Показати схожі тендери

Закупівля Електрична енергія від ДЕРЖАВНА УСТАНОВА "ІНСТИТУТ ОХОРОНИ ЗДОРОВ"Я ДІТЕЙ ТА ПІДЛІТКІВ НАЦІОНАЛЬНОЇ АКАДЕМІЇ МЕДИЧНИХ НАУК УКРАЇНИ".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-08-12-005962-a
Id Tender c84ed8edbb3b4ac6b18921de975c1350
План UA-P-2025-08-12-006905-a link
Статус Кваліфікація переможця
Дата публікації оголошення 12.08.2025 13:16
Остання зміна 15.09.2025 15:51
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
1 300 500 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
6 502.5 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 12.08.2025 13:15 до 20.08.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 12.08.2025 13:15
до 17.08.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 12.08.2025 13:15
до 17.08.2025 00:00
Поточний період
Період кваліфікації
з 20.08.2025 16:04
-
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 22.08.2025 09:24
до 01.09.2025 00:00
Період уточнень
з 12.08.2025 13:15 до 17.08.2025 00:00
Період оскарження
з 12.08.2025 13:15 до 17.08.2025 00:00
Період кваліфікації
з 20.08.2025 16:04
Основні параметри
Електрична енергія
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
1 300 500 грн.
Електрична енергія
Назва предмета закупівлі
Електрична енергія
Очікувана вартість
1 300 500 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
6502,5
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
20.08.2025 15:35
Закінчення аукціону
20.08.2025 16:04
Позиція
Опис предмета закупівлі
Електрична енергія
Код ДК 021:2015
09310000-5 - Електрична енергія
Кількість
170 000
Одиниця виміру
Кіловат-година
Адреса постачання
61153, Україна, Харківська область, Харків, пр. Ювілейний, буд. 52А
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРДЖІ 365"
Пропозиція:
1 263 596.4 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ХАРКІВЕНЕРГОЗБУТ"
Пропозиція:
1 300 500 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЯСНО+"
Пропозиція:
966 058.32 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 20.08.2025 15:35
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
13.08.2025 14:00
Оголошення про проведення закупівлі
Проект договору
12.08.2025 13:15
-
12.08.2025 13:15
-
Проект договору
Тендерна документація
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ОПРИШКО Олена
Електронна пошта
Телефон
380994863409
Замовник
ЄДРПОУ
02012183
Повна назва
ДЕРЖАВНА УСТАНОВА "ІНСТИТУТ ОХОРОНИ ЗДОРОВ'Я ДІТЕЙ ТА ПІДЛІТКІВ НАЦІОНАЛЬНОЇ АКАДЕМІЇ МЕДИЧНИХ НАУК УКРАЇНИ"
Поштовий індекс
61153
Країна
Україна
Область або регіон
Харківська область
Населений пункт
Харків
Адреса
пр. Ювілейний, буд. 52А
Кваліфікація
Лот № 1 Електрична енергія
Період вимог/скарг з 22.08.2025 09:24 по 28.08.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 20.08.2025 16:04 по 28.08.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей
Зміст
ендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей Відповідно до умов тендерної документації абзацем 4 пунктом 1 розділу ІІІ “Інструкція з підготовки тендерної пропозиції” та пунктом 5 додатку № 1 «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» до тендерної документації передбачено, що для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам щодо предмета закупівлі Учасник у складі тендерної пропозиції надає підписану технічну специфікацію, яка повинна містити обсяги постачання, місце постачання, технічні та якісні характеристики предмету закупівлі, ціну пропозиції, строки поставки згідно з Додатком 2 до тендерної документації (учасник в складі своєї пропозиції повинен надати підписане технічне завдання). Учасником у складі тендерної пропозиції надано підписану технічну специфікацію (файл «Технічна специфікація.pdf»), яка не містить ціни пропозиції, що не відповідає вищезазначеній вимозі Замовника
Документи кваліфікації
22.08.2025 09:22
Повідомлення про рішення
Скарги та рішення
Скарги та рішення
20.08.2025 16:04
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
12.08.2025 13:15
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
12.08.2025 13:15
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Період вимог/скарг з 26.08.2025 13:43 по 01.09.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 22.08.2025 09:24 по 30.08.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей
Зміст
Під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі Товариства з обмеженою відповідальністю "ЕНЕРДЖІ 365" за результатами процедури закупівлі відкриті торги з особливостями з ідентифікатором закупівлі UA-2025-08-12-005962-a, що подана при здійсненні закупівлі електричної енергії: код ДК 021:2015 – 09310000-5 Електрична енергія, виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагалося тендерною документацією у розумінні п.43 Особливостей. 22.08.2025 року через електронну систему закупівель було розміщено повідомлення з вимогою про усунення виявлених невідповідностей інформації та/або документах, що подані учасником закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагалося тендерною документацією а саме відповідно до вимог п.п.1.1, п.1.2 додатку №1 до тендерної документації учасник процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції повинен надати: Довідку в довільній формі з інформацією про виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів (не менше 3-х) із зазначенням контрагента та його контактних осіб (прізвище, ім’я побатькові, посада та контактний телефон). Для підтвердження вказаної інформації учасник повинен надати копії виконаних аналогічних за предметом закупівлі договорів, копії документів, що підтверджують виконання і проведення розрахунків за договорами. За таких умов учасником у складі тендерної пропозиції завантажено скановані копії наступних документів: - договір про постачання електричної енергії споживачу від 28.12.2022 № 450 (з додатковими угодами), який був укладений з Магдалинівською селищною радою, акти прийому-передачі електроенергії, відгук та платіжні доручення частину з яких не можливо ідентифікувати. Сума договору згідно зі звітом про виконання вищевказаного договору складає 1504245,37 гривень, але завантажених платіжних доручень, які можна прочитати - 1094905,16 гривень. Різниця між звітом про виконання договору та завантаженими платіжними дорученнями складає 409340,21 гривень. - договір про постачання електричної енергії споживачу від 02.01.2023 № 2 (з додатковими угодами), який був укладений з Виконкомом Жмеринської міської ради, акти прийому-передачі електроенергії, відгук та платіжні доручення; - договір про постачання електричної енергії споживачу віл 27.02.2024 № 18 (з додатковими угодами), який був укладений з ГУ Статистики у Кіровоградській області, акти прийому-передачі електроенергії, відгук та платіжні доручення. Слід зазначити що виконання договорів це банківська виписка Учасника, а не платіжні доручення Замовника. Згідно з довідкою «01.ІНФОРМАЦІЙНА ДОВІДКА» аналогічні договори, інформація зазначена в довідці напроти організації - замовника Магдалинівська селищна рада, в колонці сума договору, відрізняється від інформації зазначеній в документах, що подані учасником у складі тендерної пропозиції, сума договору зазначена в довідці 1504245,37 грн, в договорі про постачання електричної енергії № 450 від 28.12.2022 року з урахуванням змін сума договору становить 1504245,37 грн. Крім того, лист-відгук за підписом селищного голови Магдалинівської селищної ради, містить інформацію, що сума виконання договору складає 1504245,37, в той час як документи що підтверджують проведення розрахунків за договором на суму 1094905,16 грн, інші платіжні документи не можливо ідентифікувати. Врахувуючи це відсутні можливості підтвердження усунення невідповідностей. З підстав не виправлення виявлених замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідностей в інформації та/або документах, що подані ним учасником у складі своєї тендерної пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей відповідно до підпункту 1 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію. Враховуючи викладене, Уповноважена особа, на підставі підпункту 1 пункту 44 Особливостей, прийняв рішення відхилити тендерну пропозицію Учасника Товариства з обмеженою відповідальністю "ЕНЕРДЖІ 365".
Документи кваліфікації
26.08.2025 13:41
Повідомлення про рішення
26.08.2025 13:37
Скарги та рішення
22.08.2025 09:24
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
12.08.2025 13:15
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
12.08.2025 13:15
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРДЖІ 365", за результатами процедури закупівлі відкриті торги з особливостями з ідентифікатором закупівлі UA-2025-08-12-005962-a, що подана при здійсненні закупівлі електричної енергії: код ДК 021:2015 – 09310000-5 Електрична енергія, виявлено наступні невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагалося тендерною документацією у розумінні п.43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» затверджених постановою Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами) (далі по тексту – Особливості): 1) Відповідно до вимог п.п.1.1, п.1.2 додатку №1 до тендерної документації учасник процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції повинен надати: Довідку в довільній формі з інформацією про виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів (не менше 3-х) із зазначенням контрагента та його контактних осіб (прізвище, ім’я побатькові, посада та контактний телефон). Для підтвердження вказаної інформації учасник повинен надати копії виконаних аналогічних за предметом закупівлі договорів, копії документів, що підтверджують виконання і проведення розрахунків за договорами. За результатами розгляду та оцінки тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ТОВ "ЕНЕРДЖІ 365", встановлено, що учасником не надані копії документів, що підтверджують виконання і проведення розрахунків за договорами. 2) Відповідно до п.3 додатку №1 тендерної документації Учасник для вірного складання Замовником Договору про закупівлю повинен надати у складі тендерної пропозиції довідки з обслуговуючих банків з інформацією про наявність в учасника відкритого(тих) рахунку(ків) в такій банківській установі із зазначенням його номеру у форматі IBAN та довідка з обслуговуючого(чих) банку(ків) про відсутність простроченої заборгованості по кредитах та позиках та довідку від уповноваженого органу (ДПСУ), про інформацію щодо всіх відкритих рахунків учасника. Такі довідки повинні бути видані в поточному році, надані довідки не відповідає вимогам тендерної документації, а саме: відсутня інформація про 6 відкритих банківских рахунків у АТ КБ “Приватбанк”, в довідці АТ КБ “Приватбанк” № 250128SU15541301 від 28.01.2025 зазначена інформація лише про відкриття одного рахунку, а згідно інформаціі Головного управління ДПС у м. Києві, яка зазначена в додатку до листа від 05.02.2025 № 10600/6/26-15-12-01-05, відкрито шість банківських рахунків. В довідці АБ “Укргазбанк” № 5-381/164/2025 від 31.01.2025 про відкриття поточних рахунків інформація в довідці зазначена станом на 31.01.2024, в довідці АТ “Банк Альянс” № 01-258 від 28.01.2025 вказаний поточний рахунок, не відповідає номеру рахунку який вказан у додатку до листа Головного управління ДПС у м. Києві від 05.02.2025 № 10600/6/26-15-12-01-05. Виявлені невідповідності не відповідають вимогам тендерної документації. Відповідно до п.43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. На підставі зазначеного відповідно до п.43 Особливостей, уповноважена особа, прийняв рішення розмістити в електронній системі закупівель вимогу про усунення, Учасником Товариство з обмеженою відповідальністю"ЕНЕРДЖІ 365", виявлених невідповідностей відповідно до вимог тендерної документаці.
Створено
22.08.2025 15:35
Надати до
23.08.2025 15:35
Період розгляду тендерної пропозиції з 26.08.2025 13:43 по 03.09.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
26.08.2025 13:43
Витяг з ЄДР
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
1 300 500 грн.
Період подання пропозицій
до 20.08.2025 00:00
Замовник:
ДЕРЖАВНА УСТАНОВА "ІНСТИТУТ ОХОРОНИ ЗДОРОВ'Я ДІТЕЙ ТА ПІДЛІТКІВ НАЦІОНАЛЬНОЇ АКАДЕМІЇ МЕДИЧНИХ НАУК УКРАЇНИ"
Контактний телефон:
380994863409
Статус
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
1 300 500 грн.
Період подання пропозицій
до 20.08.2025 00:00
Замовник:
ДЕРЖАВНА УСТАНОВА "ІНСТИТУТ ОХОРОНИ ЗДОРОВ'Я ДІТЕЙ ТА ПІДЛІТКІВ НАЦІОНАЛЬНОЇ АКАДЕМІЇ МЕДИЧНИХ НАУК УКРАЇНИ"
Контактний телефон:
380994863409
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності