівель звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, відповідно до пункту 38розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону. 25 липня 2025 року ДУ «Центру громадського здоров’я МОЗ України» була оголошена закупівля за процедурою відкриті торги (з особливостями) в електронній системі закупівель за ідентифікатором UA-2025-07-25-005561-a, яка 04 серпня 2025 року була автоматично відмінена електронною системою закупівель відповідно до п. 51 Особливостей – «неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах у строк, установлений замовником згідно з Особливостями», звіт про результати проведення закупівлі https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2025-07-25-005561-a/print/report/pdf додається (Додаток 2). Таким чином, з огляду на норми Особливостей є необхідність та підстави прийняти рішення щодо здійснення Закупівлі шляхом укладання договору про закупівлю без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару відповідно до підпункту 6 пункту 13 Особливостей. Обсяг закупівлі визначається на підставі річного планування, а також з урахуванням потреби замовника на період 2025 року. Водночас, як передбачено чинним законодавством, під час здійснення закупівель замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель. Враховуючи зазначене, з метою дотримання принципу ефективності закупівлі, якнайшвидшого забезпечення потреби за ДК 021:2015: 24930000-2- Фотохімікати (Кроляча сироватка та гемоглобін з бичачої крові сухий) в умовах воєнного стану, замовник прийняв рішення про застосування під час здійснення закупівлі вищезазначеного винятку за Особливостями. З огляду на викладене, рішення замовника про проведення закупівлі відповідає чинному законодавству.
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 0
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 0
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 0
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 0
Опціональні параметри закупівлі
Обґрунтування звіту:
Шаблон договору:
Позиції закупівлі 2
Позиція : №1 1 (штуки)
Гемоглобін з бичачої крові сухий
Опис предмета закупівлі
Гемоглобін з бичачої крові сухий
Код ДК 021:2015
24930000-2 - Фотохімікати
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
01.12.2025 00:00
Позиція : №2 1 (літр)
Кроляча сироватка
Опис предмета закупівлі
Кроляча сироватка
Код ДК 021:2015
24930000-2 - Фотохімікати
Кількість
1
Одиниця виміру
літр
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
01.12.2025 00:00
Документи закупівлі
12.08.2025 15:01
Оголошення про проведення закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Пчелінцева Крістіна
Електронна пошта
Телефон
380954795028
Замовник
ЄДРПОУ
40524109
Назва (англійською мовою)
State Institution "Public Health Center of the Ministry of Health of Ukraine"
Повна назва
Державна установа "Центр громадського здоров'я Міністерства охорони здоров'я України"
Повна назва (англійською мовою)
State Institution "Public Health Center of the Ministry of Health of Ukraine"
Поштовий індекс
04071
Країна
Україна
Область або регіон
м. Київ
Населений пункт
Адреса
вулиця Ярославська, будинок 41
Кваліфікація
Договір
UA-2025-08-12-008452-a-a1
Підписаний і діє
Номер
403
14 703 грн.
14 703 грн.
Без ПДВ
Підписано
11.08.2025
Строк дії договору з
11.08.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (штуки)
Гемоглобін з бичачої крові сухий
Номенклатура
Гемоглобін з бичачої крові сухий
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
понеділок, 1 грудня 2025 р.
Номенклатура
1 (літр)
Кроляча сироватка
Номенклатура
Кроляча сироватка
Кількість
1
Одиниця виміру
літр
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
понеділок, 1 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Державна установа "Центр громадського здоров'я Міністерства охорони здоров'я України"
Повна назва
Державна установа "Центр громадського здоров'я Міністерства охорони здоров'я України"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
40524109

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ФОП БАЛЮТА ЛЮБОВ ІВАНІВНА
Повна назва
ФОП БАЛЮТА ЛЮБОВ ІВАНІВНА
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
1823916661

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
14 703 грн.
Замовник:
Державна установа "Центр громадського здоров'я Міністерства охорони здоров'я України"
Контактний телефон:
380954795028
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
14 703 грн.
Період подання пропозицій
до
Замовник:
Державна установа "Центр громадського здоров'я Міністерства охорони здоров'я України"
Контактний телефон:
380954795028
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності