Показати схожі тендери

Закупівля Засоби навчання для кабінету фізики (код дк 39160000-1 Шкільні меблі) від Гончарівська селищна рада.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-08-12-005595-a
Id Tender d72820cfacd44a399455e2a7c7e012f0
План UA-P-2025-08-12-006519-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 12.08.2025 12:53
Остання зміна 04.09.2025 09:07
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
375 670 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
1 878.35 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 12.08.2025 12:49 до 20.08.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 12.08.2025 12:49
до 17.08.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 12.08.2025 12:49
до 17.08.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 20.08.2025 00:00
до 26.08.2025 12:22
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 26.08.2025 12:22
до 01.09.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 26.08.2025 12:22
до 04.09.2025 09:07
Період уточнень
з 12.08.2025 12:49 до 17.08.2025 00:00
Період оскарження
з 12.08.2025 12:49 до 17.08.2025 00:00
Період кваліфікації
з 20.08.2025 00:00 до 26.08.2025 12:22
Період кваліфікації
з 20.08.2025 00:00 до 26.08.2025 12:22
Основні параметри
Засоби навчання для кабінету фізики (код дк 39160000-1 Шкільні меблі)
Закупівля здійснюється в рамках програми Ukraine Facility
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
375 670 грн.
Засоби навчання для кабінету фізики (код дк 39160000-1 Шкільні меблі)
Назва предмета закупівлі
Засоби навчання для кабінету фізики (код дк 39160000-1 Шкільні меблі)
Очікувана вартість
375 670 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
1878,35
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиції закупівлі 4
Позиція : №1 8 (набір)
Набір лабораторний для вивчення електромагнетизму тип 1
Опис предмета закупівлі
Набір лабораторний для вивчення електромагнетизму тип 1
Код ДК 021:2015
39160000-1 - Шкільні меблі
Кількість
8
Одиниця виміру
набір
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
30.11.2025 00:00
Позиція : №2 5 (набір)
Набір лабораторний для вивчення молекулярної фізики та термодинаміки тип 1
Опис предмета закупівлі
Набір лабораторний для вивчення молекулярної фізики та термодинаміки тип 1
Код ДК 021:2015
39160000-1 - Шкільні меблі
Кількість
5
Одиниця виміру
набір
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
30.11.2025 00:00
Позиція : №3 2 (набір)
Набір лабораторний для вивчення молекулярної фізики та термодинаміки тип 2
Опис предмета закупівлі
Набір лабораторний для вивчення молекулярної фізики та термодинаміки тип 2
Код ДК 021:2015
39160000-1 - Шкільні меблі
Кількість
2
Одиниця виміру
набір
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
30.11.2025 00:00
Позиція : №4 8 (набір)
Набір лабораторний для вивчення механіки тип 1
Опис предмета закупівлі
Набір лабораторний для вивчення механіки тип 1
Код ДК 021:2015
39160000-1 - Шкільні меблі
Кількість
8
Одиниця виміру
набір
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
30.11.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "СКУЛ ЛАБ"
Пропозиція:
375 600 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
12.08.2025 12:53
Оголошення про проведення закупівлі
12.08.2025 12:49
-
Проект договору
Донор
ЄДРПОУ
55000
Назва
Ukraine facility
Повна назва
Ukraine facility
Адреса
1048, Королівство Бельгія, Brussel, Брюссель, Rue de la Loi / Wetstraat, 175
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Оксана Мельник
Електронна пошта
Телефон
+380983064749
Замовник
ЄДРПОУ
03081565
Повна назва
Гончарівська селищна рада
Поштовий індекс
15558
Країна
Україна
Область або регіон
Чернігівська область
Населений пункт
смт. Гончарівське
Адреса
вул. Танкістів, 11
Кваліфікація
Лот № 1 Засоби навчання для кабінету фізики (код дк 39160000-1 Шкільні меблі)
Період вимог/скарг з 26.08.2025 12:22 по 01.09.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 20.08.2025 00:00 по 28.08.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
26.08.2025 12:23
Довідка НАЗК
26.08.2025 12:22
Повідомлення про рішення
26.08.2025 12:19
-
20.08.2025 00:02
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2025-08-12-005595-a-c1
Підписаний і діє
Номер
39
375 600 грн.
313 000 грн.
З ПДВ
Підписано
03.09.2025
Строк дії договору з
03.09.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
8 (набір)
Набір лабораторний для вивчення електромагнетизму тип 1
Номенклатура
Набір лабораторний для вивчення електромагнетизму тип 1
Кількість
8
Одиниця виміру
набір
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
неділя, 30 листопада 2025 р.
Номенклатура
5 (набір)
Набір лабораторний для вивчення молекулярної фізики та термодинаміки тип 1
Номенклатура
Набір лабораторний для вивчення молекулярної фізики та термодинаміки тип 1
Кількість
5
Одиниця виміру
набір
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
неділя, 30 листопада 2025 р.
Номенклатура
2 (набір)
Набір лабораторний для вивчення молекулярної фізики та термодинаміки тип 2
Номенклатура
Набір лабораторний для вивчення молекулярної фізики та термодинаміки тип 2
Кількість
2
Одиниця виміру
набір
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
неділя, 30 листопада 2025 р.
Номенклатура
8 (набір)
Набір лабораторний для вивчення механіки тип 1
Номенклатура
Набір лабораторний для вивчення механіки тип 1
Кількість
8
Одиниця виміру
набір
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
неділя, 30 листопада 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Гончарівська селищна рада
Повна назва
Гончарівська селищна рада
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
03081565

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "СКУЛ ЛАБ"
Повна назва
ТОВ "СКУЛ ЛАБ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
45835457

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
04.09.2025 09:07
-
04.09.2025 09:04
-
04.09.2025 09:04
-
04.09.2025 09:04
-
04.09.2025 09:04
-
04.09.2025 09:04
-
04.09.2025 09:04
-
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-08-22-000008
Дата створення проекту
22.08.2025 13:13
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
22.08.2025 13:42
Дата публікації висновку про результати
29.08.2025 14:58
Дата завершення усунення порушень
13.09.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
13.09.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Північний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 46) 267-72-67
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40919597
Назва
Північний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Чернігів
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 22.08.2025 № 57-З Чернігів Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами), НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Олександр КОНДРАШОВ Витяг з додатку до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області «Про початок моніторингу процедур закупівель» Перелік закупівель № з/п Оголошення про проведення закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 3. UA-2025-08-12-005595-a 12.08.2025 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
22.08.2025 00:00
Документи рішення
22.08.2025 13:42
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
conclusion.other
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 29 серпня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, наявності закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог законодавства та оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів», зі змінами (далі – постанова № 710), повноти відображення інформації у річному плані закупівель та в оголошенні про закупівлю, відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, зі змінами, у редакції чинній на момент проведення закупівлі (далі – Особливості), відповідності умов тендерної документації, проєкту договору та договору про закупівлю умовам Рамкової угоди щодо спеціальних механізмів реалізації фінансування ЄС для України згідно з інструментом Ukraine Facility, підписаної між Україною та Європейським Союзом 21 травня 2024 року у м. Києві та 22 травня 2024 року у м. Брюсселі та ратифікованої Законом України від 06 червня 2024 року № 3786-IX (далі – Рамкова угода), розгляду тендерних пропозицій з урахуванням вимог Особливостей, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Гончарівської селищної ради (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від б/д, б/н (далі – тендерна документація), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерну пропозицію ТОВ «СКУЛ ЛАБ», протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 26.08.2025 № 17 (про визначення переможцем закупівлі ТОВ «СКУЛ ЛАБ», повідомлення про намір укласти договір, оприлюднене в електронній системі закупівель 26.08.2025, пояснення та документи Замовника на запити Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, оприлюднені в електронній системі закупівель 26.08.2025. За результатами аналізу питання відповідності умов тендерної документації, проєкту договору та договору про закупівлю умовам Рамкової угоди, встановлено наступне. З метою здійснення фінансової підтримки України від Європейського Союзу, спрямованої, зокрема на фінансування державного бюджету, стимулювання інвестицій, між Україною та Європейським Союзом підписана Рамкова угода. Для реалізації ініціативи Європейського Союзу «Ukraine Facility» розпорядженням Кабінету Міністрів України від 18 березня 2024 року № 244-р схвалено План України (далі – План). Згідно з Постановою Кабінету Міністрів України від 15 листопада 2024 року № 1318 «Деякі питання реалізації інструменту Ukraine Facility», Державну аудиторську службу визначено органом, який здійснює в установленому законодавством порядку державний фінансовий контроль за видатками, передбаченими у межах виконання Плану, зокрема під час здійснення публічних закупівель, виплати компенсацій та кредитів. У ході моніторингу встановлено, що відповідно до інформації, зазначеної в тендерній документації та плані закупівель (UA-P-2025-08-12-006519-a), закупівля засобів навчання для кабінету фізики (UA-2025-08-12-005595-a) Замовником здійснювалась за кошти субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію публічного інвестиційного проекту на забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти «Нова українська школа» у 2025 році. Враховуючи зазначене, на вищезазначену закупівлю поширюються умови Рамкової угоди. Статтею 16 Рамкової угоди встановлені заходи Європейського Союзу щодо публічності: - зазначення емблеми Союзу та здійснення відповідної заяви про фінансування, що містить слова «фінансується Європейським Союзом – Ukraine Facility» або «співфінансується Європейським Союзом – Ukraine Facility», зокрема, допущення до участі учасника та укладення договору про закупівлю без аналогічних умов щодо зазначення емблеми Союзу та здійснення відповідної заяви про фінансування, що містить слова «фінансується Європейським Союзом – Ukraine Facility» або «співфінансується Європейським Союзом – Ukraine Facility» (пункт 1 статті 16 Рамкової Угоди). При цьому, в додатку № 3 до тендерної документації «Проект договору», Замовником не зазначено емблеми Союзу, та не здійснено відповідної заяви про фінансування, що містить слова «фінансується Європейським Союзом – Ukraine Facility» або «співфінансується Європейським Союзом – Ukraine Facility», чим недотримано вимоги, встановлені статтею 16 Рамкової угоди.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання відповідності умов проекту договору про закупівлю умовам Рамкової угоди встановлено порушення вимог статті 16 Рамкової угоди. За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі, наявності закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог законодавства та оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови № 710, повноти відображення інформації у річному плані закупівель та в оголошенні про закупівлю, відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям, розгляду тендерних пропозицій з урахуванням вимог Особливостей, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області зобов’язує при укладенні договору про закупівлю товару зазначити емблему Союзу та здійснити відповідну заяву про фінансування, що містить слова «фінансується Європейським Союзом – Ukraine Facility» або «співфінансується Європейським Союзом – Ukraine Facility» та здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо) та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Дата висновку
29.08.2025 00:00
Дата публікації
29.08.2025 14:58
Документи висновку
29.08.2025 14:58
-
Інформація про усунення порушення
Зміст
Уповноваженою особою Мельник Оксаною на виконання положень Висновку Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області здійснено заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому: переглянуто та вивчено пункт 1 статті 16 Рамкової Угоди щодо зазначення емблеми Союзу та здійснення відповідної заяви про фінансування, що містить слова «фінансується Європейським Союзом – Ukraine Facility» або «співфінансується Європейським Союзом – Ukraine Facility». Зобов’язує при укладенні договору про закупівлю товару зазначити емблему Союзу та здійснити відповідну заяву про фінансування, що містить слова «фінансується Європейським Союзом – Ukraine Facility» або «співфінансується Європейським Союзом – Ukraine Facility». Зауваження моніторингу прийняті до уваги та зобов’язуюсь у подальшому чітко дотримуватися вимог Закону ,Особливостей та Рамкової угоди.
Дата публікації
02.09.2025 13:21
Документи інформації про усунення порушення
02.09.2025 13:23
-
Повідомлення
Запит
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Засоби навчання для кабінету фізики (код дк 39160000-1 Шкільні меблі)», очікуваною вартістю 375 670,00 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-08-12-005595-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень. Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (аналіз ринку щодо цін (цінові пропозиції, прайси тощо), листування з учасниками ринку (анкети, запити, запрошення до обговорення тощо)? Також, просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційний веб-сайт головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 №710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами). Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель (з приховуванням відомостей, оприлюднення яких може зашкодити обороноздатності держави) протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
25.08.2025 16:27
Орган перевірки
29.08.2025 00:00
Документи повідомлення
25.08.2025 16:28
-
Відповідь
відповідь на запит
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені до потреб Замовника та з урахуванням вимог до даного виду товару. Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі здійснювалося методом здійснення пошуку, збору та аналіз загальнодоступної інформації про ціну товару (тобто інформація про ціни, що містяться в мережі інтернет у відкритому доступі, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, в електронній системі закупівель «Прозоро», тощо.) Посилання на сайт: https://rada.info/upload/users_files/03081565/469d2c7a391bbeb638c05aaa69593a90.pdf; https://goncharivska-gromada.gov.ua/prozorro-10-21-14-25-10-2021/
Рішеня
26.08.2025 12:44
Замовник
Документи повідомлення
26.08.2025 12:46
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
375 670 грн.
Період подання пропозицій
до 20.08.2025 00:00
Замовник:
Гончарівська селищна рада
Контактний телефон:
+380983064749
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
375 670 грн.
Період подання пропозицій
до 20.08.2025 00:00
Замовник:
Гончарівська селищна рада
Контактний телефон:
+380983064749
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності