Показати схожі тендери

Закупівля Капітальний ремонт харчоблоку Ліцею №4 міста Житомира за адресою м. Житомир, вул. Троянівська, 26 (коригування) від Ліцей № 4 міста Житомира.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-08-12-007897-a
Id Tender 1d12b8f878bf4f6bbf9add50b6663705
План UA-P-2025-08-12-003918-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 12.08.2025 14:47
Остання зміна 22.10.2025 12:05
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
17 220 212.4 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
86 101.06 грн. (0,50 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 12.08.2025 14:42 до 23.09.2025 10:00
Завершено
Період уточнень
з 12.08.2025 14:42
до 20.09.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 12.08.2025 14:42
до 20.09.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 23.09.2025 10:00
до 06.10.2025 11:05
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 06.10.2025 11:05
до 12.10.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 06.10.2025 11:05
до 22.10.2025 12:05
Період уточнень
з 12.08.2025 14:42 до 20.09.2025 00:00
Період оскарження
з 12.08.2025 14:42 до 20.09.2025 00:00
Період кваліфікації
з 23.09.2025 10:00 до 06.10.2025 11:05
Період кваліфікації
з 23.09.2025 10:00 до 06.10.2025 11:05
Основні параметри
Капітальний ремонт харчоблоку Ліцею №4 міста Житомира за адресою м. Житомир, вул. Троянівська, 26 (коригування)
Закупівля здійснюється в рамках виконання заходів Плану України, що схвалений для реалізації фінансування Європейського Союзу для України згідно з інструментом Ukraine Facility (далі - інструмент Ukraine Facility), передбаченого Рамковою Угодою укладеною між Україною та Європейським Союзом щодо спеціальних механізмів реалізації фінансування Союзу для України згідно з інструментом Ukraine Facility, ратифікованою Законом України від 06.06.2024 № 3786-IX.
роботи
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
17 220 212.4 грн.
Капітальний ремонт харчоблоку Ліцею №4 міста Житомира за адресою м. Житомир, вул. Троянівська, 26 (коригування)
Назва предмета закупівлі
Капітальний ремонт харчоблоку Ліцею №4 міста Житомира за адресою м. Житомир, вул. Троянівська, 26 (коригування)
Очікувана вартість
17 220 212.4 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
86101,06
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Капітальний ремонт харчоблоку Ліцею №4 міста Житомира за адресою м. Житомир, вул. Троянівська, 26 (коригування)
Код ДК 021:2015
45000000-7 - Будівельні роботи
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
10006, Україна, Житомирська область, Житомир, вул. Троянівська, буд. 26
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Виконання робіт
Тип оплати: Аванс
Період: 5 робочі днів
Розмір оплати: 30,0 %
Опис:
Розрахунки можуть проводитися шляхом: оплати Замовником, на підставі норм Постанови КМУ «Про затвердження Порядку державного фінансування капітального будівництва» №1764 від 27.12.2001 року, Постанови КМУ «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» від 4 грудня 2019 р. № 1070, попередньої оплати (авансу) на придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів в розмірі не більше 30 (тридцяти) % від вартості робіт, що фінансуються у 2025 році, в розмірі _________ грн. (______________ гривень, __ копійок), в тому числі ПДВ, за рахунок коштів ____________, на строк не більше 90 календарних днів. Відповідно до пунктів 2, 6 Постанови Кабінету Міністрів України «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» від 4 грудня 2019 р. № 1070, попередня оплата розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів за капітальними видатками та державними контрактами здійснюється шляхом спрямування бюджетних коштів виконавцям робіт (крім нерезидентів) на небюджетні рахунки, відкриті на їх ім’я в органах Державної казначейської служби у встановленому законодавством порядку, з подальшим використанням зазначених коштів виконавцями робіт виключно з таких рахунків на цілі, визначені договорами про закупівлю робіт, з наданням підтвердних документів органам Державної казначейської служби для здійснення платежів.За наявності відповідного фінансування попередня оплата надається Підряднику упродовж 5 робочих днів з дня надходження коштів на реєстраційний рахунок Замовника.
Порядковий номер: 1
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 5 робочі днів
Розмір оплати: 70,0 %
Опис:
Замовник здійснює платежі за виконані роботи на підставі підписаних актів приймання виконаних будівельних робіт (ПФ № КБ-2в), інших актів та довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (ПФ № КБ-3) протягом п'яти робочих днів після надходження коштів на реєстраційний рахунок Замовника
Порядковий номер: 2
Критерії лоту
Документи лота
-
-
Проект договору
-
-
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВО-ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ ЦЕНТР КОМПЛЕКТ"
Пропозиція:
17 107 498.8 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
18.09.2025 16:40
Оголошення про проведення закупівлі
Донор
ЄДРПОУ
55000
Назва
Ukraine facility
Повна назва
Ukraine facility
Адреса
1048, Королівство Бельгія, Brussel, Брюссель, Rue de la Loi / Wetstraat, 175
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Софія Ілікчієва
Електронна пошта
Телефон
+380979689797
Замовник
ЄДРПОУ
22058968
Повна назва
Ліцей № 4 міста Житомира
Поштовий індекс
10006
Країна
Україна
Область або регіон
Житомирська область
Населений пункт
м. Житомир
Адреса
вул. Троянівська, буд. 26
Кваліфікація
Лот № 1 Капітальний ремонт харчоблоку Ліцею №4 міста Житомира за адресою м. Житомир, вул. Троянівська, 26 (коригування)
Період вимог/скарг з 06.10.2025 11:05 по 12.10.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 23.09.2025 10:00 по 22.10.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
06.10.2025 11:05
Довідка НАЗК
06.10.2025 11:05
Повідомлення про рішення
29.09.2025 15:40
Електроний протокол про продовження строку
23.09.2025 10:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
12.08.2025 14:42
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
12.08.2025 14:42
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
До участі у тендерній процедурі «Відкриті торги» на закупівлю робіт «Капітальний ремонт харчоблоку Ліцею №4 міста Житомира за адресою м. Житомир, вул. Троянівська, 26 (коригування)» (код ДК 021-2015 – 45000000-7: Будівельні роботи та поточний ремонт) було подано 1 (одну) тендерні пропозиції, а саме: - ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВО-ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ ЦЕНТР КОМПЛЕКТ". Згідно з пунктом 35 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України №1178 від 12.10.2022р. (далі – Особливості) - для проведення відкритих торгів із застосуванням електронного аукціону повинно бути подано не менше двох тендерних пропозицій. Електронний аукціон проводиться електронною системою закупівель відповідно до статті 30 Закону. Відповідно до пункту 41 Особливостей розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 цих особливостей. Відповідно до ч.1 ст.29 Закону України «Про публічні закупівлі» оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, шляхом застосування електронного аукціону. Відповідно до ч.9 ст.29 Закону України «Про публічні закупівлі» після оцінки тендерних пропозицій замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації тендерну пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною. Відповідно до ч.10 ст.29 Закону України «Про публічні закупівлі» строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. Станом на сьогодні у Замовника виникла необхідність продовжити строк розгляду тендерної пропозиції учасника до 20 робочих днів. Необхідність продовження строку розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВО-ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ ЦЕНТР КОМПЛЕКТ" викликана через необхідність Уповноваженою особою перевірки значного обсягу документів, що подано учасником у складі тендерної пропозиції.
Дата продовження строку розгляду
29.09.2025 15:40
Дата кінця розгляду
22.10.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
1) Перелік виявлених невідповідностей: 1. У складі тендерної пропозиція учасника надано «Довідка з інформацією про наявність документально підтвердженого досвіду виконання за предметом закупівлі договорів». Однак, в наданій Довідці не зазначено власне ім’я та прізвище відповідальної особи контрагента по Договору №25-21 від 23.07.2021 року. 2. У складі тендерної пропозиція учасника надано «Довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання робіт за предметом закупівлі», в якій зазначено залучене обладнання та матерільно-технічна база та реквізити договору про надання послуг. Однак, по зазначеному Екскаватору Caterpillar 428-II, р.н. 04463АМ вказано не вірні реквізити договору про надання послуг. 3. У складі тендерної пропозиції надано гарантійний лист із зазначенням не усіх додаткових підстав для відхилення тендерної пропозиції на виконання вимог ч.3 ст.22 Закону України « Про публічні закупівлі» та Рамкової угоди Замовником. 2) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: - Додаток 1 до тендерної документації 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1) Надати «Довідку з інформацією про наявність документально підтвердженого досвіду виконання за предметом закупівлі договорів» із зазначенням власного ім’я та прізвища відповідальної особи контрагента по Договору №25-21 від 23.07.2021 року 2) Надати «Довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання робіт за предметом закупівлі» із зазначенням вірних реквізитів договору про надання послуг по зазначеному Екскаватору Caterpillar 428-II, р.н. 04463АМ; 3) Надати гарантійний лист із зазначенням усіх додаткових підстав для відхилення тендерної пропозиції на виконання вимог ч.3 ст.22 Закону України « Про публічні закупівлі» та Рамкової угоди Замовником.
Створено
03.10.2025 11:56
Надати до
04.10.2025 11:56
Договір
UA-2025-08-12-007897-a-b1
Підписаний і діє
Номер
86/25
17 107 498.8 грн.
14 256 249 грн.
З ПДВ
Підписано
20.10.2025
Строк дії договору з
20.10.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (роботи)
Капітальний ремонт харчоблоку Ліцею №4 міста Житомира за адресою м. Житомир, вул. Троянівська, 26 (коригування)
Номенклатура
Капітальний ремонт харчоблоку Ліцею №4 міста Житомира за адресою м. Житомир, вул. Троянівська, 26 (коригування)
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Ліцей № 4 міста Житомира
Повна назва
Ліцей № 4 міста Житомира
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
22058968

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВО-ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ ЦЕНТР КОМПЛЕКТ"
Повна назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВО-ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ ЦЕНТР КОМПЛЕКТ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
38329812

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-10-06-000061
Дата створення проекту
06.10.2025 14:12
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
06.10.2025 17:20
Дата публікації висновку про результати
27.10.2025 13:01
Дата завершення усунення порушень
11.11.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
28.10.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Північний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 41) 242-08-14
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40919579
Назва
Північний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Житомир
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області Н А К А З 06.10.2025 № 89-з Житомир Про початок моніторингу процедур закупівель/закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами), НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області Людмила КОСТЮК Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 06.10.2025 № 89-з Витяг з переліку процедур закупівель/закупівель № з/п Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі: 7. UA-2025-08-12-007897-a. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
06.10.2025 00:00
Документи рішення
06.10.2025 17:20
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
conclusion.other
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 27 жовтня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель, повнота відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 (далі – Закон) та вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції, чинній на момент проведення процедури закупівлі) (далі – Особливості), дотримання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів», зі змінами (далі – Постанова № 710), відповідність вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, розгляд тендерної пропозиції, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідність умов укладеного договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця та законодавству, своєчасність надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством. Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель Ліцею № 4 міста Житомира (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерна документація, затверджена протокольним рішенням уповноваженої особи від 18.09.2025 № 204 (з врахуванням внесених змін), тендерна пропозиція учасника товариства з обмеженою відповідальністю «ТОРГОВО-ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ ЦЕНТР КОМПЛЕКТ» (далі – ТОВ «ТПК ЦЕНТР КОМПЛЕКТ»), повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей від 03.10.2025, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 06.10.2025 № 210, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 06.10.2025, договір про закупівлю робіт від 20.10.2025 № 86/25, пояснення Замовника з копіями документів, отримані через електронну систему закупівель 16.10.2025 та 22.10.2025. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель встановлено, що в порушення вимог передбачених частиною четвертою статті 23 Закону та абзацом першим пункту 28 Особливостей, Замовником у Додатку 1.1 до Додатку № 1 до тендерної документації (частина 2) зазначено посилання на конкретну торгову марку та виробника («Кнауф-Бетоконтакт», «Ceresit», «Монтерей», «AEROSTAR GreenSTR-5», «SYSTEMAIR WSD-KBR» та ін.) з виразом «або еквівалент», але без обґрунтування необхідності такого посилання.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель встановлено, що тендерна документація не відповідає нормам частини четвертої статті 23 Закону та абзацу першому пункту 28 Особливостей. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями відповідно до вимог Закону та вимог Особливостей, дотримання вимог Постанови № 710, розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ТПК ЦЕНТР КОМПЛЕКТ», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов укладеного договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця та законодавству, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством, - порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» 2939-ХІІ від 26.01.1993, статтею 8 Закону, Управління зобов’язує здійснити заходи щодо недопущення виявлених порушень у подальшому шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань тощо, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Дата висновку
27.10.2025 00:00
Дата публікації
27.10.2025 13:01
Документи висновку
27.10.2025 13:01
-
Повідомлення
Запит
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі здійсненої Ліцеєм № 4 міста Житомира (далі – Замовник) по предмету «Капітальний ремонт харчоблоку Ліцею №4 міста Житомира за адресою м. Житомир, вул. Троянівська, 26 (коригування)» (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-08-12-007897-a), відповідно до частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та пункту 23 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), постала потреба в отриманні наступних пояснень (інформації та копії документів). 1) Прошу надати проектну документацію (копії усіх сторінок, в тому числі локальних кошторисів, підсумкову відомість ресурсів, тощо), а також зміни до проектної документації (у разі їх внесення), на підставі якої вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. 2) Посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, обґрунтування розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі, відповідно до вимог пункту 4? постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами). 3) Надайте пояснення та долучіть відповідні документи щодо джерела фінансування даної закупівлі (у тому числі із зазначенням відповідного КПКВК) 4) Відповідно до пункту 19 частини 2 статті 22 Закону в тендерній документації зазначаються опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки та описки. Крім того, згідно із частиною 10 статті 11 Закону рішення уповноваженої особи (тендерного комітету) оформлюється протоколом. Враховуючи вищевикладене, надайте інформацію чи були встановлені факти формальних (несуттєвих) помилок при розгляді тендерної пропозиції учасника ТОВ «ТОРГОВО-ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ ЦЕНТР КОМПЛЕКТ» на відповідність тендерній документації Замовника з наданням документального підтвердження (протоколу, рішення). 5) Відповідно до пункту 1.5 Додатку № 1 до тендерної документації встановлено, що у разі залучення учасником спроможностей субпідрядника (субпідрядників)/ співвиконавця (співвиконавців) для підтвердження своєї відповідності таким критеріям, як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник у складі тендерної пропозиції надає документальне підтвердження від субпідрядника (субпідрядників) інформації про відповідність цим критеріям відповідно до вимог цього додатка. Разом з тим, відповідно до Додатку № 1 до тендерної документації передбачено документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, а саме: - відповідно до підпункту 1.1 пункту 1, на підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід», надати довідку з інформацією щодо основних інженерних працівників відповідної кваліфікації за формою 1, трудові книжки (сторінки, що містять відповідну інформацію) або накази про призначення на посаду, або накази про сумісництво, або інші документи, які підтверджують наявність трудових правовідносин учасника з відповідними працівниками, зазначеними в довідці за формою 1 та довідку з інформацією щодо наявності працівників робітничих спеціальностей за формою 2, надати трудові книжки (сторінки, що містять відповідну інформацію) або накази про призначення на посаду, або накази про сумісництво, або інші документи, які підтверджують наявність трудових правовідносин учасника з відповідними працівниками, зазначеними в довідці за формою 2, а також надати копії або оригінали діючих посвідчень про проходження перевірки знань з питань охорони праці виданих на директора, головного інженера, виконавця робіт або майстра/майстра будівельно-монтажних робіт; - відповідно до підпункту 1.2 пункту 1, на підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів», надати довідку з інформацією про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів за формою 3, копії аналогічних договорів, не менше двох (без додатків та додаткових угод), останньої або проміжної довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (форма КБ-3 згідно з додатком 37 до Настанови та форма КБ-2 згідно з додатком 36 до Настанови, підписана технічним наглядом або підсумковий звіт про вартість виконаних робіт за контрактом на об’єкті будівництва за період за формою згідно з додатком 39 до Настанови, або інші документи, що підтверджують приймання виконаних робіт за аналогічним(и) договором(ами), зазначеними в довідці з інформацією про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) та відгук до наданих у складі тендерної пропозиції договорів, виданих Замовником будівництва, із зазначенням інформації про якість та своєчасність виконання умов договору, наявність чи відсутність зауважень, суму виконання аналогічного договору; - відповідно до підпункту 1.3 пункту 1, на підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю», надати для фізичних осіб-підприємців — копії Декларації про доходи, одержані за останній звітний період (проміжний) (форма № 1) або копія звіту суб`єкта малого підприємництва – фізичної особи-платника єдиного податку за останній звітний період (проміжний), якщо Учасник платник єдиного податку; - відповідно до підпункту 1.4 пункту 1, на підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій», надати довідку з інформацією про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій за формою 4 та документи щодо наявності вказаного в довідці обладнання та матеріально-технічної бази, що підтверджують право власності або користування (договори купівлі-продажу, видаткові накладні, сальдово-оборотні відомості, інвентаризаційні описи, договори оренди, договори про надання послуг, тощо). Учасником ТОВ «ТОРГОВО-ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ ЦЕНТР КОМПЛЕКТ» у складі тендерної пропозиції надано довідку від 09.09.2025 № 13/19 з інформацією щодо залучення субпідрядника ФОП Зайончківський Віктор Цезарович для виконання робіт протипожежного призначення, а саме: монтаж систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устаткування для передачі тривожних сповіщень. Також, у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «ТОРГОВО-ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ ЦЕНТР КОМПЛЕКТ» на субпідрядника ФОП Зайончківський Віктор Цезарович надано наказ від 23.11.2023 № НС-939 «Про видачу ліцензії на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення» та витяг з ЄДРПОУ. Однак, у складі тендерної пропозиції ТОВ «ТОРГОВО-ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ ЦЕНТР КОМПЛЕКТ» відсутні документи, що підтверджують відповідність кваліфікаційним критеріям, встановлених підпунктами 1.1, 1.2, 1.3 та 1.4 пункту 1 Додатку № 1 до тендерної документації. Поясніть, яким чином Замовником підтверджено відповідність тендерної пропозиції учасника ТОВ «ТОРГОВО-ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ ЦЕНТР КОМПЛЕКТ» на кваліфікаційним критеріям, встановлених пунктом 1.5 Додатку № 1 до тендерної документації та підпунктами 1.1, 1.2, 1.3 та 1.4 пункту 1 Додатку № 1 до тендерної документації? Відповідно до підпункту 2 пункту 44 Особливостей визначено, що замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію Замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-? Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
13.10.2025 17:25
Орган перевірки
17.10.2025 00:00
Документи повідомлення
13.10.2025 17:26
-
Відповідь
пояснення на запит
Ліцеєм № 4 міста Житомира запит на пояснення розглянуто. На виконання вимог ч.5 ст.8 Закону України «Про публічні закупівлі» надаємо відповідь та документи на запит. 1) Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначено на підставі локальних кошторисів проектної документації по об’єкту будівництва. Копії надаються. Очікувану вартість предмета закупівлі визначено розрахунковим методом із зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва. Копія ЗКР та експертизи надаються. Коригування проектно-кошторисної документації після оголошення процедури відкритих торгів не здійснювалось. 2) Посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, обґрунтування розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі, відповідно до вимог пункту 4? постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами https://4.lic.zhitomir.ua/obgruntuvannya-tehnichnyh-ta-yakisnyh-harakterystyk-predmeta-zakupivli-kapitalnyj-remont-harchobloku-liczeyu-%e2%84%964-mista-zhytomyra/ 3) Бюджетні призначення по об’єкту будівництва – Фінансування закупівлі здійснюється за рахунок коштів субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію публічного інвестиційного проекту на придбання обладнання, створення та модернізацію (проведення реконструкції та капітального ремонту) їдалень (харчоблоків) закладів освіти, зокрема військових (військово-морських, військово-спортивних) ліцеїв, ліцеїв з посиленою військово-фізичною підготовкою та співфінансування за рахунок коштів місцевого бюджету. Закупівля фінансується Європейським Союзом (інструмент Ukraine Facility). КПКВК 0611241, 0611242. Розпорядження Кабінету Міністрів України від 06.08.2025року№820-р. «Про розподіл обсягу субвенції здержавного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію публічного інвестиційного проекту на придбання обладнання , створення та модернізацію (проведення реконструкції та капітального ремонту) їдалень (харчоблоків)закладів освіти,зокрема військових (військово-морських, військово-спортивних) ліцеїв, ліцеїв із посиленою військово-фізичноюпідготовкою, у 2025році». Копія надається. https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/820-2025-%D1%80#Text Кошти місцевого бюджету – рішення щодо виділення коштів співфінансування з даного джерела фінансування буде вирішуватись сесією Житомирської міської ради - 16.10.2025 року. 4)Уповноваженою особою під час проведення закупівлі «Капітальний ремонт харчоблоку Ліцею №4 міста Житомира за адресою м. Житомир, вул. Троянівська, 26 (коригування)» (код ДК 021-2015 – 45000000-7: Будівельні роботи та поточний ремонт), оголошення UA-2025-08-12-007897-a в пропозиції Учасника було виявлено технічну (механічну, формальну) помилку, допущену при внесенні інформації про закупівлю, а саме: Учасником ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВО-ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ ЦЕНТР КОМПЛЕКТ" надано документ вих.№03/02 від 03.10.2025 з назвою «Довідка про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору». Однак, згідно пункту 1.2. Додатку 1 – кваліфікаційний критерій «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів» містить форму 3 довідки із назвою «Довідка з інформацією про наявність документально підтвердженого досвіду виконання за предметом закупівлі договорів». Відповідно до підпункту 3 пункту 5.3. РОЗДІЛУ V «Оцінка тендерних пропозицій, їх відхилення та інша інформація» передбачено, що відповідно до пункту 19 частини другої статті 22 Закону нижче наведено опис та приклади (не виключні) формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій: 3) неправильна назва документа (документів), що подається учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, зміст якого відповідає вимогам, визначеним замовником у цій тендерній документації (наприклад, “Інформація в довільній формі” замість “Інформація”, “лист-пояснення” замість “лист”, “довідка” замість “гарантійний лист”, “інформація” замість “довідка”, “довідка” замість “відомості”, тощо). Копія протоколу додається. 5) Пункт 1.5. Додатку 1 тендерної документації говорить «У разі залучення учасником спроможностей субпідрядника (субпідрядників)/ співвиконавця (співвиконавців) для підтвердження своєї відповідності таким критеріям, як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник у складі тендерної пропозиції надає документальне підтвердження від субпідрядника (субпідрядників) інформації про відповідність цим критеріям відповідно до вимог цього додатка.». Згідно, перевірки тендерної пропозиції учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВО-ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ ЦЕНТР КОМПЛЕКТ" встановлено, що обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, субпідрядника не залучається для підтвердження своєї відповідності критеріям, а саме, зокрема документи, що підтверджують відповідність по пп 1.1. Додатку 1 та пп. 1.4. Додатку 1. Щодо підтвердження пп.1.2. Додатку 1 та пп.1.3. Додатку 1 у відповідності до Закону України «Про публічні закупівлі», а саме абз. 2 п. 3 ст 16 передбачено, якщо для закупівлі робіт або послуг замовник встановлює кваліфікаційний критерій такий як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців. Тобто, підтвердження кваліфікаційних критеріїв по пп.1.2. Додатку 1 “Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів” та пп.1.3. Додатку 1 “Наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю” суперечило б Закону. Учасником ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВО-ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ ЦЕНТР КОМПЛЕКТ у складі тендерної пропозиції надано підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям по пп 1.1. ,1.2., 1.3., 1.4. Додатку 1. Зокрема, щодо залученого обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання робіт за предметом закупівлі тендерної документацією встановлено мінімальна кількість обладнання та механізмів, що повинні бути в учасника для своєчасного виконання робіт, що також підтверджено учасником. Також, замовник вимагає підтвердити наявність в учасника таких інженерних працівників: - головного інженера; - виконавця робіт або майстра, що також підтверджено учасником та мінімальна кількість працевлаштованих працівників в Учасника повинна становити не менше 10 осіб є критерієм, який також підтверджено учасником. Документи додаються. Крім того, зазначаємо, що згідно вимоги пункту 7 Додатку 1 до тендерної документації довідка щодо залучення субпідрядників/співвиконавців до виконання робіт та заява щодо відсутності підстав, визначених у пункті 47 Особливостей, стосовно залучених субпідрядників / співвиконавців за формою згідно з додатком 1.2 до цього додатка. (Надається для субпідрядників / співвиконавців які будуть виконувати роботи о об’ємі більшому ніж 20% суми договору). Також, абз. 3 пп.2 п 10 Додатку 1 до тендерної документації говорить, що: «У разі відсутності в учасника ліцензії та/або декларації, та/або дозволу на виконання певного виду робіт, визначених у технічному завданні, у складі пропозиції мають бути надані ліцензія та/або декларація, та/або дозвіл субпідрядника/субпідрядників, який/які виконуватимуть такі роботи (зазначені документи (ліцензія та/або декларація, та/або дозвіл) надаються у тому разі якщо вартість робіт, що доручатимуться субпідряднику/субпідрядникам становитиме 20 і більше відсотків від вартості договору про закупівлю).» Відповідно учасник ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВО-ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ ЦЕНТР КОМПЛЕКТ у складі тендерної пропозиції не був зобов’язаний подавати документи щодо субпідрядників / співвиконавців, які будуть залучені в об’ємі меншому ніж 20% суми договору. Субпідрядник ФОП Зайончківський Віктор Цезарович залучений учасником в розмірі 2% від суми тендерної пропозиції учасника. Копія довідки додається. Отже, учасником - ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВО-ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ ЦЕНТР КОМПЛЕКТ» підтверджено відповідність кваліфікаційним критеріям, встановлених пп 1.1. ,1.2., 1.3., 1.4. Додатку 1., а також обов’язку підтверджувати кваліфікаційні критерії залученого в обсязі 2% субпідрядника умовами тендерної документації не встановлено.
Рішеня
16.10.2025 15:18
Замовник
Документи повідомлення
16.10.2025 15:18
-
16.10.2025 15:27
-
Запит
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі здійсненої Ліцеєм № 4 міста Житомира (далі – Замовник) по предмету «Капітальний ремонт харчоблоку Ліцею №4 міста Житомира за адресою м. Житомир, вул. Троянівська, 26 (коригування)» (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-08-12-007897-a), відповідно до частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та пункту 23 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), постала потреба в отриманні наступних пояснень (інформації та копії документів). 1) За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель установлено наступне. Так, абзацом 1 пункту 28 Особливостей передбачено, що тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Виходячи з вимог пункту 3 частини статті 22 Закону, тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Відповідно пункту 33 частини 1 статті 1 Закону визначено, що технічна специфікація до предмета закупівлі - встановлена замовником сукупність технічних умов, зокрема, що необхідні для виконання робіт щодо об’єкта будівництва. Разом з тим, частиною 1 статті 23 Закону, зокрема, визначено, що технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Слід відмітити, що відповідно до абзацу 2 пункту 1.1 розділу І Кошторисних норм України у будівництві «Настанова з визначення вартості будівництва» (далі - Настанова) визначено, що Настанова є обов’язковою для визначення вартості будівництва об’єктів, що споруджуються із залученням бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії. Водночас, абзацом 3 пункту 5.1 розділу V Настанови передбачено, що для розрахунку ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) замовник надає відомість обсягів робіт, відомість ресурсів до неї без цін або затверджену проектну документацію. Проте, Замовником в електронній системі закупівель оприлюднено тендерну документацію (Додаток № 1.1 до Додатка № 1 до тендерної документації (частина 2)), яка містить лише відомість обсягів робіт, із зазначенням обсягу та переліку робіт, що є предметом закупівель, але не містить відомостей ресурсів до неї, яка у свою чергу, зокрема, містить інформацію щодо технічних, якісних та кількісних характеристик матеріалів, які передбачено використовувати для виконання робіт, при відсутності в електронній системі закупівель затвердженої проектної документації, тобто не містить сукупність усіх технічних умов та характеристик, що необхідні для виконання робіт щодо об’єкта будівництва, а відтак тендерна документація не відповідає нормам пункту 3 частини статті 22, частини 1 статті 23 Закону та не враховує норми абзацу 3 пункту 5.1 розділу V Настанови. Враховуючи викладене вище, поясніть чому тендерна документація Замовника не відповідає нормам пункту 3 частини статті 22, частини 1 статті 23 Закону та не враховує норми абзацу 3 пункту 5.1 розділу V Настанови? 2) Відповідно до пункту 15 Додатку № 1.1 до Додатка № 1 до тендерної документації (частина 2) встановлено, що учасник закупівлі повинен підтвердити обсяг виконаних (реалізованих) будівельно – монтажних робіт за 2024 рік в обсязі не менше 30 млн грн (на підтвердження надати звітність за формою № 1-кб (місячна) із підтверджуючою інформацією про отримання вказаної звітності уповноваженим органом). У складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «ТОРГОВО-ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ ЦЕНТР КОМПЛЕКТ» відсутня звітність за формою № 1-кб (місячна) із інформацією про обсяг виконаних (реалізованих) будівельно – монтажних робіт за 2024 рік в обсязі не менше 30 млн грн, чим не дотримано вимог пункту 15 Додатку № 1.1 до Додатка № 1 до тендерної документації (частини 2). Відповідно до підпункту 2 пункту 44 Особливостей визначено, що замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей. Враховуючи викладене вище, поясніть, чому Замовником не відхилено тендерну пропозицію учасника ТОВ «ТОРГОВО-ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ ЦЕНТР КОМПЛЕКТ»? Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію Замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-? Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
17.10.2025 14:38
Орган перевірки
23.10.2025 00:00
Документи повідомлення
17.10.2025 14:39
-
Відповідь
Пояснення на запит
1) Відповідно до п. 28 Особливостей - тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Згідно п. 3 ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» - у тендерній документації зазначаються такі відомості: інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону. При формуванні технічного завдання Додаток 3 до Тендерної документації Замовником розміщено відомості з проектно - кошторисної документації, зокрема локальні кошториси по об’єкту без цін, що включають в себе і роботи по об’єкту, і перелік ресурсів, матеріалів, що передбачені проектом (2 колонка «найменування робіт та витрат»), а також одиниці виміру та кількість робіт, витрат (ресурсів). Отже, тендерна документація містить локальні кошториси, що включають в себе і роботи по об’єкту, і перелік ресурсів, матеріалів, що передбачені проектом, та усю інформацію, що передбачається, як і відомістю обсягів робіт, так і відомістю ресурсів із зазначенням обсягу та переліку робіт, матеріалів, що є предметом закупівель, тобто містить сукупність усіх технічних умов та характеристик, що необхідні для виконання робіт щодо об’єкта будівництва. 2) ТОВ «ТОРГОВО-ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ ЦЕНТР КОМПЛЕКТ» у складі тендерної пропозиції надано помісячні звіти про виконання будівельних робіт 1 -кб за кожний місяць 2024 рік на загальну суму – 80 293 000,00 грн. із підтверджуючою інформацією про отримання вказаної звітності уповноваженим органом на виконання пункту 15 Додатку № 1.1 до Додатка № 1 до тендерної документації. Відповідно учасником виконано вимогу тендерної документацію в повному обсязі та дотримано пункт 15 Додатку № 1.1 до Додатка № 1 до тендерної документації. Документи додаються.
Рішеня
22.10.2025 14:39
Замовник
Документи повідомлення
22.10.2025 14:39
-
22.10.2025 14:39
-
22.10.2025 14:39
-
22.10.2025 14:39
-
22.10.2025 14:39
-
22.10.2025 14:39
-
22.10.2025 14:39
-
22.10.2025 14:39
-
22.10.2025 14:39
-
22.10.2025 14:39
-
22.10.2025 14:39
-
22.10.2025 14:39
-
22.10.2025 14:39
-
22.10.2025 14:39
-
22.10.2025 14:39
-
22.10.2025 14:39
-
22.10.2025 14:39
-
22.10.2025 14:39
-
22.10.2025 14:39
-
-
22.10.2025 14:39
-
-
22.10.2025 14:39
-
-
22.10.2025 14:59
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
17 220 212.4 грн.
Період подання пропозицій
до 23.09.2025 10:00
Замовник:
Ліцей № 4 міста Житомира
Контактний телефон:
+380979689797
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
17 220 212.4 грн.
Період подання пропозицій
до 23.09.2025 10:00
Замовник:
Ліцей № 4 міста Житомира
Контактний телефон:
+380979689797
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності