Звернення:
За лотом №1 позицією №1: Обладнання для трамбовки
Тема:
Утонення техніних характеристик Шпалопідбойка FCS Rail RCT1500P
Зміст:
Доброго дня, шановний замовник. Наша компанія ознайомилась з технічними вимогами по позиції Шпалопідбойка FCS Rail RCT1500P, та прийшла до висновку, що зазначені характеристики зовсім на інше обладнання, на якийсь свердлильний верстат, чи то для шпал, чи то для рейок. Шпалопідбойка FCS Rail RCT1500P не виконує функцію свердління взагалі, тому не може мати показники діаметра свердла, глибини свердління, тощо. Згідно з сайтом та каталогом виробника, Шпалопідбойка FCS Rail RCT1500P - це портативне обладнання, яке оснащене бензиновим двигуном, дає змогу виконувати підбиття шпал як на прямих ділянках колії, так і в зоні стрілкових переводів. Завдяки продуманій конструкції, низькому рівню вібрації та оптимальній потужності інструмент забезпечує комфортну й продуктивну роботу оператора. RCT 1500 P виконує підбиття та ущільнення баласту шляхом передачі високочастотних ударних навантажень через робочий наконечник. Завдяки цьому баластні камені щільно упаковуються навколо шпал, створюючи надійну опору для рейок. Конструкція інструмента містить: - високоякісний чотиритактний бензиновий двигун Honda потужністю 1,5 кВт, що забезпечує стабільну роботу й автономність без необхідності підключення до зовнішніх джерел живлення. Це особливо важливо під час проведення ремонтних робіт на віддалених ділянках залізничних ліній, де відсутня можливість використання стаціонарних джерел живлення; - інноваційну систему підвіски, яка знижує рівень вібрації, зменшуючи навантаження на оператора. Мінімізується ризик професійних захворювань, пов’язаних із постійним впливом вібрації, і подовжується термін служби інструменту;
- амортизаційні ручки, що поглинають частину вібраційних коливань, що робить роботу менш виснажливою і дає змогу оператору довше зберігати концентрацію; - швидкознімну систему фіксації шпалопідбивного наконечника, що дає змогу швидко замінювати робочий інструмент за необхідності.
Технічні характеристики: Двигун - Honda GX50, бензиновий, 4-тактний, верхній розподільчий вал, одноциліндровий. Потужність корисна - 1,5 кВт. Робочий об’єм - 47,9 см куб. Діаметр і хід поршня двигуна - 43,0 х 33,0 мм. Максимально ефективний крутний момент - 2,1 Н.м (0,21 кгс.м) при 5000 об/хв. Частота- 116 Гц. Енергія під час удару - 79 Нм. Акустична потужність LWA dB(A) - 86 дБА. Ширина - 500 мм. Довжина - 420 мм. Висота - 1182 мм. Вага - 19 кг.
Просимо внести зміни в технічні вимоги відповідно до моделі та типу заявленого обладнання.
Дата оприлюднення звернення:
15.08.2025 11:33
Шановний Учасник, у відповідь на Вашу вимогу повідомляємо, що зміни у тендерну документацію будуть внесені найближчим часом
Дата оприлюднення відповіді:
18.08.2025 15:53