Показати схожі тендери

Закупівля ДК 021:2015 (CPV) : 66171000-9 Послуги з надання фінансових консультацій (послуги фінансового менеджменту) в межах проєкту “IFSynergy - транскордонне співробітництво в SMART- управлінні системами водопостачання в містах Івано-Франківськ та Седльці”, програми Interreg NEXT Польща-Україна 2021-2027, що фінансується Європейським Союзом від Виконавчий комітет Івано-Франківської міської ради.

Тип закупівлі Закупівля без використання електронної системи
Тендер UA-2025-08-12-006298-a
Id Tender b6585238f7cd4bf792840ea557a79c64
План UA-P-2025-08-11-008783-a link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 12.08.2025 13:50
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
392 000 грн. (Без ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Основні параметри
ДК 021:2015 (CPV) : 66171000-9 Послуги з надання фінансових консультацій (послуги фінансового менеджменту) в межах проєкту “IFSynergy - транскордонне співробітництво в SMART- управлінні системами водопостачання в містах Івано-Франківськ та Седльці”, програми Interreg NEXT Польща-Україна 2021-2027, що фінансується Європейським Союзом
послуги
Підстава для використання процедури
Відмінено відкриті торги через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах, в тому числі за лотом
Обгрунтування використання процедури
Відповідно до підпункту 6 пункту 13 Постанови КМ України “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування” від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (зі змінами). Відмінено відкриті торги через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах у строк, установлений замовником згідно з цими особливостями, у тому числі за лотом. При цьому предмет закупівлі, його технічні, кількісні та якісні характеристики, проект договору про закупівлю, а також вимоги до суб’єкта, з яким укладається договір про закупівлю, не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації (крім вимог, визначених пунктом 47 цих особливостей), та сума договору про закупівлю не може перевищувати очікувану вартість предмета закупівлі, зазначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, які відмінено через відсутність достатньої кількості учасників процедури закупівлі (учасника процедури закупівлі), з урахуванням прийнятного відсотка перевищення ціни тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі над очікуваною вартістю предмета закупівлі, якщо такий прийнятний відсоток був зазначений у тендерній документації. Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування” від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (зі змінами). Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом. Відповідно до п. 10 Особливостей замовники, у тому числі централізовані закупівельні організації, здійснюють закупівлі товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту, предмет закупівлі яких визначається відповідно до пункту 3 розділу II Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 15 квітня 2020 р. № 708 (далі - послуги з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн. гривень, шляхом застосування відкритих торгів у порядку, визначеному пунктом 12-1 цих особливостей або розділом “Порядок проведення відкритих торгів” цих особливостей, та/або шляхом використання електронного каталогу для закупівлі товару відповідно до порядку, встановленого постановою Кабінету Міністрів України від 14 вересня 2020 р. № 822 “Про затвердження Порядку формування та використання електронного каталогу”, з урахуванням положень, визначених цими особливостями, та/або в порядку, передбаченому пунктом 8 цих особливостей. Підпункт 6 пункту 13 Особливостей одним із таких випадків визначає випадок, коли відмінено відкриті торги через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах у строк, установлений замовником згідно з цими особливостями, у тому числі за лотом. При цьому предмет закупівлі, його технічні, кількісні та якісні характеристики, проект договору про закупівлю, а також вимоги до суб’єкта, з яким укладається договір про закупівлю, не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації (крім вимог, визначених пунктом 47 цих особливостей), та сума договору про закупівлю не може перевищувати очікувану вартість предмета закупівлі, зазначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, які відмінено через відсутність достатньої кількості учасників процедури закупівлі (учасника процедури закупівлі), з урахуванням прийнятного відсотка перевищення ціни тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі над очікуваною вартістю предмета закупівлі, якщо такий прийнятний відсоток був зазначений у тендерній документації. Замовник – Виконавчий комітет Івано-Франківської міської ради (04054346) – 14.07.2025р. оголосив відкриті торги з особливостями за предметом: ДК 021:2015 (CPV) : 66171000-9 Послуги з надання фінансових консультацій (послуги фінансового менеджменту) в межах проєкту “IFSynergy - транскордонне співробітництво в SMART- управлінні системами водопостачання в містах Івано-Франківськ та Седльці”, програми Interreg NEXT Польща-Україна 2021-2027, що фінансується Європейським Союзом Електронна система закупівель автоматично відмінила цю закупівлю з огляду на неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах у строк, установлений Замовником згідно з Особливостями. Сума договору, що укладається, не перевищує очікувану вартість предмета закупівлі (а саме очікувана вартість закупівлі становила: 397600, 00 грн.), зазначену Замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями, які відмінено через відсутність учасників процедури закупівлі, сума договору становить: 392000,00 (триста дев’яносто дві тисячі гривень, 00 копійок), без ПДВ. Предмет закупівлі, його технічні, кількісні та якісні характеристики, проект договору про закупівлю, а також вимоги до суб’єкта, з яким укладається договір про закупівлю, не відрізняються від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації (крім вимог, визначених пунктом 47 цих особливостей. Отже у Замовника є підстави укласти договір без використання електронної системи закупівель з Фізичною особою-підприємцем Гриненько Тетяною Мирославівною, оскільки Замовником дотримано усіх вимог, що встановлює підпункт 6 пункту 13 Особливостей.
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 0
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 0
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 0
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 0
Опціональні параметри закупівлі
Обґрунтування звіту:
Шаблон договору:
Позиція
Опис предмета закупівлі
ДК 021:2015 (CPV) : 66171000-9 Послуги з надання фінансових консультацій (послуги фінансового менеджменту) в межах проєкту “IFSynergy - транскордонне співробітництво в SMART- управлінні системами водопостачання в містах Івано-Франківськ та Седльці”, програми Interreg NEXT Польща-Україна 2021-2027, що фінансується Європейським Союзом
Код ДК 021:2015
66171000-9 - Послуги з надання фінансових консультацій
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання з
11.08.2025 00:00
Дата постачання по
31.08.2026 00:00
Документи закупівлі
12.08.2025 13:49
Оголошення про проведення закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Кіщук Макарій Миколайович
Електронна пошта
Телефон
380342551890
Замовник
ЄДРПОУ
04054346
Повна назва
Виконавчий комітет Івано-Франківської міської ради
Поштовий індекс
76608
Країна
Україна
Область або регіон
Івано-Франківська область
Населений пункт
Івано-Франківськ
Адреса
ВУЛИЦЯ М.ГРУШЕВСЬКОГО, будинок 21
Кваліфікація
Договір
UA-2025-08-12-006298-a-c1
Підписаний і діє
Номер
17
392 000 грн.
392 000 грн.
Без ПДВ
Підписано
11.08.2025
Строк дії договору з
11.08.2025
по
31.12.2026
Номенклатура
1 (послуга)
ДК 021:2015 (CPV) : 66171000-9 Послуги з надання фінансових консультацій (послуги фінансового менеджменту) в межах проєкту “IFSynergy - транскордонне співробітництво в SMART- управлінні системами водопостачання в містах Івано-Франківськ та Седльці”, програми Interreg NEXT Польща-Україна 2021-2027, що фінансується Європейським Союзом
Номенклатура
ДК 021:2015 (CPV) : 66171000-9 Послуги з надання фінансових консультацій (послуги фінансового менеджменту) в межах проєкту “IFSynergy - транскордонне співробітництво в SMART- управлінні системами водопостачання в містах Івано-Франківськ та Седльці”, програми Interreg NEXT Польща-Україна 2021-2027, що фінансується Європейським Союзом
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
понеділок, 31 серпня 2026 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Виконавчий комітет Івано-Франківської міської ради
Повна назва
Виконавчий комітет Івано-Франківської міської ради
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
04054346

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ФОП Гриненько Тетяна Мирославівна
Повна назва
ФОП Гриненько Тетяна Мирославівна
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
2916412084

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
Підписаний договір
Підписаний договір
Підписаний договір
Підписаний договір
Підписаний договір
Підписаний договір
Підписаний договір
12.08.2025 13:34
Підписаний договір
Підписаний договір
Підписаний договір
Підписаний договір
Підписаний договір
Підписаний договір
Підписаний договір
Підписаний договір
Підписаний договір
12.08.2025 13:34
Підписаний договір
Підписаний договір
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
392 000 грн.
Замовник:
Виконавчий комітет Івано-Франківської міської ради
Контактний телефон:
380342551890
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
392 000 грн.
Період подання пропозицій
до
Замовник:
Виконавчий комітет Івано-Франківської міської ради
Контактний телефон:
380342551890
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності